Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    nagyúr

    válasz Zoleee83 #41995 üzenetére

    A Halo nem a legjobb példa, az 5 pont tökéletesen középszar lett. :D A Gears viszont (unpopular opinion következik) simán ott van az oly nagyra tartott a top Sony exkluzívok szintjén a maga zsánerében és az 5-ben ez a semi openworld dizájn jobban működik, mint az Unchartedben mondjuk.

    Szerintem a Halo 5 egy kijózanító élmény lehetett az MS-nél, mikor kidobtak horribilis pénzt, aminek jelentős része nem is a játékra, hanem az egyéb kacatokra lett fordítva és utána ilyen fogadtatása lett, úgyhogy érezhetően más a hozzáállás az Infinite-nél. Ugyanez érezhető a Gears 4-5 között is, a 4 hibáit elismerték és láss csodát, az 5-ben nem csak javították ezeket nagyrészt, de még olyan plusz dolgokat is beemeltek a játékba, amikre nem is számított volna az ember egy ilyen játéktól, pl. (ismét unpopular opinion) a lopakodós részek sok olyan játéknál jobbak itt, amik kifejezetten lopakodásra vannak kihegyezve. Nem kell karakter fölé gyanú meter, vagy mi a rák, nem kell földre vetített vision cone, full minimal az egész rendszer, de fantasztikusan működik és élvezet volt minden stealth encounter.

    Az viszont dicséretes, hogy ha gáz van, akkor igenis eltolják a játékot. A Sony-t is tisztelet éri emiatt a Last of Us 2 miatt, csak ott a kommunikáció volt kicsit gáz a ND részéről, de ez a masszív egy éves Halo Infinite csúszás számomra csak azt mutatja, hogy nem veszik félvállról a címet.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák