Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz gulasoft #48289 üzenetére

    ez ennel sokkal bonyolultabb kategoria.

    reszben penzert arul kiegesziteseket egy masik SWhez, amit adott esetben az eredeti fejlesztoknek kell supportolnia. problemas, ha a jatekmechanika nem mukodik VRben, marpedig nem fog mukodni: ld Superhot, ahol nullarol irtak ujra, vagy a Serious Sam. Esetleg probald ki a Doom3mat: igen mukodik, de par mechanika miatt konkretan nem tobb, mint egy techdemo. vesd ossze a HL2 es az Alyx level designjat, azon kb latszik. eltero ter meretek, eltero ellenfelek, eltero mechanikak. a VR port nem merulhet ki abba, hogy ok, menjen a kep a headsetre, UI design miatt az szimulatornal sem eleg.

    persze lehet mutogatni, hogy dehat "X megoldotta a VRt, miert nincs hivatalosan". ja, rapakolt egy glue layert es gyakorlatilag mukodik, csak hivatalos formaban nem szabadna kiadni.

    a [link] lenyeg itt: ja van VR verzio, csak elnezve a videot ez az, amitol negyed ora utan kell a vodor. es persze kell a click, szoval "legjobb cucc ever" akkor is, ha ebben az allapotban kb autorefundot er, a Doom VFR meg ehhez kepest egy VR mestermu. jitter az user fegyvernel olyan, amitol hanyinger lesz, a mechanikailag rossz head + hand tracking erre mar csak ratesz. szoval van, lehet belole VR contentet csinalni, csak jatszani ne kelljen vele 5 percnel tobbet. persze, walking / driving simkent meg mukodhet jol, csak ennel picit tobb a jatek.

    a2d2: ja, helyettuk dolgozik es kiad egy mechanikailag vallalhatatlan szornyszulottet, de utana lehet mutogatni, hogy micsoda inkompetens banda, hogy nem tudjak megoldani.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák