-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
KraX
őstag
Tehat az a feszultseg, hogy folyamatosan fogyo estus flask keszletek mellett, kell atjutni egyik checkponttol a masikig lehetoleg halal nelkul. Gondolom erre utalsz fentebb, hogy ez a regebbi souls like jatekok sajatja, illetve a named bossok (ER-ben is van egy jopar ami ilyen szerintem Maleina, nekem a Fire Giant mindenkeppen, Radagon/Elden Beast is ilyen volt, Radhan is, Maliketh, a godskin rohadekok , Mogh, az elso nagy bossok Margit es Godric).
#4499 sp8787
Lehet. Valoszinuleg nem vagyok igazzy souls player hiszen ezert sem jatszottam az elozo reszekkel, ahogy irtam is.
"Felersz a lift-el, ajto kinyit, meggyujt bonfire, beszel Varre."
Elsore vegig beszeltem vele a teljes dialogust. Tobb karaktert is inditottam es tesztelgettem a jatekot, hogy nekem mi az a harc stilus ami fekszik. Ugy nezd ezt, hogy az elso karakterrel a demo boss is nehez volt es tobbszor megolt. Szoval az elso parbeszed utan megoltem Varre-t, mindegyik karakterrel, probalgatva a moveseteket. Iszonyu unszimpatikus karakter volt es nem erdekelt, hogy esetleg valamitol elesek majd ez miatt a vegigjatszasban.For the God Emperor!
-
_drk
őstag
válasz Bad Pritt #4500 üzenetére
Nem is kissebb és nehezebb kell, hanem megint másabb kicsit.
Nem kellenek a feleselges map részek, tényleg sok helyen nincs semmi még is 10-15 percet lovagoltam körbekörbe mivan itt. Pl: Vulcano Manor.
És Nem nehezebb kell, hanem átgondoltabb. Egy OW játékot ennyi tartalommal nem lehet brutal nehézzé tenni. Ez megint nektek páratoknak lenne jó, sok más milló embernek meg nem.
Egyébként a Bossokon kívül nekem kb olyan nehéz volt mint a DS3 vagy a Bloodborn.
Játék elején ugyan úgy megszenvedtem mindennel, a végén meg egy jó build-del meg ugyan úgy szét gyaláztam mindent. Kivéve persze Bossokat, de ER-ben is jók a játék végi Bossok csak kell hozzá egy jó ASH.
Tényleg a Bossokon lehetne még jó sokat dolgozni, de ezt egy OW-ben, ezer builde variációra, plusz még egyéb dolgok szerintem nem is lehet.
Ilyen lecsupaszított játékokban működhet, meg a DS-ekben jó volt megcsinálva a Soul skálázódás a pályákhoz haladás közben és ehhez mérten erősödtél és szedted össze a materialokat. -
KraX
őstag
Kikerültem. Én alapból úgy kezdtem el játszani, hogy már láttam az ER-ből elég sokat. Rengeteg gameplay-t néztem addigra a játékról, hogy el tudjam dönteni, hogy megvegyem-e vagy sem és így tudtam, hogy főleg kezdőként nincs értelme neki menni, főleg az én akkori skill setemmel
[ Szerkesztve ]
For the God Emperor!
-
Bad Pritt
nagyúr
Érdekes amúgy, hogy most ugyanazokat írod le, mint én eddig és nálad mégis 10/10.
Amúgy azt is el tudnám képzelni, hogy csinálnak egy kompaktabb játékot is a pletykált új Armored Core után, ER2 előtt. Beleillene az eddigi mintájukba.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
őstag
válasz Bad Pritt #4510 üzenetére
Mert nekem így is 10/10 a játék. Nem hasonlítom az előző From-os játékokhoz, mert ez lehet valamennyivel kevesebb mint azok, viszont rengeteg mindenben több is mint az előző játékok.
Az a baj, hogy nektek nem tetszik az Open World, pedig ez a játék az!
Plusz ti egy DS4-et szerettetek volna, de ez a játék nem akar DS lenni. Ha azt akartak volna csinálni, akkor azt csináltak volna, de az ugyan úgy nem tetszene nektek, mert már kicsi a játék. A bossok vagy szemetek vagy könnyőek.
DS szintű játékokat már rengeteget csinálnak, persze nem érnek fel játékmechanikailag a DS-ekhez, de ott a Nioh, simán le lehet jól koppintani.
Egyedül a Bossok kritizálását fogadom el jogos kritikának, de mivel van belőle 100 a játékban, vannak emlékezetesek is. Az meg hogy pár darab többször is benne van nem is értem miért probléma. A Lovas Bossok is tök jól voltak elhelyezve a játékban.
Az üres terek meg a mai OW játékokban teljesen általános.Meg hozzáteszem, az előző évek nem sok összehasonlítási alapot adnak értékelésre.
Meg ez egy engedékenyebb értékelési rendszer.[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
Ez a játék nem akar DS lenni? Ugye most csak viccelsz pár kommenttel azután, hogy KraX felsorolt mindent, ami miatt ez csak egy open world DS. Tokkal-vonóval ugyanazokra az alapokra épül a játékmenettől kezdve a sztorin át a narratíva hiányáig. A Bloodborne meg a Sekiro nem akart Dark Souls lenni és látványosan más mindkét játék.
Ilyen mi lenne ha? dolgokkal meg felesleges foglalkozni, hogy kinek mi tetszene, ha más volna. A DS2 után is ment a duma, hogy csak kárognak a negatív véleménnyel rendelkezők és ha ugyanolyan lenne a játék, mint az első rész, az se lenne elég jó, erre kidobták a DS3-at pár évvel később és általánosan oda voltak érte a fanok.Nyilván nem tetszik az open world, mert nem jó. A felfedezés jó, minden ami utána következik középszerű.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
őstag
válasz Bad Pritt #4512 üzenetére
Felhasználták mindenüket ami volt!
Egyértelműen azt vették át ami jól működött.
De sokat is változattak.
ER:
- a karakter fo attributumai ua-ok (str, int stb, a luck at lett nevezve arcane-re ha jol lattam de tulajdonkeppen ua)
Ezt átalakították, mivel van Arcane is, és megint az End ad equipload-ot.
- a harom resource ua es ugyanugy mukodik (hp, fp, stamina) es mukodeseben nincs szignifikans elteres
Stamina másabb, ráadásul alapból sokkal több van.
- eroforras a fegyverfejleszteshez szinte ua (mas lett a recourceok neve es a fegyver upgradek szintje, de mechanikailag ua), nincs szignifikans elteres
Hasonló de szétszedték és szintet is emeltek.- a jatek elejen elersz egy hub-ba ahol tudsz interaktalni az NPC-ekkel akiknel eladni tudsz fegyvert tudsz fejleszteni, kuldeteseket tudsz tovabb gorgetni, gyakorlatilag szogugyanaz
Rengeteg játék használja már ezt, de még így is sokkal másabb ez mint a DS3-ban.
Ott nagyon tetszett, hogy "gyüjtöttem az NPC-ket" oda, innen meg csak koptak.Hasonló rengeteg minden, de rengeteg mident változtattak is.
-
Bad Pritt
nagyúr
Semmi lényegi változás vagy fejlődés nincs a core mechanikák terén a DS3-hoz képest, minden ugyanúgy működik. Ezek, amiket írsz, csak fine tuning. DS1 és 3 között, na ott volt fejlődés kevesebb idő alatt, mint amennyi a DS3 óta eltelt...
Egy újdonság van itt, lett lovad, yay...Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
őstag
Szembetaláltam magam az újpesti víztoronnyal. Valamiért egyből az elden ring jutott róla eszembe.
Go Gunners!
-
_drk
őstag
válasz Bad Pritt #4514 üzenetére
Csak ott volt egy kissebb generációnyi szakadék. DS1 is már rohadt elavult volt megjelenéskor pár játékhoz képest. DS3 is és most az ER is elmarad technikailag.
Witcher 2 és 3 között és szakadék van és még rengeteg ilyen példa van.
Az utóbbi években meg semmi fejlődés nincs, ez pont látszik az ER-en is az tény.
Kb ez a megvalósítható jelenleg normlis körülmények között. Ha rosszabb a körülmény akkor jön egy Cíberpunk, ha jobb meg jön egy Sony exkluzív 3x annyi pénz és idő alatt.
Közben meg a 2D 20 évvel ezelőtti Nintendos játékok alázzák a piacot.Egyedül a játékélmény a lényeg, amit az ER hoz is a kornak megfelelően.
-
vorosmarti
senior tag
válasz Bad Pritt #4504 üzenetére
Az alapjáték maradna ilyen tingli-tangli, a dlc-k meg kőkemény oldschool soulslike-ok. Ismét bilibe lóg a kezem.
Ennek megvan a hagyománya a DS vonalon. Nekem az Ring valójában egy DS 4, mégha véleményes is. Mivel minden DLC ilyen volt, engem meglepne, ha most másképp döntenének. Sztem ide is olyan olyan boss-ok jönnek, amelyek az eddigi DLC-khez mérhetőek.
-
vorosmarti
senior tag
Szoval az elso parbeszed utan megoltem Varre-t, mindegyik karakterrel, probalgatva a moveseteket. Iszonyu unszimpatikus karakter volt es nem erdekelt, hogy esetleg valamitol elesek majd ez miatt a vegigjatszasban.
Nyilván szíved joga hogy milyen hozzáállással játszod a játékot, de a tapasztalatok szerint ellenjavallt első végigjátszás elején bármelyik NPC-t kinyírni. Minden DS-ben végigpróbáltam ezt a végén, közvetlenül a new game+ előtt, de bármily szentimentálisan hangzik is, a pozitív karakterek esetén még morális gátak is emelkedtek előttem hogy többet ne tegyek ilyet. Volt rá példa hogy hasznos itemet dobtak (pl Artorius barátnője), de sztem ez a ritkább eset.
-
siposz
aktív tag
válasz vorosmarti #4522 üzenetére
Na én ezt a saját káromon tanultam meg a DS3 esetében: "Please, kill me!".
Persze hülye mód nem tanultam a saját hibámból és sikerült elcsürnöm ERben is.
-
KraX
őstag
válasz vorosmarti #4522 üzenetére
3 npc-t likvidaltam az elso jatekban. Varre-t, a kopasz fickot aki megtamadott amikor belenyultam a ladaba es volcano manorban Tanithot aki Rykardbol falatozott joizuen, mert istentelen volt.
A dung eaternek csak az volt a "mazlija", hogy nem talaltam meg lent bolyongva a csatornarendszerben a fovaros alatt, kulonben o is felkerul a halallistara, tok mind1 milyen kovetkezmenye van a jatekban.For the God Emperor!
-
őstag
Agyamra megy ez a kva játék. Most a szegedi dómnál is azt nézem, hogy milyen faxán lehetne csapatni...
Go Gunners!
-
7
addikt
Abba a vitaba nem akarok beleszallni, hogy az Elden Ring mennyire soulslike, mert egyreszt nem erdekel, masreszt nekem a skatulyazasnal sokkal hangsulyosabb az, hogy szeretek-e vele jatszani.
A kommented kozepso reszere reagalok: Itt azert nem teljesen ertek egyet veled. En azt latom, hogy ha a main questline-tol idonkent el is lehet terni, boven vannak kotelezo teruletek, bossok (a speedrun taktikakat tegyuk felre), es tovabbra is eleg nagy atfedesben van az elmeny, amit kulonbozo jatekosok elnek at.
Ezt szerintem a kulonfele vicces animacios videok, vagy a memek remekul demonstraljak; nem mukodnenek akkor, ha nem "beszelnenk egy nyelvet". Pelda: [link]
[ Szerkesztve ]
-
pandras83
senior tag
ezt a drinket próbálta már valaki célszerűen "hasznosítani"?
egyszer véletlenül rápróbáltam és semmi jó nem sült ki belőle, vissza is raktam a hűtőbe
Cyberfuck Patchrunner
-
temes69
aktív tag
Sziasztok,
Pénteken beszereztem én is a játékot. Nézegettem sokági, meg töprengtem rajta, hogy bele merjek e kezdeni, nem lesz e pénzkidobás. Aztán végül megvettem. Kicsit fosva indultam neki. Azt tudni kell semmilyen souls játékkal nem játszottam eddig. A hangulat tetszett, de nem mertem belevágni egyikbe sem. Szal elkezdtem egy warriorral, de az nem tetszett, pár óra után kezdtem egy vagabondot, ez már jobban kézre áll, de gondolkodom egy mage-en.
Az meesziről leszed mindenkit ahogy nézem. Az a baj, hogy a parry az nagyon nem megy. Nem is használom, inkább megyek neki mindenkinek és ütöm. Főleg lándzsával. Eddig nem tűnik nehéznek, de még csak limgrave-ben mászkálok. Bementem a katonák bázisa mellett lévő kapun, de a troll hülyére vágott, szal értettem az üzenetet: menjél még vissza fejlődni
Eléggé behúzott a játék, nagyon jó a hangulat, meg a művészeti dizájn.
Belenéztem az elden ring wikibe is, de itt meg annyi infó van, hogy úgy érzem agyon nyom. A questeket nem is értem amúgy csak megyek ide-oda. Ahol túl nehéz arra nem megyek. Max a katinák bázisát farmolgatom és szintelek.
Egy quest log azért elfért volna, de térkép legalább van. Néztem boss fightokat youtube-on, azért elég durvák vannak benne Emiatt nem hiszem, hogy végig fogom játszani, mert csak azért nem fogok farmolni, mert úgyis megunom, de megyek amig megyek
Alapvetően én sem szeretem egy játékkal sz*patni magam, de itt nem ezt érzem. Ha halok, akkor vagy azért halok, mert nem jó helyen vagyok, vagy mert béna voltam. Az a jó, hogy ezt érzed is. Jó hír, hogy egyenlőre a tv és a dualsense is épségben van
És egy kérdés is a végére: hagyjam avagabondot és kezdjem el az astrologerrel? Úgy kevésbé lesz frusztráló a játék ahogy haladok benne előre? -
Kai_Rong
senior tag
válasz temes69 #4539 üzenetére
Mint minden Souls-játékban, a választott alapkasztod itt is kb. a játék első órájában számít, illetve ha minmaxolni akarsz PvP-re. Teljesen felesleges új karaktert indítanod szerintem, a skillpontok szétosztásánál menj el abba az irányba, ahova szeretnél. Ha mage-et szeretnél, akkor INT-re gyúrj, ha melee karaktert, akkor STR/DEX.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
-
temes69
aktív tag
válasz Bad Pritt #4541 üzenetére
Egyszerűen késztetést érzek rá, hogy megöljem Ha elrohanok mellette akkor olyan érzésem van, hogy gyáván elfutottam Persze halál után nem állok neki ismét mindenkit legyilkolászni, de ezt a trollt tuti leütöm mostmár
Akkor haladok tovább a vagabonddal sztem. Amúgy nekem nagyon hiányzott már egy fantasy ow játék ami nem ubisoftos cucc Várom a witcher3 next gen update-jét, mint egy falat kenyeret, de addig elleszek ezzel sztem Tudom, hogy nem ugyanaz a két játék, de fantasy-nek fantasy[ Szerkesztve ]
-
siposz
aktív tag
válasz temes69 #4539 üzenetére
Vagy ha quest log nem is, valami jegyzet ahol jegyzetelhetsz, hogy mit kéne csinálni. Valaki itt mondta, hogy azért is jó a játék, mert nem checklist szerű. Na így viszont egy külső progiban csinálom a checklistet magamnak, hogy hova kell még visszamenni, megcsinálni.
Ujrakezdeni felesleges, ha egyszer elkaptad a fonalat, ujra lehet majd alakítani a karaktert. A parry nem szükséges, főleg ha valami jó nagy fegyót forgatsz.
Olyan meg nem lesz hogy egy karakterrel sima liba minden. Amúgy a játék nem (nagyon) flusztráló, abból a szempontból, hogy a nehéz helyeken lehet segítséget idézni. Ha idézések nélkül játszol, akkor tud flusztráló lenni.
-
DanielLong
senior tag
válasz temes69 #4542 üzenetére
Én leütöttem vagy 4-5-ször is azt a trollt meg a közeli katonai bázison a parancsnokot, mert az elején feladták nekem a leckét és később kíváncsi voltam, hogy mennyivel vagyok erősebb.
Az meglátásom az, hogy az első 10 óra Limgrave-ben a legnehezebb, főleg soulslike szűzként. Utána ahogy belejön az ember a dolgokba és találsz pár új fegyvert/páncélt/flaska fejlesztést úgy egyre könnyebb. Ahogy a többiek is írták, később újra tudod osztani majd a pontokat, szóval bármivel elindulhatsz. Valamilyen távolsági fegyver/varázslat mindig hasznos, de sok esetben meg a közelharc az egyszerűbb, csak egyik vagy csak másik szerintem nehezebb.#4541 Bad Pritt Érdekes, hogy mennyi félék vagyunk, azt gondoltam volna, hogy a játékosok 99,9%-a tutira leüti, mert annyira epic ahogy leugrik eléd.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz DanielLong #4545 üzenetére
Soha nem láttam, ahogy leugrik, mert mindig lóval robogtam át és 10 méterre mögém érkezett le.
A nyílt világban annyira nem gyilkolásztam a random mobokat, a dungeon-ökben viszont igyekeztem tisztogatni. Igazából bennem volt az az érzés, hogy nagyobb és hosszabb a játék és azért már egy DS részben is kiéghet az ember a rengeteg eszetlen és felesleges pusztítástól, főleg ha egy szarabb boss előtti még szarabb boss runt kell újra meg újra végigcsinálni, úgyhogy tudatosan igyekeztem redukálni a kill countot, de még így is rohadt uncsi lett a játék az 50. óra után.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
temes69
aktív tag
Próbáltam én lopakodni is a bokorban, de egyszer csak jött az égből a troll és lecsapott. Utána már kicsaltam a nyilt terepre, de az még a warriorral volt. A vagabonddal oda sem mentem még. Fejlesztem a karit egyenlőre.
Arra várok, hogy tudjak farkasokat idézni, de még nem tudok. Ahhoz le kell öletni magam az arany lovaggal, hogy jöjjön a boszi?
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS ROG GTX 1060 OC 6GB Gaming (ROG STRIX-GTX1060-O6G-GAMING) - Garancia + Számla, BeszámítOK!
- Intel Core i5-8400 6-Core 2.80GHz LGA1151 Processzor- Számla + Gari, Ár alatt! BeszámítOK!
- Gamer PC , i7 8700 , RTX 3070 Ti kijelzővel , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 1TB HDD
- Kitűnő állapotú Macbook Pro 14" M1 Pro 16/512, teljeskörű Apple Care védelemmel 2024.10.27-ig eladó!
- XBOX Series S 512GB, 2025.12.30-ig gyári Microsoft garanciával Bp-i üzletből eladó!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest