Új hozzászólás Aktív témák
-
Spizzi
tag
"Nagyobb TTK, meg át másolt pályák, juhhúúúú, pont erre vártunk"
Mert te mire vársz? Ha kisebb a TTK az a baj, ha nagyobb akkor az, ha ugyanolyan akkor meg az, ha van 4. opció amiról én nem tudok szeretném megismerni. Az átmásolt pályákról meg annyit, hogyha te 14 év távlatából szögre emlékszel az összesre és az első meccseken is már csukott szemmel letudod tartani az összes lane-t úgy, hogy egyébként még csak nem is puszta copypaste-ről van szó hanem soft-reworkről akkor okés, emelem kalapom."Honnan tudod milyen lesz.. Milyet akarnak a régi COD-osok?"
Hát basszus onnan, hogy elolvastam a fejlesztői bejegyzésekben mi várható, megmerem kockáztatni: olyan. Milyet akarnak a régi codosok? Ezen jót nevettem, majd ha ők maguk kitudják találni akkor vissza lehet térni erre a témára, addig is biztosan nem fognak 20 millió különböző, személyre szabott verziót lefejleszteni amiben mindenki igénye maximálisan megvalósul.Ezért fizetnek neked?
Egyelőre nem, de felfogom vetni most már az ötletet Kotticknál, hogy mindenki aki ütemtervszerűen renteli az aktuál codot PH-n de mégis megveszi azokból a tranzakciókból kapjak 5%-ot, jövő ilyenkor már simán én bérelem a ruszki yacthot Lölő helyett. -
nutella1
őstag
Szerintem egy dolog lett a lènyeg.Az õttlettelensègből hogyan hozzàk ki a maximumot. Mi, a sok bambàk meg, ùgyis megvesszük, akàrmilyen. Minden fejezet előtt megy a nagy hype, azt mesteribb módon művelik mint bàrmi màst. A trailerek, hangulatfokozók elkèszìtèse jòval több időt tesz ki, mint maga a fejlesztès. Mi meg bedőlünk szèpen. Sokan mèg a kojak nyalòkàt nyalogattàk, amikor mi màr toltuk a multit, persze, hogy nem tudjàk mi az a COD. De ezt el kell engedni. Az igènyszint azèrt süllyed, mert van aki csak nèhàny èvvel ezelőtt csöppent bele a "jóba". Honnan tudhatnà mi volt előtte? Neki ez a normális.Sajnos.
https://erdélyízei.com
-
Linem
senior tag
Ezt így nem értem, hogy miért lenne nagy baj, ha nem tudja valaki megmondani, hogy "mi hogy" volt a pályákon?
Nekem megvannak még valahol ezek a DVD-k, az MW2 és MW3 is. Bár az is lehet, hogy kidobtam már. Szóval töredelmesen bevallom, hogy halvány fogalmam sincs, hogy mi volt 12 és 14 éve ezekben a részekben. Ha látnék róla videot, akkor talán beugranának róla dolgok, de a pályák nevét így sem tudnám felsorolni. Tudom, hogy sok rajongó van itt a topikban is, akik fel tudják sorolni, vagy azt is vágják fejből, hogy a sorozat milyen szereplőkről szól. Nyilván őket sokkal jobban érdekli a játék, mint engem. A single része pedig teljesen hidegen hagy. Nincs ezzel baj.
Őszintén szólva én még az utolsó részből, a vanguardból sem tudnék pályákat mondani. Pedig ott is kivittem 6 szezont, de még a CW-ból, vagy az MW2019-ből, vagy BO4-ből sem. Talán egyedül a shipment, mert az minden részben benne van.
Ja, és a mostani MW2(2022)-ben sem tudom, hogy milyen pályákon játszom...Ha valahova be kell írnom, hogy melyik pálya, akkor rá kell keresnem a neten, mert nem tudnám megmondani egyiknek sem a nevét. Nekem így megfelel.Nyilván azért nem tudom, mert én csak egy sima játékos vagyok, nem vagyok sem rajongó, sem fanatikus, hanem csak szórakoztam vele mindig is, mint egy akció-lövöldözős multi játékkal. Nincs ezzel semmi gond, nem vagyunk egyformák. Ez így van jól.
Éppen ezért van igaza Spizzinek, mert ahányan vagyunk annyi féle elvárás van. Ami téged érdekel a játékban, a nosztalgia faktor, az engem soha nem érdekelt. Nem jelentett túl sokat egyik rész sem. Inkább minden alkalommal az új dolgokra lennék nyitott. Ezért sem értettem soha a COD-ban, hogy miért kell mindenről folyamatosan ugyanazt a bőrt lehúzni? Hányszor lesz még felújított MW változat? Minek kell ennyi WW változat? Miért nincs ötletük egy újabb részhez? Új, ismeretlen pályákkal?
Szóval a nosztalgiázók nagyon nem is panaszkodhatnak, mert azért a sorozatban nekik kedveznek a legtöbbször. Ugyanaz a történet, ugyanazokkal a pályákkal, ugyanazokkal szereplőkkel. Semmi új, semmi innováció, semmi kreativitás.
[ Szerkesztve ]
-
bager13
aktív tag
Nagyon magas az a ló...
Tudod sokan, akik velem együtt a CoD1-el kezdték és vesenyszerűen játszottak az UO-val, CoD 2-vel, CoD 4-el, teljesen más véleményen vannak, mint te. Minnél mélyebben benne voltál, annál jobban lehozott az életről az Activision hozzáállása. Az emlékek nekünk nem szépültek meg, a nulla anticheat, a sok mai napig javítatlan kritikus bug miatt nem érzem azt a katarzist...Én elfogadom, hogy te valami mást keresel a mostani CoD-okban, mint amit ad, de kérek emiatt most ne rentelj egy éven keresztül napi szinten.
Engedd el! Lépj tovább! Köszi!Tésztás Johnny és a Kerthegesztők méltán elismert zenekar oszlopos tagja!
-
Spizzi
tag
Egyszerűen nem tudom megérteni miről beszélsz vagy mit akarsz mondani. Tudom milyen volt 2010 előtt, akkori szemmel pont olyan mint maival a mostani azzal a kivétellel, hogy akkor még nem volt vele telítődve senki. Emlékszem mekkora bizsergető izgalommal töltött el mikor spawn után egyből a pálya másik végéből kaptam a wallbanget konstans mert kb. az összes pálya olyan volt mintha papírból lenne az összes object. Meg arra is, hogy a fegyverek maximum fire rate-ben meg dmg-ben tértek el egymástól, zero recoil volt az összes. Arra is tisztán emlékszem, hogy 2007-2018 között az égvilágon semmit nem fejlődött a játék, csak a skineket meg a körítést cserélték hol ilyenre, hol olyanra. (IW 3 engine és annak minimálisan módosított változatait használták 11 évig!). Én valahogy nem vágyódok vissza ebbe az időbe, persze MW, MW2, BO, MW3, BO2 még fun volt, de utána nem véletlen volt leszállóágon az egész széria évekig. De, hogy aktuális témával is éljek, az OG MW3-ra nem azt mondta mindenki 2011-ben, hogy egy MW2 DLC? Úgy emlékszem de. És jó volt? Azt is az SHG csinálta részben? Mégis könnyes szemmel tekintenek rá sokan, úgy mint a CoD "nagy és dicső évei" pedig ugyanaz történik most is.
Kb a 3/4-e a topicnak fogalma sincs róla milyen volt a COD, főleg azok, akik azt mondták a 2019-re, hogy ez tiszta COD4
Hál istennek, hogy nem CoD4. Be is haltam volna a röhögéstől, ha 12 évvel később egy rebootot kiadnak ami még mindig ugyanazon a rommá toldott-foldott ezeréves, ócska, szutyok, szar szemét motoron fut mint a régi, ezáltal majdcsak ugyanazzal a mozgással, gunplay-el amit te láthatóan azóta is visszasírsz. Sőt, ha összehasonlítom a két játékot, mármint a CoD4-et az MW2019-el, akkor szerintem nagyon szépen kivehető, hogy mekkorát fejlődött a játék minden tekintetben. Te vagy kb. az egyetlen aki ezt nem ismeri fel, de legalábbis biztos nem az a másik 30 millió ember a hülye aki azonnal a megjelenése napján a legtöbbet eladott epizóddá tette, vagy nem is a következő turnus aki az MW2019-en felbuzdulva azonnal legalább akkora, de inkább még nagyobb bizalmat szavazott az MWII-nek mint elődjének (az, hogy ez utóbbi végül nem lett olyan jó teljesen más kérdés). Ez a két játék nem csak a régieket (mint te) terelte vissza a sorozathoz, hanem rengeteg újat is vonzott be. Nekem pl. van két játszótársam, egy osztrák és egy portugál akikkel még tavaly decemberben DMZ-ben találkoztam és azóta is szoktunk SnD-i, elmondásuk alapján az MW2019 volt életük első megvásárolt codja, pedig mind a ketten 25+ évesek.Nem értem, hogy miféle presztízsértékkel bír a te fejedben az, hogy lassan két évtizede a sorozattal vagy, amiből legalább másfélben csak oltottad az egészet.
"nem tudnak jobbat ki találni már, nem mernek belevágni, mert ha szar lesz akkor kapja a savat, aztán nincs pénz, félős barmok."
Ami elsőnek egy picit is más volt a 2014-es AW szét lett szedve, utána 2015 Black Ops új megközelítésben szét lett szedve, utána 2016 IW a létező legjobban szétkapott epizód, a Vanguard ahhoz képest sikernek könyvelhető, 2018 BO IIII megint nem tetszett... Minden jel arra mutat, hogy az MW reboot és esetleg még a csak! 20. században játszódó Black Ops-okra van igény. Kitaláltak annyi mindent már még se tetszett, akkor nem értem itt megint mi a probléma. Mit találjanak ki? A CoD az CoD, lehet variálni, hogy hol és mikor játszódik, bele lehet nyúlni pár gameplay mechanikába, hogy picit máshogy működjön de ennyi. Ha valami szélsőséges irányba tolnák el, mittomén' mondjuk a középkorba ahol kardokkal kéne egymást ütni az biztos tetszene neked. Vagy itt megint mire gondolsz? Változtassák meg alapjaiban? Legyen belőle egy felülnézetes ARPG mint a Diablo? Lehetetlen téged megérteni.Viszont, hogy megspóroljak neked némi pénzt, de legfőképpen sok bosszúságot és dühöt elárulom neked itt és most, hogy amit az MW2019-ben és MWII-ben láttál, tapasztaltál, éreztél az lesz a sorozat jövője, ez a két játék jelöli ki az utat most jó pár évig az egész sorozat számára, legalábbis addig biztosan amíg valamilyen kompetens konkurencia színre nem lép sokkal fejlettebb technikai hátérrel mint ahogy tette azt a Battlefield az előző évtizedben. Erre azért jó pár évig ne számíts mert még ha olvasás közben kisebb infarktust is kapsz leírom akkor is, de azért elnézést kérek előre: a bugok és hiányosságok ellenére torony magasan a legfejlettebb rendszerekkel rendelkező shooter, a legimmerzívebb gunplay-el és legfluidabb mozgással, amely hiába árkád, mégis milsim tactical-nek hat, kevésbé "videojáték-szerűnek., és ez fogta meg 2019-ben az embereket főképp és ez is tartja bent majd őket a jövőben.
-
oriic
HÁZIGAZDA
"Természetesen, amikor ki jön jövőre az Új rész, és a kis csicskák át mennek arra, ki bírom várni a Singlet addig, az érdekel."
Francokat. Te is tudod, hogy úgyis megveszed, ahogy az előző két MW-t is. Mindegyiket oltottad, a tavalyival (Amit most visszaolvasva szintén premierkor vettél) meg ugyanúgy toltad az elmúlt hetekben, ezzel sem lesz másképp, ismerünk már jó ideje.
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
Spizzi
tag
Nehogy te döntsd már el, hogy én játszottam e valamivel vagy sem. Az MW3 egy sokkal kiforrottabb játék volt mint a 2, annak szinte minden betegségét kijavították, a broken metákat meg megszüntették. Talán a pályák voltak egy lehelettel gyengébbek de kb. ennyi. Az MW2 imádat onnan ered, hogy pont a hype tetején volt a sorozat amihez éppen sikerült egy decens epizódot összekalapálni, ne lássunk már bele többet mint ami. Úgy beszélsz arról a játékról mintha nem futni oszt' lőni kellett volna csak benne hanem valami világmegváltó újítást lett volna mint amit se azelőtt, se azután nem láttunk.
A TTK-t illetően te megint fordítva működsz mint a többi. Nem azért sírnak mert lassú hanem mert gyors. A legtöbb OG elvileg azért kedveli a BOCW-t az MW Rebootok helyett mert abba a régi normál TTK van, 100 helyett 150 HP-val Core módokban. A HC-nak ehhez semmi köze, aki világ életében HC player volt az most is az és ezután is az lesz, a Core TTK esetében a véleményük szimplán nem reprezentatív. Én pl. totál les*arom a Core TTK-t mert mindig is HC-t toltam, de azt aláírom, hogy a sima Core is kb. jelenleg arról szól, hogy aki hamarabb meglátta a másikat az nyert, ennek nem így kellene lennie feltétlenül mert nem veszi figyelembe a célzási és mozgási képességeket ez a rendszer, ezáltal megszűnik a skillgap egy jelentős része. Így ebben a formájában a Core igazából majdhogynem egy HC annyi különbséggel, hogy van HUD.
Te mi alapján képzeled magad "pro-nak"? Az SBMM fő lényege, hogy veled egyszinten játszó emberekkel dob össze, tehát akármennyire vagy jó mindenki más vagy pont olyan mint te, vagy picit alattad, vagy picit feletted áll. Ha egy SBMM nélküli világban 0.20-as KD-éd lenne akkor is kb. ugyanannyit ölsz/halsz SBMM-el mint aki off-SBMM 10+ KD lenne. Csak értelemszerűen azok soha nem fognak egy lobbyba kerülni. Nem tudod eldönteni, hogy milyen szinten állsz a jatékban mert nincs viszonyítási alapod, hogy most az elmúlt fél évben pl. én picsáztam szét mindenkit az esetek 90%-ba vagy ők engem, tehát, hogy a nagy átlaghoz képest te hol tartasz.
Engem az életemben nem dobott egymás után kétszer ugyanarra a pályára se az MW2019, Vanguard és most az MWII sem, fogalmam sincs miről beszélsz. Max akkor ha weekly playlistet indítok dedikált térképpel, akkor nyílván igen mert annak az a lényege.
-
bager13
aktív tag
Szerintem ne te döntsd el, hogy én milyen játékos vagyok és hogy anno milyen szinten játszottam.
Láttam, amit láttam...ez alapján az a véleményem a "régi nagy CoD-okról", mint amit fentebb és máshol is olvashattál.Az MW3-ban is lesz SBMM, a rendszer is ugyanaz lesz, mint az mostaniban.
Ha te nem kérsz ebből, akkor ne vedd meg! Ne játssz vele! Indítsd el inkább a dicső korabeli részéket és pörgesd azokat, ott nem lesz SBMM, se patkány skin, sem blueprint. Élvezheted tiszta nyers CoD-ot, amire annyira vágsz.
Jó szórakozás![ Szerkesztve ]
Tésztás Johnny és a Kerthegesztők méltán elismert zenekar oszlopos tagja!
-
Acheron
őstag
Innen is lehet nézni.
De...
- Ezek tényleg jó kis mapok voltak, anno tényleg sok munka lehetett benne.
- Ha a pálya részletekbe nagyon nem nyúltak bele, de kap egy jelenlegi motoral hajtott szép grafikát, remek, nosztalgiával átitatott helyszíneket kapunk. Akinek nem nosztalgia, mert fiatal hozzá / nem játszott anno ezeken, talán tetszeni fog pár pálya azokból az időkből, amikor még nem a skineken volt a hangsúly a játékban (bár azért kaptunk már ilyeneket pl a Rust, Scrapyard, Crash, Vacant személyében)
- Legyünknaivakoptimisták, és bízzunk abban, hogy mivel kevesebb időt kellett a pályák tervezésére fordítani, több idő jutott a játék egyéb részeire - emiatt az sokkal kiforrottab lesz, mint pl a jelenlegi rész.
- Legyünknaivakoptimisták, és bízzunk abban, hogy a régi pályák felújítása közben ráérezek azok esszenciájára, és az új 12 ennek hatására époly jó, vagy még jobb lesz.
- Élvezzük ki a pillanatot, hogy a fejlesztők (legyen rá az okuk bármi is), de tesznek egy gesztust a régi részek kedvelői felé, és adnak egy szép pályacsomagot, a 2019 látványvilágát idéző köntösben, de fejlesztett mozgásmechanikával. És ha minden igaz, jönnek vissza anno közkedvelt perkek, mechanizmusok. Nem utolsósorban áthúzhatók az előző játék szerzemémnyei, legyenek azok fegyveerek, vagy skinek.
Én már elengedtem azt is, hogy miért új rész, amikor megígérték, hogy...
Meg.
De mivel lenne jobb most, ha csak egy pályacsomag DLC érkezik? Maradnának a mostani pályák (amik kedveltsége eléggé megosztja a játékosokat) és lennenek a régi újak. Most meg lesznek a régi újak, és lesz még egy tucat új (meglátjuk milyen). Plusz kapunk egy kampányt is pluszban, amit a DLC biztosan nem adna.
A csillivilli skinek, a golyóhegyeket igénylő killek (ami mondjuk kit érdekel, ha van HC) meg SBMM és társai pedig olyanok lesznek, mint amit a 2019 óta megszokhattunk... Ezzel már együtt kell élni, sajnos ez már a jelenlegi játékok része. Meg kell tanulni kezelni fejben.
Szerintem nem rossz ajánlat ez.
Én innen nézem, ide várom az új részt. És most tényleg várom.
Azután majd meglátjuk, nyilván. -
ƵøŁĭ
veterán
Talán ha az MW2-hőz mint egy kiegészítő csomag jött volna nyomott áron akkor megérné. Már lassan a semmiről is a bőrt lenyúzzák. Most fikázódás mentesen írva ez az egész egy nagy csalódás. Bétát kipróbálom de a láttottak alapján ez a játék.
[ Szerkesztve ]
(ง'̀-'́)ง(ง'̀-'́)ง
-
kill_switch
senior tag
Teljesen más a játék. A movement javult, gyorsabban lehet haladni, kevesebb a flow megakasztós animáció, lehet lőni csúszás közben, mászásnál is kb azonnal lehet reagálni.
Sok minden maradt a 2-ből, de közben meg mégis tök más.
A lövés mechanika majdnem ugyanolyan, mint a Cold War-ban meg a Vanguard-ban volt, csak itt nincs idióta health bar a fejek fölött. Viszont az XP jelzések lövéseknél szerintem elég rossz helyen ugranak fel, szokni kell azt is.
A recoil még stock fegyvereknél is annyira kevésnek érződik, hogy nem is értem mi értelme lesz az attachmentek nagy részének.
Nyilván a pályák jók, jön vissza a nosztalgia rendesen, de nekem személy szerint jobban bejön az Infinity Ward féle lövöldözés. Ha valaki csak multizik, az könnyebben rászokik, de aki Warzone/DMZ vonalat is nyomja, azoktól sajnos eléggé elüt. -
pRoject22
őstag
A CoD 4 a maga idejében jó volt ,akkor nem is volt más nagyon csak az, azért játszott mindenki azzal, de az egy buta boomer beidegződés, hogy azért mert akkor voltunk 15-20 évesek és úgy éltük meg ,hogy hú de jó...
A CoD4-et hiába teszed pl a 2022-es MW2 mellé, közelében nincs, sehol semmiben, egy 1980-ban kómába esett gamer felébredne és elé tennéd a 2007-es és 2022-es CoD-ot akkor nem kérdés, hogy melyikre mondaná azt, hogy jobb
¯\_(ツ)_/¯
-
BerserkGuts
őstag
"Volt benne kihajolás,"
Jó hogy ebbe nincs mert unfair szarság nem sportszerű játék szempontjából
nyilván így harcolnak vagy csak kidugják a fegyvert nem hülyék ott az életük a tét de itt csak játék12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
lowzor
veterán
-
oriic
HÁZIGAZDA
"Nem kell multit megvárni"
Semmi köze nincs hozzá. Akik az éves COD-ra várnak, esetleg próbálták, hogy milyen a béta, azok pontosan tudják már, hogy milyen lesz a játék. A kampány csak extra függetlenül attól, hogy jó-e vagy rossz. Most jóval gyengébb lett sokak szerint, ettől még ugyanúgy milliónyian veszik meg a multi miatt, szóval ugyanott vagyunk, mint az elején: tök felesleges a review a kampányból.
szerk: Amióta COD széria létezik így is úgy is lehúzza a nép egy része, aztán a valóság meg az, hogy ha gyengébben is szerepel mint előző években akkor is több milliós eladást produlál.
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
BerserkGuts
őstag
sokan nem játszanak vele a régi tiszta streamerek közül doc, timtatman, shroud stb...
bár nem mondják ki hogy a cod liga fele már valami aberált milliomos kisköcsögből áll akik csalással tudnak csak játszani viszont remélem a microsoft új tulajként fenékbe billenti ezeket mint az activison fejét is lapátra rakta szóval tisztújítás lesz
12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
-
Linem
senior tag
válasz Dave567 #1926 üzenetére
A kis pályákon (shipment, shoot house) előfordult, de a nagy pályákon mindig voltak spawn pontok. Ahol többen voltunk, oda nem dobált le ellenfelet. és ez így működött a többi résznél is (CW, Vanguard, MWII)
Például az előbb az invasion mapon a tornyos épület közelében voltunk még hárman, és a hátunk mögül hirtelen elkezdett kifutkosni az ellenfél Nevetséges, de ez van...
Elég ránézni az UAV minimapre. Elindulok előre, közben 2 másodperc múlva már látom a térképen, hogy a hátam mögött vannak, először jobbra, majd balra. Teljesen hülyét csinálnak a játékosból. Annyit forgolódom, hogy már beleszédülök.
Valószínű a camperek ellen akartak ezzel megoldást találni, hogy pörgősebb legyen a játék a nagy pályákon is, de ezzel inkább a játékélményt rontották le. -
Acheron
őstag
válasz Dave567 #1926 üzenetére
Ugyanaz a móka, én ebben spec nem érzek változást. Épp úgy az ellenfél elé pakolgat le zsinórban, ha olyanja van a nemmondjukkianavét komponensnek a játékban. Engem a minap úgy tett le pl egy ellenfél elé háttal, hogy még célzásra sem emelhettem a fegyvert (nem az ellenfélre, mert azt nem is láthattam, mögöttem volt, hanem csak úgy, az induláshoz...), márt jött a finishing move De ez, hogy az ellenfél tűzvonalába respawnol többször egymás után, ahogy mondod, már a 2019 óta megvan. A nem létező
, ugyeSBMM
#1928Linem: Kemperek ellen ez pont nem sokat használ. Jó kemper nem kempel olyan helyen, ahol a hátába tudnak spawnolni. Ha meg igen, tesz oda néhány meglepetést. Viszont van már rengeteg régi és új eszköz kemperek ellen, akár egy nagyobb pálya másik végéből is kiszedhetők, ha még úgy bújkál is.
Én egyébként nem érzem, hogy többfelé kellene figyelni, mint akár a 2019 -ben, akár az MWII -ben, sőt, még az eredeti MW2 -höz képest sem jelentősen.
Biztos segít a pályaismeret is, no meg hogy többnyire egy jól bevált loadouttal megyek, és csak olyankor húzom a fegyókat, amikor épp enged is érvényesülni a játék, de eddig ez bejön, amellett, hogy jól szórakozom, még a statok is szépen alakulnak. -
ricogsm
őstag
válasz Dave567 #2081 üzenetére
Hova lehet elmenni megnézni és mit? Már bocs
Amúgy meg most szerettem volna leírni és összefoglalni a játékot illetően nincs mit hozzászólnom mert ezt szerettem volna elmondani amit te leírtál.
MWII jobb volt sztem.Még annyit, hogy nekem tűnik ilyen lassúnak darabosnak?
Mintha lenne rajtam egy 30kg-s súlymellény olyan a mozgásom.
Grafika is mintha rosszabb lenne? Egyszóval GAGYI!Fegyverek is elég ramatyok, lehet azért mert 0-ról kezdem?
Shipment pályán lövöm én a Vérpisitikét azt megy tovább.Nem hiszem, hogy meg fogom venni a játékot csak az ünnepekre.
Természetesen PC-ről.
MSI GE76 RAIDER i7-11800H RTX 3080 8GB 155W TGP FHD 300Hz
-
BerserkGuts
őstag
válasz Dave567 #2081 üzenetére
Bár én azzal csesztem el hogy sbmm felsorolt de nem csak hack miatt mert tisztán is játszottam
Na meg vannak vpn trükkök milyen időszakban honnan kellene csatlakozni a jobb lobbykért
12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
BerserkGuts
őstag
válasz Dave567 #2115 üzenetére
Hát nekem ilyen pro meccseket dobál pedig nem vagyok shadowban se :/
meg vpn-el se jobb legyel német kínai stb csít nemzet elkerülése se segített xD[ Szerkesztve ]
12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Mobil flották
- PlayStation 5
- Kompakt vízhűtés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali fotós kérdések órája
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- MSI H81M-P33 LGA 1150 alaplap
- Lenovo Thinkcentre M710s 7. gen i5-7500 CPU, 16 GB DDR4 RAM
- Gigabyte GA-Q77M-D2H LGA 1155 alaplap, + ajándék i5-3470 CPU
- DELL OPTIPLEX 3040 MICRO PC, i5-6500T CPU,8 GB DDR3 RAM, 500 GB HDD
- AKCIÓZVA! Lenovo ThinkBook 13s Fémházas Profi Ultrabook -60% i5-10210U 8GB 256GB SSD FHD IPS WIN10
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs