Új hozzászólás Aktív témák
-
negyven2
veterán
válasz JamesHun #91888 üzenetére
Itt igazából egyfajta árukapcsolásra kell gondolni. Vagyis Ödönke megveszi a CoD-ot PS5-re (vagy a PS5-öt a CoD miatt) mert látta, hogy azzal van reklámozva, így azon valószínűleg jobb (vagy simán abba a kategóriába tartozik aki azt hiszi, hogy csak arra van). És ha már vett egy CoD-ot, akkor megvan az esélye rá, hogy vesz más, akár ex. játékot is rá. pluszban ott vannak Ödönke barátai is, akik szintén vehetnek Ödönke miatt PS5-öt.
Viszont mivel, Ödönke olvasta valahol, vagy inkább lattá valamelyik streamer-nél, hogy az MS megveszi a CoD-ot, és ott akár "ingyen" is játszhat vele a GP miatt, így lehet nem vesz PS5-öt, se más PS5-ös játékot, ahogy a barátai se.
Jó, ez egy nagyon leegyszerűsített, és sarkosított szituáció.Viszont a konzolokat bár az ex. játékok adják el, de a nagy multiplatform címek tartják életbe. nagyon kicsit azok száma akik csak és kizárólag az exclusive címek miatt vesznek konzolt, és csak azokkal játszanak. legalábbis a generáció végi összegzésekor ez jött eddig ki. Kivétel persze ha a cégedet valami Nintendonak hívjak.
PS konzolok esetén, pl. egyedül a PS1-nél volt ex. cím (az első GT) az amiből a legtöbb kelt el. Utána már csak multiplatform címek (Rockstar címek, hiszen a PS2-nél a GTA:SA, PS3-4 esetén meg a GTA V). Sőt a legtöbb esetben a a top 10 eladások legalább fele multi cím volt. PS4- esetén a a top10-ben is legalább 3 CoD cím is volt (sajnos pontos adatok nincsenek, de azt lehet látni, hogy az évvégi összesítésekben azért a CoD-ok mindig ott voltak az élen, de a top3-ban biztos)
És így utólag, még annyit, hogy pl. amíg az MS-nél voltak a marketing jogok addig a CoD az X360-as korszakban volt hasonló helyzetben, mint PS4 korszakban amikor a Sony-nál voltak a marketing jogok (vagyis az egyik legjobban fogyó játék volt).
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Xbox Insiders in Colombia and Ireland Can Preview a New Game Pass Offer Starting Today!
Starting today in Colombia and Ireland, Xbox Insiders can begin to preview a plan that allows multiple people to share Game Pass Ultimate benefits. This makes it even easier to play the best Game Pass games with friends and family across console, PC, and cloud by enabling you to add up to four people to your subscription, all with their own unique access to Xbox Game Pass Ultimate games, content, and benefits.
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #91943 üzenetére
Viszont van benne egy ilyen kitétel:
Joining the Game Pass – Insider Preview will convert the time remaining on your membership to time in the new plan, based upon the monetary value of the old membership. For example, a full month of Ultimate will be converted to 18 days of membership for this plan. This way you won’t lose any of the remaining value on your existing subscription upon conversion. Conversion is final, and users must wait for their new membership to expire before returning to a previous membership.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #91947 üzenetére
Az Ír account-om megnéztem és ott €21.99 egy hónap, de most gondolom az Insider program miatt csak €1. Jelenleg nincs semmilyen előfizetésem, és a sima GPU sem akciós nekem (aminek €12.99 az ára).
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Tehát csak a szokásos (3 hónap alatt 1 millió RDR2 és 5 millió GTA V). Ha ez jövő év végig tarja ezt az eladási ütemet, és nem jön a VI, akkor nagy az esély arra, hogy eléri a 200 milliós eladást ... egy addigra 10+ éves játék! Amúgy az RDR2 a maga 45 milliós számával, a "legtöbbet eladott játékok listáján", a top 10-9 körül van (Terraria eladásaitól függ a helyezése). Ugye a GTA V a 2. és a Minecraft az első.
Fizzie: Pluszban lassú halálra ítéltek az RDO-t...
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #92199 üzenetére
Ez szerintem a #92170 alapján már mindenkinek átjött. De akkor majd legközelebb a "Hiperhivatkozás" szót fogom használni
Amúgy ez magánvélemény, és nem Sony szidás, hiszen azt azért el lehet ismerni, hogy a Sony azért elég sokat letett a minőségi sztoriközpontú játékok piacán az elmúlt 10+ évben, de azért nekem pl. az ilyen dolgai kicsit ellenszenvesek. Főleg az a fajta burkolt önsajnálat (ami pl. pont az ilyen zártajtós nyilatkozatokból derül ki), hogy az MS tönkretesz a piacát, ami miatt nekik is felvásárlással kell reagálni. Miközben azért az MS igazából most próbálja magát visszahozni oda ahol a X360-as korszakban volt (vagyis, hogy kiegyenlítse a versenyt). Vagyis igazából én úgy érzem, hogy a Sony nem attól fél, hogy az MS lenyomja őket (mert azt biztosan nem fogja még akkor se ha ex. cím lenne a CoD), hanemhogy az a fajta előny ami igazából nem csak most, de mindig is megvolt neki, lecsökkenne, és kiegyenlítődne. Mint az történt az X360-as idején, mert ugye mind előtte, mind utána azért a közvetlen konkurenciát eléggé "otthagyta a porba" (a Wii és a Switch az ebben az estben nem tekinthető közvetlen konkurenciának).
Egyébként még a felvásárlás elején elmondták, hogy pl. a CoD az marad multiplatform, és hogy a 2025-ig érvényes megállapodásokat is tiszteletben tartja. Simán megtehetné, hogy nem érdekli, és max. kifizeti a büntetést/kötbért, de az MS-nek jobban megéri ez (ugye a másik MS-es pénztermelő, a Minecraft is maradt multiplatform cím, brand).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz JamesHun #92417 üzenetére
Jelenleg kettő Playstation exkluzív címről tudunk: A Marvel's Spider-Man 2-ről és a Marvel's Wolverine-ről. A többi itt látható játék szinte biztosan multiplatform lesz (kivéve ha bemutatják majd a MachineGames -nek az Indiana Jones játékát). Amikről létezésről bár tudunk, de még részletekről nem tudunk semmit és talán várható lesz, az a Amy Hennig-es Star Wars játék a Skydance-tól, a Ubisoft Massive-os Star Wars-os, és talán az EA-s Black Panther és egy másik Marvel-es játékról is megtudhatunk többet. Illetve ott van még a Respawn-os Star Wars FPS és a stratégiai játék.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz discrate #92455 üzenetére
Bár még nincs rá 100%-os garancia, de jelenleg úgy tűnik, hogy azok lesznek. Bár igaz, hogy nem Star Wars, de anno a Starfield bejelentésekor sem volt platform megjelölés, és még az MS felvásárlás előtt voltak tárgyalások a Bethesda és a Sony között, hogy az exclusive cím legyen PS-re. Tehát attól, hogy hivatalosan multicímnek tűnnek jelenleg, attól még a Sony/MS tehet rájuk ajánlatott, hogy időszakos, vagy teljesen exculsive legyen a cím.
frankdelgado: azért vegyük figyelembe azt, hogy ha az MS igent mondott volna a megkeresésnek, attól még az a Spider-Man játék (ha azt választotta volna) szinte biztosan nem az lett volna amit az Insomniac csinált a Sony-nak (még akkor se ha ők csinálták volna a MS-nek).
Illetve igazából, semmi akadálya nincs annak, hogy az MS is csináljon egy Spider-Man (vagy bármilyen Marvel) játékot... akár most is. Bár azért halva a mostani dolgok állását, azért a Sony-ból ki lehet nézni, hogy úgy kötötték meg az együttműködést, hogy ezt a lehetőséget megakadályozza (úgy értem, hogy az MS-nek nem lehet exclusive Marvel játéka, csak a Sony-nak... csak multiplatform lehet ezen kívül).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz csuvicsuva #92461 üzenetére
Annak a kiadója a Lucasfilm Games (ettől függetlenül lehet még ex.) lesz, és jelenleg annyit tudni, hogy majd valamikor jön (talán a generáció végén, de simán lehet, hogy majd csak nextGen lesz belőle).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Bad Pritt #92466 üzenetére
Azért ott így látalanban is jobb a helyeztt, hiszen szemben az Aspyr-al, a Quantic Dream azért egy játékfejlesztő, és nem egy sima portoló cég (ugye az Aspyr-nak a Knights of the Old Republic Remake lesz, lenne az első, kvázi saját játéka, ami nem egy port).
Pluszban ugye a pletyka, hogy az Aspyr-nál elfogyott a pénz. Pedig ott van nekik ezen projekt esetén a Sony és a cég tulajdonosa is az a Embracer Group, ami mostanában minden fejlesztőt is megvesz.
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Bad Pritt #92468 üzenetére
Azt főleg úgy értettem, hogy azért egy olyan csapat, ami már azért lettet 5, alapvetően jó kritikai megítélésű játékot az "asztalra", azért jobb esélyekkel indul az Aspyr ellen, akiknek portokon kívül nem volt még játékuk. És még azok a portok nagy része is elég sok esetben eléggé közepere sikerültek (pl. Kotor 2 Switch kiadása).
Az viszont el kell majd fogadni (sőt, folyamatosan latjuk is), hogy a játékok fejlesztési ideje, jobban meg fog nőni, mint azt a technikai fejlődés következtében, és az emelkedő felhasználói igények által eddig láttuk. Értsük úgy, hogy eddig is folyamosan növekedtek a fejlesztési idők, de az eddigi dolgok mellé bejött még az, hogy a stúdiók 0 belső konfrontációt akarnak a náluk dolgozó fejlesztők érdekében. Ami igazából egy jó és pozitív dolog, csak mint manapság minden mást, minden más területen is, úgy itt is főleg az 1 bites elv szerint működik. Vagyis ami nem "nyugodt légkör" az már toxikus.
Ugye pont nemrég volt pl. a Rockstar estén egy kvázi belsős szivárogtatás, hogy a GTA VI sokkal kisebb volumenű lesz, mint amit az elején elképzeltek. És ezt 2018 után döntötték el, mert ott náluk a RDR2 után lett az, hogy nem hajtják a fejlesztőket úgy mint korábban, hanem abban a tempóban dolgoznak ami kényelmes nekik. Viszont emiatt ha az eredeti terveiket meg szeretnék valósítani, akkor a GTA VI talán 2030 után ki is jöhet (régi módszer szerint már lehet ki is jött volna). Ezért inkább lejjebb adtak a tervekből, és így hamarabb ki tudják hozni (elvileg 24-re tervezik, ami simán lesz 25). A kivágott dolgokat meg majd szép lassan beteszik.
De ott van a 343 is, ahol állítólag azért készül minden ilyen lassan, mert ott csak olyan tempóba dolgoznak ami belefér a heti 40 órába.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #92473 üzenetére
Port volt tőlük, mert ugye azt a Harmonix csinálta, majd miután a jogok az Activision-é lettek utána a (az azóta már az Infinity Ward részévé vált) Neversoft és a Vicarious Visions voltak a fő fejlesztői.
343 estén meg hiába a több száz fős csapat, de normál, nem toxikus, nyugodt munkatempó mellett úgy látszik csak ennyire futja tőlük. Bár ott valószínűleg azért más is van, de mivel máshol is ezen elvek érvényesülnek manapság, és ott is látni, hogy inkább csúsztatják a játékot, mintsem hogy negatív dolgok érjék az alkalmazottakat.
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Bad Pritt #92478 üzenetére
Ebbe dologba azért elég sok fejlesztő szeret belefutni. Lásd CD Projekt RED és a CP2077, vagy a Bethesda és a Starfield (és ezek mellett a korai bejelentések hátránya is ott van, de ez inkább majd a TES VI-nál lesz majd érdekes).
Amúgy az, hogy egy addig másfajta stílusra ráállt fejlesztő új kategóriában próbálja ki magát még nem kéne, hogy probléma legyen, hiszen van rá nem egy példa.
#92480: Ez így igaz, de ugye ez a mai késések problémájának az egyik gyökere. Persze átszervezésekkel ez valamilyen szinten kezelhető lenne (pl. Sony-nál működik ez... legalábbis saját elmondásuk szerint).
Csak ugye a felhasználó ebből annyit lát, hogy késik a játék, meg hogy félkész. Ha meg a régi felfogás szerint menne a dolog, akkor előjön az semi-empatikus hozzáállás, miszerint: lehet, hogy jó volt a játék és időben kijött, de szegény fejlesztőket teljesen kiégették, meg kihasználták... inkább tolták volna el az egészet. De mint írtam, ezeket (időben jöjjön ki, ne legyen crunch és ne legyen félkész a játék) igazából jó szervezéssel meg lehet oldani. Persze ehhez konkrét célok kellenek már a kezdetek kezdetén. Ez persze részben utópisztikus kicsit, mert csak azt váladód be amit biztosan meg tudsz csinálni, és kihagyod azt ami a kísérletezgetés lenne. Mármint azokat a dolgokat, amik működését csak akkor látod ha már belekezdtél.
Ugye sok ilyenről hallani, hogy kidobták a játék nagy részét mert nem működött úgy ahogy elképzelték (vagyis papíron jobban mutatott mint a valóságban), vagy magát a teljes játékot újrakezdik, hasonló okok miatt.
Csak ugye ezek pénz, idő és emberállományba kerül (meg pizza-ba ).“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz hombre[EU] #92495 üzenetére
Az biztos, hogy ABK lesz még egy szép menet. Mindezt úgy, hogy a mostani csapataik esetén is látszik az, hogy azért lehet kéne valami normális kontrol föléjük. Valamelyik hazai podcast-ban hallottam, hogy az MS esetén nagyon úgy tűnik, hogy túl gyorsan növelték a stúdióik számát, és egész egyszerűen nincs meg nekik a megfélő produceri és management kapacitásuk. És az se biztos, hogy túl jó irány, hogy szó szerint nem szolnak bele a munkájukba. Illetve ebben a podcast-ban volt szó a 343-as nyugis fejlesztésről is (de ettől függetlenül máshonnan is hallani, hogy túlóra helyett inkább plusz időt kapnak).
Amúgy javítom, vagy kiegészítem magam, mert itt alapvetően arra gondoltam, hogy olyan szintű mint pl. ami a Blizzard ,vagy a Ubisoft esetén voltak olyanok nem igazán vannak, nem nagyon lehet hallani. Illetve azért hozzá kell tenni (és ez lehet, hogy nem túl PC manapság), az az, hogy mi számít manapság már zaklatásnak vagy toxikus légkörnek. Itt olyanra gondolok, hogy manapság egy már lassan az is zaklatásnak számít, ha valakivel szemeben nem megfélő névmást használsz. Vagy szexuális zaklatásnak tekintik azt, hogy ha simán csak udvarias vagy valakivel. Igen tudom ezek szélsőséges példák, de sajnos ilyeneket is lehet hallani. Vagy ami az Undead Labs-nél hoztak fel, hogy nem hallgatják és fogadják meg a női alkalmazottak véleményét, ötleteit.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Csuszások mindig is voltak a játék iparban (illetve formátumát tekintve a hozzá legközelebb álló mozgókép iparban. Régen is simán megvoltak az éves, vagy akár több éves csuszások (nem csak sz*r játékok esetén, de klasszikus címek esetén is). Csak hogy nem menjünk messzire... pont a Halo is csúszott, és a talán a Halo 2 esetében is volta olyan, hogy másfél év munkáját dobták ki (és még így se tudták befejezni, pedig kaptak egy plusz évet).
Amúgy igen, normális management és irányítás sokat tud segíteni ezen. Meg az is, hogy ne akarjunk olyan dolgokat beépíteni amikről nem tudjuk, hogy működhetnek. viszont ilyen estekben agaaszuk rá a kész termékre a "korrekt iparosmunka", vagy a "azt hozza mait elvártunk" jelzőket.
De ugye a játék ipar (ahogy a film ipar se) nem működhet csak így. Ugyanis hasznos tud lenni máskor az is, amit akkor még fölöslegnek gondoltak. Pl. volt egy cikk, hogy a Bully 2 fejlesztésekor, bár nagyon sok dolgot dobtak ki már menet közben is (ahogy maga a játék is, bár hivatalosan csak szüneteltetve van a fejlesztés), de ezek nagy része nem a kukában, hanem más projectekben lett felhasználva.
Illetve azért sok játék esetén kikerültek a kezdeti dizájn dokumentumok (vagy filmek esetén az e v1-es script-ek), és ott láthatóak, hogy néha jól jött azért, hogy ki lett dobva az eredti elképzelés.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Ez akkor gond, hogy ha az adott cég nem áll több lábon. Vagyis pl. fejlesztenek egy játékot x évig, amiből aztán csak a játék eladásból jön nekik bevétel. Ami esetén aztán bejön az amit írtál, hogy a következő játékukra elvileg elég lenne, de mivel csúszik így elfogyhat a pénz. Ekkor tényleg bele tudnak rokkanni. De ez pl. a AAA kategóriát nem érinti olyan súlyosan, vagy akár egyáltalán nem. Pont most volt, hogy ABK esetén lett volna egy mobilos WoW, amibe beleöltek éveket és valószínűleg milliókat, és aztán nem lett belőle semmi (de ott voltak más címek is még régebbről pl. a StarCraft: Ghost
Vagy Ubisoft is simán leállította pár játéka fejlesztését (olyat is ami be se lett jelentve). A Skull and Bones-nak is simán annyi lett volna, hogy ha azon játék esetén nem lenne a szerződés a Szingapúri kormánnyal. És még ott vannak azok amikről nem is tudunk. Vagyis ezek a nagyobb cégeknek nem gond az, hogy ha elköltenek több tíz millió dollárt olyan projectekre amikből aztán nem is lesz semmi használható. És még így is simán rekord negyedéveket hoznak ezek a cégek (persze lehet itt is leírhatják az adóból ezeket, mint a Waner Bros. Discovery a Batgirl-t).
A Checkpoint podcast-ban voltak fejlesztők nem egy magyar fejlesztő stúdióból és ott is meséltek arról, hogy sok fejlesztés alatt álló projectből nem lett semmi végül (igaz volt olyan amiből csak tervek voltak de volt olyan amin már aktívan dolgoztak, vagy már közel voltak a kiadáshoz). És ezek lelövése annyira nem volt veszteség számukra (pénzügyi szempontból).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Ez igazából mindig is így volt. Mindig is bugosan jöttek ki a játékok, csak kérdés, hogy ezeknek mekkora jelentőséget adunk. Illetve persze mennyire komoly az a bug, vagy csak mennyire fújják fel. Most ezt a CP2077 miatt van ennyire szem elött, a 2010-es években meg az Aliens: Colonial Marines volt mint viszonyítási alap (vagy AC Unity). Mind kettő esetben (és évtizedben) ezek voltak az példák arra, hogy manapság annyira sürgetik a fejlesztőket, hogy azok félkészen, és bugosan adják ki őket. És ez aztán olyan negatív megítélést hozz magával, hogy az amúgy kicsit, vagy részben bugos játékokat is lehúznak, hogy ez játszhatatlan.
Pl ez a Fifa23 dolog. Oké kínos a T póz, de ez egy trailer egy olyan játékból ami valószínűleg ugyan az lesz mint eddig.
Az eFootball meg egy f2p féle Konami szenvedés (na ez a cég az ami megérdemli, hogy megvegye valaki végre). Ott már az MGS V-nél látszott, hogy még a lenézet és megvettet EA/ABK/Ubisoft-nál is rosszabb cég (főleg úgy, hogy azért ez a 3 még így is le tudd tenni érdekesebb, kommersz dolgokat az asztalra), míg a Konami igazából semmit.
úgyhogy azért az ne felejtsük el, hogy kívülállóként azért egy ilyen (hatékfejlesztő/kiadó) cég belső működése és felfogása nem feltétlenül ugyan az mint a fent említett Mars gyár.
Csak hogy témában legyünk... az MS mennyit vert el eddig az Xbox-ra úgy, hogy igazából ha csak a szimpla Gameing divizőt nézzük, talán egy Bethesda értéket ki tudott termelni 20 év alatt (ha belevesszük a hardvert akkor még ennyit se). Az ABK megvásárlása is inkább abba a képletbe illik bele, hogy komoly szereplő szeretne lenni a gaming iparban mint szoftver cég. És a konzol igazából csak mint egy mellékág lesz, van jelen. Ez a 70 milliárdos kiadás is csak azt jelenti, befektetnek a jövő gaming piacába, és nem az Xbox-nak vettek egy újabb céget (főleg úgy, hogy igazából az Xbox manapság az aminek anno a Steam Machine kellett volna lennie (vagyis egy olcsó dedikált játék hardver).
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Nagy cégek esetén nem probléma se a csuszás, se a bukás (lásd EA és a BF2042 esete), ugyanis van mellete más ami simán nyereségesség teszi (mikrótranzakció). Ha mégis szorul a hurok és nem tudnak máshonnan tökét bevonni, akkor eladják magukat. Kisebb, vagy indie-ek esetén viszont ez gond lehet (de ott is a végső megoldás az, hogy akkor eladják magukat).
Itt zöld a oldalon pl. az MS kvázi megmentette mind a Double Fine-t, mint a Ninja Theory. Ugyanis hiába lett sikeres és hozta vissza az árát a Hellblade, azért ahhoz, hogy továbbra is megmaradjanak, ahhoz nem volt elég (vagy legalábbis nagyon bizonytalan lett volna jövőjük), hogy maguktól fent maradjanak.
A Double Fine meg fennállása óta közlődött, és nagyon sok projekt esetén a a bevételeik és a közösségi finanszírozásaik nem voltak elegek. Tim Schafer nem egyszer tette bele a saját pénzét azért, hogy megvalósuljanak a játékok. Ugye a Psychonauts 2-nél még ez se lett volna elég, így ott nagyon sok mindet kivágtak a játékból. Ezeket aztán az MS felvásárlás után vissza tudták tenni, és úgy lett a legtöbbet eladott játékuk, hogy Day1 GP volt.
Fizzie: Off-Topic-ban már volt róla szó. Mivel a PC-s változat kiadója az 505 Games, így igazából simán bekerülhet PC GP-be.
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #92520 üzenetére
Ezek a Saber Interactive-hoz tartozó stúdiók:
Vagyis valamelyikükhöz került a project (tehát akár az is elképzelhető, hogy a Zen Studios csinálja a játékot, a DIGIC Pictures meg az cinematic videókat )
#92516 l.skywalker: Gondolom ezt amúgy úgy kell érteni, hogy amelyik játéknak már most is van bill/egér támogatása Xbox-on, azokat lehet majd játszani így, nem pedig mindegyiket.
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz EmThor #92532 üzenetére
Az Embracer Group-nak jelenleg 120 stúdiója van, amik között már most vannak akik nem csak az indie piacon mozogtak, és simán ki lehet belőlük nézni, hogy képesek rá. ráadásul ebben a 120-ban még nincsenek benne a Square Enix Europe (Crystal Dynamics, Eidos-Montréal, Square Enix Montreal).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #92796 üzenetére
"GLHF, a Swedish media company that publishes on USA Today, reported this morning that Amazon is set to buy EA and will announce the news today.
CNBC anchor David Faber scoffed at the report on live TV, mocking GLHF and calling the story false.
Quite a Friday so far!"
---
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz hombre[EU] #92821 üzenetére
Egyrészt a GameDVR nem a OneDrive-n tárolja a képeket és a videókat (ez attól független). Viszont fel lehet oda is tölteni a képeket/videókat (sajnos nem automatikusan). És bár a mérete nem ismert, azért ritkán fordult elő még a 2019-es DVR tárhely update előtt is, hogy valakinek beteljen a tárhelye (akkor még nem volt automatikus törlés, maximum akkor ha az a tartalom nem felelt meg a szabályoknak).
Viszont 2019-ben egyrészt megduplázódott az addig használható (ismeretlen méretű) hely, viszont bevezették azt, hogy ha egy képet vagy videót 30 napja nem nézet meg senki akkor azt törlik automatikusan. Ami kicsit érdekes, mert nekem vannak 2018-as képeim és videóim is fent, pedig biztosan nem nézi azokat senki. Elviekben ha külsős alkalmazás végig nézi a DVR mappákat (pl. GamerDVR/TrueAchievements, vagy talán az Xbox app), akkor azt megtekintésnek veszi a rendszer.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Norb79 #92830 üzenetére
Igen most már én is látom ezt (most rá kerestem én is). Viszont bár ez nem mentség, de legutoljára mikor ez szóba került az ismeretségi körömben akkor még nem volt róla infó (2019-ben is csak annyi volt, hogy megduplázódott a tárhely). De akkor végre ezt is tisztázták valamikor.
Viszont az megmaradt, hogy nem azért törlik mert megtelt a tárhely, hanem mert 30 napja nem volt megtekintés.
"Any game clip or screenshot uploaded to the Xbox network that gets no views in 30 days will be deleted. Viewing it yourself counts as a view and saves a capture from deletion"
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Steve1207 #92882 üzenetére
Ez meg ma jött (jön) Alpha-ba:
"We have enabled a new feature which allows you to specify a different default install location for games, backwards compatible games, and apps. The default for each will be set to the location you had set previously as your default install location for all content. You can also let Xbox decide where to install your games and apps. Setting a default install location to “Let Xbox decide” will cause your Xbox to try to install that content type to best available drive that has enough space. To get started, you can access this by going to Settings> System> Storage Devices> Change Install Locations.
Fixes Implemented"
Az Alpha Skip-Ahead majd csak szerdán kapja ezt meg.
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz hombre[EU] #93242 üzenetére
Csak az a gond, hogy azt a motort kapta meg a PS5 és az Series X|S is, és nem azt ami a PC-s kiadásban van. Talán ha jön a DLC, akkor átallnak rá.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Bad Pritt #93244 üzenetére
Rosszul fogalmaztam, mert itt alapvetően a PC-s engine képességeire gondoltam. Ugyan az a Red Engine 4 van alatta, de ennek a motornak van egy konzolokra optimalizált kiadása. Viszont ezt alapvetően One/PS4-re csinálták meg. És a jelengenerációs kiadás igazából, a prevGen kiadások felturbózott változatainak tekinthetők valójában, mintsem a PC-s kiadás átültetése, lebutítása.
Itt kb. arra kell gondolni, mint a GTA V EE esetén, ahol a PS5/X|S kiadás valójában a PS4-es felturbózott változata (vagyis a lod-ok, a növényzet mennyisége (pl. a fű) az ugyan az mint PS4-en. Viszont ez már tudd 4k/30-at vagy 1440p/60-at, akár RT shadow-al is.
Az alapján amit én láttam, a CP2077 esetén is lényegében fogták a prevGen kiadást és bekapcsoltak plusz dolgokat, magasabb felbontást, képfrissítést. De azért messze elmarad attól amit a gépeknek a PC-s kiadáshoz képest tudni kéne.
Viszont mivel kiesik a prevGen az DLC esetén így megoldható lenne egy külön változat is. Ha jól tudom akkor a CP is Smart Delivery-s, vagyis a mentések oda-vissza működnek One-Series gépek között.
l.skywalker: [Xbox Series S] Added a new Performance Mode which can be enabled in Settings > Video > Graphics Mode. FPS is aiming at 60 in 900p with Dynamic Resolution Scaling (in 800p to 1080p range).
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Ubisoft Set to Announce Several New Assassin’s Creed Games
Ott lesz ugye a Bagdadban játszódó Assassin’s Creed Mirage. És elvileg hallhatunk majd az Assassins Creed Infinity-be tartozó játékokról, az Assassin’s Creed Project Red-röl (ami Japánban játszódik majd), és a Assassin’s Creed Project Hexe-röl (16. századi Közép-Európa) is.
Ezen kívül talán bemutatják még a Assassin’s Creed Project Jade ami egy Kínában játszódó mobilos cím lesz, és a VR-os Assassin’s Creed Project Nexus-t. És bemutatkozhat az új Valhalla DLC is.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
"Since Xbox Design Lab debuted in 2016, the number one fan request has been to include Elite controllers in our unique customization program to empower further personalization of that premium experience. Today we’re announcing that coming this holiday, you will be able to do just that when we bring Elite Wireless Controller Series 2 to Xbox Design Lab! We’re excited to bring more choices to gamers around the world and can’t wait to see how fans reimagine what it is to be Elite."
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Ridgeline Games Revealed as the Newest Studio Dedicated to the Battlefield Franchise
Led By Industry Veteran Marcus Lehto (a Halo Co-Creator), the Seattle-Based Studio is Instrumental to Building the Future of the Franchise
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz l.skywalker #93369 üzenetére
Ez ugye elvileg egy single only kampány lesz, bár a BC-k óta ez nem igazán jött össze nekik. De ugye itt nem a DICE lesz a fő fejlesztő.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz elder troll #93446 üzenetére
Egyrészt a PC-s EA Play és az Xbox-os EA Play tartalma különbözik. A PC-s EA Play-ben sok olyan EA játék van aminek egyrészt nincs konzolos változata (vagy nincs BC belőle), és olyan játékok is vannak amiket nem az EA adott ki. Ilyen pl. a Crysis Remastered is, amit a Crytek adott ki. Az eredti kiadást persze az EA, de a Crysis jogok a Crytek-nél vannak.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz hombre[EU] #93471 üzenetére
Ubisoft talks Assassin's Creed Mirage, from Valhalla expansion to standalone franchise celebration
Amúgy nyomot árú lesz a játék, hiszen az Standard kiadás $49.99-be, a Deluxe meg $59.99-be kerül majd.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
"25 years after its original release, experience GoldenEye 007 faithfully recreated for Xbox consoles. Includes achievements, 4K resolution and a smoother framerate – even in split-screen local multiplayer!"
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Vajon van még ennél lejjebb?
Square Enix says it's too expensive to own game studios, open to joint ventures and minority stakes
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Phil Spencer says Xbox will continue M&A (mergers & acquisitions) activity to remain competitive
The Xbox boss also said that due to these economic times it wouldn’t be right to increase the price of the Xbox
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz hombre[EU] #93986 üzenetére
"Our work on the next Grand Theft Auto game will continue as planned "
Ezen mondat alapján alapján az mégsem került ki (kivéve ha az eredeti terv az az, hogy valamikor 24-30 között fog jönni ), vagy ami megszerzett azzal nem igazából mint kezdeni.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz hombre[EU] #93992 üzenetére
A befektetőknek küldött üzenetben ez van:
"Rockstar Games recently experienced a network intrusion in which an unauthorized third party illegally accessed and downloaded confidential information from its systems, including early development footage for the next Grand Theft Auto. Current Rockstar Games services are unaffected. We have already taken steps to isolate and contain this incident. Work on the game will continue as planned. At this time, Rockstar Games does not anticipate any disruption to its current services nor any long-term effect on its development timelines as a result of this incident.
Work on the game will continue as planned. At this time, Rockstar Games does not anticipate any disruption to its current services nor any long-term effect on its development timelines as a result of this incident."
Ezen üzenet alapján írták meg többen is, hogy ezek szerint mégsem lopták el a forráskódokat, vagy ha mégis, akkor olyanokat vittek el, amiknek nincs ráhatása se a GTA V/Online jelenlegi működésére, se a készülő következő GTA-ra.
Persze simán lehet, hogy ez csak azért mondják, hogy megnyugtassák őket (meg a tözsdét). Bár ha később kiderül, hogy mégis komoly volt a hack, akkor azt nem fogják annyiba hagyni.
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz hombre[EU] #94162 üzenetére
"lassan letelik a két év"
Nem is tudtam, hogy a fehér színű konzolra is timed exclusive szerződése volt a Sony-nak
Amúgy alatt a fehér Contoller az nem gyári Xbox, hanem valami third party. ugyanis csak 3,5-es jack csatlakozó van rajta. Úgyhogy simán lehet, hogy csak azért fehér, hogy jobban illeszkedjen a kép kompozíciójába.
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Amúgy GTA Forumos-os nemrég futottam bele egy érdekes spekulációba ami egyrészt egy régebbi spekulációra is hivatkozik, másrészt meg a kiszivárogott dolgok alapján gondolják talán túl. Ezek szerint a következő GTA az PS5 konzol exlusive lesz, és majd egy-két év után jöhet majd PC-re, de Xbox-ra nem, és ezért a Sony elvileg vagy 1-1,5 milliárdot fizetett a Rockstar-nak.
Ugye a korábbi pletyka úgy amire részben hivatkoznak az úgy szólt, hogy a 1 milliárd és 30 nappal hamarabb jön ki, de most azért dobták mert a kilopott videók alapján konzolból csak egy csak PS4 devkit-en futó videó volt a PC mellett. Nos bár szerintem baromság az egész (a 30 napos meg szimplán pénzkidobás), de ha mégis így lenne, akkor az a Sony-ra nézve a legnagyobb hipokrata megnyilvánulás lenne, hiszen most azért veri az asztalt, mert a CoD túl nagy cím ahhoz, hogy exlusive legyen cí legyen (valójában a 2025- utáni PS-es exclusive bónuszok elvesztése fáj nekik), de akkor az nem hatna negatívan a játékiparra, hogy minden idők egyik legnagyobb, ha nem a legnagyobb címe csak PS-en lenne elérhető.
És a csak a tisztázás kedvéért ismét leírom, hogy a fenti GTA VI dolog csak egy fórumos eszmefuttatásból jött ki, és abból, hogy a Sony (is) szeret timed exclusive deal-t kötni a kiadókkal (és ezt nyilatkozták is). Amikből aztán lehet több év, vagy a soha más konzolon elv is)...
btw. azt nem értem, hogy a Google miért fejezete ki aggodalmat a felvásárlás miatt, mikor most lőtte le a Stadia-t? Vagy egy hónapja még nem volt tervben a Stadia bezárása? Bár elnézve ez a lépés még a partereinek is új hír volt...
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Eredeti játékok OFF topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs