-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Madwe
nagyúr
válasz Micsurin #130450 üzenetére
Ezeknek főleg az euro szabványos szigorításoknak van köze, nem? Mármint h adott cc kategória egyre jobban vissza van fogva… bár hamár r7 s mt07 vs r6r - hát az mt07 blokk teljesen más karakterisztika, alul nyomatékos, nem sokpacis pörgetős… ami mt07 esetén tök jó (én is ezért választottam) s szerintem utcára is ez való… de r7 esetében hát nem tudom, mekkora piaca lesz, nekem ha már olyan idomos motor kéne lehet nem ezt keresném karakterisztikában
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Sziasztok.
Azt szeretném megtudni, hogy akinek van kivehető fogprotézise kiszoktátok venni, vagy nem ha motoroztok. Elég idétlen kérdés. -
palfitom
félisten
válasz yodamastah #130455 üzenetére
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
baboss
őstag
válasz yodamastah #130455 üzenetére
Baleset esetén lehet, hogy gond lenne ha bent van. Nem tudom, nincs tapasztalatom, most lett kész a fogsorom, ezért kérdeznék rá, szerintem vagyunk egypáran akit érint a kérdés.
GTVili
Ha kiesik esetleg le is nyelhetem, vagy a torkomon akadhat, stb.
Nikaré
Megkérdeztem, azt mondta ahogy gondolom.Vagy ragasszam be pillanat ragasztóval, az tuti nem esne ki.
[ Szerkesztve ]
-
Nikaré
őstag
válasz baboss #130454 üzenetére
Szia!
Egy ismerősöm (kb 8 éves sztori) a fogorvost kérdezte.
A válasz az volt, hogy :
"Hordja, használja minél többet, nem csak esztétikai okból, hanem anatómiailag az állkapocs tartása, tehermentesítése szempontjából is"
Amennyiben egy esetleges baleset miatt kérdezed, erre szerintem nincs egyértelmű válasz.
Mert vannak eltérések, méretben, anyaghasználatban stb.
Tehát, inkább a fogorvost kellene faggatni ez ügyben. -
Agostino
addikt
válasz baboss #130458 üzenetére
a sisak csillapítja az ütést, szóval kellene védjen annyit, hogy ebből ne legyen gond. ha nekem lenne, nem venném ki de már csak a praktikum miatt sem. megállok tankolni valahol, vagy harapni valamit, hát nem biztos meg tudnám úgy mosni a kezem, hogy visszarakjam addig. ha meg akkora umfall van, akkor már mindegy bent van-e a fogam vagy sem.
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
runner 125
nagyúr
válasz baboss #130454 üzenetére
Ilyen esetben a Fogorvosok Országos Szövetsége a vámpírmintás fogvédő használatát javasolja.
ui.: A sisakbeszélőd fél áron átveszem!"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Xero
nagyúr
válasz Madwe #130452 üzenetére
Koltseg csokkentes, varosban hasznalhatosag es az Euro normak kihereltek a 4 hengereseket. Egyedul a Honda maradt, de ott is eleg megnezni mi maradt. Koze sincsen mar a szetvinnyogtathato CBR600RR-hez a 650R-eknek. Oke ezek is inkabb fent mennek, de nem annyira es ugy.
Talan a Triumph tudna a legkozelebb kerulni a regi dolgokhoz egy idomos triple rs-el, de az sem ugyan az.Mas tema: Ma mentem egy gyors karikat es egyre inkabb megfogalmazodik bennem, hogy nem akarok has alatti kipufogot, mint a gyari is. Meg egy erv az uj rendszer mellett. Ha meghajtom, majd kicsit totymorogni kell, okadja a meleget a jobb talpamra. Ilyenkor igazi proszto modon nem a talpam elejet teszem a labtartora hanem a sarkamat es igy kacsazva megyek, de ez azert nem a legjobb megoldas.
-
Micsurin
nagyúr
Talán nincs is akkora igény a 600rr kategóriájára?
Nem csak a blokkban keresném a spórolást egyébként hanem lentebb is és hátrább is.
Nézd meg a vázakat is akár Yamaha vagy Aprilia házatáján.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Xero
nagyúr
válasz Micsurin #130464 üzenetére
Na az meg a masik. Most kezdtek ertelmesebb futomuvet rakosgatni erre a kategoriara, de meg mindig messze vagyunk a 10-15 eves 600-asok szintjetol. A vazak is nehezebbek meg minden. Kicsit igenytelenebb na. Nyilvan ott fogjak a centeket ahol akarjak. En is siman megvettem... Eleg megnezni egy CB1000 vs 650 kezeloszerveit, elektronikajat, kabelezes minoseget, hatso lengovillat. Nagy a kulonbseg.
Mondjuk en pont celkozonseg lennek. Siman vasarolnek valami 600RR blokkos nakedet ami igenyesebb akar 25-30% felarral is ha lenne. Az 1000-eseket soknak erzem magamnak. Viszont mivel nincsen ilyen igy orulok annak, hogy egyaltalan meg tudtam ekkorka meretben ujonnan 4 hengert venni.
-
zsolti_20
senior tag
Sziasztok!
Sikerult beszereznem egy csizmat es egy nadragot. Szerencsere a vizsgara eleg lesz egy vastagabb kabat alatta peotectorral.
Igy bukosisakot kell csak talalnam maximim 60-70ezer ft korul.
A Scorpion EXO agrol van olyan ajanlott sisak ami bele fer a keretbe?
Probalkozzak inkabb massal? -
Sys85
veterán
válasz zsolti_20 #130466 üzenetére
Az 510-520-ak se nagyon férnek bele a keretbe,kivéve ha kifogsz valami jó akciót (utolsó darab,készlet kiürítés stb).
Esetleg HJC C70/i70 ami belefér ebbe az árba.
Nézz körül a neten,több márka több sisakját nézz ki (ami tetszik és árban is jó) és ha megvan az a pár db,akkor irány próbálgatni a boltba.
Lehet mi itt ajánlunk 1-2 db-ot de nincs rá garancia,hogy jó is lesz a fejformádra.Próba nélkül ne rendelj neten semmit!#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Micsurin
nagyúr
I70 elég keskeny és ovális archoz van mérve.
70-80-ért már fogható beragadt FGST is, mégis csak lexan+DD-s bukó napszemüveggel és maxos Sharp teszttel.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
vlevi
nagyúr
válasz Madwe #130452 üzenetére
"de r7 esetében hát nem tudom, mekkora piaca lesz"
Szerintem is rossz a neve. Ez nem egy R6-osnál nagyobb vas, hanem egy idomos MT, még sportosabb kinézetben, mint a Tracer. De nem sport motor.
Kb olyanra gondolok, mint a Suzuki SV650-ből volt csupasz, és idomos, csutkakormányos változat. De azt senki se akarta a GSXR600-hoz hasonlítani.A 125-s motorokkal pedig az a "baj", hogy nincs értelme akár 1LE-vel erősebbet is csinálni. Bele kell férnie az A1 kategóriába. Értelmetlen lenne csinálni egy 17 lóerős 125-s motort. Fiatalok nem vehetnék meg, mert nem lehet A1-el használni.
-
norbert1998
veterán
No urak, tegnap kicsit arrébb raktam a mikrofont a sisakban. Azt hiszem, a megoldás ennyiben leledzik. Szinte megijedek, mikor 100-nál megszóal a kollégám
Úgyhogy, jár a taps
-
nagyúr
Ma voltunk megnezni ezt az r3-at. Hulladek. Nincs egyetlen egy ep idom rajta. Mindegyik le van horzsolva, mindegyik! A srac 2 darab horzsolasrol kuldott kepet, a tobbit elsunyulta. A burkolatok lifegnek a gepen, csavarok hianyoznak, masok nincsenek meghuzva. A fenyszoro is kapott az eseskor. A kipufogó is. Fekkar el van hajolva. Az indexhez hozzaertunk es kiesett a helyerol Annyira soher a srac, hogy a fossa kopott gumikbol csak a hatsot cserelte, az elso k
meg maradt az 5 eves gyari, mar-mar slick allapotban.Koltsegmenteskent hirdeti, de akkor mi a helyzet a gumi cserevel, szenne kopott betettel stb?
Es félre ertes ne essek, nincs azzal baj, ha kell cserelni ezt azt egy hasznalt motoron, csak ne irja ra, hogy "koltsegmentes".
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz runner 125 #130479 üzenetére
En jol elvagyok a CBR-el. Ocsemnek nezunk A2-es jogsihoz gépet es a burkolt vonal tetszik neki.
-
nagyúr
-
FeniX-
aktív tag
válasz tboy93 #130484 üzenetére
Akkor úgy tűnik, ez sok esetben hasonlóságot mutat az autós vonallal.
Azokra a tulajdonosokra gondolok, akik használják csak az autót/motort (lehetőleg szétforgatva, folyton parkettázva, üvegelve) majd mikor eljönne a felújítás ideje, fosnak rá, és inkább megpróbálják eladni árban.Egyik volt kollégám nézelődött korábban GTI Golfokat, de hasonló "tulajkák" voltak zömében. "Költségmentes" ... stb, aztán végül, a sok közepesen elhanyagolt közül, amit megvett, azóta már abban is turbócsere, meg hasonlók voltak. (gány módon műanyaghegesztett klíma-hűtőventillátor és kieresztett klímagáz, hogy ne kapcsoljon be a venti) majd mikor feltöltette, utána szét is robbant a venti, magával víve a rendes hűtő ventillátort... stb.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FeniX- #130485 üzenetére
Az autos vonal kisse mas, de ugyanaz a problema. Magyarorszagon nem vettek soha annyi uj jarmuvet, ami fedezne a hasznaltjarmu igenyt.
Ezert behozzak a jarmuveket, amiket azonnal visszatekernek. ezert vannak mo-on siralmas allapotban a jarmuvek. Nem azert mert a tulajok nem cserelnek benne olajat, vagy szetforgatjak. (Termeszetesen erre is van pelda, de az, hogy valaki szetforgasson egy autot, az marginalis. Nem ez a jellemzo) akarhogy szervizelhetsz egy jarmuvet, ha mar van benne km. Szart sem er. Alapvetoen nem a szetforgatassal van baj-egy autonal ez amugy is nehez, meg nincs annyi ertelme, mint egy kiskobos motornal, azaz nem eletszeru. Egy kiskobos motor viszont biztosan vegig nyelgazon lesz. Mashogy azzal nem tudsz menni.Felujitani meg autot-motort nem fogsz, mert abbol veszel egy masik jarmuvet.
Szimpla szerviznel vannak problemak, szazezres nagysagrendu tipikusan autoknal 200e+ km utan gyakran elojovo problemak, pl fojtoszelephazat nem fog a penztelen magyar tulaj cserelni egy auton, hanem szetszedi es megpucolja, aztan ha hibakod jon, megint megpucolja. Hasznalt gumit fog venni, ha valami tonkremegy, ossze lesz drotozva.
Motornal meg elajulnak, ha 80e ert fotengelyjeladot kell venni, gyari csavarokat 900 Ft/db ert, vagy barmi gumibaszt 500/darabert.
Ezzel van a baj. Nem a felujitassal. a szimpla allagmegovassal, gyari, vagy normalis alkatreszekkel.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #130486 üzenetére
Hogy tartja az ősi mondás...? ..... akinek volt pénze majomra.... legyen pénze banánra...
-
Steven
addikt
Ma láttam egy remek tutoriált "how to die" kategóriaban 30-40km en keresztül .
Adott volt két fantasztikus motoros egy sv650 és egy honda valami 500 as idomos és az m7 es autópálya .Sv650 es emberünk úgy érezte , hogy megfelelő ráhatása lesz az autósokra ha 0,5-1 méterrel a bal oldali seggükben halad mindezt követte a mellette lévő hondás 1 méterrel hátrébb .130-170 es tempónál 30-40km keresztül.
Segítette a meghalás lehetőségét , hogy mögötte lévő Mazda mvp is tolta le a motoroskat kb 1 méterrel hátrébb . Ő sem adta fel végig tolta seggüket az egész úton keresztül . (biztos valami fétis)
Motorosaink amúgy nem voltak túl észlények meg úgy erőszakosak (sem) mikor megérkezett a mercis melléjük/eléjük,hogy be soroljon ők úgy érezték ,hogy a kis 200kg szarjukkal simán erősebbek mint a 2 tonnás suv merci , persze nem adták fel a helyet inkább baszon el egy merci ,de kegményebb vagyok alapon tolták. Persze Mercis sem volt rest motorosokat nem ölte meg ,de azért be tolta a seggét a mazdás elé amiből egy kisebb csata alakult ki úgy 160 nál.
Hát én nem csodálkozom ,hogy sokan meghalnak az utakon, csak a gyerekeiket sajnálom akik nem kérték , hogy világra jöjjenek.
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
nagyúr
Fater atult a keeway TX 125-rol Suzuki VL250 V2, 24le, 2007-es, első tulajtol 4.600km-el. 2 évet hasznaltak, aztan felkerult az emelore es azota ott allt a garazsban. Kell par dolgot cserélni az eloregedes miatt, de szalon allapotu a motor. Nem az en stilusom, de jopofa, 250-es letere kellemes hangja van, egyszeru, de minden finoman mukodik rajta, foleg a TX utan.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó