Új hozzászólás Aktív témák

  • NyMRooD

    őstag

    válasz paprobert #2841 üzenetére

    Az lenne a logikus amit te írsz, de az élő példa (ps4pro és xox) nem ezt mutatja, mert ha jól tudom a mellett, hogy xox "valódi" 4k-val hozza a multiplatform címeket, még valamivel szebben is néznek ki a játékok. Egy multi platform címnél azért nem kézzel kell effekteket kiszedni, ugyan olyan egyszerűen mehet mint az autodetailfps=1, csak 1 helyett 0 lesz :) Nem vagyok otthon a témában, de azért rengeteg dologgal tudnak játszani, validálni meg úgy is kell minden platformra. Én a nagyobb különbséget azért várom 1-2 év múlva a megjelenés után mert addigra ismerik meg a fejlesztők jobban a hardvert és tudnak majd még szebb grafikát varázsolni, aminél már előjöhet az erőkülönbség, ha megnézed a ps4 - xox között is az elején nem volt nagy különbség, aztán mostanra azért már egyre nagyobb.

    PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ

Új hozzászólás Aktív témák