-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz DonMedve #130849 üzenetére
Mindg a 650-es V-Stromnál lyukadunk ki, ami nem is meglepetés
650cm3, kicsivel 70LE alatt.
De éppen ezért, mert 15 éve létezik, a hahun rengeteget találsz belőle, árban és futásteljesítményben is.
2004 óta létező típus, kisebb nagyobb módosításokkal, de a lényege nem változott.
Biztos, hogy a futómű, fék, és még néhány dolog olyan rajta, ami nem a legjobb, és egy sporttúra motoron már elfogadhatatlan lenne, de a V-Strom inkább arról szól, hogy 100-120 tempóval lemész a térkép széléig, aztán még tovább -
DonMedve
addikt
Oké! Mindenkinek nagyon szépen köszönöm a segítséget. Azt gondolom meggyőztetek, nem is keresgélek tovább. Tetszik. Első motorom DL650 Vstrom amit vásárolok
"...Nekem nincs semmim ezen a világon,csak a tököm meg a puszta szavam...,és ezt a kettőt nem játszom el senkiért,megértetted?!..." <Tony Montana>
-
Xaels
félisten
válasz DonMedve #130845 üzenetére
Én chopperes vagyok, de ha nem ragaszkodsz ehhez a stílushoz akkor pár gondolatot megosztanék veled.
A japánok jópár éve feladták ezen a fronton a küzdelmet, amik maradtak a kínálatban azok ára évek óta stagnál miközben évről-évre egyre öregebbek. Eközben a többi stílus szárnyal, sokkal nagyobb a választék és ugyanabban az árkategóriában jelentősen fiatalabb gépeket is ki lehet fogni. A Harley meg teljesen más liga.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
fattyu
veterán
na gondoltam megírom a szerelem történetét.
gsxr600, zx7r, cbr900rr, triumph speed triple 955i, Husqvarna 701, gsxr750, zrx1200
Velük éltem. szerettem mindig az aktuálist. Talán a triumph volt a legkevésbé összenövős de tényleg. Ami volt örültem neki szerettem élményt adott.
Ama boldog állapotban vagyok hogy három motor áll a garázsban és mikor mihez van kedvem.
Egy speed egy supermoto és egy nagy naked.
A zrx.ZRX 1200...
Emlékszem kamaszkor vége felé fiatal felnőttként valami 2000 körüli motorkatógusban szembe jött. a zöld arany csíkos kocka fejidomos.
most mit szépítsem. felállt.elindult az élet.jöttek mentek a motorok nem végtelen lehetőségekből, kettő egyszerre nem volt opció, és a speedek sebessége hozott lázba mindig. szóval valahogy sosem lett.
majd idén asszonyt sikerült rávenni felüljön mögém de se a supermoto se a gsxr hátsó traktus nem volt ínyére. ki érti ezt?
Na jó. de én akarok vele is motorozni. nézzünk valamit ami kényelmes hátul nem uncsi nekem, de nem fénnyel utazó.
Na eljött az idő egy zrxre...
néztem zöld kockalámpásakat mert ugye az a legszebb, de abból csak kotvány volt.
Fejidomosból találtam egy jót. ésszel nem baj a szélvédelem.
szívvel hát nem ez a legszebb és nem is zöld.Nembaj okkal vettem ezt. szerelőhöz lead. nem érdekel mennyibe kerül MINDENT gyári állapotra minőségre vagy jobbra. azt akarom hogy a következő 30-50 ezren csak kopófogyó, ne hagyjon ott sehol főleg ne asszonnyal.
rálocsoltam még majdnem az árát.
sok apró faszságot kidobott amíg a szerelőnél volt. ami tök jó mert nem engem bosszantott vele.
Összeállt elhoztam.
azóta nem ültem autóban, másik motoron buszon vonaton lovon széken semmin.Az új üléssel a kényelem az lett amit vágytam egy nagy nakeden. órákat végtelen kilómétereket ( 120 kilóméterenkénti cigi/tankol megszakításokkal ) egész nap tudok rajta ülni.
A futómű nem értem. Nem state of the art nem sportos, de olyanokat döntök vele és olyan bizalmat ébreszt annyira kiszámítható. szűkebben fordulok meg vele mint a huskyval...a motor. a selymes a lágy a végtelen erő. ami nem tűnik erősnek. nem mellbevág valahol ahol megjön. ez alapjárattól ott van és dráma nélkül oly lineárisan húz végig hogy az elképesztő. amikor annyira sima és mindenhol erős hogy nem tűnik annak pedig jajj tekeri el a hátsót ha vidámabbat indulnék pirostól. 5500-6000 tartomány óra szerint 150-180at ad ki. ezen a motoron utazónak ezzel teljesen maradéktalanul hiányérzet nélkül boldog vagyok, és még csak agyon sem ütöm vele.
jajj a hangja. nem szeretem ha motorhang van nem kipufugó. de ennek szép a motorhangja. nemtudom. de tényleg az.
A kinyitott kipufugó zseniális lett. van neki kedves öblös duruzsoló hangja. fordulaton nyilván üvölt de teljesen kultúráltan végig tudnék menni éjjel belváros kisutcáiban anyám csuklása nélkül. motorféken durrog rotyog. 6500on gázt rácsukva olyanokat robban kipufugó amivel halottakat lehet ébreszteni. Tökéletesen kontrolláltan használom ha ahhoz van kedvem és nem csinálja ha nem akarom.a kinézet. Már szeretem a fejidomot. a rovarszemek, ez a szürke fekete piros színséma. annyira 80-90 es évek annyira boomer és annyira én.
szerelmes vagyok. imádom. ha csak egy lehetne ez lenne. még az is lehet csak ez lesz. annyira otthon vagyok rajta, annyira jó érzés ránézni ráülni,indítani gyorsítani fékezni dönteni kanyarogni, gyalogost/autóst rémíteni. Boldog vagyok.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
-
norbert1998
veterán
Szerintetek ha egy karbis gép melegben jobban megy, mint hidegben. Akkor kevés a benzin?
-
Methionyl
senior tag
Valaki volt már Karasna által szervezett túrán? Tapasztalat? Ciki nem hondával menni ?
They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
Xero
nagyúr
válasz Methionyl #130867 üzenetére
Yup voltam es teljesen jo. Nem sietos, de nem is Cita tempo. Tipikus cruiseolos. Leo aki vezeti valami bazinagy Yamaha chopperrel jar, szoval nem is lesz gumi szelenek betorese.
Ahogy a vezeto Yamahajabol kovetkezik egyaltalan nem ciki massal jonni, sot. Van ott minden is. Tenyleg volt minden: Suzuki, Kawasaki, Honda, Yamaha, Ducati, BMW, Harley, Moto-Guzzi, KTM. Szoval minden.
Ha minden igaz szombaton en is megyek ha mar benne lesz a Bajna - Hereg is.[ Szerkesztve ]
-
Methionyl
senior tag
Ahogy néztem igen, benne lesz .
"Tipikus cruiseolos" - na ez tetszik. Legnagyobb "félelmem", hogy A2es motorral nem tudom tartani a "tempót".
Akkor ott tali.
Hányan szoktak lenni kb?[ Szerkesztve ]
They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
Madwe
nagyúr
Na erre lehet én is kinézek, pont semmi dolgom ilyen szervezett guruláson még nem voltam, mennyi időt vesz ez igénybe kb? Táv alapján 2-3h lenne talán, kérdés csoporttal mennyi megálló stb van… 6h csak nem hosszabb ? (Kaja miatt kérdezem, saját kosztot eszek csak, s úgy pakolok akkor )
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Mit tartotok reális árnak egy 2009-es Yamaha R1-ért ami:
- 50.000km-t futott (melyik motor nem? )
- külsérelmi nyomok vannak rajta, tankon 3cm rozsdás meghúzás, lámpa búrán horzsolás, idomokon itt-ott karc
- üt az első fék
- néha gondol egyet és leáll magától
- 12 litert fogyaszt finomkodva
- szelephézag álíltás kéne neki
- gumi új (1 éves, 2-3000km-t futott, ránézésre is mint az új, nem volt küldve a motornak)
- lánc szintén jó állapotúNagyjából, mit lehet elkérni érte?
-
dellfanboy
őstag
válasz tboy93 #130876 üzenetére
az a gumi milyen? hogy 2-3e kmt futott? vmi betonkemeny turagumi ami fut 10+ vagy vmi semi racing slick, amibol mar kikandikal a femszal?
torve volt? egyenesen fut?
mennyi a kompresszio a hengerekben?ki rakta bele azt az 50et? versenypalyazott vagy vmi stuntrider rendszamos masinaja volt esetleg joska jart vele az alfoldon?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
nagyúr
válasz dellfanboy #130877 üzenetére
Bridge remlik, nem emlékszem a pontos tipusra. Latszolag szinte semmit nem kopott, a mostani tulajnal meg nincs egy eve a motor, o vette ra a gumit, BP-Veszprem kozott jart vele, illetve Bp-n belul ide-oda. Nem slick. Egyenesfutas ok, a fent emlitett karcolok es horzsolasok egy autoval tortent kocc miatt vannak.
Ja es a ket tukor is repedt, egyiken a muanyag haz, masikon a kar.
Kompresszio meres nem tortent.
Nem ismert az eloelete, passz hogy mit muveltek vele korabban.
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #130876 üzenetére
Irány hahu, belőni a legolcsóbbat és kb azt.
Igazából ez a nagy átlag magyar valóság. Még megvenni valahogy meg tudják, de karbantartani, fenntartani, szervizelni nem - csak lelakni és használni amíg megy."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
válasz runner 125 #130879 üzenetére
1.3-1.5 kozott mondtam ra havernak. Szerinte 2M, mert 2009-esbol 2-3M ami hahun van. Hiaba mondom neki, hogy allapot a lenyeg, meg ne egy adott evet nezzen, hanem a generaciot
[ Szerkesztve ]
-
Methionyl
senior tag
válasz tboy93 #130880 üzenetére
Ez még mindig az a haver aki tényleg fukar (volt) rákölteni?
zgospel: Bár nem hozzám szegeződött a kérdés, de havi 1x belefér szvsz, megvan a saját feelingje, pláne hogy se családtag, se haver, barát akikkel eltudnék menni valahova. 1 idő után meg unalmas az egyedüli. Ilyenkor egy ilyen és egy darabig letudvaThey can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #130881 üzenetére
Nem, ez szerintem 2008-as gyártás lesz és 2009-es forgalomba helyezés. (RN19)
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #130883 üzenetére
Ilyen allapotban es km-el kisse huzosnak tunik a 2M.
50 e utan egy sportmotornak minden nap ajandek.
Az RN19 nel a kuplungkosar szegecsei kilazulnak ilyentajt, es a kuplungagy is megreped lassan. Ez olyan 500e raforditas, ha kijon, es lassan kijon.
Szoval felejtse el a 2M et.
A sportmotorokat amugy sem veszi senki. Hiaba van keves belole a piacon, azok ott rohadnak meg.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #130885 üzenetére
Hozzáteszem 1.2M-ért vette tavaly. De vett rá gumit, kicserélte a kormánycsapágyat meg az olajat, úgyhogy mostmár 2M
Korábban volt benne PC, de kivette a tulaj mielőtt eladta neki. Simán lehet, hogy emiatt van ez a random leállás dolog is... 8 helyen volt már, senki nem találta meg az okát. Csak a rezsi óradíj pörög
Mondjuk ez a kuplung téma meredek, nem semmi árak vannak...
Ja és pont ma néztem, hogy a teleszkópon a porvédő gumik is eléggé ki vannak repedezve, nem csodálkoznék rajta, ha lassan egy teló felújítás is beköszönne. Nekem amikor a CBF-en ilyenek voltak a gumik, akkor a teló belsejében már rozsdás volt az a fém gyűrű is. Bár ez fordított teló, lehet itt a gravitáció miatt kevésbé jut be a víz.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #130888 üzenetére
Ugyhogy jelenleg egy kalap szr motor.
Ha jó lenne, nem akarná eladni Bárhova viszi, minden szerelő azt mondja neki, hogy inkább szabaduljon meg tőle.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #130889 üzenetére
Mindig ide szoktunk eljutni valahogy itthon...
Ahol már szakértelem és tapasztalat kéne na meg melózni kéne a motoron nem csak egy átlagos időközi szervizt elvégezni a hazai szerviz habzó szájjal skandálja, hogy add el ez már gtk.
Mintha rettegnének az emberek egy felújítástól és azt hinnék ha cserélnek más sz*rjával nem csak 1-2 évet nyernének nagy átlagban amolyan éppen még véres torokkal ketyeg állapotban.Négy keréken is állandóan erről szól a műsor...
Ennyire félnek a hazai szerelők a nagyobb munkáktól vagy ennyire tojnak fizetni a magyarok és rendre hagyják ott állni a motorokat?
Red Baron meg az ő áraik hagyjátok... 99-es CB500 900k, 2001-es Er5 950k, 04' 600RR 2,1...
És az árak nem igen szoktak állapotot tükrözni, lazán benyőgik "összeragadt" akadó kuplungra, hogy az 1 hónap állás okozta... vagy épp a kiegyenlítőre ami pórszáraz, hogy az úgy van rendben a manual nem pontos.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #130893 üzenetére
Nem tudom mire számított, egy kommersz 500-asra is 40-50k egy jó minőségű tárcsa + betétek + rezsidíj ha nem otthon tolod le. Csövek cseréjéről ne beszéljünk azt is illene azért egy 10+ éves motoron lassan.
Ezt annyira csípem, évfolyamon is ezen szakadunk néha, hogy megy a klasszikus 500-asok ekézése a K1-es 600-assal a segge alatt pl kollégának aki nem megy évi 2000 kilométert sem mert fél, hogy elfogy a gumi és nem lesz mivel bejárnia BP-re.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nagyúr
válasz Micsurin #130894 üzenetére
Hja, hát az a srác is kb annyit ment eddig idén mint amennyit én egy hónap alatt.
2x60 a tárcsa, meg 2x20 a betét, + fékfolyadék, munkadíj. 180-at mondtak rá és akkor én még nem akartam mondani neki, hogy ennyiért nem éppen a legjobb tárcsákat láttam a neten a géphez ...
[ Szerkesztve ]
-
duni84
aktív tag
válasz tboy93 #130895 üzenetére
ha már fillérbaszás, akkor arashi tárcsából 60 ezerért megkapja mindkettőt
a leírásod alapján ez max 1.3m és akkor is 2m lesz a vége, mire az új gazda nyugodtan elkezdheti használni (beleszámolva akár a szervíz, akár a saját szabadidejét forintosítva, amit szereléssel tölt)
gondolom a random lefulladással olyan helyen nem járt, ahol debugolni is tudnák, nem csak tippelgetni#metszéspontok
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Erős asztalláb (Steelcase)