-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-Mosquito-
őstag
Kawasaki 1400Gtr 2007-2008-as van-e valami nyügje, hibája amire figyelni kell?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Az a króm mennyiség... Nem szeretem amit ennyire megpiszkálnak. Ebben az árban ilyen Intruderből van több is, olyan is ami gyárihoz közelibb állapotban van. [link] ezt néztem ki egyébként.
[link] ezen meg majdnem elsírtam magam.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-
-
Kígyó
senior tag
válasz -Mosquito- #50540 üzenetére
`13-as Suzuki V-Strom 650 Abs. Az idojaras egyebkent nem valoszinu h faktor lesz juliusban. Esohoz, szelhez hozza vagyok szokva, tekintve h napi szinten ingazok motorral Londonban..
-
FIREBLADE78
addikt
Szerintetek baszogatnak románban a1-es jogsival,a2 helyett? Múltkor beszélgettem egy sráccal aki azt mondta hogy nem szemetek és csak bukót illetve ezt a zöld biztosításos papírt nézik jobban
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
polimorf
tag
válasz FIREBLADE78 #50561 üzenetére
Attól függ kire akadsz.
Van aki nem cseszeget de ha olyanra akadsz mint én, akkor mindenbe beleköt és nem enged el olcsón.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Something_
őstag
Na ekkora esobe meg nem teszteltem az occso kelomotoros esoruhat.
Fasza meg minden, varrasa fos, marbaz elejen konnyen szakadt, de szerencsere nem fontos helyen.
Atazni csak egy helyen azik at, eleg kellemetlen helyen, ez pedig a zacsinal van..
.. kb 20 centi atmeroju helyen. Pedig nincs kiszakadva meg semmi.
Szoval igy eleg gaz. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #50504 üzenetére
Hadd trollkodjak ide.
Hangrol ne allapitsunk meg semmit a vezerlesrol. Ki kell merni a szelephezagot, meg kell nezni meddig nyom a feszito. Addig nem tudod h mivan vele. Aztanmeg, ezek kussolnak ha kopva vannak, nem zajoskodnak.
Kompressziot mertetek es total nem zarnak a szelepek? Honnan veszed, h totalkar a vezerles???
Kimertetek a veztengelycsapagyazast? Ossze-vissza ugral az alapjarat, es beallithatatlan? Hallottal mar elotte 20 sv 400 ast amit szervizeltel, es pontosan tudod, milyen hiba milyen hangokat, zorejeket okoz?
Masik. 4kiloert nem kapsz olyan motort, ami nem fetrengett mindket oldalan.
Hatso rugostag felujitas 20 papir.
Szelephezag allitas (te magad csinalnad otthon, mert megiscsak ertesz hozza) 2500 a korongok darabja kb, ha gyarit veszel, es nem csiszoltatsz, de cserelheted is oket egymassal. Ez sem nagy osszeg.
Vezermulanc? 30bol csak kijon a ket hengerre.
Es most aztan nagyon felujitottad a vezerlest, hangminta alapjan.De ezt nem is ertem. A szerelot sem egyfelol, mert amig valami nincs megbontva es meregetve, honnan tudja, hogy gyari?
Aztan a te elvarasaidat sem nagyon. Az ilyen hozzaallas miatt tekergetik az orakat. Nem baj ha volt foldon a motor. Es egy vadonat uj motorra nem kell kolteni csak. De ez sem igaz mindegyikre.Explosión de dos tiempos
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Something_ #50530 üzenetére
Gyári hondát vegyél. Az én gépemre valami 3k volt.
és akkor ez tutti...
2-3nap alatt beszerzik ha nincs is nekik rakin.
de lesz. Légszűrőt nem ellenőrzöd?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
AllTheBest
őstag
Sziasztok, bár kismotorokkal, de elkezdtük mi is a szezont.
Rövid videó
Széles utat!Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
Anulu79
addikt
Ti milyen üzemanyagot tanktok és milyen kúton?
-
-
-
[link] ez egész igényes. Persze a kormányt cserélném.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-
válasz -Mike- #50575 üzenetére
175cm vagyok és elég kurták a lábaim. SV650S-t próbáltam, nekem kényelmetlenül magas. Kawa Z800-ra is éppenhogy fel tudok ülni, ha szűk a farmer akkor nem. Pipiskedve nem érzem biztonságosnak a megállást.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Daywalker
addikt
Azt mondtad nem szereted a Maraudert, namármost a Vulcan és a Marauder egy platform, annyira, hogy a Maraudernek a vázán lévő adatlapra is Kawasak Heavy Industries van ráírva, és baromira is hasonlítanak egymásra. Amúgy igényesnek nem nevezném azzal az oldalába befaragott filléres "tuning" taposólemezzel, a vaskereszt lámpával meg addig ütném azt aki feltette, amíg mozog. Még egy Simson lámpában is több fantázia van...a hónaljszárítós kormány meg tényleg vicc. (Tudom ízlések és pofonok...).
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
válasz Daywalker #50577 üzenetére
Csak a 750-es Vulcant tetszik igazán. Se a 800-as se a 900-as. Igen ízlések. Nekem bejön a vaskereszt hátsó lámpa. A lemezt amit mondasz én is cserélném de az nem gond.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
runner 125
nagyúr
Sziasztok,
Nos, megnéztem. Nem igazán tudtam belekötni, tényleg nagyon egyben van. Tárcsákon nulla váll, de tulajdonképpen kopás, karc sincs sehol, látszik h nagyon keveset használták.
2 dolog tűnt fel. A fejidom a jobb oldalán mintha kicsit "sárgásabb" árnyalatú lenne, pont az illesztésvonal után én láttam egy halvány árnyalatnyi különbséget, aztán lehet a neonfény tette:
Illetve a másik, h a fékkar meg volt hajolva. Pali szerint alacsonyabb volt az előző, egyben első tulaj, és még minimum közelségre állítva is kényelmetlenül érhette el, de aztán az is lehet h az összesen ilyen.
Mindenesetre a végén kopásnyom, ami csúszásra enged következtetni nem volt.Ennyi, mást nem vettem észre.
Pár képet azért lőttem róla:"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #50580 üzenetére
Megnéztem a saját kuplung/fékkarom. Formára pont igy néznek ki, ezekkel semmi baj sincs.! A csavar fejeken láttál valami csesztetés nyomot? (Mondjuk ha hűtővizet cserélték akkor elkepzelhető, hogy az idomot levehették.)
Színre.
Szerintem neon lesz. (Hideg és meleg fehér) Nem lehetett kitolni a szabad fényre?
Mi lesz, jön/marad?Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
KoVee84
senior tag
válasz runner 125 #50580 üzenetére
Én vinném, nagyon szép
-
Daywalker
addikt
válasz -Mosquito- #50581 üzenetére
Megint az álmok kergetése Én ezzel nem tudok azonosulni továbbra sem. Használt motor használati nyomokkal, mi ebben a természetellenes? Ha rendesen volt szervizelve, akkor valószínűleg az idomot le kellett szedni hozzá, így ne keressünk már ilyen baromságokat, hogy jaj a csavar fején látszik a nyoma. Szegény SymbianOS-t folyamatosan kiröhögte mindenki ezért, most meg ugyanaz megy csak a másik oldalról De elárulom, a kipufogócseréhez is le kellett venni valószínűleg az idomot Sőt engem jobban aggasztana ez a kipufogó egy ilyen motoron, mint egy csavarfej
A mese a fékkarról meg különösen vicces. A Viffer nem egy kicsi motor, nyilván nem 15 éves szűz lányok mentek vele előtte sem, akiknek a kis kacsójuk nem ért el a fékkarig mod: fel kell hívni az előző tulajt, hogy mondja el.Szumma szummárum, csak hogy komolyra fordítsam a szót: ha tényleg jó a motor (motorikusan, szerkezetileg és korának megfelelő használati nyomok vannak rajta, volt szervizelve), és jó az ára, akkor vinném és szarnék mindenre. Ezt pár ISO 26500-on lőtt fotóról viszont nem fogjuk megállapítani.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #50583 üzenetére
Egyetértek a fékkarnak pontosan ugyanúgy kéne kinéznie mint a kuplungkarnak. A kuplungkar teljesen természetesen néz ki ellenben a fékkart hajlítgatták ez egyértelmű.
A sportdob meg engem is zavar... gyári megvan?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
KoVee84
senior tag
válasz Daywalker #50583 üzenetére
Van egy ehhez illő sztorim:
Egy barátom egy koreai autószalonban dolgozott, ahol forgalmaztak Apriliákat is. Időben kb olyan 2005 körül lehetett, amikor bejöttek a Pegaso Stradak. A barátom mondta, hogy ha van kedvünk akkor menjünk be hozzá valamelyik hétvégén tesztautókat kipróbálni. Mi bementünk és ha már ott voltunk, akkor megnéztük a motorokat is (akkor még nagyon nem motoroztam). Aztán az egyik cimborám felült az akkor szalonba érkezett zsír új Pegasora, aztán úgy felborult vele, hogy öröm volt nézni. Jobb oldali idom tört, fékkar, kormányvégsúly, hátsófék görbült. Gyorsan rendeltek rá egy új idomot meg bukógombát, a fékeket meg kiegyengették majd rá 2-3 hétre eladták, mint új motor, pedig elég csálén álltak rajta dolgok -
Daywalker
addikt
válasz KoVee84 #50585 üzenetére
Ennyi. Még ha nem is mindennapos sztori, csodák nincsenek, én legalábbis nem hiszek benne.
Runner125 (és Feree is) nagyon sokat segített tavaly a robogó vásárlásomnál, és kívánom, hogy ő is találjon egy jó motort"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
canniball
nagyúr
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #50589 üzenetére
Szerintem Béláék is tudnának mesélni kiflibe hajtott motorról amit aztán végül jó pénzért sérülésmentesnek hirdetve adott el a tulaj
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
runner 125
nagyúr
válasz Daywalker #50583 üzenetére
Nem értek egyet.
Attól h valaki használt terméket vásárol, kicsi futással, ráadásul a piaci átlag felső szegmenséből szerintem elvárható és én el is várom, h patika legyen. 11.000km alatt csak igazán igénytelen első tulaj tud lelakni egy motort. Nem szőrszálat hasogatok, egy gyári színkóddal, eldőlésből fakadóan fújt idom simán belefér nálam is, de az h mondjuk a villaszárak le vannak ütve, vállasak a tárcsák, idomok legszélső pontjai karcosak, stb, már nem. Pontosabban ezért a pénzért, ilyen kicsi futás mellett, nem.
Maximalista és gyári mániás vagyok, autóknál is törekedtem mindig a legjobb állapotra, eddig mindig bejött, bizton állíthatom h 10 és 7 évesen is patika mindkettő, de a 180-asom 13 évesen is mikrokarcmentes.
Nem szokásom arcozni, ha valaki kíváncsi rájuk az autóápolós topikban a nickemre szűrve rájuk tud keresni.Magát a hátsó dobokat cserélték, az meg a kerék felől leszedhető, max a rendszámtartót kell bontani.
Ez az egy módosítás amit én elviselek egy motoron, sőt, sok esetben szerintem inkább előny a nagyobb hang, mint a gyári csendes üzemmód.Köszi, meglátjuk összejön-e.
Mosquito34
Köszi! Közben próbáltam én is yt-on videókat keresni, ezeknek tényleg ilyen asszimetrikus a fék - kuplungkarjuk:
01, 02.Átnéztem alaposan, nem találtam rajta kifogásolható pontot a fentebb tárgyaltakon kívül. Csavarfejek is tökéletesek voltak mindenhol. Ki nem toltuk, mert esett az eső, így nem próbáltam, de öltönyben nem is akartam.
Meglátjuk, nagyon ragaszkodik a kiírt árhoz, mert h ezt az egyet hirdetik most, kevés a km, 1. tulaj és egyébként is a legkedveltebb szín. Az a baj h nincs kontra, nem tudom cáfolni, mert igaza van.Feree13
Ott az a két Prtsc-n, mint kiderült ezeknek ilyen gyárilag. Pl: 01
Igen, megvan a gyári dob is.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Daywalker
addikt
válasz runner 125 #50591 üzenetére
Pedig egyetértünk, mert ugyanezt mondtam. "Korának (de legyen futásteljesítmény) megfelelő használati nyomok"... Nem írtam konkrétabbat. Nyilván 11e-rel kopott féktárcsa ebbe nem fér bele, ellenben egy idomleszedés igen, és a kettő között pedig baromi nagy az átmenet. Bár azt azért hozzá tenném, hogy aki 11e km-t túrázott és pakolt rá ide-oda, ott azért lesz mikrokarc, ami azért már szőrszálhasogatás kategória, hiszen az emberek többnyire motorozni veszik ezeket, nem múzeumba - ettől még lehet és kell is néha simogatni. Egy utólag megfújt idom (főleg ami több rétegből van) még ha gyári színkód is, hangyafasznyit el tud ütni, főleg ha béna a fényező
(És egy picit tényleg kötekednék: Engem jobban aggasztana a kipufogó, mert most mi van? Legyen karcmentes, meg Honda, mert olaj nélkül is elmegy, de az, hogy egy szar kipufogóval agyon van ütve egy jól kiszámolt injektoros motor, az kit érdekel, mert úgysem látszik - ha már gyári állapot, ugyebár.)
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-Mosquito-
őstag
válasz Daywalker #50583 üzenetére
Tudjuk-e, hogy ennél a motoronál volt-e hűtővizcsere,le kell venni az idomot hozzá, illetve egyéb extra miatt meg lett-e bontva?
Motorja válogatja, melyiken mit kell levenni/megbontani, idom, konzol/t,hogy hozzá férjük és szerelni tudjuk. Nálam pl nem kell lebontani az idomot se hűtőviz vagy csak dobcsere miatt sem.. Ha van bukócső/kézvédő akkor nálam nem hajlik sem a kuplung/fékkar se,mert a bukócsőre dől a gép.
Runner tudna többet mondani, mit látott a szerviz füzetben,illetve mi hangzott el ott.A gyári kipuffot is adják hozzá...
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
KoVee84
senior tag
válasz yodamastah #50589 üzenetére
Na ez mondjuk azért már kemény
-
Daywalker
addikt
válasz -Mosquito- #50593 üzenetére
Ne hangoztasd, hogy bukócsőre dőlt, mert az itt egyelő azzal, hogy totálkárosra lett törve és iszákos román mesteremberek hajlítgatták vissza a vázat kalapáccsal és üllővel, miközben a légy is leszarta az idomot
Ha olyan igényes volt a gazdi, akkor két-három évente cserélt hűtőfolyadékot, ahhoz pedig ennél a motornál le kell venni. De amúgy feleslegesen rugózunk rajta, mert lehet, hogy picit meghúzták és javítva lett, ami állítólag belefér, ha szépen van javítva.
(Tudod én másképp nézem már a dolgokat, meg öreg is vagyok, és dagadt, meg mint kiderült időmilliomos is, és nem lehet meggyőzni dolgokról - kezdek cinikussá válni, úgy érzem - vagy szimpla köcsög trollá ),
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #50591 üzenetére
Ezesetben akkor tényleg rendben van, ma is tanultam valamit sosem láttam.még ilyen fékkart gyárilag motoron...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mosquito-
őstag
válasz Daywalker #50595 üzenetére
Szerelőm kérdeztem meg mi van ha eldől a technika,mi lesz akkor. Amúgy Vezetéstechnikai tréningre szoktak vinni polifoamot a bukócsőre/konzolra ha esetleg mégis eldőlne az tompítja majd. Biztos láttad a gépemen a bukócső védőt műanyag konzolt..
Így pihen a Givi csővel.Utolsó soraidra. Dettó.
Runner:
Akkor,megléped? Előnyben van a kereskedő mert tényleg szép és ritka és nincs még egy hasonló sem fent.
----
Tegnap kérdeztem a Kawsaki GTR 1400 erről mi a véleményetek? [link][ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #50597 üzenetére
"...bukócső védő..." - besz*rok, öcsém!
(#50595) Daywalker: "...kezdek cinikussá válni, úgy érzem - vagy szimpla köcsög trollá ..." mert trollkodni jó!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz Bogyó bá' #50599 üzenetére
és a védőhöz is van védő (polifoam!) De vajon mi védi a polifoamot?
yodamastah: ne írjatok ilyeneket, mert a végén mindenki sírva fog fakadni, hogy egy karcmentes roncs áll otthon
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest