Új hozzászólás Aktív témák

  • Raymond

    félisten

    válasz Márton #46595 üzenetére

    Nem lehet varialt refresh rate VR-ban mert akkor egy rakat dolgo mene a levesbe. A fenyero es ezzel egyutt a pixel persistence es a kesleltetes eleve ami egy HMD-t hasznalhatatlanna tenne. A VR pipeline-ban fontos a fix es elore idozites hogy megfelelo mennyisegu hattervilagitas legyen a megfelelo ideig. Igy tudjak a konzisztens kepminoseget biztositani. A HMD-re mindig ugyanannyi frame megy ki es mindig a vsync-en valt, tehat 90hz eseten mindig 90FPS van. Ha a gep nem tudja a 90-et tartani es valamelyik frame nem lesz meg idoben akkor a pipeline az elozobol szamol egyet a prediction adatokat felhasznalva hogy a leheto legpontosabb legyen a warping az elozobol. Errol szol a fejlesztes mar evek ota. A megjeleneskor csak az ATW volt (rotational warp), aztan lett az ASW (positional warp), utanna pedig a csiszolt ASW2.0.

    Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

Új hozzászólás Aktív témák