-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Harcipocok84 #67340 üzenetére
Ha HUF-ra állítva fizetsz akkor az AliExpress egy saját devizaárfolyam kalkulációt használ, miért nem USD-ben fizettél? Ha emelne árat az akkor rögtön kiderül, de ahhoz persze joga van, nincs fix ár előírva.
De ha egyszer kifizetted a 54K-t az utána nem lesz 68K.
Ha 200 USD akkor csak annyi hogy itthon fizeted a 27% áfát, mert az AliExpress nem kérheti be, az ugyanannyi mint amikor az AliExpress beszedi az áfát, ha esetleg 2*100 után lenne,nincs jelentősége számodra. Neki inkább hogy csak egyszer kel kifizetni a szállítási költséget.
A szállítás miatt te nem jársz jobban, mert ha egyben van és túllépi a 184 USD-t akkor már nem lesz a postai díjmentes futáros szállítás belőle.
Egy-egy csomagodnak az értéke max 180 USD lehet.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Írtuk az elmúlt napokba, folyamatosan.
Ugyanúgy kezelik ezeket a Cainiao-nál mint az Express One esetén és vagy Express One vagy az MPL kézbesíti belföldi csomagként.
MPL-nek (ez a futárszolgálati részlege a postának, nem a normál Magyar Posta) nem Posta általi vámolás után, egy belföldi csomagot adnak át kézbesítésre. Ami ezért nem fizetős, ugyanúgy mint az EO esetén.
Itt nincs átirányítás, két kézbesítési kísérlet illetve lehet egyeztetni a kézbesítésről, de nem teszik automatába vagy más mód a kézbesítésre ami az Express One esetén előfordulhat.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Harcipocok84 #67342 üzenetére
Ez a kütyü 54,15 USD most. Náluk ez HUF 19372,38 ami 357,754 Ft/1 USD a piaci árfolyam 342.024 HUF így 18521 Ft lenne az ára, de ha megnézed a kártyakibocsájtói elszámolási árfolyamot (a bankod devia eladási árfolyama általában) az is kevesebbre jön ki.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz claire78 #67346 üzenetére
A kereskedő üzleti adatainál amit be tudsz azonosítani.
Mivel a csomag a Postánál van, ha valóban szükségük lenne rá akkor megnéznék a csomagot, vagy megnézik a csomag elektronikus adatait mert ott minden információ megvan.
A webshop neve és Kína ennyit biztos tudsz és ezeket írod be és elegendő. De ha többet szeretnél megadni akkor a megvett terméknél felül ráállsz a kurzorral a nevére azután Business Information-ra katt, elhúzod a csúszkát látod a a nevét, címét, persze nem biztos hogy arról a címről küldte, mert ez a cégbejegyzési információ, de mint írtam nem számít.
Hogy mit kéne küldeni nekik az meg az Összefoglaló, 7. Az AliExpress-en megvásárolt termékek vámkezelési szabályai leírásban ez utáni rész: Vámeljárás alá került küldemény esetén a teendők...
A gond az lesz hogy miként osztod meg a két csomagra az összeget amit kifizettél mert ha jön a másik is akkor nem tudsz mit beküldeni csak ugyanezeket. Mindenképp kell a vámolási telefonon egy konzultáció velük.
A másik csomag 3 nappal később indult ide.
Mert ez így szívás. Milyen szállítási módok voltak, mert jobb lett volna egy olyan ahol egyben jön a terméked?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz claire78 #67348 üzenetére
Csak egy féle szállítási mód volt, mert ha ez volt a legolcsóbb akkor akár sokkal többet fizetsz mint egy futáros szállítás. Mert itt a Magyar Postánál a csomagok igazolt értéke alapján számolják ki a fizetnivalókat és neked nincs kettő külön fizetési igazolásod. A másik csomagra is kell értékigazolás.
A másik csomag ha megérkezik azt külön vámolják, már a két vámügynöki szolgáltatási díj bukta, mert ha 2*215 USD-re veszem akkor csak az 2*4000 Ft, 8000 Ft lesz.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz csuhi17 #67352 üzenetére
Nem feleznek semmit, mert nem egyszerre érnek be a csomagok így külön-külön vámolják és mindkét csomaghoz igazolnod kell az értékét, viszont igazolásod a teljes összegről van, amit benyújtasz mindkét csomaghoz és itt jön a probléma hogy akkor 2* veszik a teljes összeget. Azért írtam a konzultációt mert esetleg van arra lehetőség hogy mindkét csomagnál te intézed a vámolást, nem a postát bízod meg (persze kell vámazonosítóval rendelkezned) akkor a vámosokkal össze lehetne vonatni. Vagy mondanak más ötletet.
-
-
Topikgazda
válasz herrká #67359 üzenetére
Nem, a megérkezés (Arrived Budapest) után még jönnek ezek:
Arrived at linehual office
Arrived at customs
Import clearance start
Leaving customs
Import customs clearance completeKínában export (ki irány) vámolás nálunk meg az import (be irány) vámolás történik.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Igen ezeknek nincs díj felszámolva, csak miután átadják a Magyar Postának nem lesz információd a kézbesítés helyzetéről, mert egyszerű, nem nyilvántartott belföldi levél lesz belőlük, de amíg nem hagyják el a kinti logisztikai központot lehet belőle nem postai kézbesítésű, összevont.
-
Topikgazda
válasz Voice24 #67364 üzenetére
Igen így van csak nem vetted észre ami változott hogy szoktak küldeni egy előzetes értesítőt amiben jelzik hogy következő nap lesz várható, de itt nem lehet még használni a rugalmas kézbesítést, csak a tárgynapi "igazi" értesítőben. Ezt előzetest ezen szöveggel küldik: Értesítjük, hogy a(z) Cainiao - partnerünk az Ön részére kézbesítendő, 1 darab csomagból álló küldeményének feldolgozását megkezdtük a központi raktárunkban (fizikálisan érkeztettük).
Nekem a folyamat jelzőn nincs változás ha náluk is megnézem: amire az előbb jött az előzetes értesítő. -
Topikgazda
válasz Voice24 #67366 üzenetére
Az szerintem amíg nem adják át nekik Received by local delivery company nem jelenik meg, eddig legalábbis nem volt, ez is 158271900145661533606724 itt van és nincs ott hiszen nem adták ki nekik, addig csak a Cainiao rendszerében létezik mert Budapesten lesz belőle egyedi csomag.
-
Topikgazda
válasz asdexii #67368 üzenetére
A hollandoknál kell vámoltatni mert máshogy nem jön be az EU-ba, ez így szokott lenni.
Aztán ha ők lekönyvelik jön tovább mint EU-s küldemény és úgy kézbesítik, ha azt adják meg a küldeményhez hogy ők csak tranzitként kezelték, akkor viszont itt léptetik be az országba, itt vámolják. -
Topikgazda
válasz roti86 #67381 üzenetére
Már többször leírva, a Cainiao egy általuk levámolt csomagot ad át az MPL futárszolgálatnak akik belföldi csomagként kézbesítik.
Háromt okból nincs plusz költség (VÁM)
1. A Cainiao ingyen vámoltatja a csomagot.
2. Az MPL az nem a hagyományos posta, hanem a Magyar Posta futár cége.
3. 150 € értékig vámmentesség van. -
Topikgazda
válasz ggabor02 #67382 üzenetére
Nekem évek óta semmi érdemi gondom nincs az MPL-el, 10 év alatt és többszáázas csomag mellett 2 probléma, 1 elvesztés és egy 3 napos késés egy 24 órás kézbesítésű csomagnál.
Ezeket a PLUC-eket címen kézbesítik, nincs más opció, szóval az hogy te valamit máshova kértél és gond volt vele azért itt annyira nem releváns.
Az hogy nem mezei postával kézbesítik az már jó, gondolom te minden ESC...... kezdetű csomagodat rövid időn belül megkaptad, nem 10 nap után vagy nem veszett el.
Ugyanúgy neked nem veszett el EO-s csomagod és nem volt olyna hogy 2 hétbe tellett amíg megkaptad, mert azért ilyenek is történnek.
Szóval nem kéne temetni a dolgot, egy nyilvántartott csomaggal jobban jársz még ha érdemes figyelni a kézbesítés helyzetét. Arról meg nem ugazán a csomag tehet hogy az adott dolgozó nem maradéktalaanul végzi a dolgát. -
-
Topikgazda
válasz Harcipocok84 #67390 üzenetére
Időben nincs eltérés, csak annyi hogy itt nincs olyan mint az Express One rugalmas kézbesítés. Egy június 8-án megvásároltnak a kézbesítése 19-én történt.
Egyébként az MPL-nek van 1 napos kézbesítése az üzleti csomagokra, a normál 3 nap, a hetekig várás MPL üzleticsomag esetén nem igazán szokott történni.
Te még nem kaptál így csomagot AliExpressről így az MPL-el, a gondjaid óta sok dolog változhatott.
Akiknek kézbesítve lett azoknak a többségénél nem volt probléma. 1 főnek volt gondja.
Nekem meg annyi hogy még mindig nem adta át a Cainiao logisztikai cége kézbesítésre a 20-án már levámolt csomagot, az meg nem MPL hiba. Bár a 15 napos kézbesítésben bőven benne vagyunk.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz baly81 #67392 üzenetére
Lehet egyeztetni az MPL-el kézbesítés ügyileg, ez nem sima postás levél. Ha a 2. kézbesítést sem tudod a velük megbeszéltek szerint átvenni, akkor kell majd a postára menned, mert ott rakják le.
Ha már előre elgondolod a negatív dolgokat, akkor az biztos bekövetkeznek.
Miért EUR-ban fizetsz az AliExpress-en?
Itt nézd meg a nyomkövetést, látod hogy mikor érkezik, hogy mikor vámoltatja a Cainiao logisztikai cége és azt is látod hogy mikor adják oda az MPL-nek, de arról már ők is küldik az értesítést.
Amíg nem lesz átadva nekik addig semmi felelősségük nincs, 15 napba bele fog férni ha olyan opció volt a megvett terméknél, ha ilyen nem volt akkor meg a szokásos idő.
Az MPL-hez nem kerül milliónyi ezekből, akkor az Express One mit kézbesítene?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz ggabor02 #67395 üzenetére
A Cainiao most velük kötött új szállítási szerződést, nem igazán tudjuk befolyásolni azt hogy szerintünk kivel kellene leszerződniük.
Azt gondolom ők is érzékelik hogy a Magyar Posta nem igazán megbízható és keresik az alternatívákat, ami nem sok van.
Nekem inkább legyen az MPL mint a Magyar Posta normál levél és csomagos kézbesítése. Tényleg évek óta hoznak visznek tőlem, tőlünk és csak egy elvesztés és egy késedelem volt az évek alatt és időben kézbesíteteék a többi csomagot.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz kissdani #67403 üzenetére
Azt tudod hogy az Estimated delivery: Jul 18 azt jelenti hogy 19-én kezdhetsz reklamálni a meg nem érkezés miatt és a tényleges szállítási időhöz nincs köze, 15 napon belül meg fogod kapni. Az Aliexpress standard shipping az nem olcsó szállítás ami hónapokig tart. Azért választjuk ezt mert jellemzően 7-12 nap a szállítási, kézbesítési idő.
Holnap 23-án hozzák azt amit június 10-én rendeltem és annál ez van írva: Estimated delivery date: Jul 3, 2023[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Digitalpimp #67405 üzenetére
Már eleve eldől amikor elindítják a kínai logisztikai központból, ha nem változik meg ott EO azonosítóra akkor az MPL kézbesítésű marad, de csak akkor jelenik meg a Magyar Posta nyomkövetésében ha átadták nekik itthon, arról viszont kapnod kellene tőlük értesítőt.
-
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Azt gondolom hogy megvan a PNLUC....... csomagok problémája, a logisztikai cég aki itthon vámolja és a szállításra átadja az MPL-nek a Kínából 2 nap alatt ideérő csomagot nem győzi a munkát, 4 nap alatt képtelenek voltak átadni a csomagot. Nem az itteni kézbesítő cégek a szűk keresztmetszete a szállításnak.
-
Topikgazda
válasz LouiS22 #67417 üzenetére
Úgy valahogy,nekem úgy tűnik ha változtatnak a szállításon, a kézbesítő cégeken mindig van némi káosz, a kérdés mindig az hogy mennyi időn belül lesznek képesek kikecmeregni belőle. Ha nem kapom meg 15 napon belül akkor csak jelezni fogom én is hogy az itteni logisztikai központjuk nem képes normálisan követni a változásokat, szerintem több munkaerő kellene.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ez nem így működik hogy visszateszik egy ediig is használt clgre, most is működik. a szállítási szerződések nem hetente változnak, eleve az elszámolás is havi rendszerű, de havonta sem kötnek-bontanak szerződéseket.
Most épp nem tudni hogy pontosan mely cég-(ek) végzik a Cainiao feldolgozását, nemcsak magyar viszonylatot kell feldolgozni
Még a vámolási rendszer is megfelelő gyorsasággal működik, pár órán belül megvan és ezért gondolom hogy a csomag "kiosztás" a szállítók felé a problémás. -
Topikgazda
válasz DrDobos #67428 üzenetére
Az AliExpress adataidnál tudsz leiratkozni a mobil app-ban és a böngészőben a
Account, Settings, Activate email notifications és az Active link és törlöd ami nem kell, de mondjuk a Order updates célszerű ha marad, de ha egyiket sem jelölöd akkor nem jön semmiMobil app
Account, majd fent jobbra a fogaskerék ikon és Notification Settings ott meg a Orders célszerű meghagyni, lejjebb pedig a Manage email subscription és ott is célszerű ha marad a Order updates, de ha egyiket sem jelölöd akkor nem jön semmi
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Semmi nincs, hiszen az eladónak erre joga van, ha emlékszel rá írtam hogy egy ilyen ami január 19-én ibndult azmárcius közepén lett lezárva, azzal hogy avisszakapta pénzét. Az eladó nem fogadta el, újból leírva a bizonyíték, megint a vevőnek adtak igazat, az eladó újból nem fogadta el.... és ez ismétlődött márciusig.
Pontosan mi is a vita oka? -
-
Topikgazda
válasz ferenck #67437 üzenetére
Értelek, de hidd már el hogy joga van az eladónak kifogást emelni, azt az AliExpress megvizsgálja és vagy ugyanazt ajánlja vagy megváltoztatja az előző döntést, akkor jössz te és vagy elfogadod vagy nem. Ha nem fogadod el arra megint reagálhat az eladó.
És függ a szituációtól is hogy mennyi ideig mennek a körök.
Az hogy nálad ez két nap volt az egy dolog, néhány más esetben meg hetek, hónapok voltak.
Ha valami nem jó, akár tetszik az AliExpressnek, akár nem tetszik szerintem100 % jár vissza, minek mondjak le akár 5%-ról is? Azzal mit érek el, csak komolytalanak fogok tűnni?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Avicularia #67444 üzenetére
Mármint letelt a várható szállítási idő is pár munkanappal és biztos hogy nincs az országban a nyomkövetés szerint?
Szoktak ilyet kérni mert a dispute az ront az értékelésén, itt a hét nap és a visszajuttatás csartornájának a hiánya a gond. -
Topikgazda
válasz herion #67447 üzenetére
Nyomkövetési azonosító van (16407435706962) mert egyébként visszakaptad volna pénzed, ha nem kerül szállítás folyamatba állapotba, viszont nem adta át a csomagot szállításra.
De milyen értékelések voltak ennél az eladónál, mert sok csaló francia céges adatokkal próbálkozik.
A a szállított állapot dátuma után a 11. napon lehet legkorábban reklamálni és van még a várható kézbesítés dátuma, aminek semmi köze a 6 napos szállítási időhöz, az mindig több ennél.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz herion #67449 üzenetére
Nagyon sokszor írtam már minimum 94% minősítésűtől és úgy hogy az utolsó hónap nem lehet 90% alatti vásároljon mindenki, ennél 75% és a 6 hónapos időszakra csak 80,3%, ha rákérdeztél volna vásárlás előtt kapásból nem javasoltam volna hogy innen bármit is vegyél. A pár hetes, hónapos regisztrációjú 100% értékelésű sem ajánlott.
És ez egyértelmű ennél: mert sok csaló francia céges adatokkal próbálkozik.
Más országos regisztrációnál kevésbé jellemző a csalók megjelenése.
A cég neve CEZEN, a címe 40 RUE ALEXANDRE DUMAS 75011 PARIS 11 (Google Street View ) a tulajdonos Erzhong Jiang vagy Yong JIANG. Telefonszám nem ismert. DE nekem nem igazán tűnik komolyan vehetőnek, annak elenére hogy a 100 € tőkével be lett jegyezve.Félreérted, ha van nyomkövetési azonosító akkor ez már szállítás alattinak tekintendő és erre a 10 nap utáni dispute indítás vonatkozik. Nehogy igazolj bármit is, várd meg a 11 napot.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz bzolika10 #67452 üzenetére
Egyeztetsz az eladóval hogy hajlandóe összevont szállításra,ha igen a válasz akkor ami az Összefoglalóban írva erről
6. Az eladó általi vételár módosítás lehetősége.
Ha az eladó olyat ajánl hogy kevesebbért adja a termékét, akkor nem kell azonnal kifizetni.
Egyik lehetőség:
A bankkártyánál amivel fizetnél a fizetési határt 1 Ft-ra vagy 0 db vásárlási limitre állítani.
A kosárba tesszük a terméket. Add to Cart gombbal.
Ezután a View Shopping Chart gomb
Buy from this seller gomb
És fizetni.
Mivel nem fog sikerülni ezért az Orders listában ott lesz a fizetésre váró tétel.
Ezt a tételt, ha módosította az árat az eladó azután már tudjuk fizetni az eredeti kártyánkkal amelynél a limiteket visszaállítottuk. -
Topikgazda
Hülyeség a címe a sztorinak, mert 2019-ben is a feladási határidő lejártakor visszaadták automatikusan a vételárat. Az indexes cikkíró nem ismeri a kiszállítás és a kézbesítés szavak értelmét. A szállítás, kézbesítés nem az Aliexpress feladata, az Indiai posta egy kicsit lassú, mert max 14 nap és elindul a csomag, ahogy itt is. Egyébként is visszakérhette a vételárat még 2019-ben.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz KRoli92 #67464 üzenetére
Még az MPL közelében sincs, az hogy a logisztikai központ nem dolgozza fel,nem vámolja az nem az itteni kézbesítő cég EO vagy MPL miatti probléma. Nekem is van 20.-i és 22-i amit már vámoltak de még a szállítóhoz nem adták át. Reklamálni sem nagyon tudunk amíg a várható kézbesítési idő le nem telik.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Formula-1
- Milyen NAS-t vegyek?
- OTP Bank topic
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen légkondit a lakásba?
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Playstation 3 konzolt vennék PS3
- AKCIÓ - Ducky Billentyűzet Bazár! Ducky ONE 2 SF RGB, Ducky ONE 2 MINI RGB...
- ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 15 Plus 128GB Black ! 1ÉV APPLE GARANCiA
- ÚJ HP 15-fc0555nh - 15,6"FHD - Ryzen 5-7520U - 8GB - 512GB SSD - Win10 - 2év garancia - MAGYAR
- ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 15 Pro Max 512GB Natural Titanium ! 1ÉV APPLE GARANCiA
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen