-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz dzf007 #69075 üzenetére
Biztos hogy volt vámolva ha nem EU-n belülről jön, csak épp akkor ezt nem a Magyar Posta csinálta, de eddig ez bizony ilyen volt:
Cainiao Super Economy Global - Nyomkövetés nincs biztosítva a kézbesítésig, EU-n kívüli postai azonosító, postai díjas.Nem változott meg a szállítási mód?
-
Topikgazda
válasz dzf007 #70362 üzenetére
64000 Ft a határ (nettó értékre, az AliExpress-en kiírt árból vond le a 27% áfát) és egy termék vagy egy csomagban lévő termékek és akkor ha normál kínai postás a szállítás, amit itthon a Magyar Posta kezel.
Lehetetlen hogy ezek neked mind egy csomagba kerüljenek és hogy kínai postás szállítású legyen mind.
Az Összefoglalóban leírva mindig az aktuális vámolási árfolyam és az hogy miként kell számolni. 7. Az AliExpress-en megvásárolt termékek vámkezelési szabályai[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz dzf007 #71312 üzenetére
Komolyan kérdezem még is mit vársz? Nem ott dolgozunk, nem tudjuk, de szerintem sok a csomag, most értek ide azok amit már tegnap írtam és a budapesti feldolgozás nem csak Magyarországra vonatkozik hanem Közép-, Kelet-Európára és ekkora mennyiségre nem lehet méretezni a feldolgozó kapacitást, nem fognak 2 hétre plusz embereket felvenni:
De ezek a magyarázatok már egy éve ugyanazok, ha változik valami, akkor az azt jelenti hogy a 15 napos kézbesítésűek tényleg megérkeznek annyi idő alatt vagy a várható kézbesítési időben megkapjuk a csomagjainkat és ez meg fog történni anélkül is hogy itt panaszkodnánk.
Addig meg sok értelme nincs olyanon agyalni amire nem lehet ráhatásunk.
Még mindig érződik a 11.11, a Black Friday, Cyber Monday hatása, ahol sokan vásároltak és ezen csomagok feldolgozás időbe telik.
Csak türelmet tudok kívánni nektek.
Nagyon tanulságos volt stomi61 videó megosztása az Express One működéséről, nem a futáros rész, hanem a logisztikai központjuk, az a cég aki nálunk a Cainiao megbízásából vámolja és átadja nekik szállításra a csomagokat nem ilyen technikai feltételekkel és nem ennyi emberrel dolgozik, szóval időbe telik.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz dzf007 #71322 üzenetére
Már nagyon sokszor írtuk, hogy magyar fiókok esetén nem jelenik meg az igénylési link ott, és akkor amikor ők írják, kvázi nem létezik ez az akció. Mese.
A vásárlási tételsornál és 48 órán belül igényelni a várható kézbesítés lejártát követően.
De persze lehet keresgélni, próbálkozni. -
Topikgazda
válasz dzf007 #71370 üzenetére
Nem tudom megérteni hogy milyen jogon bírálja felül bárki az alap szállítást ami a terméknél biztosítva volt és az került kifizetésre.
Ha félreérthető voltam, nem az idő a probléma, de persze az is növekedni fog emiatt, az beletartozna abba hogy türelmes legyek, de nem, a változtatás miatt nőtt meg az idő és ez nem azonos kategória. Ez nem a 11.11-es dömping szállítási téma, így nincs észszerű indoka. -
Topikgazda
válasz dzf007 #71430 üzenetére
Amiről beszélgettünk 30-án és 1-én még mindig az van ma 3-án is, nem változott.
A vámkezelés csak egy elektronikus kista feldolgozása, azután ha a logisztikai cég megtalálja a csomagot átadja szállításra az EXpress One-nak, de a sok csomag miatt ez még mindig késve történik.
A képen láthatóan 24-én történt, nem fogják vasárnap átadni az Express One-nak amikor sem a logisztikai cég, sem az Express One emberei nem dolgoznak, minimum 1 munkanap kell, de lehet hogy egy hétbe fog telni.
Türelem
Még mindig.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz dzf007 #71435 üzenetére
Igen automata rendszer szortíroz, aztán automata robotok meg pakolják raklapra, hordják a szállító járművek platóira, mert azok emberi felügyelet nélkül is mindent meg csinálnak, 7*24 órában. Mert olyan jól fizetős tevékenység ez a cégeknek hogy megéri a folyamatos műszak fenntartását. Valahol biztos így működik, bár nem tudok a egyetlen országot sem ahol ilyen lenne. Még.
Azért maradjunk annyiba hogy ez nem egy olyan szolgáltatás ami igényel folyamatos működést, a hétvégén az emberek dolgoztatását. Gondolom te most is minden hétvégén dolgozol és így érhető lenen az igény arra hogy mások is.
Nem rég volt egy videó link hogy miként dolgoznak az Express One-nál, ez a csomagod még ugyan nem ott tart, de látod azt hogy nem mindent lehet automatizálni, azt is hogy az a futár aki naponta 150-250 csomagot kézbesít nagy városias környezetben az lehet hogy szombat, vasárnap mással foglalkozna, mint munkával és a cégeknek is a folyamatos 7 napos 24 órás üzem vagy a heti 5 munkanap teljesen más finanszírozási alapokon nyugszik. Nem biztos hogy költséghatékony a 7*24, ott ahol azért nem nagy pénzek a bevételek mostanában.De ahol a tiéd leakadt ez még nem szortírozás a kézbesítéshez. És ugyan eddig nem írtam, egy dolog az elektronikus vámolás a küldeményazonosító alapján és egy másik a dolog fizikailag átadni a szállítócégnek mert ez utóbbi esetén a csomagnak meg is kell lennie, ami nincs meg, azt egy hét után sem fogják átadni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz dzf007 #71498 üzenetére
Eddig sosem jelent meg, ezek szerint javították, gondolom igényelted és meg is kaptad?
Akkor én is leellenőrzőm a vásárlásoknál. Csak mobil app-on nézted?Update: előkerült a böngészős felületen is.
Viszont azoknál amit a múlt héten kaptam meg és késtek bizony nincs ott, szóval ez valami hétvégi javítás volt.
[ Szerkesztve ]
-
Jar
tag
válasz dzf007 #71510 üzenetére
Végre valaki megkapja a kupont, tudomásom szerint eddig még senkinek sem sikerült a jogosan járó "visszatérítést" realizálni vagy nem szólt róla. Szólj, ha bezsebelted, két nap múlva nekem is jár jónéhány. Csak jusson is !
https://youtu.be/UL7yJtYR_kw?si=5II7Zro1GjkXewT3
-
herion
tag
válasz dzf007 #71548 üzenetére
Ma 10 órakor jött postás email, hogy mely PNLUC rendeléseket hozza a futár. MPL és EO részéről én még soha nem kaptam sms-t ezeknél az Alis rendéléseknél, csak email értesítést.
Na mindegy, lényeg hogy vannak fejlemények és a leült csomagok lassan elkezdtek mozogni.Who Let The Dogs Out?
-
ggabor02
aktív tag
válasz dzf007 #71548 üzenetére
Nekem is van két MPL-es, egyik november 25-től állt, a másik 26-tól. Ma hozzák. 12:17-kor jött a két E-mail, hogy 9:00-17:00 között érkezik.
Ebéd közben ránéztem a nyomkövetésre, akkor még nem volt bejegyzés arról, hogy a kézbesítőnél van. Csak a tegnap esti átadás: A küldeményt a feladótól átvettük.
Utólag bekerült: 09:50 A küldemény a kézbesítőnél van.
Valószínű, hogy a szokásos lesz: 16-17 óra között bejegyzik, hogy jogosult átvevő hiánya. -
Recyclicator
csendes tag
válasz dzf007 #71554 üzenetére
(Vár)Megye, az legalább stimmel. Tényleg fejetlenség vagyon. Lehet, bringával hozzák? Időkapu záródott közben...Persze, ez nem panaszkodás akart lenni.[ Szerkesztve ]
Pálinkában ázott májjal. Küllők közé szorult lábbal. Vajon meddig bírom , háton? Útközépen fekve, nyáron. P
-
Topikgazda
válasz dzf007 #71579 üzenetére
Ismerjük már a folyamatát, a résztvevő cégeket, mert nem mostanában kezdtünk azzal foglalkozni hogy mit lehet csinálnia az itteni lassú kézbesítési résszel. Ha neked van rá időd akkor fusd a köröket, újra.
Nem véletlenül írtam hogy magánszemély ügyfelekkel nem foglalkoznak azok a logisztikai cégek akik a vámoltatást és a kézbesítő céghez eljuttatást végzi, a szállítási folyamat erre a részére neked nincs semmiféle ráhatásod, jogosultságod.
Türelmesen megvárod amíg nem kézbesítik neked, aztán ha letelt a vállalt 15 munkanapos kézbesítési idő kéred az 1 $-os kupont, aztán várod hogy az AliExpress szállítási védelmi ideje leteljen és ha nem érkezne meg indítod az AliExpress-en a meg nem érkezett dispute-t.
Ha a kézbesítő cégnek átadják akkor meg a tőlük kapott értesítő alapján már lesz ráhatásod a szállítási folyamat utolsó mozzanatára, a kézbesítésre. Jó pár évtizede ez így megy.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz dzf007 #71581 üzenetére
Az azért tiszta hogy te semmiképp nem vagy az ügyfelük ebbe a munkájukban?
Futottunk köröket már, ha válaszolnak akkor te azzal nem fogsz semmire sem menni, mert ők csak a kézbesítést intézik és az lesz a válasz hogy ők az ilyen számú csomagot nem kapták meg. De ha téged megnyugtat írj, de nincs kötelezettségük válaszolni. Keveeb stressz ha túllépsz ezen. -
Topikgazda
válasz dzf007 #71602 üzenetére
Majd oszd már meg hogy nálad elfog-e térni a rendszer az eddig megszokott, idő előtt indított dispute-ok ügyében.
Nem sok ilyen ügyed volt ezek szerint, de hidd el nem véletlenül van ez alábbi kiírva a vásárlásnál
Ez is egy november 21-én vásárolt 13 munkanapos kézbesítési garanciás vásárlásEz a legkorábbi dátum a dispute indításra:
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz dzf007 #71604 üzenetére
Akkor is áll a kérésem.
Viszont kíváncsiságból kérdezem mindenféle minősítés nélkül.
Ezek mivel úton vannak, egy részük itt van csak a 13 vagy 15 munkanap telt el és nem lett kézbesítve visszakéred a pénzt az a chat robot visszaadja akkor mi a szándékod a nem kifizetett termékkel?
Azt is vedd figyelembe hogy nem az eladó vállalta a 13, 15 napos kézbesítést, ami nem teljesült, ő elküldte az általad megvásárolt termékeket, de egy fia centet nem fog belőle látni mert meg sem kapja a vételárat. No ez biztos nem fogja ezt az AliExpress promóciót támogatni, vagy azt hogy magyar vevő vásárolhasson tőle mert a dispute-oknak van hártánya is.
Aztán az is előfordulhat hogy az AlIexpress "védi" magát és a túl sok dispute-t úgy hogy a termék már rendeletetési országban van, ezért fiók lezárással honorál.
És még egy a vámolás miatti csúszás vis major, szóval akár ezzel is elutasíthatják. -
sambenez
addikt
válasz dzf007 #71607 üzenetére
Akitől vásárolsz az nem egy milliárdos cég. Ha megjön a csomag és nem fizeted ki, az szimpla lopás. Tehát tolvaj leszel, pont olyan mint aki bemegy a közértbe és ellopja ami neki kell.
A csomag pedig jó eséllyel meg fog érkezni, csak kicsit türelmesebbnek kellene lenned, pláne ha látod, hogy a szállítás alatt van némi csúszás. -
Topikgazda
válasz dzf007 #71607 üzenetére
Az eladó nem tehet róla hogy az AliExpress nem kézbesítette neked a magyar logisztikai cég miatt 15 munkanapon belül.
Nekem nem természtes hogy őt büntettem hogy nem fizetem ki a termékét, amit elküldött nekem. Szóval az eladó szívatása tőlem távol áll, ha vétlen az ügyben.
Te meg másként látod, rendben. Ezen nincs mit tovább beszélni.
Egyszerűen valamilyen okból én képtelen vagyok így megközelíteni az ilyen problémát, igaz én maradi gondolkodásúnak számítok a mostani időkben.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz dzf007 #71625 üzenetére
Rövid magyarázat. Az év 52 hetéből a 47. hét végefelé megvett és mondjuk a 48. héten elindított csomagod benne van abban az 600 millió csomagban ami egész évre (kivéve 1 hét) vetítve szállítanak a logisztikai cégek, posták.
A 11.11.-én vásárolt és a 46. héten szállított csomagod meg venne abban az 500 millió csomagba, ami csak erre a hétre koncentrálódott.
Éves viszonylatba mondjuk jön Európába 1,1 milliárd csomag, de nem mindegy hogy 51 hétre jut 600 millió ami heti 11,7 millió, vagy 1 hétre 500 millió.
11,7 millió <-> 500 millió
Olyan aki ezt normálisan fel tudja dolgozni az nem létezik a Földön. Az lenen fura ha nem válztozna semmi a kézbesítáési, szállítási vonalon, ha konstansnak tekintjük a munkát végző embereket és technikai eszközöket, kapacitásokat ilyen csomag mennyiség eltérés esetén csak a feldolgozási idő tud növekedni.
Nem pontos számok mert egy kicsivel több ennél. -
Jester01
veterán
válasz dzf007 #71640 üzenetére
Ha van egy bármilyen rendszered amit x átlagos terhelésre méreteztél és egy bizonyos időszakban ráengedsz 10x terhelést akkor az nem fogja bírni. Plusz repülőjáratot esetleg könnyebb indítani mint hirtelen felvenni mondjuk még száz futárt (már ha jármű egyáltalán van elég) vagy egyéb érintett dolgozót egy hónapra.
Bedobálják a raktárba a csomagokat, szerencsés esetben nagyjából időrendben fognak kikerülni de előfordulhat hogy pár darab kicsit tovább marad a kupac alján.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
-
Topikgazda
válasz dzf007 #71676 üzenetére
Nem érthető a kérdés. Amikor megkezdődött a szállítás onnan számit még akkor is ha új azonosítója lesz, itt az AliExpressen. Az Order details és az Estimated delivery time. Ha ott 2 dátum van akkor az első. A végső dátum meg a fenti számláló ahol azt írják hogy azután va 15 nap a dispute-ra.
-
Harcipocok84
junior tag
válasz dzf007 #71758 üzenetére
Szerintem még ne add fel. Nekem is volt mostanában olyan csomagom hogy rendelés után 5 nappal már Magyarországon volt a csomag, majd ott röpke 15 nap után kaptam meg... Azért elég beteg, hogy 5 nap alatt felvették kínában, átment az exporton, repülővel leszállították Magyarországra, majd onnan 15 nap alatt jutott el hozzám De tudom ,ez extrém eset.
És én nem nézem el nekik olyan könnyen mint több csoporttárs. Igen, 11.11 volt, özön csomag, de most komolyan nem lehet erre felkészülni? Nem idén volt először ilyen.
Tudtuk mi is, és ők is hogy nagy dömping lesz... csak hát sokkal egyszerűbb azt kommunikálni hogy "A megnövekedett csomagszám miatt az ügyintézési és a kézbesítési idő megnövedhet" mintsem tenni ellene.Egyébként nekem is van olyan csomagom ami ~26 napja le van vámolva, mégsem lépett tovább.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Külpolitika
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Háború Izraelben
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Politika
- Videós, mozgóképes topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Milyen alaplapot vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen