Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • coco2

    őstag

    válasz IMIIKE1998 #12024 üzenetére

    Feltételezem én, kulcsszavakat kell kiértékelned, aztán utána járnod, miért vannak a kulcsszavak azokon a népszerűségi pozíciókon, ahol éppen vannak, milyen reklámkampány vagy helyi kulturális szokvány stb juttatta őket oda, és ha lefordítanák őket más nyelvekre, az ottani környezet életviteli szokásaihoz és meghonosított marketing értékeihez, milyen megfelelőik vannak.

    Ha engem kérdezel, nem valós a munka, mert piszkos üzlet. Kajak nem tehetsz arról, hogy egyik országban már lezajlott egy marketing háború, a másiknak meg olyan gyenge a piaca, hogy senki se fizette ki érte a révészt, és mindazt a te nyakadba hajítanák, hogy "old meg". Nem lehet olyat csinálni. Marketing értékeket nem megkeresnek, hanem megteremtenek, és nem okosan, hanem nagyon sok pénzzel.

    កុំភ្លេចប្រើភាសាអង់គ្លេសក្នុងបរិយាកាសអន្តរជាតិ។

Új hozzászólás Aktív témák