Új hozzászólás Aktív témák

  • Frenk

    aktív tag

    Sziasztok,
    az alábbi esethez kérnék segítséget.

    06.25-én két külön eladótól rendeltem 1-1 terméket. Az utolsó nyomkövetési információ mindkét esetnél:

    és

    A kiszállítás várható időpontja mindkét rendelésnél:
    Az eladóknak írtam, hogy a termékek még nem érkeztek meg és tájékoztassanak hol lehetnek a csomagok. Válaszként mindkét esetben a szállítási időt meghosszabbították a fentiek szerinti időpontra.
    A 06-1-421-7235-ös telefonszámon a posta nem tudott segíteni mert azt mondták, hogy nem Ők vámkezelték a 2 csomagot. Elmondásuk szerint más "cégek" is jogosultak vámkezelésre.
    A csomagszám mindkét esetben ugyanaz:
    158271900051823993608230

    A dispute miatt az "Awaiting delivery" vagy az "Estimated delivery" kell figyelembe venni?
    Kideríthető, hogy ki végezte a vámkezelést és hol lehetnek a csomagok - vagy ne foglalkozzak vele és legyen dispute?

Új hozzászólás Aktív témák