-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
alapz@j
tag
válasz Geresics #125367 üzenetére
Szia! Ha megengedsz pár gondolatot még a témához.
A TC Dr. Herpy sorozata nem teljesen őszinte műsor, mert egy ügyvéd mondja el a történeteket, és teszi ezt jellemzően a saját ügyfele szempontjából. Már korábban is volt olyan esetről szó benne - amit máshonnan ismertem -, ahol Herpy úr kényelmesen kihagyott a történet vagy az ítélet ismertetéséből olyan dolgokat, amik rávilágítottak volna arra, hogy nincs igaza.
A jelen műsorban konkrétan nem mond igazat akkor, amikor azt mondja, hogy a gyalogos jogszerűtlenül kelt át az úton. A KRESZ 21.§ (9)-ben felsorolt helyek kivételével a gyalogos, ha nincs zebra, bárhol átkelhet az úton, csak éppen (szemben a zebrával) nincs elsőbbségi helyzetben (KRESZ 21.§ (5) b.).
Ha a gyalogos ittas lett volna, az nem befolyásolta volna az ügy megítélését, mert az okfolyamatot a motoros indította el, így a végeredményért is teljes egészében ő felel.
-
bacus
őstag
-
pakfong
tag
válasz alapz@j #125403 üzenetére
Az Üllői út végig lakott területen van, nem? Így szerintem az 5/a pont érvényes, magyarán a gyalogosnak semmi keresnivalója nem volt ott.
KRESZ 21.§A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
Fáraó
őstag
válasz bacus #125397 üzenetére
Formailag, tartalmilag igazad van, de ha neked is van jogilag igazad jobb elkerülni a balesetet, a sérülést, az anyagi kárt. Sztem azt akarta belénk verni, hogy sokkal erősebbek vagyunk a gyalogosnál és vigyázzunk rájuk, amennyire tőlünk telik. Ezt nálam elérte.
Az autópályához meg csak annyit, hogy ott is történnek furcsa esetek, ott is óvatosan kell haladni, mert 1. szembejön egy nagypapa, 2. gyalogosan ott kóricálnak (minap is volt egy csajszi), 3. feljönnek a behajtón a vadállatok, 4. felpörög közeledben egy hülye és elkezd büntetőfékezni. Vki a múltkor írta itt, hogy úgy vezet, mintha mindenki az életére törne és vigyáz a bőrére. Hát, megmondom őszintén, én is...
VIGYORRRGAZMUS.....
-
Fáraó
őstag
válasz Madwe #125408 üzenetére
Ma villamoson utaztam, bámészkodtam. A vezetők legalább 60%-a basztatta a telefonját, de a legelkeserítőbb, hogy a legveszélysebbek: a nehézteherautósok (nagy dömper, betonkeverő, stb.) 100%-a és a furgonosok 100%-a. Na ezek mellett csak óvatosan megyek el, motorral. Az emberek már nem figyelnek vezetés közben...
[ Szerkesztve ]
VIGYORRRGAZMUS.....
-
fattyu
veterán
vidámabb téma.
speedes voltam. majd 20 évig. tavaly tértem meg supermotora
imádom nagyon huligán.
de itt ott csak hiányzott a speedes élmény.
felbukkant egy régi szerelem. holnap megyek megnézni, szerelővel. ha nem hazudtak a hirdetésben két motorom lesza hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
bayarena
aktív tag
válasz dellfanboy #125166 üzenetére
Nagyon koszi a tippet, megneztem eloben is a Tridentet es annyira tetszett, hogy meg is rendeltem egyet magamnak gyorsvaltoval...
Szuper motor. -
#31733248
törölt tag
"Varosban meg autoval is boven lehet 100 fole szaladni."
Igen, főleg, hogy az autóm sokkal jobban gyorsul, mint a robogóm. A relatív gyorshajtás is igaz, onnantól emelkedik számottevően a baleseti kockázatunk, hogy elkezdünk jelentősen gyorsabbak lenni az álló, vagy lassan haladó autósoknál.
"Szerintem itt látatlanba bármelyikünk aláírna egy felfüggesztettet. Hiszen gyorsan hajtott és meghalt egy ember."
Pontosan, nehéz lenne az ilyesmit egy megrovással megúszni.
"Ez olyan lenne, mintha egy BMW -s indexelne, vagy megköszönné, ha beengedik. Az ilyesmi nem passzol a márka imidzséhez. "
BMW-s vagyok és mindig indexelek, régi beidegződés lehet.
-
bayarena
aktív tag
válasz dellfanboy #125414 üzenetére
Azt mondtak, hogy nagyon nagy kereslet van ra, ezert ok folyamatosan rendelnek be az alap felszereltsegbol illetve egy ilyen eleg jol felszerelt valtozatbol, en az utobbi mellett dontottem es kb 2-3 heten belul mehetek be erte papirokkal, vizsgakkal, de ha nem jo neked az altaluk kivalasztott felszereltseg es teljesen egyedit akarsz, akkor azert gondolom inkabb honap, honapok...
Jutalek szempontjabol mondanam, hogy meghivlak egy sorozesre a tippert cserebe, de nagyon messze lakom.
De tenyleg koszi -
Madwe
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz baboss #125417 üzenetére
Kerestem persu-t, h mit szól a választáshoz, de most azt mondta ne zavarjam, el van foglalva magával a kép láttán.
Faxa választás, én támogatom.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
baboss
őstag
válasz runner 125 #125419 üzenetére
persu val már beszéltem többször is motor ügyben, nagyon rendes volt felajánlotta, hogy kipróbálhatom az övét.
2003 Aprilia rs 125
Sima alp gép nincs semmi tuning.
Daróczi Attila rakta rendbe 2016-ban. Vas perselyes, lánc maradt az 520-s. Az olajozó vissza van forgatva nincs kikötve, Kakucson volt használva párszor. Egyszer volt Euro ringen. Kb. 25 üzemóra van benne 2016 óta. Önindítóval működik. Csak a digit kijelző és a fordulatszám mérő van benne.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
-
Micsurin
nagyúr
A gumírozott első lánckerekek valóban csendesebbek? Nem csak az első 1000 kilométeren amíg nincs agyonnyomva a gumi?
Másfélszeres áron mérik feleslegesen nem venném a drágábbat.
edit.: végül is veszek egy gyári elsőt + egy eggyel kisebb elsőt, egy gyári hátsót és egy +2 és +4 fogas hátsót. (a +4 még éppen belefér a 108-as lánccal elvileg, ha nem akkor rendelek egy 112-est előbb a régivel összepróbálom) Kíváncsi leszek melyik lesz kellemes. Gearing commander lap alapján nehéz eldönteni.Bekerült a sima Osram helyet a Nightbreaker Silver (Laserhez mérten jóval olcsóbb féltem is a difitől...) és meg kell mondjam nagyon meglepett. Kimondottan szép volt este a vetítési képe és az ereje, nagyon arányosan gyengült a távval a fény és kimondottan belátható távra ad fényerőt. Jobb deal lesz mint a Laser ha ez többet bír mint 1 szezon.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #125419 üzenetére
Van belole ketto otthon, ha jol szamolom lassan 8 eve. Azert annyira mar nem izgulok fel :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
fattyu
veterán
válasz Micsurin #125432 üzenetére
régi szerelem.
zx7r
németből behozott 2000es motor 28k km karbiszinkron friss teló olaj mittomén még mit hazudtakmotot 97es. forgalomba helyezés 2000 valóban csak addig vagy teszt vagy pálya motor volt. karbiszinkron. alig akart elindulni.
hátsó csapágy 1 centi lógás.szegény Szati full diagnosztikát pakolt. elő se szedte... 5 perc vizsgálódás után tipli....
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Micsurin
nagyúr
válasz fattyu #125434 üzenetére
Kár érte az a macskaszemes nekem is tetszik. Igaz böszme egy kicsit de akkor ez volt a divat.
tboldi GT200-al is szemeztem de most azért volt csak égő csere mert a motoralkatrész.eu nem szállít ki 2k forint alatt én meg 4db ellenállásért nem akartam bemenni a boltba. Laserrel csak az a bajom, hogy hamar kimegy ezért lett most a Night Breaker Silver amolyan hátha alapon. Jazz-be is ez fog kerülni, ott is szívok azzal, hogy évente kuka az égő.
Mennyit bír a Jazzben neked? Tekintve, hogy az pattogósabb mint a CB ha ott túléli akkor itt is.----
Na eddig tartott a tavalyi halálos baleset (Duvis srác a traktornak), megint jönnek szembe az Őrangyalod hirdetések FB-n a nagy dumával, hogy kevesek egyike akik megtudják tanítani a megfelelő technikát ezért kötelességének érzi...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #125436 üzenetére
Franc tudja, sosem cseréltem még azért, mert kiégett volna, mindig csak jobbat akartam.
A korábbi NBL 150-eseket cirka 2 év után vettem ki, még működnek, elraktam őket pótnak (ahogy az összes többi régit ). Jóformán csak nappal, jó látási viszonyok közt, és városban futkározok, ritkán kapcsolók lámpát.[ Szerkesztve ]
-
dangerzone
addikt
Sziasztok srácok! Nyáron kezdem el az A-s jogsit. Úgyhogy lassan ideje nézelődni az első motor után, információkat gyűjteni.
A keret ~2M forint. Már sok motor megfordult a fejemben, a jelenlegi állás szerint pedig a felhasználás aszfalton lenne, leginkább hegyi főutak (osztrák Alpok), illetve az esetek 20%-ában autópálya (amíg eljutok a hegyi utakig ). 1-3 napos túrák javarészt, viszonylag kevés cuccal.
Jelenleg a KTM 390 Duke, illetve a Honda CB500F között vacilálok. Teljesítményre nekem első körben elegendő ez a kategória, túl sokat száguldozni nem terveztem. A KTM beleférne a keretbe újonnan, a Honda valószínűleg pár éves, használt lenne.A Honda mellett szól talán, hogy 2 hengeres, így az autópályát valamennyivel jobban bírná, nyomatékosabb alacsonyabb fordulatszámon is. Talán a megbízhatóság is jobb a japán márkánál (gondolok itt a Duke féle túlelegedésre). Ti mit gondoltok, melyik lehetne a jobb választás, illetve van-e esetleg egyéb ajánlás ebben az árkategóriában? Ahogy írtam, a használt motort sem vetem meg
-
nagyúr
válasz dangerzone #125438 üzenetére
En a 2 hengerre szavazok.
-
GTVili
tag
válasz dangerzone #125438 üzenetére
Túlmelegedés ida vagy oda.... a Duke nem való pályára és hosszabb túrákra....
-
JoinR
senior tag
válasz dangerzone #125438 üzenetére
Ha azt nézem, hogy szeptemberben 1.4-ért szórták ki az új Duke-okat, akkor a mostani 1.84-et elég nehezemre esne kiperkálni
-
-
Hőguta
csendes tag
válasz dangerzone #125438 üzenetére
Tiszteletre méltó hogy kezdő motornak nem mindjárt egy 1300-ast akarsz.
De tartok tőle hogy az említett 2motort hamar "kinövöd".
Ha megfontoltan vezetsz ,és tisztában vagy/leszel képességeiddel akkor én a helyedben egy lépcsőt kihagynék. Erősebbel ,nagyobbal lehet lassabban óvatosabban menni (bár nem könnyű, hisz nagy a csábítás)
Senki nem dönthet helyetted neked kell kiválasztani a számodra legjobban tetszőt. Olvass utána minden általad kiválasztott típusnak. Az sem lenne hátrány ha lenne lehetőséged "élőben" megnézni vagy csak ráülni.Pl.bemész egy motorkereskedésbe.
Hogy valami konkrétat is mondjak: A Hondával nem lősz mellé, de én inkább a cbf600 SA-t választanám. (injektor ABS,stb)Egy igazi kezesbárány.De a nagytesója az 1000-es is "szelidíthető".Dönts okosan,megfontoltan! -
csongi
veterán
válasz dangerzone #125438 üzenetére
Véleményem szerint, túrázásra túra, vagy túra jellegű motor lesz jó.
Naked az naked. rövidtávú élvezeti csapatások.
3 Nap alatt xarrá lehet ázni többször is , vagy kifújja az agyad a szél, a bogár mennyisége 1cm vastagságot elérheti a ruhádon .
Illetve azt sem árt figyelembe venni, a társaságod milyen méretű vasakkal gurul.
Mondjuk a hegyi viszonyoknál nem lesz nagy szakadás.
Talán ilyen helyeken a nyomaték élvezetesebb tud lenni.
V2, SOR2, akár 1 henger.
Ezek A2-be beférnek ha jól látom.
Mivel így jó eséllyel kinövöd ezeket, vagy lehet nem.
A helyedben kezdenék régebbi olcsóbb vasakkal, azt kevésbé sajnálja az ember. Persze alapos körül tekintés mellett.
És később, egy két szezon után, meg meglenne a tisztább irány.
De ésszel egy 70Le körüli 600-as Sor4 is kiváló lehet.
Vagy a túrás vasak közül NT700.
Persze számít,mekkora vagy és mennyire tudsz megbarátkozni a magasabb súlyokkal.
Mert hegyes domborzati viszonyok között az sem elhanyagolható szempont. -
bacus
őstag
válasz dangerzone #125438 üzenetére
" Nyáron kezdem el az A-s jogsit."
Csak gondolom, de ez lesz az első motoros jogsid.Én azt gondolom, próbálgatni kellene motorokat. Bérelni párat, megnézni a haverokét, felülni rá, milyen magas vagy, hány kiló, sőt még az éveid száma is számít.
20 évesen lementünk a Balcsihoz és a szabadstrandon egy pokrócon aludtunk, ha sátrat vittünk és hálózsákot, eszünkbe se jutott matrac, szivacs, maximum polifoam... most 30 évvel később az első ami fontos, hol alszunk, hányan vagyunk egy szobában, mennyi cuccot kell vinni. (pl nomádabb és te viszed a törölközőt, vagy van) Ezek nagyon kihatnak a cucc mennyiségére. Egy 3-4 napos sátrazásnál tele tudom tenni a 37+45+55 literes dobozom akár egyedül is, a sátor pedig a hátsó ülésen van.. Igaz, laptop, drón, kávéfőző, víz, pár konzerv is van nálam.
A kevés cucc vagy nagyon kényelmetlen vagy nagyon drága
"így az autópályát"
az igazi kalandok sosem a pályán vannak, ha van idő, élvezetesebb elkerülni.[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen