-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Döglött Róka
veterán
Én bleed nélkül toltam végig elsőre. Másodjára casterrel. Harmadjára íjjal. Még mindig nem érzem hogy szükségem lenne egy bleed buildre. Mimicet is csak elvétve használok.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
siposz
aktív tag
válasz Döglött Róka #4801 üzenetére
Nem gondolom, hogy bárkinek szüksége lenne bleed buildre. De én a DS3-nál elég jól belejöttem a dual curved sword logikába, úgyhogy egy "ismerősebb" fegyverrel akartam kezdeni, az elején dex only, de aztán utánaolvastam, és hát tényleg eléggé ütős a bleed.
-
Yodamest
addikt
Valszeg az van, amit a végén is írsz, hogy az oprenworldtől kiéghettem... a játék eddigi kb 2/3 része alatt, MINDENT is összeszedtem, utána csekkoltam interaktív mappal meg minden és minden meg lett eddig szerezve, amit meglehetett. Már az elég árulkodó, hogy 150 órám van eddig a játékban, másnak ez 2 végigjátszásnyi idő. Így érzésre is ha meg kéne fogalmazni azt mondanám, hogy a túl nagy openworld lehet a baj, ha ilyen bloodborne szerű lenne a játék, amit imádtam, akkor nem kérdés hogy már a 4. végigjátszásomat taposnám. Nekem a nagy mérete miatt, kissé üres az egész és önismétlő, egy idő után még a legacy dungeonok, a várak is eléggé egyformák, semmi egyediség nincs bennük.
-
Bad Pritt
nagyúr
Lehet csak kiégtél az openworld-től... de akkor se a játékot kell hibáztatni.
Mondjuk ha jó lenne ebben a játékban az open world, akkor nem égne ki tőle az ember. Az nem megoldás erre a problémára, hogy skipeld a játék kétharmadát, mert megfekszi a pocid a monotónia.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
őstag
válasz Bad Pritt #4806 üzenetére
Pont ebben a játékban működik a legjobban az OW eddig.
Itt inkább a From-os játékstílus, azaz mindenhova be kell nézni, a legutolsó sarkokba is akár, a legnagyobb probléma.
Rengeteg openworld game-ben ugyan úgy nincs semmi a map 1/3-ában. Ha van is, akkor is teljesen felesleges cucc. Itt meg sok helyen felveszel egy fasza fegyvert, vagy varázslatot.
Én itt imádtam be járni a helyeket. Láttam értelmét legalább megnézni mi van ott.
Aztán persze több helyen nem volt semmi, de emiatt miért működne rosszul?
Ráadásul itt semmi és senki nem mondta, hogy menjél oda.Egyedül a küldetéseket és a kevés játék eleji materialt tudom szidni.
Igazából ami a legjobb benne, hogy alig van guide, az a negatívum is, mert egy ekkora játékban mégis csak több kéne.
Egy ilyen hatalmas játéknál azért mert nem egyértelmű a többszöri végigjátszás.
Bár a From biztos tudta azt is, hogy egy hét után már tele lesz minden velük!
Milyen fegyver kell, merre kell menni stb... -
kiserik
senior tag
Úgy lehet a legjobban elrontani ezt a játékot, hogy térkép alapján megy az ember. Nem azért megy valahová, hogy megnézze mi van ott, hanem mert fel kell ott szedni valamit. Innentől az egész egy kényszerbe csap át.
-
Yodamest
addikt
válasz kiserik #4813 üzenetére
na EZ! Ez volt nekem is, mindig nyitogattam a mapot ugye, hogy mit hagyok ki, nehogy elmenjek egy sarok mellett úgy, hogy oda nem fordulok be stb. De ezt minden OW-nél így csinálom, egy Horizonnál is, egyszerűen nem bírom azt, hogy megyek a mapon és körülöttem felfedezetlen területek maradnak. Csak ugyebár itt hatalmas a map így sokkal több a meló is ezzel....
Phoen|x
Ezt meg szerintem egy szóval nem írtam, hogy rossz a játék, nem tudom ez honnan kapott szárnyra.... azt írtam, hogy imádtam 150 órán keresztül majd hirtelen, számomra is megmagyarázhatatlan módon nem éreztem késztetést, hogy tovább játsszam. Mi a mocskos nagy ellentét az írásomban? Max ez lehet, amit most is írtam, de ez egy előforduló jelenség... kiégés talán.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Yodamest #4814 üzenetére
Hát a GOTY 10/10 fanboy állapotból eljutni az én már mindent láttam, mert Lyndell-ig eljutottam állapotig... és ha hiszed ha nem ebből az jön le, hogy mintha nem is lenne olyan jó: "én is értetlenül állok a dolog előtt, de valahogy annyira érdektelen lett az egész számomra ezekkel az újrahasznosított területekkel, ellenfelekkel, mimiccel 0 kihívással, érdektelen zagyva történettel (márha ezt annak lehet nevezni), hogy inkább elővettem a dead space 2-t most pl."
No offence értem én, hogy villámcsapás meg minden, de fura. A kiégés valóban magyarázat lehet szerintem is, de itt tényleg nem kell minden kavics alá benézni, szal...
Go Gunners!
-
Shadowguard
senior tag
Leyndell után nekem is leül a játék, pedig én az első végigjátszás óta szigorúan úgy megyek, hogy benézek minden kő alá és most csinálom a harmadikat. Annyi változott, hogy az elsőben vakon mentem és csak a terület végén néztem térképet mit hagytam ki. És legtöbbször nem sokat. És most is tök jól elszórakoztam Morgott-ig, utána még elmentem a havas területen az első grace-ig és azóta inkább játszok mással.
Mármint másik karakterrel is, kezdtem egy mágust is, az Eldenben olyanom még nem volt és inkább azzal bohóckodok Limgrave-ben, mert az északi rész ennyire nem csábít -
pandras83
senior tag
válasz Shadowguard #4816 üzenetére
Én is Leyndell-nél égtem ki először. Azóta folytattam, a havas területig az összes bosst, evergaolt, hidden bosst lecsaptam. Van vagy 20 olyan spellem, meg ki tudja mennyi vackom, amit nem is használtam. 4 db majdnem fullos fegyver, de egyre inkább azt érzem hogy minek.
Furcsa, mert a játék ugyanazt kínálja Lyndellben, mint bármikor máskor, mégsem működik azóta nálam úgy, mint az elején és ennek az ismétlődés az oka. (micsoda megfejtés mi?)
Leginkább azzal varázsol el az elején, hogy folyamatosan ismeretlen és nagyon veszélyes, de búsás jutalommal kecsegtető helyzetekbe "kényszerít", aztán az egészet kivágja az ablakon azzal hogy midgame környékén elfogynak a kisebb bossok (ugyanolyan tree spiritek, szevasztok) és ezzel kivonja az ismeretlent az egyébként közel hibátlan receptből.Nem kétlem, hogy egy enemy létrehozása komplex és időigényes munka és tudom hogy így is rengeteg van belőlük, de ott a de. Mestermunka az ER, de erre a rossz szájízre sokan emlékezni fognak.
[ Szerkesztve ]
Cyberfuck Patchrunner
-
ImACeltic
őstag
Látom egyre többen írjátok az ismétlődést. Szerintem ez nem zavaróan van jelen. Ugyanis a játék második felében is van bőven új fajta ellenfél és boss, persze kevesebb, mint az elején, de úgy jönnek szembe az enemy-k, hogy a már ismertek után mindig jön egy új. 150 óra alatt engem ez nem tudott zavarni. Egyedül talán a katakombáknál éreztem kicsit, hogy jóvan, már megint ez, nyomjuk le gyorsan.
Az ismeretlen felfedezése pedig szerintem nem kopik ki a játékból sosem, leginkább a loot miatt, mert azt sosem tudod, hogy mi lesz.
[ Szerkesztve ]
Gamer(PS5, PC), sport fan.
-
Yodamest
addikt
válasz ImACeltic #4820 üzenetére
A loot is tök uncsi egy idő után, annyi mindent összeszedsz 150 óra alatt, (ugye nekem is ennyi volt benne a kiégés előtt), hogy utána már megmondom őszintén egy új páncél vagy fegyver azon kívül, hogy ránézek az inventoryban hogy "aha", nem nagyon mozgat meg.
pandras83 igen az ismeretlen nagyon hiányzik, talán ezért nincs meg a késztetés a továbbmenetelhez. Amikor gameplayt látok mondjuk a mountaintopsból ott is folyamat csak a már eddigi ellenfeleket látom.... mindig a fákkal (botos ugrálós és a giliszta szerű), madarakkal (dadbird) harcolnak, a bossok is eléggé meh...
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Phoen|x #4818 üzenetére
És ha a játékos úgy akarja, játszani, hogy minden kavics alá benéz és úgy nem igazán jó a játék, akkor az a játékos hibája? Vagy most ti tényleg azt hiszitek, hogy Miyazaki mester azért tömte tele ennyi contenttel a játékot, hogy majd a felhasználók ne törődjenek vele?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz ImACeltic #4820 üzenetére
Ha Leyndell előtt mindent megcsináltál, akkor utána tíznél kevesebb új ellenféltípus lesz a játékban. Egyértelműen látszik a térképből, a mellékfeladatokból, a fősztori alakulásából, az újdonságok hiányából, hogy félkész a termék utolsó harmada.
A felfedezés megmenti amúgy élmény szinten, mert mégiscsak az az engagement legfontosabb része, de ha visszagondol az ember a teljes képre, akkor azért kiütköznek a hibák.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Phoen|x #4825 üzenetére
Ez egy jó szar példa így, már ne is haragudj. Az jön le belőle, hogy nem is érted, amit írunk.
Tudod, hogy helyes? Ha szeretsz biciklizni, letekersz napi 100 km-t, de a biciklid kerekében nyolcas van, eláll a kormányod és kényelmetlen az ülésed. De legalább a váltó jó.Viszont az a gondolat számomra ép ésszel felfoghatatlan, hogy van egy játék és szerintetek úgy helyes játszani, hogy nem foglalkozik az ember a beletömött tartalommal... Akkor minek van?
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
őstag
válasz Bad Pritt #4823 üzenetére
Ha belépek a Warzone-ba és leguggolok a sarokban és nem történik semmi max megöl a kör, akkor az a játékhibája?
Bármelyik játékban 100 órán át csak nézelődök mindent is keresve, direkt gudie alapján kutatom fel a "kincseket" az rohadt unalmas lehet.
Pár játéknál én is csinálom, de ez mindenhol unalmas, főleg ha nincs is ott semmi.
Amikor teljesen végigjátsszás alapján csinálok játékot, az is uncsi, mert előre elolvasom mi történik.Vannak teljesen jogos kifogások a játékkal kapcsolatban, de az hogy mindenhova benézel 2x és unalmas a játék, az nem a program hibája.
-
Bad Pritt
nagyúr
Az a program hibája, hogy öt-hatféle dungeon van egy ekkora játékban, mindben ugyanazt csinálod, kevés az egyedi boss, rengeteg újra fel van használva, kevés az NPC és mellékküldetés egy ekkora játékhoz és Leyndell után össze van csapva a játék.
Nem is kell mindenhova kétszer benézni ahhoz, hogy ezt érzékelje az ember. Komolyan nem is értem ezt a gondolatot, hogy ha teleszórják ugyanazzal a 100 órás játékot és ezt a játékosok szóvá teszik, az hogy lenne már az ő hibájuk?Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
_drk
őstag
válasz Bad Pritt #4828 üzenetére
Nem mind ugyan az. Legtöbben más ellenfelek is vannak. Persze nem nagy változtatások vannak bennük, de sok nagyon különböző is van. Nekem a csak "megvilágított körökben lehet megölni az enemy-t" is tetszett.
A bányákat is szerettem mert rengeteg matit fel lehetett szedni.
És továbbra se kötelező oda lemenni.
Egy AC-ban mennyi mellék küldetés van amit senkit nem érdekel?
Még sok lineáris játékban is vannak teljesen felesleges gyűjtögetések. Mondjuk kb mindenben, ahol van achievement-t. -
Bad Pritt
nagyúr
A sémájuk ugyanazt, ugyanolyan elemekből épülnek fel, ugyanazt csinálod bennük és ugyanaz a végkimenetel. Van néhány, amelyik kicsit más, mint a fényesek, vagy amelyik megpróbál átverni a labirintusjelleggel (bár ezekből is több van), meg ahol van rejtett boss is, de az oroszlánrészük totálisan ugyanolyan. Ezek tényszerű, számszerűsíthető dolgok, amiket ide is beírtunk korábban.
Az, hogy nem kötelező lemenni megcsinálni továbbra sem érv, mert azért van a játékban, hogy lemenj és megcsináld. Nem kell más játékhoz hasonlítani, erre mondjátok, hogy a legjobb, amivel semmilyen szinten nem tudok egyetérteni ilyen ismétlődés mellett. Max a felfedezés a legjobb ebben a játékban, de az egy open worldnek csak egy része.Az meg egyenesen ironikus, hogy szerintetek az a megoldás, hogy ne foglalkozzon az ember a mellék dolgokkal, mert nem kötelező, ez a hozzáállás önmagában szépen beárazza ezt az open worldöt.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Döglött Róka
veterán
válasz Bad Pritt #4832 üzenetére
De ha tényleg nem kötelező.
Minden OW cucc ilyen. Van egy sztori, az kell hogy végigérj. Minden más extra, tehát nem kötelező. Maximalisták végigtolhatják aztán nézhetnek, hogy jaj, repetitív. Persze hogy az, mivel nem a sztori része, nem kell rá annyit költeni, nem kell külön assetet csinálni. Tartalom, de olcsóbb tartalom.
Ezt hibának felhozni nem kicsit ostoba dolog. Nem a víz a hülye.Nem fogsz tudni ellenpéldát hozni.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Yodamest
addikt
válasz Döglött Róka #4833 üzenetére
Szerintem ott lehet a kutya elásva, hogy lehet ezt az OW formulát jól, kifinomultan is csinálni, meg ilyet bloated módon mint itt. Ott van a Ghost of Tsushima példának, saját tapasztalatom ugyan nincsen a játékkal, de a visszajelzések alapján ott olyan az OW, hogy mindenből pont annyi van, pont annyi ideig tart, hogy nem válik unalmassá, nem válik monotonná. Mire elérsz arra a pontra, hogy "jaj már megint", addigra mindig frissül valamilyen módon. Erre mondják talán, hogy jó a pace a játékon belül, tehát a játék tempója el van találva. Bad Pritt talán ezt meg tudja erősíteni a Ghosttal kapcsolatban, ő asszem játszotta.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Döglött Róka #4833 üzenetére
Tök igaz, viszont a repetitív tartalom mennyisége a nem mindegy. Itt azért kilóg a rosszabbik irányba, max ti leszarjátok.
És továbbra is: attól, hogy más játékok is középszerűek ez se lesz jó.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
őstag
válasz Yodamest #4834 üzenetére
10 óra után úgy kiégetett a Tsushima, hogy a PS-t nem vettem elő, nem hogy másik játékot.
Pedig én szeretem az ow-t. Egy fegyver van, ugyan az az ellenség végig, a fejlesztések nagyjából 10 óra után minden unlock és semmi nincs a játékban. A tájat is megszokod és a grafikai design-t is. A sztori meg engem abszolút nem kötött le...Szerintem nektek az Open world-el van bajotok. Túl nagy a map, túl sok a tenni való és mindent meg akartok csinálni.
Én második végigjátszásnál, meg már az elsőnek a vége felé is megnéztem mi van a dungeon-ben.
Ha érdekelt a cucc akkor lementem érte, ha nem meg skippeltem. -
Döglött Róka
veterán
válasz Bad Pritt #4835 üzenetére
Jah, pont leszarom, mert a játék értékéből nem von le. Nagyobb mint a DS3? Igen. Több lehetőség van benne? Igen.
Hasogassak szőrszálat random fórumokon? Meghagyom a fotelfejlesztőknek.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Yodamest
addikt
"Túl nagy a map, túl sok a tenni való és mindent meg akartok csinálni."
Hát ez tény, de ez baj lenne? Mármint azzal, hogy ki akarom maxolni a játékot, nem szabadna magam alatt vágnom a fát szerintem.
Például amikor valaki kiplatináz valamit, akkor azt általában azért csinálja, mert élvezi annyira az adott játékot. Szerintem ez evidens. Na már most, itt az Eldennél tehát az lenne a tanács, hogy senki ne is próbálja meg platinázni, mert "hát ez nem arra lett tervezve, hogy ennyit játsszanak vele" címszó alatt? Nemtom, fura az egész, amit mondasz. Ha egy játék jó, akkor az hogy minden tartalmat meg akarok nézni benne, amit a készítők beletettek, nem szabadna, hogy kedvemet szegje...
-
őstag
válasz Bad Pritt #4832 üzenetére
Fordítva ülsz a lovon.
Az egész abból indult ki, hogy Yodamest szarrá openworldözte magát (150 óra Leyndell-ig)+guide+előre nézi a zónákat, majd írja hogy egy önismétlő, kihívás, felfedezés nélküli, unalmas játék. Erre írtuk neki többen, hogy ami a problémáját képezi az kihagyható. A köcsögös gyereknek se volt kötelező 1000szer leverni Maleniát, de élvezte és csinálta. Rád van bízva hogy érzed jól magad. Ha unod, hogy benézel minden kő alá, akkor ne tedd. Te is megtaláltad a módját hogy élvezd a játékot gondolom, ha többször is végigtoltad.
Amennyiben neked az jelenti az élvezetet, hogy kibaxod a kukába, akkor tedd azt. Mondjuk ez sok mindenre elmondható.Abban mondjuk kiegyezhetünk, hogy ez is csak egy játék, abból meg tökéletes nincs, nem is lesz.
Go Gunners!
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Phoen|x #4839 üzenetére
És akkor ez a megoldás a világ legjobb open worldjére (#4808), hogy mivel önismétlő és unalmas egy idő után, ezért inkább hagyják ki a játékosok? Értem, nincs több kérdés, utolsó komment volt részemről a témában.
Mondjuk ezer más sebből is vérzik ez a játék (pun intended), de azt már korábban kitárgyalta a topik.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
vorosmarti
senior tag
Úgy látom hogy szinte mindannyian megfeledkeztek arról az apróságról, hogy minden játékosnak más az ingerküszöbe az open world és a repetitív tartalom kontextusában. Én ugyan 120 óra alatt kimaxoltam a játékot, ám azóta legalább ugyanannyit tettem a játékba, és minden percét élveztem.
A fentitek ellenére szinte mindenben egyetértek a témában további némaságot fogadó Bad Pritt kollégával. Furcsa öszvér lett a játék, látjuk a hibáit (van neki), én mégis élvezem, és 240 óra után is találok benne újat. Szerintem nem lesz senki több vagy kevesebb attól, hogy mást élményeket talál egy ilyen méretű játékban mint az átlagos user (aki ugye, nem is létezik). -
Döglött Róka
veterán
válasz Yodamest #4838 üzenetére
Nem tanacsol senki semmit. De ha 150 orat tolsz bele egy jatekba ami kenyelmesen 100 ora alatt vegigtolhato elsore ugy, hogy mindenhol is jarsz akkor persze hogy unalmas lesz.
Mondjuk azt sem ertem, hogy bradpitt miert fujja fel a dolgot ("ezer sebbol verzik a jatek" c. okoskodasok) kozben meg kitoltja joparszor. Ezek az alibi derohadtul-ertek-hozza kritikak kisse farasztoak mar.
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
_drk
őstag
válasz Döglött Róka #4843 üzenetére
Én is ezt nem értem, hogy a játéknak vannak erős támadható pontjai.
Miért nincs valami minimális Guide, a játék 1-2 pontján annyira el lehet veszni, hogy akkor most merre tovább, mindenhol leütnek, de 1-2x a build is hirtelen gyengül.
Majd én is mikor le értem a föld alá, már túl könnyű volt.
A játék végi BOSSOK balansza. Miért nincs több sima smithing stone a játék első felében, így csak egy fegyvert lehet húzni a közel 50ből.
Miert ilyen gyengék a Colossal weaponok.
Az egész ash-es kérdés...
Stb, stb...
De rohadtul nem unalmas, inkább a sok lehetőség és tehetetlenség nyomja le egy kicsit a játékot. -
őstag
Boat Boss Guy | Elden Ring #16
Szokásos carbot.
Go Gunners!
-
Yodamest
addikt
Egy friss kritika a játékról, na ez 100%-ig elmond minden komolyabb problémát a játékkal kapcsolatban. Hosszú, de megalapozott, támadhatatlan, gameplayyel alátámasztott érvei vannak, kiváló elemzés! Ezzel én is befejeztem, a videóban minden általam érzett vagy felvetett probléma ki van elemezve!
-
Yodamest
addikt
Nah erőt vettem magamon és tovább toltam a gémet. Leyndell elejétől most elvittem a Crumbling Farum Azula kezdetéig. Levertem vagy 6 bosst az út során, egyedül a Fire Giant okozott némi gondot, annak vagy 4X neki kellett menni.
Most kicsit a tanácsokat átgondolva úgy haladtam, hogy nem nézek semmit mellé, nem keresek kimondottan semmit, csak megyek amerre a fő story mutat. Így azért elég haladós a történet, meg persze az is benne van ebben, hogy itt az endgame területeken, mint a mountaintops, meg a forbidden forest volt, alig van felszednivaló, nagy kopár területek, lényegében csak végig kell száguldani rajtuk. Még Azurát kivégzem maholnap aztán finító!
Iszonyat sok jó fegyverem van már, még itt endgémben lehet kipróbálok egy faith meg egy pure str buildet is, mert ezek még érdekelnének. Újra emiatt már tuti nem kezdeném, áh így visszagondolva, egyszerűen annyira nagy a gém, hogy megint lemenni a tauren íjászokhoz, a hangyafészekbe, a várakat végigjárni pff, tuti nem... Kár érte mert ha olyan lenne, hogy csak ezek a legacy dungeonok vannak egybefűzve, egyik helyszínből jönne a másik és full ki lenne hagyva az open world meg a lovaglás, akkor 3-4 fajta builddel is végigjátszanám. (mint az eddigieket is)
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone 14 PRO - Arany - Gyönyörű
- iPhone 14 PRO MAX - 2026.10ig Garancia - Független
- Microsoft Surface Book 2in1 Érintős Szétszedhető Laptop Tablet 13,5" -60% i5-7300U 8/256 QHD+ Win 10
- Lenovo Thinkpad T490, 14" FHD IPS, I5-8365U, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, garancia
- Féláron! Új Dell XPS 13 9315 Prémium Érintős Profi Ultrabook 13,4" -50% i7-1250U 16/512 UHD+ Iris Xe
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs