Új hozzászólás Aktív témák

  • .LnB

    titán

    válasz homerhamm #127441 üzenetére

    Pénteken eszembe jutott, hogy letöltöm a The Crew Motorfest-et. Alig találtam meg az ingyenes verziót. Azt hiszem, hogy végül az Uplay editiont kellett letölteni.

    Aztán tegnap, az utolsó napon eszembe jutott, hogy letöltöttem, és volt is egy kis időm kipróbálni. Egy órát terveztem, de végül három is lett belőle. Biztos nem megy nagyot a játék, ha annyira sokszor van ingyenes időszak, mint amit írtatok. Viszont engem egyáltalán nem bántott ez a három óra. Kormánnyal elvoltam vele. Én a The Crew 2-ven is sokkal-sokkal több időt játszottam, mint amit szívesen bevallanék. ;] És ahhoz képest jelentős előrelépéseket láttam.
    Konkrétan a Japán, és a Porsche 911 sztori(?)-kat nyomtam le. És láttam, hogy marha sok tartalom van még benne.

    Annak nagyon örültem, hogy a The Crew 2-es kocsijaimat, amiket Playstation-ön szereztem meg, azokat simán importálta az Xbox-os verzió most. Szóval van crossprogress.

    Tökre megörültem, amikor megláttam, hogy a nitro már kikapcsolható. Iszonyat illúzióromboló szerintem, hogy minden kocsiban van nitro. Az már kevésbé tetszett, hogy az ellenfelek ettől függetlenül ugyan úgy használják. Ráadásul egy drag futamot, ahol nem saját kocsival kell versenyezni (Japán sztori része). Azt konkrétan nem lehet megnyerni 4/5-ös nehézségen, nitro nélkül. A sima versenyeken még úgy ahogy boldogultam minden segítség, és nitro nélkül. De annyira kevés bónuszt számítanak a futamok végén kapott összegbe, ha ki vannak kapcsolva, hogy inkább visszakapcsoltam pár segítséget.

    Amivel még sokat szívtam az mellett a Drag verseny mellett (mire leesett, hogy kell a nitro), az a drift volt. Nagyon nehezen teljesítettem az elsőt. Bár szerintem itt is a "stock" kocsi miatt lehet. Nagyon furán viselkedett a kocsi. Emlékeim szerint a The Crew 2 nem volt ilyen. Egy normálisan beállított kocsival is ki kellett volna próbálnom.

    Szóval nem volt rossz. Mikor befejeztem a játékot, meg is néztem, hogy mennyi az ára. Most akciós is, de ennyit még nem adnék érte, talán 6-7000ft körül majd. :)

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

Új hozzászólás Aktív témák