-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz PuffyDog #74251 üzenetére
Valami probléma lehetett vagy náluk vagy nálad mert 60 percen belül a Cancel order automatikus még akkor is ha közben kifogyott a termék.
De a megrendeléstől számolt 7 nap a feladási határidő és ha nem lesz feladva akkor is automatikusan törlődik a vásárlás.
De azért nem értem honnan jött ez a 2 perc ha 12.-e és 15.-e van emlegetve? Már korábban törölni akartad? Lehet hogy ez kavart be, mert nem futott végig.
Az állapota szállításra vár nem lehet ha te feladást hiányolsz mert akkor már visszakapta volna pénzt a 7 nap miatt.
Ha már az van hogy szállítva, mert akkor meg 10 nap múlva lehet kérni a pénzt (a 11- napon) vissza.
Ezt kellene tenni, a többi csak felesleges lózung amit írnak. De egyébként tényleg nem törölheti magától az eladó csak az AliExpress, ezért van az hogy dispute kell 10 nap után.
A törléssel te még nem kapod vissza a pénzed, az egy rendszerszintű törlés esetén egészen más dolog.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz PuffyDog #74253 üzenetére
Az akkor lenen ha nem adná fel. Nagyon egyszerű a dolog böngészőt írom.
Lépj be keresd meg a vásárlást, jó eséllyel ez már a Shipped résznél lesz és Awaiting delivery állapotúKattints az Order details-ra majd azután erre
Ha ezt látnád akkor mg vársz
Ha nem akkor dispute és
-
Topikgazda
válasz PuffyDog #74259 üzenetére
Világos, ezt a már törölni kellett volna rendszerüknek, ezen sem az eladó, sem te nem tudsz változtatni, az AliExpress-nek kellene kitalálni hogy miért nem lett törölve automatikusan.
Viszont csak szállított állapot van mert a második képeden ez a szöveg:
Your order has been picked up by the courier company and can't be canceled at this time.
A megrendelését a futárszolgálat már átvette, és jelenleg nem lehet törölni.
Az előző képen a Processing esetén ilyen nem lehetne. -
Topikgazda
válasz PuffyDog #74291 üzenetére
Azt a Cancel-t próbáld már meg egy másik böngészőben, úgy hogy ne legyen Aliexpress süti, a böngésző gyorsítótár is törölt és semmi blokkoló, a felugró ablak, harmadikfél süti is engedve. Nem biztos hogy lesz valami, mert úgy tűnik olyan állapotban ragadt be amit csak az AliExpress technikai részlege tudna törölni, de akkor még valakinek a pénzt is vissza kellene juttatni mert ugye nem lesz vásárlás, ha törlik, ennek megoldása nem olyan egyszerű dolog.
-
Topikgazda
válasz PuffyDog #74302 üzenetére
Technikai hiba volt a rendszerben. Már írtam hogy eben csak az AliExpress tud lépni, de el kell magyarázni az ügyfelesnek hogy hibás fizetés és vásárlás a téma, nem az hogy te leakarod mondani, be van ragadva az adott státuszba és töröljék, de a pénzt is küldjék vissza.
Azt azért nézd meg hogy a bankod tényleg lekönyvelte kifizetett tételként vagy még náluk is várokozásban (zárolt) van. Mert esetleg olyan jelegű az AliExpress hibája hogy a pénz elvitele sem történt meg. -
PuffyDog
junior tag
válasz PuffyDog #74302 üzenetére
Csodás Aliexpress.
Hiába a február 12.-i rendelés.
Hiába a körülbelül 7-8 case, amit chaten tudtam indíttatni, aztán mindegyik után vártam napokig az e-mailben érkező semmitérő válaszra. A nagy Aliexpress Higher Team. Aha. Egy darab kő értelmesebb. Milliószor leírtam, hogy nincs készlet, beragadt a rendelés állapota, nem tudom törölni, az eladó se tudja törölni, erre 1 hónap szenvedés után ma valamilyen úton módon feladásra került az a termék, ami már marhára nem kell. Gratulálok.
Az elmúlt 8 évben, kb., ami nem ehető vagy sos volt az innen jött. Többet az Istenért nem rendelek. Kár, hogy nemzetközi szinten nem lehet tenni ezek ellen, ha már olyan vásárlóorientált és értelmes ez a csodás support.[ Szerkesztve ]
=>> iPad Pro 11 128GB (2021) 100%-os akksival eladó! | ZenBook eladó! <<=
-
baly81
aktív tag
válasz PuffyDog #74620 üzenetére
Fogadjunk!? Mutathatnék nem egy ilyet...
Nem az árfolyamok eltérésével kaptam vissza többet amikor refundoltam a terméket.
Volt olyanom, hogy a vásárlási értékem ~ 7000 Ft-nak megfelelő dollár helyett visszajött majdnem 10 ezer. Volt olyan is, hogy az 1000 Ft helyett visszajött 1800 Ft. Milyen devizában van ennyi eltérés 10 nap alatt?(jó tudom: HUF)
Ez leginkább az egyedi áras termékeknél volt, olyankor, amikor store kupont használtam fel, főként elektronikai alkatrészes boltokban, ahonnan sokat (bocs elírtam: SOKAT!!! = évi kb. $1200 ebből a boltból) szoktam vásárolni. Pl. a hétezres kondenzátorokból és mikrokapcsolókból álló csomagomra -szerintem- ráléptek. Olyan volt mind, mint a széttaposott Qtyasz*r. Refund, aztán visszajött a levolt kupon ára is, sőt ++.. Szóval van bőven rendszerhiba az alin! Azért, mert te még nem futottál bele ilyenbe, nem azt jelenti, hogy nincs![ Szerkesztve ]
Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
-
Topikgazda
válasz PuffyDog #74632 üzenetére
Ugyanannyit. A többi gondolat az tévedés.
Sokan elfelejtik annak ellenére hogy HUF-al fizetnek hogy az AliExpress USD-ben számol el, akkor is amikor ők váltják át forintra, nem forint könyvelődik le bankjukba hanem USD, visszafelé is devizaváltással jön a pénz. A konkrét pénzmozgás számít (banki könyvelés) és az USD érték.
És van amikor a Digitaling Store nem rinyál és tényleg az egészet visszaadja, 1,79 USD semmi nekik és nem foglalkoznak vele, mert nem éri meg ilyennel foglalkozni, a vásárlási tétel szétcincálása értelmetlen. Ez viszont nem úgy tekintendő hogy több pénzt adnak vissza, hanem mindent visszaadnak az első síró szóra. De én nem játszanék a sok refundra. Itt is lehet tiltania a vásárlókat.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz PuffyDog #74837 üzenetére
Ha nem EU a raktáras akkor.
Ezért is kérem a Téma tudnivalóknál ezt ● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is. Mert akkor nem kell 2 variációt írnom a válaszhoz.Csak 58000 Ft nettó értékig (ez amit írsz ~71000 Ft), de ne HUF legyen hanem USD, mert akkor lehet hogy alatta leszel a a vámmentes értéknek és kifizeted az áfát és Express One kézbesíti.
Fizetéskor levonják a kiírt áfát és nettó árat fizetsz, majd itthon kell a 27% áfát és a 7500 Ft-os vámkezelési díjat fizetned, mert ezt a Magyar Posta fogja kézbesíteni teljes vámolással.
Vám az 0% erre.[ Szerkesztve ]
-
géeles
aktív tag
válasz PuffyDog #75084 üzenetére
Nem igazán értem.
A gond az, hogy ebben a choise akcióban 15 nap a határidő, és gondolom ebbe nem fér bele a posta.
Azt szeretném, ha nem ebben az akcióban lenne a termék.
A bajom ugyan az mint akinek leírta.Golfplusz nálad sikerült valamit kitalálni?
[ Szerkesztve ]
TV Box Amlogic S905X4 4GB+64GB 8K 2.4G/5G X96Max, OnePlus Nord2-5G, "P."
-
Topikgazda
válasz PuffyDog #75352 üzenetére
A Wise topikban írják hogy valami hacker banda próbálkozik a bankkártyák adatainak feltörésével valami speciális módszerrel és ha sikerül akkor az AliExpress-en vásárolnának.
Április 3-án fecus írta isHa nem lopták el a bankkártya adataidat valami eltárolt helyről akkor nem a te hibád, az hogy az AliExpress-en vásárolnak egy érvényes kártyával az nem az ő hibájuk (megjegyzem azt azért hiányolom hogy nincs olyan hogy egy bankkártya csak egy fiókkal használható) az hogy a Visa rendszerű kártyákat sikerül meghekkelni az inkább a Visa hibája, nem a Wise-é. Bár ők az ilyet rendezik. Érdemes lenne - ha nem mondod vissza ezt a kártyaszámot - beállítani mondjuk ilyet:
Az sem véletlen hogy 10000 Ft alatti az összeg (105 PLN) mert valahol ez valami határ kb 30 USD.
[ Szerkesztve ]
-
[w]
őstag
válasz PuffyDog #75379 üzenetére
és V/-nek is:
nem az a baja, hogy nem akar fizetni, hanem az, hogy nem működik a tetves posta felülete ("megadom az adatokat akkor gondolkodik fel masodpercig es utana semmi sem tortenik")
ami azért kifejezetten szar, mert le fog telni a 48 órás fizetési időablak és utána a dupláját kifizetve kaphatod meg a csomagodat és majd még külön emiatt tegyél újabb panaszt, hogy ugyan adják már vissza a jogtalanul beszedett 550 Ft-odat! retek egy banda...nekem sem megy, de én a postánál tettem panaszt ezzel kapcsolatban
egyébként visszakerestem, 2022. április 5-én pont ugyanezen hiba (várják hogy fizess, csakhogy nem tudsz) miatt írtam nekik, úgyhogy ebből a szemszögből nézve 2 éve semmi nem változott a postánál
[ Szerkesztve ]
cmdr PETER W. VOLKOV
-
pingwin92
aktív tag
válasz PuffyDog #75633 üzenetére
Jó, de akkor egyrészt miért írja, hogy included? Bár ezt még talán tudom érteni, hogy hát amúgy így szokott lenni, hogy mindig azt írja, hogy benne van és szed is, csak ilyen összegnél 0 az, amit szed.. Ok.
Másik: jó, az Ali akkor nem, de akkor a magyar hatóságok azért igen, ugye?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!