-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Dyingsoul #28044 üzenetére
ja, hl1 es hl2 is corridor shooter volt, ez is az. hl2 egyebkent meg mindig full linearis volt.
EP2nel jott nagyon elo, hogy a Crysis, a Far Cry 2 es a Stalker, de akarcsak a Bioshock utan is mennyire eszmeletlenul linearis volt a palyafelepitese a legvege kivetelevel.
igazabol ez szerintem annyira nem baj, Sunshine Arizona is linearis volt, megis remekul mukodott.
a haptikus resz egyebkent azon tunt fel, hogy je, eloszor tudom reszben behajlitani az ujjaim, je mennyi mindent tudok csinalni, oke ott elottem a korlat, at tudom-e ugrani a climb mintajara .
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Új hozzászólás Aktív témák
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Motoros topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- Gaming notebook topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Formula-1
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest