-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
st6969 #21889 üzenetére
Mindkettő Shanghai-Pudong -on keresztül jön így a szállítási idő 55-65 nap is lehet.
Amit szeptember 8-án vettem és ezen az úton jött azt november 8-án kaptam meg, 61 nap volt
Ezeknél a vásárlásoknál -és erre gondolt vandor01 hogy lejárt-e neked hány nap van írva?És ezzel a linkkel lehet kérni az idő kiterjesztését,
így adsz esélyt a csomagnak a megérkezésre.
[ Szerkesztve ]
-
Akkor mit akarsz rajta követni? Jövő héten megkapod. Spanyol posta a Correos de España. Itt a kereső oldaluk. De csak akkor látsz valamit ha a csomag be is került hozzájuk, mert a szám elektronikusan igényelhető náluk is, követés meg ha fizikailag is bent a csomag.
-
válasz
tknof1871 #21900 üzenetére
Ott van a zárolt tételek közt a netbankban?
Kaptad az e-mail az AliExprestől, hogy: Payment successfully made
Payment for Order no. 9999999999999 has been accepted.
Currently, your payment is 'Being Verified'. Payments are usually verified within 24 hours. After verification, the supplier will begin to process your order.
During this time, you are unable to do any operation on your order.Nem telt el 24 óra vagy nem futott be a vásárlás.
De ha nem kapsz a bankodtól sms-t a vásárlásra az még lehet banki probléma, már 1 Ft-os terhelésről is küldenek neked?
Mert az értesítésnek az én bankjaimnál megadhatok egy minimum összeget. Ha vásárolok 10000 Ft alatt ne küldjön semmit, minek fizessek azért amit tudok?[ Szerkesztve ]
-
válasz
#22794752 #21906 üzenetére
Kérdeztél, válaszoltam, hülyeséget mondtak neked és hülyeséget írtak.
Az elsőben nem derül ki hogy a 16 €-os csomagnak mennyi volt a szállítási költsége, mert az is hozzáadódik és az is biztos, hogy az €-os csomagok nem kerülnek ilyen helyzetbe, általában $-ról kell átszámolni és nem a banki akármilyen árfolyammal. Biztos a 16?
A másik eseteben meg szimplán hülye. Te el olvastad a nyomtatványt?
Hol van ez írva: A posta által kiküldött Egyszeri import vámkezelési megbízás-on ott van, hogy akkor is fizetni kell, ha végül vámmentes.Van ez a szöveg, hogy be kell küldeni az okmányt:
További intézkedés feltétele, hogy Ön, ezt a megbízást kitöltve és aláírva a lehető leghamarabb szíveskedjen elküldeni a következő e-mail címre: postaimport@posta.hu vagy a +36/1/297-11-74-es fax számra. Ezt abban az esetben is meg kell tennie, ha vélelmezi, hogy küldeménye vámmentesen vámkezelhető.A szabad forgalomba bocsátás vámeljárás csak a 22 €-t meghaladó értékre történik, a logikus következtetés hogy az alatt nincs szabad forgalomba bocsátás vámeljárás. Következmény, hogy ez nem teljesül:
A. Postai vámkezelés (szabad forgalomba bocsátás vámeljárás). A szolgáltatás díja: 3.000 Ft (áfa-t tartalmazza)Ha nincs vám és egyéb teher akkor mondattanilag ez sem helytálló: A vámkezelt küldeményt a küldemény címhelye szerint illetékes posta fogja Önnek kézbesíteni. A megállapított vám és egyéb terhek és vámkezelési díj együttes összegét a kézbesítés alkalmával kell megfizetnie. Az áru csak a szolgáltatási díj és a vám és egyéb terhek megfizetését követően adható ki.
A helyi postákon meg mivel nem ezzel foglalkoznak és némelyik még az aktuális munkáját sem ismeri nem képesek megfelelő információt adni.
Akkor idézd már azt ahol te látod? amiben szó nincs arról, hogy eltekintenek a 3ezertől, ha nem kell vámot fizetni.
Javaslom emeld már fel a telefont hívd fel azt a számot 06-1-767-8282 majd a 3-t nyomd meg és kérdezz rá.
Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00 Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.Nekem is kértek már be 22 € alattira igazolást, nem is egyszer és nem kellett fizetni, az Üzletszabályzat ez a része csak az összegben változott 2000-2500-3000 az elmúlt 3 évben.
Nem kell elhinned amit írok, de mielőtt cáfolod azt, ne az Index-ről szedjél információt, hanem a konkrétan az érintett cégtől kérdezz.
Jelen esetben azt, ha a bekért igazolások alapján nem éri el az összérték a 22 €-t akkor miért számolnak fel Postai vámkezelés díjat, amikor nem történhet vámkezelés, mert nem kellAz a nyomkövetési szám nem a te csomagodé volt, tévesen adták meg neked. Beszéld le az eladóval, hogy te nem oda kérted, ahol átvették. Az nem a te csomagod.
És mehet a dispute a meg nem érkezettre, mert nem neked kézbesítették.[ Szerkesztve ]
-
válasz
#22794752 #21908 üzenetére
Ha nincs NAV papír, nincs vámeljárás ezért azt ami nincs nem kell kifizetni. Jogszabályellenes olyan dologra eljárást lefolytatni, ami egy másik jogszabályban adott mentesség alapján nem kell végrehajtani.
Az hogy megnézi az értéket azért nem jár díjazás. Akitől kértek az pedig tegyen pnaszt én felém ilyen információ, tényszerűen igazolva még nem jutott el, nem is hiszem, hogy igaz.
Tudod sokan még hisznek abban a mesében, hogy ha 16 $ van ráírva a csomagra és iPhone X van benne, hogy akkor ez alapján majd megúszkálnak. Az átvilágító berendezés már automatikusan is képes azonosítani bizonyos dolgokat, az ember meg látja is hogy mobil van benne, ami 16-nál több.Leírod, hogy te ezen a címen laksz, erre kellett küldeni a csomagot.
Mellékeled hogy az általa megadott nyomkövetési számmal egy másik városban -kép a nyomkövetési oldal adataival- lett kézbesítve.
Ha nagyon alapos akarsz lenni telefonon felhívhatod -lásd az előző számot- a posta ügyfélszolgálatot, ők ha nem látszódna, a kézbesítő posta konkrét megnevezését, helyét megadhatja, elkérheted az ottani kézbesítő részlegük telefonszámát és rákérdezel, hogy anonim, de erősítsék meg hogy a jogosultnak lett kézbesítve ott ez a számú csomag.
(Ezt is sajnos többször el kellett játszanom, nem kitaláltam)
Így köszönöd az eladó együttműködését, de kéred vissza a pénzed és nincs újraküldés.
Ezt dispute keretében, segítség az Összefoglalóban.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Watcher45 #21915 üzenetére
A magánszemélyekre vonatkozó részekre nem vonatkozik, azt eddig is a Vámkódex alapján végezték, nincs ezen különösebb változtatási kényszer, a gazdálkodó szervek import export szabályozása az igényelné, ha a KET megszűnik.
Ahogy írják a cikkben: A vámigazgatási eljárás ugyanis nem kizárólag a vámok beszedéséről és azok kiszabásáról szól, hanem a Közösség határát átlépő árumozgások ellenőrzéséről, azaz vámigazgatási folyamatokról és ezek technológiai szabályozásáról is. -
válasz
Watcher45 #21917 üzenetére
Van mondjuk 10 mondat hogy miként kell eljárni magánszemély EU-n kívüli vásárlása esetén. Ez egységes az EU minden országában, ennek módosítási értelmetlen nemzeti szinten, nincsenek kiskapuk meg semmi ezen a részen. Vannak az összeg határok és annyi.
Hogy mennyi % áfát kell beszedni az viszont nemzeti hatókörben kerül meghatározásra.
Nem ezzel az egyszerű szabállyal van gond
Piacukat azok féltik akik gyártanak hasonló dolgot, van nagyon sok dolog amit nálunk nem gyártanak, nem vásárolható meg, milyen piac védelemről tudunk így beszélni? Sok a kínai dolog, nem engedjük be az országba, mert csak. -
válasz
outdoor #21921 üzenetére
A fizetéskor a második, az összesítő oldalon kell a kupont aktiválni. Az összeghatár feletti vásárlás, az érvényességi időn belül az adott eladónál és nem mindig lehet eleve akció áras termékre felhasználni. Ennyi a kritérium.
A kupon felhasználás feltételek itt olvashatóak.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
outdoor #21923 üzenetére
Elnézést pontatlan volt a megfogalmazás, de csak azért mert én mindig a kosárba teszem a dolgokat és azután fizetek és ez a folyamat jutott az eszembe.
Tehát két "Buy" van. A terméknél a Buy Now vagy a kosából történő fizetéskor a Buy All.
Ez utóbbinál van a második képernyőn a kupon aktiválás (On the next page, you can use your coupons or leave a message for the seller) míg az első esetben rögtön a rákattintás után látható a kupon aktiválás.Mivel azt írtad, hogy van az eladóhoz kupon a következőekben leírt a vásárlás során előkerülőre vonatkozik.
Vásárlásnál ha az eladónál van kupon lehetőség akkor megjelenik ez a választási lehetőség: Store Promotion: Get Seller Coupons ▼ Ezt kinyitva látható hogy milyen összegű vásárlásnál áll rendelkezésre kupon. Azt a Get It Now-ra kattintva igényelhetjük.
Pl: Spend US $29.00 to get US $2.00 off.
(includes shipping costs)
Expires 2017/12/09Ezután fizetéskor a 2. Review and confirm your order résznél ott lesz ez a kupon beszámítva a vásárláshoz.
Ha van AliExpress kupon az meg a 3. Payment method alatt látszik és érvényesíthető bejelölve a Apply AliExpress Coupon: előtti kockát.[ Szerkesztve ]
-
válasz
amtibacsi #21927 üzenetére
Ha nem küldi el, automatikusan zárul a vásárlás és visszakapod a pénzed, pár munkanap és ott a bankszámládon a pénzt.
Döntsd el kell-e az árú. Írj egy üzenetet, hogy mikor akarja elküldeni. Ha gondolod emeld meg a processing time-ot 3-5 nappal, ott a gomb az extend-re a vásárlásnál.[ Szerkesztve ]
-
válasz
galaxys80 #21929 üzenetére
Nem nyomkövetési szám, küldemény azonosító.
A követés csak a kínai logisztikai cég rendszerében és amíg náluk mozog.
Az világos, hogy az üzlet raktárából el kell szállítani az egyik Nemzetközi Postai Kicserélő Központjukba, hogy Magyarországra útba indítsák, ezért ott el kell indulni és meg is kell érkezni oda.
Itt is egyértelmű lesz ez a folyamat, az export-os szövegig.Feladja, be kerül egy postára, onnan továbbítják a NKK-ba, vám kiengedi, szállítóeszközre teszik, elindul és majd valamikor megérkezik a mi NKK-ba, vámosok beengedik, kikerül a posta logisztikára, kiszállítják a te postádra és majd kézbesítik.
Ilyesmire számíts, de az utolsó két bejegyzés az nem igaz, addig érvényes amíg a szállítóeszközre kerülés olvasható, itt a Hong Kongi Hand over to, néha még az sem.
[ Szerkesztve ]
-
Miért kérnéd? Nincs rá jogalapod.
Írtál olyan üzenetet az eladónak -bár erre nem lehet kötelezni- hogy külön-külön adja fel?
Miért lenne hülye?
Ha ingyenes a szállítás, akkor legyen már joga a neki egyébként pénzbe kerülő küldésről eldönteni, hogy miként kerül kevesebbe.
Mivel ismerned kellene azt a szabályt, hogy a küldeményre vonatkozik a kedvezményes vám és áfa szabályozás, így azt figyelembe véve vásárolni. Itt az eladó nem tehet semmiről.[ Szerkesztve ]
-
válasz
outdoor #21960 üzenetére
Nem lesz fekete lista.
Az egyedi vásárlási probléma, ahol a másik érintett fél véleményét nem lehet közölni, hogy miért történt úgy a dolog és ezt listába gyűjtögetni nem igazán jó ötlet. Esetleg ütközhet a moderációs elvekkel.
Mindenki az Aliexpress szabályai keretében rendezze le a vitás dolgait.[ Szerkesztve ]
-
Rossz számot írtak be a te csomagodhoz. Jelezd az eladónak.
Mikor lett feladva konkrétan a csomag akkor lehet reklamálni ha már 10 nap eltelt, a szöveg egyértelmű. A nyomkövetési információ szerint 13-án lett feladva, 23-án lesz a 10. nap. 24-én mehet és benne vagy az időbe még.
18-án egy hasonló esetre már leírtam a lehetőségeket (#21909) a lényeg:
Leírod, hogy te ezen a címen laksz, erre kellett küldeni a csomagot.
Mellékeled hogy az általa megadott nyomkövetési számmal egy másik városban -kép a nyomkövetési oldal adataival- lett kézbesítve.
Ha nagyon alapos akarsz lenni telefonon felhívhatod -06-1-767-8282 majd a 3-t nyomd meg- a posta ügyfélszolgálatot, ők ha nem látszódna, a kézbesítő posta konkrét megnevezését, helyét megadhatja, elkérheted az ottani kézbesítő részlegük telefonszámát és rákérdezel, hogy anonim, de erősítsék meg hogy a jogosultnak lett kézbesítve ott ez a számú csomag.
(Ezt is sajnos többször el kellett játszanom, nem kitaláltam)
Így köszönöd az eladó együttműködését, de kéred vissza a pénzed és nincs újraküldés.
Ezt dispute keretében, segítség az Összefoglalóban.Az eladónak a megindított dispute-ra 5 napon belül kell reagálnia, ............
A túl gyors szállítás problémája, de a számlálónál nincs ott a link a növelésre?
[ Szerkesztve ]
-
válasz
KutyiHU #21967 üzenetére
Add meg az azonosító e-mail címet, ha 1-2 napon belül visszakapod a pénzed, úgy hogy nem te fizeted a PayPal jutalékát- írd meg, hogy úgy küldje, hogy te a teljes kifizetett árat kapd meg- akkor oké, mivel a pénz azonnal ott van.
Ha nem teljesíti, akkor meg indítod a dispute-t.
A megérkezés leigazolásától még 15 napod van dispute-t indítani az 1-2 nappal nem késel le semmit.[ Szerkesztve ]
-
válasz
tomazin #21974 üzenetére
30 napig értékelhetsz a komplett lesz a vásárlás.
A My Orders menüben keresd a Manage Feedback pontot és ott a Orders Awaiting My Feedback fülön ami 30 napon belül van megtalálható, a befejezett dispute is befejezi a vásárlást.
Ott a dátum is az Action oszlopban, a Order Closed: és a dátum -
válasz
internetezoo #21979 üzenetére
Nem, van elektronikus postai szállítás megrendelés, amely rögtön ad hozzá küldemény azonosítót, ami a csomagra kerülő címkével együtt "jár". És ezt az eladói kezelői felület automatikusan be is jegyzi a vásárláshoz. De ez már a szállítás megkezdését is jelenti, ha nincs küldemény azonosító akkor nem lehet szállítani a 30-60 nap szállításba szerintem ez a pár nap nem igazán számít, holnap már vihetik a postások el.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
tomazin #21983 üzenetére
Záródni fog magától. Igaz amit írsz, de a posta veszíttette el vagy nem kézbesített, nem az eladó. Erről viszont kell valami igazolás, mert az tény, hogy Magyar Posta kezelésbe vette. Mindenkinek így lenne jó a megoldás a problémára.
Persze lehet úgyis csinálni, hogy írunk neki, hogy ő kérjen igazolást és majd rendezze úgy a kártérítést ahogy akarja, de addig is a pénz vissza, de néha itt kezdeményezve a dolgokat gyorsabban tudunk haladni.[ Szerkesztve ]
-
válasz
typical #21982 üzenetére
Október 3-tól látod a nemzetközi nyomkövetőszámnál azt hogy Célországban feldolgozva. Viszont a Postán panaszt november 13-án tettél? Mire vártál? Ha 1 hét után is ezt olvasod akkor október 10-én telefon és ha nem történik semmi akkor 13-án pénteken megy a panasz a postán.
Mivel 30 nap az ügyintézés és meg is szokták sajnos ezt tartani, de november 13-ig van válaszod.
Ha azt igazolják le, hogy elveszett küldöd az eladónak a levelet tovább és így ő is tudja a kínai postán a kártérítést indítani és elküldeni neked az újat.
Szóval, nem egészen jól lett megoldva.[ Szerkesztve ]
-
válasz
typical #21986 üzenetére
Beszéltünk róla itt a topikban, hogy 5 napnál tovább nem"illik" még ott lenni, néhányunk amikor rájuk kérdezett az telefonos ügyfélszolgálat ír nekik és volt hogy másnap már jött is a kézbesítő postára. Erre nincs szabály, csak tipp.
Ezeket a nemzetközi nyomkövetőszámos küldeményeket nem az AliExpress oldalán szoktuk követni. Én legalábbis nem. Javaslom a Trackitonline-t, mert regisztráció után a csomagjaid nyomkövetési számai megadhatóak és küld értesítést e-mail-ben amikor történik valami változás. Nem kell állandóan figyelni -
Nekem egy 3 napja és egy 2 napja a Posta Nemzetközi Kicserélő Központban dekkol. Gyorsan ideértek, ezek váltottak itt már megint csiga hátramenet tempóra.
-
Mi a gond ezzel? Ez így működik, senki nem fogja rögtön feladni, az idő eltolódás miatt esetleg zárva minden.
Amikor fizetsz kapod az értesítést, hogy 24 óra múlva továbbítják a kereskedőnek:
Currently, your payment is 'Being Verified'. Payments are usually verified within 24 hours. After verification, the supplier will begin to process your order.
Amikor megkapja onnantól indul neki az általa vállalt feladási idő, a procesing time.
Neki is kötelezettség azon az időn belül feladni, de nincs értelme már 1-2 nap után követelőzni, nyűglődni, ha 7 nap akkor az 7 nap.
Ha egy nap van belőle hátra és még nem adta fel, lehet neki írni, hogy nem-e véletlenül elfelejtette vagy mikor fogja küldeni. A válaszától függően lehet növelni az időt.Általánosságban legyen már egy kis türelem az ilyen vásárlások esetén, nem azonnal kapod meg, lassú lehet a folyamat, de kevesebbet kell fizetni érte, mint ha itthon a boltba vásárolsz és azonnal haza tudod vinni a dolgot.
Aki ezt nem tudja elfogadni, az akkor kerülje az itt történő vásárlást.[ Szerkesztve ]
-
-
Amikor ez a számlálod a vásárlásnál az Order Status oszlopban a 1-2 napnál tart: Your order will be closed in: 50 days 17 hours 52 minutes
A Correos a spanyol posta. Ezen az oldalon nézed? A csomag vagy a levél különszámon fut.
Nekem egy osztrák postás küldeményt nem hozott még ki a magyar posta, pedig 21-én már itt volt, nem biztos hogy a spanyolok a hunyók.
Mit szeretnél reklamálni, mert legfeljebb a pénzt kéred vissza, de akkor sem lesz egered, a sürgősséget írod felül.[ Szerkesztve ]
-
válasz
vittorio7 #22005 üzenetére
Nem szoktunk fenyegetőzni negatív értékeléssel, hogy nyomatékosítsuk a kérésünket. Minek?
Ha dispute-nál az Aliexpress felé ezt elküldi az nem fog téged pozitív hozzáállásúnak minősíteni és az ilyen tiltott is a szerződési feltételek szerint.
Jelzed a problémát az eladónak és egyezkedtek, ha nem megy akkor indítasz dispute-t. Mivel az egyik nem jó annak kéred vissza az árát és azt, hogy ne kelljen visszaküldeni, mert ő küldött nem megfelelőt.
Mert esetleg ragaszkodhat ahhoz, mivel nem szándékos volt a hiba, ő természetesen visszaadja a pénzt, küld másikat, miután ezt visszakapta.
Ha nem akarod zárni, akkor nem fogadod el ezt az ajánlatot és így majd az AliExpress dönt.
Azt gondolom tudod, hogy amíg nem igazolod le a megérkezést, addig az AliExpress kezeli a vételárat, az eladó addig nem kap egy fillért sem, így majd ők adják vissza a pénzed.[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
Flashget #22015 üzenetére
Oké, de most épp bővítették a csomag feldolgozó kapacitást Budaörsön is, hogy a belföldi csomag szállításban ne legyen gond, ez közvetve érinti az AliExpress-es csomagjainkat, tavaly nem utaltak arra, hogy ott gond lett volna.
Egyébként meg most a helyi postákon lesz kézbesítési gond, ha a vecsésin és a budaörsin gyorsabb lesz a feldolgozás. Akár 1 órát is várhatunk, ha rossz időben megyünk a csomagért, mert nem fognak mindent kihozni. Ha egyáltalán megkapjuk az értesítést, hogy van csomagunk.[ Szerkesztve ]
-
válasz
frovery #22017 üzenetére
Az utolsó mondat amit tehetsz, viszont valakinél te lettél a Grincs, nem lesz karácsonyi ajándéka.
Bár nem tud róla hogy te voltál.
Nem, nem bónusz a postás rossz helyre dobta az értesítőt vagy bent a kislány nem a te csomagodat adta ki a az asszonynak.
Én azért még ott megszoktam nézni, hogy a nevem rajta van-e, meg az értesítőn lévő átvételi dátum egyezik a csomagra ráírttal. (Ezek a nem könyvet küldemények) -
A példáddal egy apró gond van Küldemény postai feladása / Item accepted by postal operator 2017.08.26.
Most meg azért a 600 millió csomagos 11.11-i vásárlások után vagyunk pár nappal. Még hozzáadódik a back friday csomagmennyisége is. Némi csúszások lesznek. Mert a szállítási kapacitás nem erre van méretezve, de tényleg ideérhet 5 nap alatt.[ Szerkesztve ]
-
Értem és előfordul bár nekem más példáim vannak:
21.11.2017 20:10 Posta Célországban feldolgozva ma még mindig a Nemzetközi Kicserélő Központban van
Az elmúlt 2 hónapban csak ott dekkolt 3-6 nap időtartamba az összes küldeményem és onnan a legrövidebb idő 2 nap de 4 nap is volt a kézbesítési idő a címemre. Ez csak a magyar posta kezelése. És ez több mint a te teljes szállításod.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Ukrajnai háború
- EA Sports WRC '23
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Arena Breakout: Infinite
- Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Cyberpunk 2077
- Mobilhasználat külföldön
- További aktív témák...
- GARIS!! Gamer PC/Ryzen 5 2600/RTX 2060Super 8 GB/16 GB/250 SSD/1 TB HDD
- Kezdődik újra a bányászszezon! Rig Építés/karbantartás/felügyelés stb.
- Eladó hibátlan Sony PlayStation 5 (PS5) Slim Konzol (1TB), 2 Kontroller (+ Diablo IV opcionálisan)
- AMD Gamer PC / AMD Radeon RX 7900 XTX / AMD Ryzen 7 7800 X3D
- iphone 14 Pro Max 128gb, független, makulátlan, 100% akku