Új hozzászólás Aktív témák

  • bringasisti

    őstag

    válasz Sirandrish #24778 üzenetére

    Hengerfej pakolás csere;
    ----------------------------------------
    A leg lényegesebb hogy mikor elkezded a kocsit szerelni akkor a váltót üresbe kell tenni mert ha leveszed a hengerfejet akkor ha megmozdul a kocsi a dugattyú a hengerperselyt megemelné és az katasztrófa. Váltó üres, kézifék.
    Kell hozzá10 -es hatszög rátűzőkulcs, nyomatékkulcs és pakolás garnitúra, márkás hűtővíz mert a Teso készítmény lebomlik és megeszi a motor vas alkatrészeit! Kell drótkefe a csavarok pucolásához.

    Leveszed a légszűrőt, a generátor alatt a fém vízcső 13- as fejű csavarnál leengeded a vizet, vagy ha sikerül akkor a blokk jobb oldalán a 13- as hatlap csavar, bár az mindig vizköves és nem ereszti át a vizet. Ha úgy érzed hogy a csavar be van rohadva és ha erőlteted beszakad akkor lehúzod a gumi csövet. Lekötöd az összes vizet, kikötöd a karburátor bowdent a képen látni, szervó csövet lekötöd, és a kipufogó öntvény és a függőleges kipufogó cső kötését oldod. Generátort a hengerfej rögzításnél lekötöd. Szelepfedél le, himba állító csavart kitekerni hogy a nyomorudat ki tudd akasztani. Ahol a himba alól nem tudod a nyomó rudat kiakasztani ott egy csavarhúzó segítségével a himbát megemelni hogy a szelepet lenyomja és akkor kiakasztható a nyomórúd. Azért szükséges mert ha a hengerfej csavart kicsavarod a himbatengely két végén akkor ha nincs kikötve a nyomórúd elgörbíti a himbatengelyt. A gyertyáknál a 13 -as laptávú anyákat kitekerni. A hengerfej csavarok nem egyforma hosszúak vigyázni!! A pakolást úgy kell feltenni hogy a kis olajat áteresztő furat ( jobb oldalt a himba tengely) a helyén legyen! Dobok egy képet a csavarok meghúzásáról, kinyitni fordítva kell. Én a megadott 17-20 Nm esetén a 20-at választottam, és a lényeg hogy mikor ezt az értéket meghúztad utána a csavarok fejét veled szembe karcold be egy rajztű vagy egy olló, kés segítségével mert így pontosan látod hogy 90 ° honnan indult a neghúzásnál és meddig lett meghúzva. Tehát meghúzod a 20 Nm értéket a nyomaték kulcsal, karcolod a csavarfejet, vársz öt percet meghúzod a 90° -ot vársz öt percet és ismét 90° -ot húzol utána vársz öt percet és a gyertyánál a 8-as anya 20-26 Nm. A kipufogó anyát grafitos zsírral szereld.

    BENEFON DELTA--------N8

Új hozzászólás Aktív témák