-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
DiabloCorsa
őstag
Több éve UPC-s internetem van. Kb. 1 fél éve váltottam 120-ról 240-re. Addig minden mérés 120 feletti volt és a feltöltés is több volt mint amit fizettem.
240-re váltás után után sosem tudtam 200 vagy a feletti sebességet mérni.
December 21-óta a feltöltés hajnalban amikor dolgoznék - web programozás - rendszeresen megszűnik a net.
Ez úgy történik, hogy lefagy a weboldal és sebességmérésnél kiderül, hogy a feltöltés 0.0 - 0.1.
Több emailt írtam telefonáltam, volt kint "technikus", berakott egy szűrőt.
A hiba nem szűnt meg, most is kb. 0.1 feltöltésem.Javaslat?
Diablo. Ha gumira van szükséged ...
-
Winne
nagyúr
Szombathelyen valakinél probléma?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz DiabloCorsa #65054 üzenetére
Jó lenne látni a DOCSIS jelszinteket, mondjuk most is, és egyszer majd egy olyat is, mikor éppen probléma van a nettel.
Ha olyankor újraindítod a HGW-t, akkor sem javul meg?
[ Szerkesztve ]
-
norberto_th
aktív tag
Másnak is kevesebb lett a számlája? Jaa a upc elore számláz ergo ezért lett már a csökkentett igaz?!
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
4Grider
nagyúr
válasz norberto_th #65057 üzenetére
Egy szolgáltatói számlában benne kell legyen a szolgáltatási időszak is. Ha az teljes egészében 2018-ra esik, akkor a 2018-ra érvényes ÁFA-t kell tartalmaznia.
-
Winne
nagyúr
válasz norberto_th #65057 üzenetére
"Fontos!
Ez a változás az internet szolgáltatásra vonatkozó nettó havidíjakat nem érinti, tehát ön 2018. január 1-től továbbra is az előfizetői szerződése szerinti nettó havidíjat fizeti csökkentett áfa tartalom mellett."Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz DiabloCorsa #65054 üzenetére
Milyen modem van nálad?
Összefoglalóba leírt módon kellene megnézni az értékeket és ide bemásolni.
Nézd meg milyen osztóval van elosztva a koax és ha a szűrőn Fam/Attenuator felirat van hány dB van ráírva.[ Szerkesztve ]
-
Winne
nagyúr
Újra kellett engedélyezni a WiFree-t a fiókomban, hogy újra menjen, volt ilyen másnál is korábban?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
DiabloCorsa
őstag
válasz Intruder2k5 #65056 üzenetére
Köszi. Miután írtam hívtam a UPC-t és kedves segítőkész hölgyet találtam, aki 1 perc után közölte hogy a lakásom közelemben lévő elosztó hibás és továbbítja a hibát.
Kérdeztem:
- Kötbér?
- 4000 ft elfogadom-
- Majd ha működik visszatérünk rá - mondom én.Szóval miért kell erre várni dec 21-től máig, hogy valaki tényleg megnézze mi a baj?????
Diablo. Ha gumira van szükséged ...
-
Watercolour
aktív tag
válasz DiabloCorsa #65062 üzenetére
Tapasztalatom szerint az ilyen egyszeri telefonos felajánlásokat soha nem szabad elfogadni. Jóval alacsonyabb összeggel próbálják az ügyfél szemét kiszúrni, mint ami a valódi kötbér összege lenne a hosszúra nyúlt javítás után.
3 hónapos hibámra próbáltak különböző ügyintézők ajánlani 2 ezer, 4 ezer, később 9 ezer forintos egyszeri jóváírást, egyiket sem fogadtam el. Végül a jóváírt kötbér több, mint 50 ezer forint volt. -
Levi123
senior tag
válasz Watercolour #65063 üzenetére
Köszi a UPC Connect Box (Compal CH7465LG) problémái írást! Eddig nem értettem ezeket, most már legalább van fogalmam róla..
Gondolkodtam, hogy majd a január 14-én lejáró hűségidőnél az 500-as netet kérem, de így lehet marad a 120-as vagy a 240-es lesz esetleg attól függ mit mondanak majd a lemondás gombnál
Egyébként a TC7200-as modem bírja a 240-es netet?@(#65062) DiabloCorsa:
Én is kaptam már emailt, mert bejelentettem a hibát online, majd nem 48 óra, hanem csak a 3. napon hívtak, hogy jön a technikus.Ez volt a Pdf-ben:
A kötbér számításának módja:
Az értesítésre nyitva álló határidő eredménytelen elteltétől minden megkezdett késedelmes nap után az értesítés
megtörténtéig a vetítési alap kétszerese.
(a) Késedelmes napok száma: 1 nap
(b) Vetítési alap: hibabejelentés hónapjára vonatkozó havi előfizetési díj összege alapján egy napra vetített összeg:
4169.99 Ft / 31 nap = 134.52 Ft/nap
(c) Szorzó: 2
A kötbér összege = (a) * (b) * (c) = 1 nap * 134.52 Ft/nap * 2 = 269 Ft[ Szerkesztve ]
Levi
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz DiabloCorsa #65062 üzenetére
Előfordul sajnos... Nálam évekig nem volt tökéletes - alacsony volt a down stream - a jelszint, és bár ettől túlnyomó többségben jól működött minden szolgáltatás, néha azért kockásodtak a digitális adások. Én ezt többször jelentettem, de valahogy mindig lezárásra került, hogy rendben van az. Én meg nem firtattam nagyon, mert tényleg elenyésző volt a hibaarány, csak épp ha pont akkor fordult elő amikor néztük volna a tv-t, akkor bosszantó tudott lenni, még ha havi egyszer is történt ilyen, és csak 1-2 órára. Aztán egyszer 2016 karácsony előtt is jelentettem, és két ünnep közt jött ki egy technikus, aki megtalálta, hogy két oszloppal odébb törött volt a koax kábel. Ezt kijavította, egyből vagy 8dBmV-t emelkedett a jelszint, rendben is lett minden, de kötbért csak az utolsó bejelentés óta számolták, így pár ezer forint volt. Pedig ha beleálltam volna, szerintem százezres nagyságrendben lehetett volna követelni rajtuk, évekre visszamenőleg.
-
viktorhu
veterán
válasz Levi123 #65064 üzenetére
Nekünk céges 100/10-es netünk van, a következő csomag a 350/30 lenne (a gyorsabb feltöltés miatt, de más ok miatt is szükség lenne a váltásra). És nem merek rányomni az emailen a küldés gombra (amiben a váltást megrendelném), mert a technicolor évek óta hibátlanul működik nálunk
Látom a cikkből, hogy az sem segít, hogy nálunk bridge módban menne az eszköz. Mi lesz a gyakorlati következmény, ha váltunk (leszámítva a szándékos támadás lehetőségét)? Naponta háromszor kell újraindítani a connect boxot? Megmagyarázhatatlan akadások lesznek a böngészésben, hogy mondjuk nem akarnak megnyílni dokumentumok a sharepointról? Vagy ennyire nem omlana össze a szolgáltatás?
-
Watercolour
aktív tag
válasz viktorhu #65066 üzenetére
A DoS sebezhetőséget leszámítva szerintem a különbség maximum akkor lehet szembetűnő, ha egymás mellett tesztelnéd a connect boxos interneted egy normális modemmel. Nagymennyiségű kapcsolat esetén hajlamos köhögni, ami általában packetlossban nyilvánul meg.
Alapvetően a kapcsolat nem használhatatlan. Én néhány naponta szoktam újraindítani. -
viktorhu
veterán
válasz Watercolour #65068 üzenetére
Mi számít nagy mennyiségű kapcsolatnak? Itt azért mindig több gép is kapcsolódik (mondjuk 5 gép, 5 mobil körül forog), de nem durva adatforgalommal (tipikusan sharepoint dokumentumok a gépeken, meg a háttér adatforgalom a mobilokon, értelemszerűen torrent nem innen megy, itt nem is nagyon dolgozik olyan, aki tudná, hogy mi az).
Szerk: ezeket az eszközöket routerként nem kell kiszolgálnia, a natolást saját mikrotik végzi, a technicolor bridge módban megy.
[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
válasz Watercolour #65063 üzenetére
Éppen akartam kérdezni, hogy mi a kötbér számítás alapja. Neked bezzeg nem mondták el. Igaz a mostani, akciós alapdíjakkal nem lesz túl magas. 1500Ft-nál napi 100Ft. Ez nem fogja sürgetni a UPC-t.
Most beszéltem egy UPC szerelővel, azt modta, hogy nem tud a CB hibáiról, szerinte wifi-ben erősebb mint a Ubee, viszont azt tapasztalta, hogy azonos jelszintnél, készülékenként változik az wifi erőssége. Lehet a különböző beszállítók miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Watercolour
aktív tag
válasz viktorhu #65069 üzenetére
Teljesen mindegy, mi végzi a NATolást. A DoS sebezhetőség is létezik modem módban.
Ennyi eszközt valószínűleg simán bírnia kéne.(#65070) pinnacle
Benne van az ÁSZFben a kötbér számításának minden részlete.Tehát mivel egy szerelő nem tud a problémákról, az hiteltelenné teszi a kismillió mérést, kutatást, magyarázatot és gyakorlati tapasztalatot szerte a világon? Nem igazán értem, mire akarsz kilyukadni azzal, hogy egy szerelő nem hallott a Connect Box hibáiról.
Mind a latency spike problémát, mind a távoli DoS sebezhetőséget dokumentálták, az Intel, az Arris és egyéb kábelmodemgyártók is elismerték. Minden Puma 6-os eszközt érintenek.Kérem, ne terjesszünk hamis információkat!
Rengeteg forrásból meg van erősítve a problémák létezése.
Több Puma 6-os eszközről találhatók mérések és tesztek az interneten, a problémák felismerhetők.
Az érintett gyártók elismerték a problémák létezését.
A problémák nem képezik a továbbiakban vita tárgyát.[ Szerkesztve ]
-
viktorhu
veterán
válasz Watercolour #65072 üzenetére
Azért is írtam, hogy a sebezhetőséget leszámítva, a natolást a mi általunk való (túl)terhelés kérdése miatt válaszoltam.
Köszi mindenkinek a gyors segítséget!
-
DeFranco
nagyúr
válasz nicu71 #65051 üzenetére
persze, sokkal jobb, de erről a lehetőségről én egyáltalán nem tudtam, nem is hallottam, nekem triviális volt, hogy ha digitális vételt akarok, akkor csomagot kell váltanom ami legjobb esetben is kb. dupla havidíjjal járna amit nyilván nem szeretnék, így viszont nagyon is előnyös, a 27-ből 24 csatorna digitálisan jön, három talán amit mellépakoltam analógban.
egyébként ennek mi volt anno a háttere, miért indította el az UPC? valami törvényi kötelezettség van rá?
-
4Grider
nagyúr
válasz DeFranco #65074 üzenetére
Azért indították el ezt a csomagot, mert sok elégedetlen analóg tv előfizető volt, mivel szép sorban leépítették az analóg csatornákat, hogy legyen hely a nagyobb internetes sebesség kiszolgálásához, illetve az interaktív tv szolgáltatások létrehozásához. Az elégedetlenkedők egy részét ezzel próbálták leszerelni, mivel az elégedetlenkedők egy jelentős része azért nézte az analóg csatornákat, mert azokat minden külön díj nélkül meg lehetett osztani több tv-re is, sőt 3-nál többre is.
-
tomp
félisten
válasz Levi123 #65064 üzenetére
Érdekes ez a napidíj kétszere dolog. Most vagy változtattak 1-től vagy a upc ügyeskedik.
Mivel eddig a részleges hiba esetén napidíj négyszerese, teljes leállás esetén pedig nyolszoros volt a szorzó. Tudom mert volt dolgom az NMHH-val egy mobilszolga miatt illetve tavaly nekem a upc még négyszeres szorzót alkalmazott egy apró de kellemetlen net hiba miatt. -
4Grider
nagyúr
válasz DeFranco #65081 üzenetére
Erről beszélünk. Mit nem lehet érteni azon, hogy kódolt a digitális csatornák legnagyobb része? Csak azok kódolatlanok, amiket most is látsz. A kódoltak akkor sem lesznek kódolatlanok, ha előfizetsz rájuk, ezért kell minden tv-hez előfizetői kártya és hozzá egy UPC eszköz.
-
Tamás34
senior tag
Sziasztok! Évek óta ez a Routerem ( Cisco EPC3925 ), és most vettem észre, hogy van rajta egy Pendrive foglalat, az mire jó?
Köszi!
LG48C2OLED- Samsung Galaxy S23 Ultra-Xiaomi wath s1 Pro-Amazfit Balance Grey
-
Winne
nagyúr
Elküldtem a hibajelentést reggel, aztán pár órával később fel is hívtak, hogy mikor tudna kijönni a szerelő, mert megnézték és rosszak a jelszintek és megnézték korábbra is és az előző hónapban is látnak már ilyet és megnézné a technikus.
Mit fog valszeg csinálni? Kábelt cserél, vagy modemmel bohóckodik?
A másik része a beszélgetésnek érdekesebb volt, mert megkérdeztem a hölgytől, hogy ha már úgyis beszélünk, akkor mivel közeledik a hűségem vége, tud-e más opciót arra, hogy az interneten, új ügyfeleknek fenntartott 3500 Ft-os 240 MBites csomagot én is tudjam ilyen áron kötni, mint hogy lemondjam a szerződést. Erre azt mondta, hogy ezzel kapcsolatban nem tud segíteni, de kapcsolja a kollégáját (mindig így szokott lenni) és Ő majd tud nekem felvilágosítást adni. Hozzá tartozik, hogy ezzel kapcsolatban már 7-8 emberrel beszéltem tőlük, a vége minden beszélgetésnek az lett, hogy nem tudnak segíteni, mert az az ajánlat csak új ügyfeleknek jár, én csak drágábban köthetem.
Felvette egy Úr, aki egyből más hangnemben és más felvezetéssel kezdett beszélni, mint eddig akikkel beszéltem (és ők is kedvesek voltak, csak máshogy beszéltek), és a második mondatánál már észrevettem, hogy tudja az adataimat, nem kért semmit, ahogy szoktak, majd két mondattal később eszembe jutott, amit itt szoktatok írni, hogy annak adnak jó ajánlatot, aki le akarja mondani. Valószínűleg a hölgy úgy adta át az infót, hogy én le akarom mondani a szolgáltatást és lényeg a lényeg, hirtelen tudtak olyan árban olyan csomagot adni (amit korábban a nem megoldható kategóriába soroltak), aminek nagyon örültem, elvileg mire hazamegyek már az a sebesség lesz.
500-ast is megkérdeztem, ahhoz adták volna a dualbandes fehér modem routert, de csak tv-vel együtt tudott ajánlatot mondani, az meg nem kellett.
Így most lesz egy gyorsabb netem lett szakadozó rossz jelszintekkel.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
4Grider
nagyúr
válasz DeFranco #65090 üzenetére
A tények ismeretében viszont nem javasolnám. A cisco kábelmodemek tápegységei adják meg magukat elsőként, mivel jó eséllyel alultervezettek. Aktuálisan az ügyfélszolgálatok már nem igazán adnak új tápot, hanem inkább
kicserélikkicseréltetik őket valami újabb, de vacakabb cuccra (Ubee, CB, stb.). Magyarul ha töltésre is akarjuk őket használni, célszerű kezdésként egy erősebb tápot hozzájuk venni. Már persze ha nem az a cél, hogy kapjunk egy erősebb, ám instabilabb modemet.[ Szerkesztve ]
-
Winne
nagyúr
válasz kabelmania27 #65093 üzenetére
Nálam nincs osztó lakáson belül, csak bejön egy coax kintről és ennyi.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
PeL
addikt
Üdv.
Egy Technicolor TC7200.U wifi-routerről lenne szó amiben sehogy nem tudok port-forwardot csinálni. Beállítottam a portot, hozzárendeltem az IP-mhez (192.168.0.14) amit az ipconfig-ból néztem ki, elmentem és ugyanúgy nem látja a port scanner. A routerben a tűzfal szintje alacsony, windows tűzfalat használok még és NOD32-t, ezek nem tudom befolyásolják e. Már nem tudom mi lehet, de pl. GTA V-höz kellene mindenképp mert folyton ledobál és azt írják a port forward megoldja. Hogy tudnám működésre bírni ezt a port forward dolgot?
[ Szerkesztve ]
-
mikk2000
őstag
Sziasztok, HD box-on hogy lehet a csatornalistát frissíteni?
-
norberto_th
aktív tag
Hihetetlen ez a upc komolyan, hogy egy ekkora cég nem tudja a weboldalát megcsinálni normálisan...megint nem lehet belépni, illetve számlát fizetni.
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
Winne
nagyúr
Az a 3 antennás fehér modem router egyébként modemként jobb, mint a régi sötétszürke, vagy csak a router részében van különbség?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen