Új hozzászólás Aktív témák

  • Raymond

    félisten

    válasz barcalaci84 #31424 üzenetére

    Nem beszelunk el egymas mellett. A tobbi hozzaszolast is olvasva egyszeruen olyasmit akarsz aminek semmi ertelme. Az SDE osszehasonlito videoktol azt akarod hogy az egyik HMD alapon menjen a masik pedig supersampling-al. A Reverb-nel egyebkent undersampling van ahogy mar irtam igy eleve kisebb ertekel jatszik a kozepen mint a Vive vagy a Rift 1.0-ja. Mert eleg neki. De egy SDE osszehasonlitasnal ez egyebkent is mindegy, attol hogy nagyobb felbontasbban szamolod a kepet es a Vive vagy Rift-nel lesz mondjuk 1.5:1 arany kozepett attol eleseb lesz a kep amit a szemeddel latsz de meg nem lesz kisebb az SDE, az marad ugyanolyan mert az SDE a fizikai pixelek kozti tavolsagbol es a fizikai pixelek meretebol all ossze. Es ezt mutatjak a videok.

    Valahogy ugy irod mintha az realis lenne hogy egy Rift S-re raksz 1.5 SS-t es igy a 2060x2220 felbontasnak hala olyan vagy hasonlo lesz a kepe mint a Reverb-nek. De nem lesz, nem is lehet. Elesebb lesz amit latsz valamivel, de meg mindig messze elmarad a Reverb nagyfelbontasu kijelzoje es az alulmintazott rendertarget-je mogott.

    Az autos pedla teljesen ertelmetlen. Ugy irod ott mintha a fordulatszam lenne a felbontas es ettol fuggene a teljesitmeny es a kepminoseg. De nem ez a helyzet.

    [ Szerkesztve ]

    Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

Új hozzászólás Aktív témák