Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • negyven2

    veterán

    válasz persil #129740 üzenetére

    A nagy bemutató után volt egy interjú, ahol elmondták, hogy még Series X-en is, sokkal többet tud a játék mint 30 fps (átlagban valami 40-60 között volt?), de ők inkább választották a 30-at mint, egy instabilabb framerate-et. Igen a 40 lehetett volna opció, de lehet ott is akkor még benézet sokszor 40 alá.

    Az 1700 szendvicses dolog, meg csak egy példa volt akkor is, mert azért bár furcsán és hülyén hangzik, de a creation engine azért nem rossz fizikai számításokban, mega hátérszimulációkban. Vagy lehet ezek megvalósítása jó, csak rosszul bánik az erőforrásokkal. Lehet ezen javítottak most, vagy ezen javítottak most jobban.

    .LnB: manapság meg elég nehéz meghatározni azt, hogy mi a "befejezett" játék és mi nem. Mármint ez így nem igaz, mert lényegében az a befejezett játék amit a fejlesztő, kiadó annak tart. Egy Breath of the Wild esetében, ha nem folytatásként jött volna, a Tears of the Kingdom-ban lévő tartalom, hanem folyamatosan adták volna hozzá, akkor a Breath of the Wild-ra is rá lehetett volna mondani azt, hogy az sincs befejezze, és félkészen adták ki?

    Igen, ebben az esetben más a helyzet, de azért nem egy Cyberpunk szintű probléma volt itt. Azért ha nagyon leegyszerűsítjük a dolgokat, manapság már a sima single player játékok esetében is bevett szokás az, hogy kvázi live service-ként működnek. Vagyis a megjelenés után sok évvel már-már, kvázi egy másik játék lesz belőlük, a sok átalakítással bővítéssel. Persze ezt a legtöbb helyen early access-nek hívják (lásd BG3).

    “I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”

Új hozzászólás Aktív témák