Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Lac83 #21963 üzenetére

    Rossz számot írtak be a te csomagodhoz. Jelezd az eladónak.
    Mikor lett feladva konkrétan a csomag akkor lehet reklamálni ha már 10 nap eltelt, a szöveg egyértelmű. A nyomkövetési információ szerint 13-án lett feladva, 23-án lesz a 10. nap. 24-én mehet és benne vagy az időbe még.
    18-án egy hasonló esetre már leírtam a lehetőségeket (#21909) a lényeg:
    Leírod, hogy te ezen a címen laksz, erre kellett küldeni a csomagot.
    Mellékeled hogy az általa megadott nyomkövetési számmal egy másik városban -kép a nyomkövetési oldal adataival- lett kézbesítve.
    Ha nagyon alapos akarsz lenni telefonon felhívhatod -06-1-767-8282 majd a 3-t nyomd meg- a posta ügyfélszolgálatot, ők ha nem látszódna, a kézbesítő posta konkrét megnevezését, helyét megadhatja, elkérheted az ottani kézbesítő részlegük telefonszámát és rákérdezel, hogy anonim, de erősítsék meg hogy a jogosultnak lett kézbesítve ott ez a számú csomag.
    (Ezt is sajnos többször el kellett játszanom, nem kitaláltam)
    Így köszönöd az eladó együttműködését, de kéred vissza a pénzed és nincs újraküldés.
    Ezt dispute keretében, segítség az Összefoglalóban.

    Az eladónak a megindított dispute-ra 5 napon belül kell reagálnia, ............

    A túl gyors szállítás problémája, de a számlálónál nincs ott a link a növelésre?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák