-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Avicularia #10416 üzenetére
Lehet, de az tény, hogy csak akkor kapja meg a pénzt, ha te visszaigazoltad a megérkezést, ha ez megtörtént akkor tényleg nincs köze a dispute záráshoz.
De ha meg elküldi és te nem zárod a dispute-t akkor?
Amit írtam az csak egy magyarázat az okra.
Mivel legtöbb ezt írja, nem kell rajta kiakadni, írd vissza, hogy ha teljesíti amit ígért, akkor abban a percben zárod, a Paypal-n azonnal látszik a pénz. -
Topikgazda
válasz Avicularia #10418 üzenetére
Ne haragudj, de most azért csak megkérdem, úgy kértél az 56 $-ból 20 $-t, majd 36%-ot, hogy a képen egyértelmű volt a mérete az órának és csak egy hangyányi szövegben volt egy szám elírás? Kíváncsian várom a végeredményt.
-
Topikgazda
válasz hakydakillah #10420 üzenetére
Ha nem szállít ide, akkor lehet ez az üzenet. Adj linket megnézzük.
-
Topikgazda
válasz hakydakillah #10424 üzenetére
Nem hibás a rendszer, az eladó lekorlátozta a szállítási helyeket, ez csak a kosárba tétel után derül ki.
Ez szállít hozzátok is és meg tudod venni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz hakydakillah #10428 üzenetére
Igen, kosár és van szállítás vagy nincs, vannak nekik bizonyos ország vevőivel, az odaszállítással rossz tapasztalataik és simán letiltják.
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Ezt a problémát nem fogják megoldani az Aliexpressnél hiába írsz nekik.
Iratkozzál le róla az email-ben alul You can Unsubscribe this mail if it bothers you.
Vagy az Aliexpress My Favorite Stores-nál töröld, ha ott lenne
vagy a Wish List Alert Settings-nél állítsd az értesítést I don't want to recieve alerts-re.
Amelyiknél ott van ez az eladó.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Az Aliexpress dispute indítás esetén küldi, erről a címről jön: transaction@notice.aliexpress.com Az eladó már csak válaszolhat rá, mármint a dispute-ra, nem kell "elfogadnia".
Aliexpress Dispute Request Received
Dear X Y,
We have received your dispute for Order No. XXXXXXXXXXXXXXXXX. We will begin to investigate this dispute in a fair, impartial, and transparent manner.
You may go to the Dispute Detail page to view the latest status of this complaint.
1.If your ordered products are not received:
Please be assured that your payment is safe and you will be refunded if the package is not delivered within 60 calendar days. However, full refund is not available if your order was not delivered due to factors within your control, e.g. if you refuse customs clearance etc.2.If the received products are not to your satisfaction:
Please prepare clear pictures or videos which could support your claim in advance. If Aliexpress ask you to provide more evidence,you could upload them in the Dispute Detail page.If and when you do receive the goods with satisfaction, please cancel this dispute in the Dispute Detail page. When dispute is cancelled, the order would be closed with payment released to the seller.
Sincerely,
AliExpress Case Management Team
2016.04.03 06:33This is an automated system email. Please do not reply to this email.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz vityax82 #10453 üzenetére
Ez úgy 10800 Ft lenne, értéke az Áfa mentes 6000 Ft felett van.
Erre 2916 Ft az Áfa, ha a Posta lesz a szállító akkor 2000 Ft a vámeljárás költsége.
Így ez összesen 15716 Ft lenne, vagy csak 10800 Ft
Mostanában már linkeltem a Posta Vámoldalát, ott minden információ megtalálható, külön a Olvassa el a Magánszemélyek részére szóló tájékoztató levelet , hogy megtudja, milyen dokumentumokat kell mellékelnie a vámkezelési nyilatkozathoz.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Feladja a csomagot 4-én, a nyomkövetési szám nem él, ma üzenet:
The package returened from the post, and I shipped another one, the new track number is RSxxxxxxxxxCN
10 nap +idő a szállításra. De legalább értesít. -
Topikgazda
Sajnos felhígult az utóbbi időben. Amit te is írsz az is többször előfordul, nyomkövetős szállítást ír, azt választva mégis normál szállítással küldi, nem egyeznek a küldött és kifizetett darabszámok, azt írják hogy megjegyzésben pontosítsuk amit kérünk, nem olvassák el és nem azt küldik. Kamu nyomkövetési számok amiket szintén kamu oldalon akarnak követtetni. Már két esetem volt rövid időn belül, hogy hamisított boríték címke képpell igazolják az Aliexpress felé, hogy már átvettem a csomagot.
A dispute kezelés meg szerintem kritikán aluli lassúságú lett.
Megjegyzés: a legutóbbinál, akinek a postások "kézbesítették" a "kamu" képen megadott nyomkövetési számú csomagomat, sikerült üzennem azért, hogy ha az ő általa vásárolt termék details képét juttassa el nekem, hogy el tudjam küldeni az Ali felé hogy, visszakapjam a pénzem, mert csalás van dologban.
Meglepő módon nem hajlandó segíteni, nem jelentkezik, kezdem azt hinni, hogy mégsem kamu a kép, hanem a posta tényleg elcseszte a dolgot, az emberke meg örül, hogy ingyen kapott a haver postástól egy 4 utas rádiós távirányítóval vezérelhető kapcsolót.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem, a Paypal azonosító e-mail címedet,(amivel belépsz) úgy tud küldeni neked pénzt a Paypal fiókodra, mert az amit írsz az más.Azt akkor használod, ha mondjuk van netes eladási lehetőséged és fogadsz a Paypal--n keresztű befizetéseket, bankkártya fizetést és egy Paypal klienst használsz, üzleti tevékenységhez kell inkább.
Belép a Paypal-re beírja ezt az e-mail címet, a küldendő összeget, submit gombra kattint és már ott is az egyenlegeden a pénz.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Néz meg mit írtak az értesítő e-mailben, benne van.
Ilyesmi olvasható:
Dear Y X,
Your Order No:99999999999999999999has been closed because the supplier did not provide necessary evidence. The payment will be refunded to you within 7-10 working days.AliExpress strives to continuously improve our trading environment. Thank you for your understanding and continued support.
A 7-10 munkanap, de azért nem szokott annyi lenni, a bankodtól függően 2-3 munkanap.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Bendegúz98 #10500 üzenetére
Sokat segít ilyen kéréskor, ha megadod a nyomkövetési számot, nem igazán tudunk visszaélni vele és semmilyen személyes adatodat nem ismerünk meg. Addig csak a sötétben tapogatóznánk a válasszal.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Bendegúz98 #10504 üzenetére
Küldd el neki ezt az üzenetet: Parcel#RI964012235CN is invalid, China Post has not received any parcel associated with !
Ezen a linken nézve. És rákérdezni mikor szeretné elküldeni?
Nem kell lezárnod ahhoz hogy elküldje.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Bendegúz98 #10506 üzenetére
Az a gond hogy válaszolt, és neked reagálnod kel valamit, minimum azt hogy kamu a nyomkövetési szám, az üzenet elküldése nem zárja le a dispute-t.
-
Topikgazda
válasz lacibacsi #10534 üzenetére
Nincs jelentési "kötelezettség" A nemzetközi posta szövetség adatbázisába a nemzetközi ajánlott küldeményeket a csatlakozott országok postái könyvelik, a vámolási információkat is ők írják, más nem kezeli. De hogy pontosan abban az időben írják-e be amikor pont aktuális, arra nincs garancia.
De egyébként kaphatsz úgyis kamuszámot, hogy az nem a te csomagodé, ebben az évben már kétszer akartak ilyennel átvágni.
Annyi megjegyzés nyomkövetési témában kért segítség esetén csökkenhet a hsz-k száma ha a szám is megosztásra kerülne[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz lacibacsi #10537 üzenetére
Ha nem futár cég, hanem kínai, hong kongi postát irt az eladó, akkor ez egy kicsit valótlan és ez biztosan nem postás szám, ilyet a Magyar Posta nem könyvel, így nem is kerülhet be a postai adatbázisba. 40-50 nap lesz kb.
És hazudtam... Nem, te leírtad amit láttál, csak annyi. -
Topikgazda
válasz marontoni63 #10543 üzenetére
Oldalt a terméknél Confirm order received gomb
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #10545 üzenetére
Rögtön utána ott szokott lenni a vásárlás értékelése. Azt vagy kitöltöd vagy nem.
-
Topikgazda
válasz Camembert #10586 üzenetére
Általában úgy van ahogy írod.
Ha a nyomkövetési szám C# *** *** *** CN, P# *** *** *** CN, R# *** *** *** CN
V# *** *** *** CN formátumú az a követhető szám. Registered a mi ajánlottunknak felel meg.
Küldhetik ilyennel úgy is, hogy te nem fizetsz érte.
De Kínából szoktak küldeni a holland, svájci és svéd postán keresztül is, akkor a vége *** NL vagy *** CH vagy *** SE. Van ott kirendeltségük. -
Topikgazda
-
-
Topikgazda
válasz Ciccuka #10602 üzenetére
Ne haragudj, de folyamatosan azt írod, hogy a számítógéped, a böngésződ saját magától belépett az Aliexpress-re és ott vásárolt a te közreműködésed nélkül. Nem érzed azt, hogy a technológia még nem tart ott?
Ha nem lenne egyértelmű: te vásároltál és 2 egér kattintást kellett tudatosan elvégezned ahhoz, hogy a pénzt elköltsd.
Van egy lehetőséged a Cancel order kérése.
És nem figyelmetlenül kattintgatni. -
Topikgazda
válasz lacibacsi #10616 üzenetére
A szállítási idő hossza, az hogy a csomag elveszik-e vagy nem, az hogy a vámosok visszafordítják vagy sokáig ügyintézik stb. azokhoz az eladónak semmi köze, nem ettől lesz jó vagy rossz eladó.
De visszatérve a csomagodra, a nyomkövetési információk nem voltak igaziak, mert az a szám amit megadtál, nem postai nyomkövetési szám, nem került bele a nemzetközi adatbázisba.
Ahogy olvasható is a Magyar Posta oldalán: Az alábbi azonosítóhoz nem található csomaginformáció: YT1609916214415891
Ha nem tudja a Magyar Posta követni, könyvelni akkor nem is kérhető rajtuk számon, az hogy az eladónak van "nyomkövetési" lehetősége, nem jelent semmit. Nem alapoznák rá semmit az ilyen számokra.
Vannak olyan weboldalak ahol kamu nyomkövetési információt lehet gyártani. -
Topikgazda
válasz Ciccuka #10619 üzenetére
Belépsz, jobb oldali menü a neved alatt My AliExpress
alul My Alipay
Felső menüsor Settings
Manage your cards
RemoveKét gombnyomás, nem egy, próbáld már ki.
A Paypal-t ne keverd ide, ahány cég annyi féle kliens lehet.
De az eBay+Paypal esetén is van gyors fizetés, ami szintén a vásárlási gomb és pay, két kattintással működik, mint itt, nem kell a Paypal-re bejelentkezni. A példa emiatt nem jóTovább léphetnél, te szúrtad el, bocsáss meg már magadnak.
Ja egyébként alul egy pipajel és ha hozzáadod az Alipayhez a kártyát, akkor kapsz 8 $ vásárlási kedvezményt, azt nem akartad igénybe venni akkor?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz lacibacsi #10627 üzenetére
Nem egészen értjük egymást.
Kaptál egy nyomkövetési számot a mi nem a postai rendszerhez tartozik.
trackitonline.org egy általános nyomkövetési szám kereső, ez nem csak a postai adatbázisokban keres.
Ahol talál információt azt megmutatja.
Amit írtam, az olyan oldal, ami készít nyomkövetési információt egy valamilyen adatbázisba, amit ez a kereső -trackitonline- megtalálhat és te azt hiszed hogy valódi adatokat kapsz.
Ezzel akkor lesz gondod, ha egy meg nem érkezett termék esetén reklamálsz, az eladó az Ali felé azt igazolja, hogy átvetted, de te nem tudsz igazolást kérni a helyi postától hogy még sem, mert a postai adatbázisban nincs nyoma, így információ sem róla. -
Topikgazda
válasz zümzümm #10746 üzenetére
Teljesen biztonságos, beírod a szig számot csatolod a képet róla és kész.
Azután minden fizetésnél nem kell beírnod a kártyaadatokat, nem mozog a neten az adat. Ezért lenne biztonságos. Túlzó a félelmed, itthon hamarabb visszaélhetnek a kártya adataiddal.
Ez a random okmányszám meg felejtős, később a biztonsági ellenőrzések során kérhetik az okmány képét és ha nem egyezik, ugyanúgy mint a Paypal-nél felfüggeszthetik a fiókodat.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz zümzümm #10754 üzenetére
Persze, vásárolgat de csak azért hogy szívasson mert ugye az áruhoz hogy hozzáférjen kellene egy cim, akkor pedig lebukik. Tényleg azt gondolod, hogy vannak ilyen hülye emberek? Bankkártya csalások esetén a kp megszerzése a jellemző, nem annyira a vásárlás. De egyébként nincs biztonságos fizetési módszer, a pénztárcád is "feltörhető", vannak még zsebtolvajok.
-
Topikgazda
válasz hentes555 #10772 üzenetére
Ezzel egy apró gond van.
2016-04-04 11:02 Célországba megérkezett bejegyzés, megérkezett Magyarországra. Általában 1 hétig csücsül a vámon, még ez is kb úgy van.
2016-04-13 19:14 Belföldi feldolgozásra továbbítva, ezután viszi a postás és kézbesíti általában másnap.
Neked viszont 3 nap múlva kifelé megy 2016-04-17 21:40 Kimenő küldemény vámkezelve.Én bizony a Postánál érdeklődnék, hogy miért nem kézbesítették neked, miért lett visszaküldve. Mi történt 13-17 közt? A szerintük a vámmal lehet baj, nem stimmel, mert akkor nincs belföldi feldolgozás, kapásból vámolás kifelé van.
Az Aliexpress eladó azt fogja válaszolni, hogy nem vetted át, ez a te hibád. Ha tényleg visszakapta, akkor a pénzed visszaadja, ha korrekt. De ilyen vámos visszafordításnak tűnő dolog esetén, nincs Ali vevővédelem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Sata III vezérlő 2 , 4 , 6 port , Sata III + IDE vezérlőkártya, PCI-e riser kártya
- Gamer PC - AMD Ryzen 5 5600G, Asus TUF B550, 16 Gb RAM, 500 Gb NVMe, RX 6600 XT 8 Gb
- SodaStream GAIA BLACK PARTY PACK (Garanciális) (Egyszer sem használt!!!)
- Sata IDE külső belső átalakítók laptophoz vagy asztali géphez, USB Wifi stick
- Bomba ár! Dell Latitude E7450 - i5-5GEN I 8GB I 128SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen