Új hozzászólás Aktív témák
-
balazs025
senior tag
válasz Bad Pritt #58666 üzenetére
De ha úgy számoljuk, hogy az 5 millió már csak a kiadó bevétele (tehát levonva a steam és ms pénzét belőle), még akkor sem lenne a kiadó profitja. Nem vagyok benne, így nem tudom, de igazából az a kérdés, hogy elsőkörben a kiadó megkapja e a teljes összeget és azután kell kifizetnie azt a ~30%-ot, vagy automatikusan csak a ~70%-ot kapják meg. Ha utóbbi, akkor szerintem az 5 millió már csak a kiadó bevétele.
[ Szerkesztve ]
-
vg
addikt
-
thrill
tag
válasz Bad Pritt #58663 üzenetére
A rekord eladás a kiadóra vonatkozott, nem a fejlesztőre (ahogy lentebb magad is idézed)
Mellesleg a publisher a Curve, nem a Devolver. És volt már jó pár kiadott címük:
https://en.wikipedia.org/wiki/Curve_Digital -
hombre[EU]
veterán
válasz Bad Pritt #58830 üzenetére
én is A-val akarok dodge-olni ill sokszor használom a charged-ot és a hátsó ravaszt tartom (bloodborne)
wesder olvastam még anno mikor írtál róla, már akkor wishlisteztem
ProEvoFan második runnal már elmentem a bossig, de megettek a cicák 20-30% hp-ja maradt szóval verhetō simán,ha healing után mész be
Life, Uh, Finds A Way
-
szimszonos
őstag
válasz Bad Pritt #59164 üzenetére
Nekem mindegy de ha konzolnál nincs igazi rt ahogy mondják itt akkor nem csak a gears 5-re igaz ez ha nem a többi játékra is amire rámondják az rt-ét.Ahogy olvasgatom ez nvidia rtx kártyáknál van és pc-én csak.Akkor xboxon ezt máshogy érik el,más trükkökkel.Engem igazán nem érdekel ettől még jól néz ki a játék.Inkább legyen meg a felbontás és hozzá megfelelő fps szám.Nekem már ez is elég bőven.
-
ρσгτσ
őstag
válasz Bad Pritt #60764 üzenetére
Én mindig félek attól, amikor valaki egy népszerű, felkapott témához hozzányúl. Nem csak játékoknál.
Pont ezért leszek kíváncsi erre, hogy vajon itt mit rontanak el. Na meg a Guardians of the Galaxy -nál, vagy az új Avatar játéknál.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
válasz Bad Pritt #60780 üzenetére
Ezek a Marvel játékok mindig (egy kivétellel), fogják a Marvel hősöket, és beleerőltetik valami játékmenet koncepcióba. Most éppen a körökre osztott Xcom játékmenetbe. Korábban az Avangers féle, hát nem is tudom, hogy minek nevezzem...
Egyedül az Insomniac Games közelítette meg onnan a dolgot, hogy fogták a karakter valóját, a lényegét, az egész hangulatát, és a köré építettek játékot. Az működött is.
Most egy Xcom játék Marvel hősökkel, mitől lesz igazán jó (kívánatos)?! Nekem fura az egész koncepció. A játékból meg úgy sem láttunk még semmit.szerk.: Én egészen addig, amíg Firaxis-os fejlesztő be nem köszönt, azt hittem, hogy ez valami mobilos játék lesz.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
ρσгτσ
őstag
válasz Bad Pritt #60780 üzenetére
Guardians of the Galaxy -nál szerintem az lesz necces, hogy a legtöbb ember nagyon nincs képben a képregényekkel. Az elején valószínű ezen fog múlni a sikere. Aztán ha jó lesz a játék, akkor eladja magát.
Marvel filmek azért nagyon elvittek egy csomó karaktert. Nem tudom például Hugh Jackman féle "farkas" után mennyire lesz népszerű a hagyományosabb jellegű karakter.
Szerk.:
Egyébként a "skinezés" lehetősége sokat dobna a játékon. Nem csak a kinézet miatt...hanem mert egyes korszakok, típusok más-más skillekkel járhatnak.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
válasz Bad Pritt #60789 üzenetére
Sokkal jobb játékok születhetnének a témában, ha valaki úgy licenszelné ezeket a hősöket, hogy van egy jó játékötletük hozzájuk.
Nem pedig úgy, hogy azért licenszelik, mert egy kevésbé sikeres játékmenetet akar vele eladhatóbbá tenni.
Nálad pont betalált, mert szereted a játékstílust is és a hősöket is, de sokan meg fognak lepődni amikor kipróbálják.Guardians of the Galaxy játéknál inkább látom, hogy az volt az indíték, hogy készítsünk egy fun Guardians of the Galaxy játékot. Ott nekem a harcrendszer fura (uncsi/önismétlődő) csak így a látottak alapján.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz Bad Pritt #60792 üzenetére
Ja, előre temetem kicsit, de most nem rosszindulatból. Én nem értem, hogy ez miként fog jól működni. Nem zárom ki ettől függetlenül. Csak valahogy a szuperhősös játékokhoz, nem ez a stílus lenne az első gondolatom.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz Bad Pritt #60796 üzenetére
Most olvastam, hogy Midnight Suns kreatív igazgatója, Jake Solomon azt nyilatkozta, hogy a Marvel megkereste őket, hogy társuljanak. Ez egy "csepet" át is húzta az elméletemet.
"However, it is very much worth noting that Midnight Suns‘ creative director Jake Solomon has said that Marvel approached developer Firaxis with the vague idea of partnering up and Solomon chose the Midnight Sons group/storyline due to his fondness for that series and his desire to focus on some of Marvel’s supernatural characters."
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz Bad Pritt #60814 üzenetére
Azt írják, hogy talán azért, mert ezzel tükrözik, hogy a játék különbözni fog a képregénytől. Na nem mint ha a multiuniverzumokkal ne lehetne ezt elodázni..
Square-Marvel nem tudom, hogy mi volt. Mert én már a videók láttán, (jó szokásomhoz híven) temettem azt a játékot (is ), és egyáltalán nem olvastam róla. Aztán kipróbáltam valami open beta-t talán, és az óta teljesen el is felejtettem.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz Bad Pritt #60825 üzenetére
Ja, abból is láttam egy trailert. Az alapján, nekem a Predator játék ugrott be. Az is "milyen jó volt."
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Norb79
őstag
válasz Bad Pritt #61163 üzenetére
Van a blahán egy szimulatoros hely. Profi kormány, három monitor, AC. Na Mazda mx5 nem gyorsult fel 120ig se a leghosszabb egyenesben és a legenyhébb kanyarban is elszállt 20nál.
Biztos a Porschékat meg a McLareneket mindenki kurva szimulátorosnak érzi, nem mintha valaha vezetett volna ilyeneket, és így mindegy milyen azt érzi profinak az ember, mert aszondták, de rendes autót nézve látszik, hogy vicc az egész. Ahhoz képest az FM7 kontrollerrel a realizmus csúcsa.
De ez szigorúan az én véleményem, minden objektivitást mellőzve. -
ρσгτσ
őstag
válasz Bad Pritt #61163 üzenetére
Ennél nincs konkrét tapasztalatom, mert tényleg hamar feladtam. Viszont néha azt érzem egy-egy szimulátoros játéknál, hogy egyes dolgok (pl. fizika) kicsit túl is vannak tolva a valósághoz képest.
Egyébként valószínű az is benne van, hogy azért valódi autóban ülve, amikor érzed az utat és a rád ható erőket, akár magát a kanyart, nem csak hallod, hanem érzed is a teljesítményt, a fékezést, azért máshogy áll az ember az egészhez. Nekem ezt nem adja vissza egy kontroller. Tapasztalat alapján.
Egy elég komoly szett biztosan közelebb van hozzá...de az meg annyira nem érdekel. Szóval inkább maradok az olyan játékoknál, ahol élvezetesebb a kontrolleres irányítás.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
válasz Bad Pritt #61221 üzenetére
Nagy rajongótábora van a 350-370-nek, szóval rossz nem lehet. Én se feltételeztem.
Egyedül fejlesztették az új Z-t, én is úgy tudom. És elvileg készül az R35 utóda is.Van egy olyan "sztori", hogy állítólag Makoto Uchida egy olyan CEO, aki nagyon fontosnak tartja a motorsportot, és sportautókat. Még úgy is, ha ez a költséghatékonyság rovására is megy. Úgy tartja, hogy egy autógyártónak igen is meg kell mutatnia, hogy mire képes. Ezért vannak náluk még mindig, ezek a ma már nem racionális, de lenyűgöző modellek. Nem tudom ez mennyire igaz, de nagy kamu nem lehet, ahogy a példa mutatja.
De a Z-se lesz Európában forgalmazva.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz Bad Pritt #61497 üzenetére
De persze. Sokkal, régebben. De ez engem nem fogott meg. Azt érzem, amit írtam múltkor ez lehetne bármi, csak most Marvel lett. Semmi olyan ötlet, ami új lenne, kiemelné a zsánerből.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
penge111
addikt
válasz Bad Pritt #61595 üzenetére
Nem rossz, de csak belenéztem 1-2 órát idáig tetszett. 1 dolgot leszámítva, ami nem mérvadó nálam: a grafika nagyon mosott, 65"-os 4k Tv-n tolom, sajnos nagyon csúnyácska. Ja, meg a kamera valamiért nem mindig követ, úgymond mindig lemarad a csapathoz képest... Amúgy patent kis crpg-nek tűnik, bár az is igaz én inkább a D&D szerű fantasy világokat komálom, de az XCom 2-t is szerettem annó.
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
Döglött Róka
veterán
válasz Bad Pritt #62600 üzenetére
Sztem akik fanyalognak rajta, azok is leszarják az esetek 99%-ában (legalabbis nem tudom elképzelni, hogy könnyes szemmel tallózzák a game pass könyvtárat). Ez inkább ilyen specialty coffe kategóriás sznobizmus.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
válasz Bad Pritt #62600 üzenetére
Nem az a baj, hogy a dash 4k-e. Ezzel a rendszerrel vannak azért bajok. Múlt héten, két napon keresztül, harmadik próbálkozásra indult el a FH4. És ezt komolyan mondom. Háromszor kellett próbálkoznom, míg játszhattam vele. Aztán van, hogy kifagy. A FH4. MFS is kifagy rendszeresen, de az inkább a játék hibája.
Tippre amúgy ez a Quick Resume hibája lehet, ki lehet azt kapcsolni véglegesen?
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Moby
addikt
válasz Bad Pritt #62600 üzenetére
De a jobb téged sem fog bántani, viszont a fhd meg bántja azokat, akiknek lenne igénye valami jobbra Bér nem tudom mennyit fog dobni ezen a nagyobb felbontás, szerintem ez a UI ígyisúgyis szar, az MS-nek sosem ment ez, az oprendszerében már a 39. eljövetelét várja a világ, de se jó, se konzisztens nem lesz az sem. Sosem értettem, hogy egy ekkora cég, akinek ennyi pénze van, hogy a jóistenben nem talál erre a feladatra megfelelő embereket.
-
Moby
addikt
válasz Bad Pritt #62615 üzenetére
Nekem tossza a szemem kissé a béndzsaságok, de nem dőlök emiatt a kardomba. Vágynáma jobbat-szebbet, de elhasználom ezt is. A játékélmény nem ezen múlik, inkább csak az, hogy nekem is könnyebb lenne komolyan venni őket, ha látnám, hogy van bennük akarat az apróságok jobbítására, de ahogy említettem, a windowsok okán nem kergetek illúziókat ezügyben
-
válasz Bad Pritt #64433 üzenetére
Már megjelenés előtt is pedzegették, hogy lehet jön alapból GP-be. Vagy rosszul emlékszem..
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
-
persil
nagyúr
válasz Bad Pritt #65300 üzenetére
Fura, hogy ezt mindig megkerdezitek, pedig rengetegben.
A komplett dark souls sorozat, shadow of mordor/war, kingdoms of amalur, de tenyleg borzaszto sok van.
Mondjuk mar, ha csak egy ilyen lenne a teljes jatekiparban, az is verciki lenne.Ezt a szanalmas szart senki sem gondolhatja komolyan. Plane, hogy idotlen idok ota mukodik az "egyszer lenyomod a bal analogot" es sprintel a karakter, raadasul olyan jatekokban is, ahol 50x tobb a funkcio, komplexebb az iranyitas. Megis meg lehet oldani...
Szrk.: Az egyszer megnyomod - a barmit - es sprintel, az is tokeletesen jo megoldas. De az rb/lb vagy akar bill.kombinacio is jobb lenne, mint a "hold A to sprint".
Konkretan abszolute semmilyen elonye nincs, csak hatranya, de az meg n+1.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
válasz Bad Pritt #65306 üzenetére
Na de a toggle sprint is állítható ám. Általában.
Én annyit tudok, ehhez az irányítás témához hozzászólni, hogy tegnap át akartam állítani art of rally-ban a kéziféket "B"-ről->"A" gomra, de nem lehet.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz Bad Pritt #65311 üzenetére
Jársz át olvasgatni a PS5 topikba? Oda írtam le az első tapasztalataimat. Kedden kipróbáltam a HLL-t. De tényleg csak két körre volt időm, első köröm ez volt: [link] Aztán futottam, futottam tovább a másodikban.
Hétvégére tervezem, hogy játszok vele többet, megnézem milyen. Ma letudom az art of rally-t, aztán jöhet a HLL.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
persil
nagyúr
válasz Bad Pritt #65314 üzenetére
Attol meg szar marad.
Benazik az ember a bal analogos fordulassal, amikor a masikkal otvenszer jobb. Az otodik reszben egy alom futkarozni, ha atallitod, pedig erzetre/latvanyra pont ugyanannyira koncepcio a sprint, mint az elozoekben.
Csak nem egy ujszulott csimpanz talalta ki a kiosztast.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
válasz Bad Pritt #65325 üzenetére
Nekem elsőre a grafika tetszett. Egyébként is csípem ezeket a kukoricás mezős, francia tájakat, és pont olyan mapra dobott be. Második körbe megbújtam valami lovaskocsi mögött. Megláttam egy ellenfelet messze, becéloztam, lőttem. Aztán meghaltam "Killed in Action". Mondom ez most mi volt? Erre fiam (aki nézett közben), megrántja a vállát, és azt mondja "Biztos visszapattant a golyó a szekérről."
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz Bad Pritt #65332 üzenetére
Adtam pár órát a HLL-nak. Ez borzasztó nehéz egy játék. A K/D-m azt se tudom, hogy hol kell megnézni, de szerintem jobb is. Próbálok medic-ezni, gondolom hasznára leszek a csapatnak. Meg próbáltam a supportot. De az istenért se jöttem rá, hogy spawn beacon-t hogyan lehet letenni.
Az egész játék egy camper mennyország. Olyan mocsok undorító módon el lehet bújni a bokrok tövébe, hogy az kész. Én meg mint színtévesztő... Hát köszi.
Volt olyan, lélő a csapattárs, kiesik a gránát a kezemből, majd kaptam +10mp-et tk-ért..
De amúgy tényleg tetszik, de úgy látom, a campelésen kívül nincs célravezetőbb taktika.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Új hozzászólás Aktív témák
- Spórolós topik
- Okos Otthon / Smart Home
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- Politika
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xbox Series X|S
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- LEGO klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest