-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Outlander
addikt
válasz Something_ #50849 üzenetére
Vagy körkörösen, tehát szoknya.
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Daywalker
addikt
válasz Bogyó bá' #50847 üzenetére
"Kis pénz, kis foci: 3 literes fogyi kell, meg olcsó gumi és fékbetétek... Tudom, ne motorozzak. "
Szerintem ez nem igaz...125-össel is el lehet motorozgatni olcsón, akinek az a vágya és nincs tele. De az inkább közlekedés, mint motorozás. Szerintem ezeknél a kihajtott fosoknál egy értelmesebb robogó jobb választás. De tudom, az "nem motor".
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Something_ #50849 üzenetére
Pfú de utállak
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Kigurultam egy főpróbára. Még szokni kell, hogy közel az aszfalt és előre tegyem a lábam. Az arcok mindent elárultak Én meg újjászülettem.
(#50854) bogyo112 ha megcsináltad a jogsit szólj aztán odaadom egy körre ezt a dögöt. 150 a vége, de 90-nél nagyon kellemesen maszíroz és van benne tartalék ha kell.
Reggel 4-re megyek Budafokra, ha valaki kíváncsi 3-4között csattogok el majd a Grassalkovich - Helsinki - Szerémi útvonalon.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
cellpeti
nagyúr
sziasztok!
gondolkodom 125ccm motor vásárlásán. Főleg a supermoto kinézet jön be. Lassan 10 éve van rá jogsim, de még sose volt 125ösöm. Mit ajánlotok kezdőnek?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #50831 üzenetére
Koreait ne vegyel.
Azert mondom ezt, mert irrealisan nagyon jo minoseget varsz el egy hasznalt motortol. Egy keeway, vagy hyosung ezt plane nem tudja neked szavatolni. Ha motorikusan kifogsz egy jot ezek kozul, a kapcsolokon, fektarcsakon, meg minden kis aprosagon nagyon fel fogod magad bszni, ahogy eloadtad ezt az sv sztorit.Javasolnam, h a kovetkezo kiszemelt motort semmikepp ne hang alapjan vizsgald meg. Tessek normalisan lepesrol lepesre vegigmenni egy hasznaltmotor allapotfelmeresen. Mivel baromi nagy az elvaras, akar padoztatni egy acidam on a redbaronnal. Ott rengeteg dolog kiderul. Ha ez nem megy, szivocsodignosztikanal, kompresszio meresnel meg szet sem kell szedni a motort, h a szelepek allapotarol tudomast szerezz. Pl prop tech csinal ilyet.
Egy motorban megannyi alkatresz van, ami zoroghet, nem csak a vezermu.
Es elkepzelni nem tudom, h te, mint szakember, hogy mondhatsz ra ilyet egy szamodra totalismeretlen motorra, hang alapjan. Ha ezek mellet csak emelt alapjarat van, vagy ossze vissza jar az alapjarat, akkor baj van. De nem ezt emlited, hanem a hangjat.
Nagyon jol tudod, h atkurod magad igy.
Ez nem szakmai hozzaallas.Explosión de dos tiempos
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #50860 üzenetére
Igazad van, megpróbálok hallgatni rád. Sajnos a pénz kevés, én meg ráadásul Kalocsán élek, minden kinézett motorért több száz km-t kell autózzak. Egyelőre spórolnomkell tovább, mert az eddig nézegetett ársávban csak piszok nagy szerencsével találhatok megfelelő állapotú gépet. Sznob viszont nem vagyok, ha egy lenézettebb márkából lenne "jó" gépem, engem nem zavarna az sem A Keeway-t én sem gondoltam komolyan.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
dellfanboy
őstag
halott valaki hasonló kezdeményezést?[link] japán gépekre gondolok esetleg ktm?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
kcsa
veterán
válasz dellfanboy #50862 üzenetére
Honda mintha tartott volna már ilyet többször is.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Archer
őstag
válasz Bogyó bá' #50854 üzenetére
A CBR125-ből kiindulva nem járnál rosszul a CBF-fel, az is valami ilyesmi koncepció lehet. Semmiben sem kiemelkedő, látszik mindenen a költségtakarékosság, viszont azért annyira nagyon nem spóroltak, egy szükséges elvárható minőség azért megvan az összes alkatrésznél. Persze amennyiben egy igénytelen f@sz volt az előző tulaj, ezeket is meg lehet ölni hamar, de ha mondjuk nagyjából rendben van, nem egy horror a fenntartása.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
-Mosquito-
őstag
válasz dellfanboy #50862 üzenetére
Minden évbe van több Suzuki és Honda ritkábban Kawasaki, Yamaha teszt napok. KTM és általában a többi motort is írásos/telefonos egyeztetés után lehet tesztelni a kereskedésekben,ha éppen nincs tesztnap.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Daywalker
addikt
válasz Bogyó bá' #50859 üzenetére
Tovabbra sem ertem a kifogasaidat. Miben rosszabb egy nagytestu fotelrobogo, amiben van egy 200-250 kobcentis blokk? Nem azt mondtam, hogy vegyel egy 50-es leadet vagy jogot. A nagy robogok jol pakolhatoak, konnyen vezethetoek, fenntartani sem veszesek. Ja tudom, nem motor, hanem robogo, nem lehet vele vagizni. Egy lepukkant szart inkabb vennel, amivel ugyanugy jarhatsz mint a mostanival.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #50866 üzenetére
2 dologra használom a gépet, mint már sokszor írtam:
- Elég sűrűn hétvégenként hosszabb túra többnyire egyedül (1 napos), ritkán barátokkal (kis motorok, 3 napos ottalvós), illetve évi egy hosszú túra (idén is egy erdélyi kör van tervben).
- Esténként, egy fárasztó melós nap után a környékbeli falvak qrva rossz, kacskaringós útjain 60-100km-t döntögetni, szellemi kikapcsolódás gyanánt. Imádok gépészkedni, váltogatni akkor is, ha csak egy "vén hülye, kispályás p*cs vagyok, aki a második gyerekkorát éli".Tudom, hogy az automataváltós, műanyag robeszokat utálnám, el sem mennék vele az utóbbi felhasználási módra, mert semmi örömet nem okozna. Akkor meg minek? Nekem nem melóba járni kell, a városban itthon sem motorozok egyáltalán semennyit sem. Ez van...
A mostanival hogy jártam? Soha sehol nem hagyott ott, nem állt meg, csak éppen a 125-ös volta miatt széthajtottam a lelkét a konstans nyélgázas 90-es "száguldás" miatt. 22 éves, 35k km van benn, eddig bírta/bírja. Maximálisan karban van tartva.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz Bogyó bá' #50867 üzenetére
"Tudom, hogy az automataváltós, műanyag robeszokat utálnám, el sem mennék vele az utóbbi felhasználási módra, mert semmi örömet nem okozna."
Akkor mondd ezt, és ne köntörfalazz, hogy "ezért meg azért nem jó". De úgy látom ki sem próbáltad és aszerint alkotsz véleményt, ami nagy hiba. Én is utáltam a robogókat, de hidd el, egy jó robogó igenis tud jó és élvezetes lenni (városban, messzebb menve is), a kényelemről nem is beszélve.
"A mostanival hogy jártam?"
Úgy jártál, hogy baja van és nem tudod megcsináltatni, mert belpiacos. Lehet, hogy megy, de a bele kivan és nem lesz jobb. A folyamatos apró szopásokról nem is beszélve (töltés, világítás). Szerintem 22 évesen abban nem 35e van, ha már most ennyire elkopott, de ebbe ne menjünk bele, ugyan ringathatjuk magunkat álmokban, ahogy itt szokás (sok tízezret nyélgázon futott, bemelegítés nélkül használt futár robogók nem esnek szét ilyen hamar - és te is meleg olajjal használtad többnyire mert hosszabb utakat tettél meg). Ellenben egy jóval fiatalabb, ismert és fasza, megbízható blokkos robogó kimegy a világból, de ha mégsem és fel kell újítani, akkor hogy fosásig van hozzá alkatrész többé-kevésbé fillérekért."vén hülye, kispályás p*cs vagyok, aki a második gyerekkorát éli".
Ezt te mondod, én egy percig sem személyeskedtem vagy gondoltam erre. Kis pénz kis foci. Inkább becsülendő, hogy így csinálod, mint mások, hogy megveszik az 1000+ köbcentis cruisert és utána nincs rá zseton, csak nézegetni.Nem akarlak a robogóra rábeszélni, de egy próbát megér, aztán még mindig el tudod dönteni. Az meg hogy automata...és? Szerintem semmi gond nincs azzal.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #50868 üzenetére
Nem akarok nagyrobogót venni. Pont. Ahogy hasalós speedgépet, salakmotort, quadot, 1 méter magas ülésű túraendurót vagy akár 3 mázsás cruisert sem.
Egy olyan gép kell, amin az 52 évemmel, a testi gyengeségeimmel, gerincporcsérvemmel, szívbajommal együtt is el tudok üldögélni napi 5-6 órát (óránkénti megállással) a saját szórakozásomra, illetve - a továbbra is - 90-es tempómhoz nem kell szétgyilkolni nyélgázon a masinát. Az sem hátrány, ha olcsó a fenntartása, mert annál több km-t tudok rajta tölteni. Ha csak az eszemre hallgatok, akkor sima, kicsi, könnyű naked, ha a szívemre akkor meg ugyanez pepitában ("szoftcsopper", ami megint tulajdonképpen naked, csak a külleme számomra tetszetősebb)
Keret (nem most, hanem mondjuk ősszel, a jogsi megszerzése és a "kicsi" eladása után): max. 450-500eFt + 100 ezer az átírásra, első szervizre. Több nincs, nem is lesz. Erre adjatok tippet, minél többet!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Laraxior
titán
Ha olajcserénél több olajat öntenek vissza, akkor az kifolyik valahol? Mert most találtam egy foltot a motor alatt.... Bár nem emlékszem, hogy ott volt-e amikor leparkoltam
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Laraxior #50872 üzenetére
Ne parázz rá....legalábbis elsőre. UGyanezt a parát én is végigcsináltam olajcsere után. Az az igazság,hogy amikor letekerik a szűrőt, akkor védhetetlenül rácsorog az olaj a leömlőkre és ha kicsit döntve van a motor, akkor az idomra is rácsöpög később. Én pl. este még bementem a műhelybe kilenckor, mert idegesített, pedig vagy 3km-re van.
Nézd meg az olajszintet, hogy meddig van. Ha már lehűlt akkor letörölgetheted bent a leömlőket, meg a szűrő alatt. Tegyél alá valami tiszta akármit és nézd,hogy rácsöpög-e.
Persuader a tanum, hogy priviben őt is zaklattam,hogy biztos kézzel nem lett jól megszorítva a szűrő.
Ezek szerint megvan az első 6000km-er?
[ Szerkesztve ]
-
-
Laraxior
titán
válasz V.Stryker #50873 üzenetére
De nekem nem ez az első olajcserém Ezelőtt nem volt gond, ott előttem csinált az ürge mindent, az olajszűrőt meghúzta rendesen az biztos, meg az egész procedúra már 3-4 napja volt...
De mintha kicsit a felső szintjelző felett lenne a szint... De majd megnézem még egyszer. Két hét múlva tiplizek a Balatonra, szeretnék motorral menni,nem akarom betolni semmilyen szervízre53250-el vettem, most 60060 van benne 54400-nál cseréltem olajat, meg most 59600-nál.
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz V.Stryker #50875 üzenetére
10W40 került bele, ezelőtt is azt tettünk, előtte nem tudom, gondolom ugyanezt.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #50868 üzenetére
Mostanaban csinaltam en is egy toplistat robogok teren, pedig en aztan robogoztam eleget, elegem is volt belole egy eletre. ennek ellenere azok kozul, amire ratettem a seggem, es nagyrobogo, amivel hosszu tavon el tudom kepzelni a kozlekedesemet, az elso helyen a Piaggio Beverly Tourer 250 ie van, de siman jatszik egy lepukkant, olcso Vespa et4 125 (baromi jo szerelni, szelephezagot konnyebb allitani, mint gyertyat cserelni, nagyon igenytelen, a formaja meg orok), burgmanon utaskent a legjobb lenni. Smkp k kozul pedig csak a ditech johet szoba. (Szigoruan maganvelemeny)
Szoval nem azert hogy rabeszeljek barkit, de ezekkel eleg jol lehet kozlekedni mindenfele, en is meglepodtem.
Egy csomonal az ulespozicio nem nagyon kulonbozott pl az xv 535 vagy barmely cruiserhez kepest.Explosión de dos tiempos
-
V.Stryker
nagyúr
Túrázók előnyben:
Pro és kontra, mit tudtok mondani az oldaldoboz és a nyeregtáska kérdésre?
Igazából nem tudom,hogy milyen túrákra fogok menni. Erdélybe a család miatt biztos gyakran, de ilyen sátras nem igazán lesz fő irány.
Azt látom,hogy a dobozok nagyobbak, zárhatóak, kevésbé lophatóak, viszont konzollal együtt is háromszoros áron vannak, mint egy kordura vagy milyen nyeregtáska szett. Ami kisebb, kevésbé bírja az esőt, könnyebben lopható, bár könnyebben vihetem is magammal a sátorba is akár. Viszont olcsó. Egy jófajta 3 részes szett már megvan 30k-ból majdhogynem.Mi alapján lehet ezt objektíven eldönteni?
Egyébként valamiért a linkelt szettek valahogy szemre is szebbek számomra, mint a dobozok.
persuader: Valami pontosabbat vártam volna.... Motul 5100 vagy mit tudom én.
Valaki látott mostanában valami jó bukósisak akciót?
[ Szerkesztve ]
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz V.Stryker #50881 üzenetére
Csak gyanítom, hogy a linkelt szövet oldaltáskához is kellhet valamiféle tartó, különben ott lifeg jobbra-balra minden kanyarban. Utassal vagy nélküle tervezed a túrázást? Utas nélkül baromi sok cuccot fel lehet málházni egy kicsi motorra is, meg ugye eleve kevesebb is kell egy személyre.
Persuader: erre nézz már rá légy szíves [link] Külföldi okmányokkal, de intézik a honosítást kérésre. 470k regadóval, de átírás nélkül, kereskedőnél. Mi ezeknek a típushibája, gyakori meghibásodása?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Laraxior
titán
válasz V.Stryker #50877 üzenetére
Valvoline. De teljesen tele van az a szam ahol a szintet jelzi. 3300ml van odairva, de valami konyvbol 3500mlt olvasott ki annyit is toltottunk bele. Fasza...
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Bogyó bá' #50882 üzenetére
Utas nélkül tervezem. Szóval hely van. Legalábbis a következő pár évben biztos. Asszony várandós, köv 2-3 évben tuti nem viszem.
Közben megnéztem a kiszemelt táskaszettet és a képeken nekem is úgy tűnik, mintha lenne valami. Már amikor a motoron van. Valaki kicsit tisztába tehetné ezt nekem.
Laraxior: Megvan nekem a szerelési kézikönyve és megnéztem neked. 3300, akkor ha nem cserélsz olajszűrőt. Ha szűrőt is cserél akkor helyes a 3500ml.
[ Szerkesztve ]
-
-
Laraxior
titán
válasz V.Stryker #50884 üzenetére
Akkor mi az istenert van tele? Autónál biztosan tudom h nem tesz jot ha a szint fölött van az olaj, motornál nem vágom.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
polimorf
tag
válasz Bogyó bá' #50871 üzenetére
Nem akarok tanácsokat osztogatni Neked (felnőtt gyerek vagy már)
.
Én a helyedben mindenképp virágó 535-t vennék, ha már az nálad a favorit és az tetszik a legjobban.
Nem olyan sürgős Neked a motorvásárlás, idén még eljársz a csótánnyal közben leteszed a jogsit és gyüjtögeted a zsét. Jövőre meg mikor összejön a rávaló megveszed álmaid motorját.
Amint irogatod is nem vagy milliomos, tehát nem teheted meg, hogy 2 évente motort cserélj, ergó ha már motort kell venned akkor már olyat vegyél ami minden igényedet kielégiti és legalább 10 évig szeretni fogod minden részét. Ha a virágó tetszik akkor azt vegyél és ne hallgass senkire, (még rám se)Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Czimby
addikt
válasz Laraxior #50885 üzenetére
Mert nem csorgott le az összes régi olaj.
HA a max fölött van 1-2 mm az nem para, ha viszont már 5mm-el akkor inkább le kell szívni a betöltőn fecskendővel.
MEg az sem mindegy mennyire van megdöntve a motor, 2 emberrel lehet ezt jól megnézni, egyik fogja függőlegesen a mocit a másik pedig kukucskál.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Czimby #50888 üzenetére
Nem is tud mind lecsorogni, mert az olajhűtő csatlakozási pontja fent van, így az tele marad a régi olajjal. Mondjuk ez elég hülye megoldás...
bogyo112: Nem baj, hogy nem ültél rajta, tuti jó lesz. Legalábbis én is úgy vettem meg a boci-t és vittem haza, hogy életembe egy métert nem mentem vele. Sőt, az eladónál ültem életemben először a típuson, de tudtam,hogy ez kell és ezt vettem. Nem bántam meg. Imádom!
[ Szerkesztve ]
-
-
Czimby
addikt
válasz V.Stryker #50890 üzenetére
Gondolom ezt beleszámolták a a megadott feltöltési értékekbe.
HA nem user, hanem service manualt nézel akkor gyakran 3 feltöltési érték van megadva.
Olajcsere
Olaj + szűrőcsere
Teljesen "száraz blokk" feltöltési mennyiségeHa szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Laraxior
titán
válasz Czimby #50888 üzenetére
Akkor holnap guruljak vissza? De ha ennyire tele van akkor lehetséges hogy tulfolyik valahol? Mondjuk 25kmt mentem vele allt egy fel napot aztan vettem eszre az olajfoltot. Ami nem biztos h az enyém, ezert kérdezem h ha sok van beletoltve akkor azzal mi van...
Szűrőt is cseréltem.
Belenyomtam a betöltő nyilason keresztül benzincsovet de nem tudtam kiszivni semmit. Ugyhogy marad a leereszto csavar.[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
polimorf
tag
válasz Bogyó bá' #50889 üzenetére
Ha gondolod és egyszer erre jársz (pl a Bősi erőműlátogatás amit jövő hónapban szeretnék megszervezni a topiklakóknak) akkor az egyik barátomnak (aki az erőműben az idegenveztőnk lesz) 535-e van és elintézem Neked, hogy alaposan kipróbálhasd. Ráadásul Ő mindent részletesen el tud mondani róla jót is meg rosszat is.
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Czimby
addikt
válasz Laraxior #50892 üzenetére
Nem találkoztam még olyannal, hogy kis túltöltés miatt kifojt volna bárhol is.
Igazából nem is nagyon tudna bárhol is kifolyni, hacsak nincs valahol tömítettségi probléma.De ha te függőben tartod a motort egy vízszintes placcon és az asszony ránéz mégis mennyivel vagy max fölött?
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Laraxior
titán
válasz Czimby #50895 üzenetére
Teljesen ellepi. Azért volt furcsa mert az előzőnél nem volt benne ennyi. Mindig ugyanoda állok a motorral, munkahelyen is, itthon is.
Azért megnyugtatobb lenne ha a ket vonal között van a szint."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Laraxior #50896 üzenetére
Mondok újat: mi van írva használati utasításban hogyan kell olajszintet ellenőrizni?
nekem is a max felett van ha meleg a blokk és akkor nézem.
De nálam azt írja a kézikönyv hogy hideg blokkot beindítod, 3-5percre alapjáratra.
majd vársz 3-4percet és ekkor csekkolsz...
na ha így csinálom akkor pont valamivel a max alatt van az olaj. (Mivel nem elég viszkóz és nincs elég ideje lefolyni...)
nagyonnemmindegy mikorhogy milyen blokkhőmérsékletnél nézed...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Lipton
őstag
válasz Topiccsendőr #50879 üzenetére
Vagy 10 eve van egy ET4 150 mocink es nagyon szuper. Par atalakitas van rajta igy "meg jobb" - 200ccm henger, PM Tuning dob, picit atalakitott variator, vegattetel csere, stb. Olajcsere es eloiras szerint szij amit ker, lenyegeben semmi mas. Egyszeru szerelni es konnyen beszerezheto hozza minden.
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #50898 üzenetére
Azt szokták mondani ha túl sok van benne károsítja a katalizátort?!
Mennyivel kell többnek bennelennie ehez? Fél.literrel?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Himiway Zebra Step Thru 2023 elektromos fatbike
- ÚJ EcoFlow Delta 2 MAX 2kWh LiFePo4 3200W hordozható akku védőborítással, kempinghez is, GARANCIA
- Eladó Duootts rollerem 6000W 720 km!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt// ingyen foxpost
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest