Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Moby
addikt
válasz hombre[EU] #854 üzenetére
Tudom. Figyelemre vágyik
-
Moby
addikt
válasz Carlos Padre #963 üzenetére
Irigylem a türelmed. Ez lenne a legjobb megoldás nyilván, de aligha bírnám ki
-
Moby
addikt
válasz hombre[EU] #1012 üzenetére
De ez nem így működik, hanem úgy, hogy azonos setup mellett (CU, órajel, ROP, TMU) mellett az RDNA hatékonyabb. De ez TFLOPban kifejezve is ugyanúgy megjelenik. TFLOPra már nem lehet "szorzót" tenni, ott nincs jósági tényező, ami az értéket tozítja.
-
Moby
addikt
válasz hombre[EU] #1023 üzenetére
Annál több, DF olyan 35%-al gyorsabbra méri a RDNA-t.
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
Mert a freesyncet a jelenleg futó 2.0 szabvány nem támogatja. Az AMD ugyan belehakkolta a szabvány felett (xbox pl) a HDMI-be is, meg a tévékbe is megjelent ennek a támogatása, de az nem egy átfogó megoldás, és nagyon sok minden hiányzik ezen kívül is (főleg HDR vonalon). Nem csak a sávszélesség a lényeg. HDMI 2.0 mellett jól jött volna a tévéken a DP, a HDMI2.1 érában meg már felesleges lenne.
-
Moby
addikt
Akkor dobni kell ezt a hobbit, és ennyi. Van ezer másik, amelyiknek nulla az elektromos energiaigénye. Ez a szórakozási forma nem összeegyeztethető ezekkel az elvekkel. Ezt az emberek benga nagy tévéken, nagy hifivel nyomják. Pláne gáz ezt összevetni egy generációváltással, ami egy halom új energiazabáló üzem beindítását jelenti. És majd mégtöbb energiát jelent az új játékok megjelenése, stbstb.
Ha valakinek ez ellenkezik az elveivel, annak nem tudom miért a gép fogyasztása a szempont elsősorban. Ez ilyen látens zöldeskedés. Olyan, mint amikor valaki azt mondja, hogy ő csak napi 3 szál cigit szív, tehát nem dohányos. Ez nem olyan, hogy mosógépből az energiatakarékosat vesszük, merthármert. Mosni kell. Konzolon játszani nem.[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
Ötletelgetés, képzelgés, wannabe insiderkedés, csodavárás, majd magyarázkodás a tények megismerése után. A generációváltás kötelező kellékei és menetrendje
-
Moby
addikt
válasz Carlos Padre #1484 üzenetére
A PS5-ben az elképesztő sebességet nem annyira a csatoló adja, hanem a használat módja. Hogy bármi hasonló lesz-e a XSX-ben, ezt jelenleg nem tudni.
-
Moby
addikt
válasz bulikavagyok #1488 üzenetére
Amíg nincsenek hivatalos konkrétumok, addig minden ökörségből lehet kattintást generálni
-
Moby
addikt
válasz l.skywalker #1714 üzenetére
Mármint az SSD kontrollert, nem az SSD-t.
-
Moby
addikt
válasz hombre[EU] #1816 üzenetére
Az eddigiek alapján nem egy nagy szám .
-
Moby
addikt
Jól mondod. "PC-n". Mostmár csak az nem tiszta, hogy jön ide az, hogy egy windowsal zsibbasztott hardveren mivel van nyereség, meg mivel nincs Hogy nem tud a windowsos játék profitálni ötszörös-tízszeres sebességből? Hát LOL. Ezt ugye nem gondolod, hogy akkor nem is lehet.
Ugye nem?[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
Linkelnék cikkeket, de nem csak az IT-hez nem értesz, de angolul sem, így felesleges lenne.
Lényegalényeg: nem kell megírni "úgy" semmit :D Ezzel ps5-ön pl. a fejlesztőknek semmi dolguk nincs. Ez ilyen varázslat dolog, mint az idegen nyelvek ismerete, meg hasonlók.[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
válasz l.skywalker #1960 üzenetére
Nem értem ez hogy jön ide...nyilván ezzel tisztában vagyok. Épp ezért látszania illenék a thumbnaileken, hogy ezek one-os játékok. Nemdenem? Szerintem olvasd el újra, amit írtam.
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
Viszont a prevgen játékok jelölve vannak. Ahogy végre a bétában dashben az is, hogy demo, vagy trial valami. Nem volna okos dolog ömlesztve megint beledobni megint mindent.
Egyébként igen, arra is illett volna jelölést betenni, hogy X enhanced, de ezt félgenerációs problémákat még el is lehet engedni.[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
válasz l.skywalker #1965 üzenetére
Én abszolut felvállalom, hogy van igényem erre, hogy lássam, hogy az a játék amúgy mi, honnann jön, stb. Ez lehet fura, dehát ez van, és látom, hogy az MS is hallgat ezekre az igényekre, legalábbis látom a pozitív változásokat pl az új dashboardban. Azt én nem feszegettem, hogy ez most mi miatt lehet ilyen, én annyit írtam, hogy remélem nem ilyen lesz. Nem szeretném, hogy ezt ne lehessen ránézésre megállapítani. Én ilye fura gondolkozású srác vagyok
-
Moby
addikt
Én ebben nem vagyok biztos. Mármint remélem kap egy rendes, 4K dasboardot, ahhoz méltó thumbnailekkel. Én nem látok bele a storeba, hogy ott hogyan vannak letárolva ezek(most), de nagy összeget azért nem tennék rá, hogy ott vannak azok jó nagyban is. Ha igen, akkor is lehet rájuk valami layert húzni utólag, ez azért nem akkora dolog.
-
Moby
addikt
válasz l.skywalker #1969 üzenetére
Nem ettől vártam el, hanem a ténylegestől/véglegestől: "Szóval remélem, hogy ez nem az"
-
Moby
addikt
válasz l.skywalker #1971 üzenetére
Nekem a mostani béta is nagyon bejön(jobban, mint ez a felsőmenüs elrendezés). Nekem okés lenne az 4K-ban.
-
Moby
addikt
válasz hombre[EU] #2094 üzenetére
Vannak már duplapaneles szendvics lcd-k, amik a háttérfényre fullhd, vagy akár 4K felbontást tudnak (Hisense ULED XD, Panasonic MegaCon)
-
Moby
addikt
válasz l.skywalker #2127 üzenetére
Nem, ez nem azt jelenti. Ez azt jelenti, hogy több játékot suspend state-be rakhatsz, (ahogy most egyet ugye a géppel együtt), és azokat onnan folytathatod. Ergo vagy kidumpolja a memet az ssd-re rohadtgyorsan, vagy memként tudja azt használni, ahogy a ps5.
oric: csak ssd szabad kapacitás kérdése.
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
válasz l.skywalker #2145 üzenetére
A multitasking többszálúság, több folyamatot kezel az OS és a CPU, ez meg egy storage-ram related feature. Nem az a baj, hogy nem érted a kettő között különbséget, hanem az, hogy akkor is vitatkozni akarsz, amikor nem kéne.
-
Moby
addikt
válasz l.skywalker #2155 üzenetére
Önérzeteskedés helyett informálódnod kellene a témában. Többre mennél vele.
-
Moby
addikt
válasz l.skywalker #2212 üzenetére
Nem feltétlenül öntökönlövés ez a kiadóknak sem. Sokkal bátrabban fognak olyan címeket akár megjelenéskor megvenni azok is, akik a váltáson gondolkodnak. Legalábbis azokból, amiknél támogatott a smart delivery.
-
Moby
addikt
válasz bulikavagyok #2220 üzenetére
-
Moby
addikt
válasz Carlos Padre #2291 üzenetére
A from-nak újra kell gondolnia majd néhány dolgot.
-
Moby
addikt
válasz l.skywalker #2295 üzenetére
Pedig lényegében ez fog történni. Ellenkező esetben a használatának nincs sok értelme. Persze nem kizárt, hogy a használatát az alkalmazás képes lesz akadályozni(multiplayer esetén sem nagyon értelmezhető a működése).
-
Moby
addikt
Nem az a kérdés, hogy technikailag megoldható-e (nyilván igen), hanem az, hogy ha így működik/ne, akkor mi értelme egyáltalán a működésének(a ködfal elé egy initial state-be egy gyors ssd-ről mindenféle bűvészkedés nélkül be lehet tölteni gyorsan). Ilyenkor a user szempontjából ez a feature gyakorlatilag nincs. Az meg eléggé fura, hogy az appok majd eldöntik, hogy adott-e ez a feature vagy nem. Másrészt oprendszer szinten az is megoldható, hogy az app minderről semmit se tudjon. Ez az MS-en is múlik.
Itt leginkább az a kérdés, hogy ez egy mandatory feature lesz-e, amit az appnak kötelessége támogatni, vagy sem. Ha igen, akkor jön az hogy (például) a fromnak át kell majd gondolnia néhány dolgot.[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
válasz l.skywalker #2299 üzenetére
Persze, én sem erre gondoltam. Nade mára komplett zsánerek merítenek abból, hogy nem megállíható a játékmenet. Ami persze ma már igazából nincs, mert az összes konzol képes standby-ba tenni magát, nade egy játékra. És hát kevesen ásták el a konzoljukat hónapokra a földbe, ha kemény volt egy bossfight valahol, és vettek másikat, hogy játszhassanak más játékkal Ez azért egy merőben új helyzetet teremt ezeknek.
/ezzel együtt amit írsz még az is kivitelezhető lenne egy ilyen rendszerrel. Kevéssé valószínű, hogy a belengetett feature ilyet is tudna, meg eléggé tárhelyigényes lenne, de alapvetően kivitelezhető lenne ez is.
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
Épp ez lesz itt a kérdés: kinek akarnak kedvezni. A játékosoknak? Mert akkor mandatory feature lesz. Nem csak a MS-nál kérdés ez, ugyanezt fogja tudni a PS5-is. Ott is kérdéses ez. Persze nem alapvetően fogja ez felrúgni a játékmechanikai megoldásokat, de aki eddig ezzel "szórakozott", az többé nem nagyon fog tudni Nem nagy dráma, ki kel majd találni valami más játékosszopatást. Az meg menni szokott
/Elég lényeges feature, sokan használják. A mostani eléggé fapad, nem csak azért, mert egy játékra megy csak, hanem azért, mert életben kell tartani a ramot, illetve tartalmát, akár napokon, heteken keresztül. Nem túl ződ, és nem is túl stabil. Na ez nem lesz. Mehet totál poweroffra is a gép.
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
A checkerboard rendering frame alapú, nem felbontás alapú. A 4K checkeboard pontosan 4k pixelt renderel le, csak két frém alatt. Emiatt artifactol(az elmozdulásoknál sakktáblaszerűen). De a render kimenete, a kép ugyanúgy 4k-nyi pixel, mintha natív rendering lenne. Csak a rajta lévő pixelek nem azonos render kimenetei.
Checkerboard renderinget bármilyen felbontáson lehet alkalmazni. Nincs köze a felbontáshoz. De mivel a felbontással szokták együtt emlegetni, így kialakult ez a kép, hogy ennek valamiféle köze van a felbontáshoz. Nincs.A példádban a "Így gyakorlatilag 1920x2160-as felbontáson fut a játék." rész nem igaz. A játék ettől még 3840x2160 felbontásban fut. Ha lementesz egy képet belőle, pontosan ennyi különböző pixel fogsz tudni megszámolni rajta.
-
Moby
addikt
Tehát a kimenet nem annyira "accurate", mint a natív rendernél, de nem buktunk felbontást. Viszont spóroltunk egy halom erőforrást. Na a végére csak megértetted
Tehát nincs köze custom felbontáshoz, egyáltalán semmilyen felbontás related dologhoz nincs köze. Kevésbé pontos, de sokkal gyorsabb, mint a natív render. Egy nagyon jó spórolós tech, őrültség lenne eldobni. -
Moby
addikt
Jól, bár ennél szofisztikáltabb az eljárás a valóságban, mert az elmozdulás vektorával projektálja az aktuálisan nem renderelt pixelekt (illetve még interpolálni is képes), de lényegében igen.
Egyébként Carlos cikke is leírja azt, amit itt mi: "However, it’s nowhere close to the much more enhanced visual fidelity that you’ll experience as a result of Checkerboard Rendering, as this technique simply doesn’t scale things up, if that’s what you’re thinking." Ez nem egy felbontás related eljárás. Ez egy renderelési eljárás, egy időgazdálkodás ha így jobban tetszik, aminek a kimenete őrületesen jó minőség ahhoz mérten, amennyi időt (erőforrást) megspórol. Nincs semmi, ami ezt minőségben és nyereségben megközelítené. Épp ezért nagyon is van értelme megtartani, továbbvinni, tovább javítani.
A következő generáció további erőforrásgazdálkodási trükköket vezet majd be, mint a Variable Rate Shading. -
Moby
addikt
válasz l.skywalker #3304 üzenetére
Ez a veszteség kényszerképzet nem tudom honnan ered. A ps4-en a megjelenés napján is volt $20 haszna a sonyna [link], a nintendo meg hülyére keresi magát a gépeken.
Nem. A legtöbb konzolgyártó pénzt keres a gépeken.
Új hozzászólás Aktív témák
- Playstation 5 lemezes,5 honapos,19 ho garanciával
- Beszámítás! Nintendo Switch V1 Diablo Edition játékkonzol extrákkal garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel!
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel!
- BESZÁMÍTÁS! Sony Playstation 5 825GB SSD digital konzol extrával garanciával hibátlan működéssel