Új hozzászólás Aktív témák
-
Exodion
aktív tag
Nem annyira urban legend az. Probalj meg egy ASUS videokartyat/alaplapot/sot igazabol barmilyen komponenst az ASUS/Gigan/MSI-n keresztul (igazabol barmin ami nem EVGA es nem tapegyseg) gariztatni aztan mondjad az urban legendet . Ugy elhajtanak a bolthoz ahol vetted hogy azt se tudod melyik ut vezet Budara.
Persze abban egyet kell ertenem hogy amikor a markaszervizek megkapjak a dolgokat (mar ahol tenyleg csinalnak is valamit) onnan gyorsul a sztori (szemelyes tapasztalat). -
bezilaci
csendes tag
-
hoffman_
nagyúr
sziasztok,
egy kis segítséget kérnék, érdeklődnék, hogy jellemző forgatókönyv-e az alábbi:
- leadtam egy többszöri ellenőrzés után hibásnak vélt terméket (SF600 táp) jan. 19-én
- eltelt több hét, nem jelentkeztek, a héten kerestem őket, hogy mondjanak végre valamit: jan 26-án a szervihez ért a táp, azóta nem érkezett vissza a javításból és nem kapott új státuszt.
- jeleztem, hogy két nap múlva letelik a 30nap, ez így már azért sok lesz, szeretném vissza javítva, vagy új terméket
- jóváírást akartak adni (anno 41e volt, most 62e a cucc, van is nekik raktáron)
- mondtam, hogy nem, köszönöm, az nem lesz okés, a terméket szeretném, a héten. azt mondta az üfsz, hogy persze, rendben, így intézi.
- ma, két nappal később, kaptam emailt és jóváíró számlát az eredeti 40 ezres összegről...hogy fussak neki, hogy ebből termékcsere legyen, de mihamarabb most már?
ui.: látom, hogy pont jókor futottam bele, épp márkaszerviz téma van.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
ez kabaré, ma reggel azért sikerült egy ilyennel felhúzniuk. slussz poén, hogy raktáron is van nekik. én meg nyeljem be a 20 ezer diffit. hát persze.
Üdvözöljük!
Köszönjük a megkeresést.
Cserére nincs lehetőség. A pénzvisszafizetéshez kérjük adja le a hiányzó kiegészítőket.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Lackooo84:
na de minden egyes ügyben békéltető? ne vicceljünk már...
a javításról szó nem esett, nem jelezték, hogy javítható. cseretermék felajánlás sem történt (csak az ügyfélszolgálatos mondta telefonon, hogy intézi). ahogy tegnap este olvasgattam, egyre durvábban csúszik hátra a listán az alza valóban, részemről kerülendő lesz.[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Exodion
aktív tag
válasz hoffman_ #5211 üzenetére
A corsairhez hiaba is mennel meg ha adasvetelid is lenne rola .
"This warranty is limited to the original purchaser and is non-transferable, except where prohibited by applicable local law." - [link]Ez az "except ..." sem hatotta meg oket amikor en akartam hasznalt tapot garanciaztatni veluk 1-2eve. Csak az original tulajdonossal targyalnak.
[ Szerkesztve ]
-
L4mie
veterán
Azért az vicces, hogy nem lehet több összeállítani való PC-re céges árajánlatot kérni....mert VGA limit van...ügyfelenként csak egy! Ennyit a csodás B2B programról....
közben meg puncsos haverok talicskázzák ki a vga-kat.
[kép][ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
aktív tag
-
L4mie
veterán
válasz Mr.Csizmás #5215 üzenetére
Tiéd csizmi
ja leüthetted volna
vagy odamehettél volna megkérdezni, hogy ő hogyhogy kaphat raklapnyi vga-t?
Netán több személyisége volt mint Billy Milligannek? O.o[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
hoffman_
nagyúr
válasz Exodion #5212 üzenetére
még abban is bíznék, hogy van olyan jófej az első tulaj/eladóm, hogy közbenjárna nekem. csak a pofátlanságnak is van határa, ma újra beszéltem egy ügyintézővel, ő még tapló is volt. nem is értem, komolyan
Erdei88:
ez nem is rossz ötlet, erre rá se mertem nézni, de ez így jó lehet. köszönöm a tippet! más kérdés, hogy az elmúlt napok tanulsága plusz a topic garancia és egyéb probléma ügyei miatt nem is bíznék a garijukban, Corsair-hez küldözgetni meg macerás.[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
őstag
válasz hoffman_ #5209 üzenetére
A hozongesedre valaszolva. Ha egy termek nem 72 oras, akkor a bolt megteheti hogy nem cserel hanem eredeti vetelarat terit. Amit akarsz, az aranytalan tobbletkoltseget jelent a boltnak, magadra nezve pedig jogalap nelkuli elonyre (penzbeni) probalsz szert tenni. Itt a megoldas az lett volna, ha turelmesen kivarod mire a gyarto megjavitja esetleg csereli.
Legjobb pelda, a vga kartyak esete. Ropkodnek a 300 ezres kartyak hasznaltan, bolti garanciaval amik anno harmad aron voltak megveve. Na most az ha elhullik, remelem sokan tudjak hogy az eredeti vetelar lesz visszafizetve. Nem lesz uzlet, aki cserelne.
[ Szerkesztve ]
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Sziasztok!
Mit jelent a raktár nyitvatartás? Rendeltem egy terméket, amit előreláthatólag ma este 18 órától lehet majd átvenni. Na most az üzlet elvileg nyitva van 18:30-ig, de vajon így át tudom venni a rendelt terméket este 6 óra után? Vagy holnap reggel át tudom venni, vagy meg kell várni a hétfői raktárnyitást?
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Intruder2k5 #5221 üzenetére
Az evek megfigyelesei alapjan fssag. Van egy potato cuccom (gyartoi beszallitas), egesz heten pentek 18:00-t irt atvetelre, erre tegnap du fel 5-kor sms, hogy mehetek erte.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Mr.Csizmás
félisten
a minereket pont nem fogja érdekelni, addigra 3x kitermelte btc-ben az értékét.
amúgy meg ostorozhatod kicsit a magyar nagykereket is, akik a beépített haveroknak tolják ki a vga-kat, hogy nem jut el a kisker láncba se.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
bezilaci
csendes tag
Hülyeségeket írsz!
Ez a jogszabály nem megfelelő alkalmazásának/félreértelmezésének a tipikus példája, főleg erre a konkrét esetre. Ilyen szöveggel a senkiházi kereskedők szokták lekoptatni a kevésbé tájékozott vásárlót.Igenis jogos a hőbörgése a fórumtársnak és van lehetőség jogorvoslatot kérnie, csak kérdés megéri e a belefektetett időt és energiát.
[ Szerkesztve ]
-
Exodion
aktív tag
válasz bezilaci #5229 üzenetére
2013. evi V. torveny, 6:159. § [Kellékszavatossági jogok]
...
(2) Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint
a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy
Nem lekoptatas ez egyszeruen nem fogja kicserelni mert annyival magasabbak a mostani arak . De lehet a jogasz topikban okosabbat is tudna kerre mondani. -
fatal`
titán
válasz Exodion #5230 üzenetére
A dolog ott bukik, hogy a cserét a hibás termékkel ilyenkor a gyártó állja és nem a kereskedő, ugyanis ő adja a garanciát (az Alza fele).
Tehát semmilyen többletköltséget nem jelent a csere az Alzának, pontosan 0 forintjába/eurojába/cseh koronájába kerül.
Egy nagyker esetén ilyenkor szó nélkül cserélik a terméket (ha még gyártják a konkrét típust), teljesen mindegy mikor mennyibe került.
Így a fogyasztót érné kár, ami szembemegy a garanciával/jótállással.
Arról nem beszélve, hogy kellékszavatosság != jótállás.
[ Szerkesztve ]
-
bezilaci
csendes tag
válasz Exodion #5230 üzenetére
Igen, magasabbak a mostani árak (ahogy egy 10 év garanciával rendelkező termék esetén is azok lesznek, mondjuk 9 év hibamentes használat után) így azt is látni kéne, hogy nem egy 40ezres tápról van szó, hanem egy 60ezres rossz tápról.
A kicserélés semmiféle többletköltséggel és jogosulatlan előny szerzésével nem jár, hisz mindenben megegyező paraméterű termékről beszélünk, ahogy a gyártó/forgalmazó is egy ua fogja kicserélni.
Amennyiben a vásárló elfogadja a visszafizetést, úgy ő anyagi hátrányát szenved, hisz a teljesen ua, számára kiválthatatlan eszközt, már magasabb áron tudja csak megvásárolni.
És akkor most ebben lássuk azt is meg, hogy a kereskedő ellenben olyan anyagi előnyre tesz szert, ami őt nem illeti meg, hisz a gyártó díjmentesen kicseréli neki a terméket és azt a jelenlegi magasabb áron fogja értékesíteni.[ Szerkesztve ]
-
Executioner
tag
válasz Exodion #5230 üzenetére
Mi köze ennek a mostani árakhoz?
A kereskedő elküldi a hibás terméket a gyártónak vagy fogalmazónak aki pedig javítja vagy cseréli a terméket. Nincs többletköltség!Egyébként fordított esetben amikor az árak csökkentek akkor esélytelen volt pénzt visszakérni. Érdekes módon csak a csere -bármire- jöhetett szóba.
Exec
-
bezilaci
csendes tag
válasz Executioner #5233 üzenetére
+1
Ebben már van tapasztalatom egy bányászláz alatt horror áron megvásárolt VGA 3x-os meghibásodását követően. Inkább a föld alól is kerítettek egy másikat, minthogy vissza kelljen fizetni az akkori áron.
[ Szerkesztve ]
-
,
addikt
válasz Executioner #5233 üzenetére
"Egyébként fordított esetben amikor az árak csökkentek akkor esélytelen volt pénzt visszakérni. Érdekes módon csak a csere -bármire- jöhetett szóba."
Ez a része így van, ahogy írod, amikor csökkenek az árak, akkor csere lesz mindenképpen.
Viszont amikor fölmennek az árak, akkor meg az eredeti vételárat adják vissza mindenhol, legalábbis nekem eddig még sehol sem cserélték olyankor a hibás terméket. Nem akarok ide konkrét boltneveket írni, de van jópár 3 és 4 betűs bolt, ahol már megtapasztaltam ezt a saját bőrömön is. Jogos vagy sem, de ezt csinálják, ez a bevett gyakorlat náluk. -
hoffman_
nagyúr
72 oras? nem ertem mire celzol ezzel. vettem egy termeket, ami hibas lett jotallasi idon belul. (ertem mit akarsz a 3 nappal, csak nem jogos.) leadtam javitasra. letelt a 30 nap, nem tudtak megjavitani. raktaron volt masik termek, azonos. miert irnak jova az eredeti arat? torvenyi kotelezettseguk, tudtommal, javitast, vagy sikertelenseg eseten ugyanolyan cseretermeket biztositani, ha az ugyfel ezt a megoldast preferalja.
ui.: egyet is ertettek vele, toroltek a jovairast, meglepo modon elnezest kertek, jelenleg varom az uzletbe a cseretermek szallitasat. az meg kerdeses, hogy egy bontott, karcos valamit kapok-e, vagy valoban egy uj termket, a hetvege majd megvalaszolja.
Amit akarsz, az aranytalan tobbletkoltseget jelent a boltnak, magadra nezve pedig jogalap nelkuli elonyre (penzbeni) probalsz szert tenni
pont, hogy forditva. a bolt tenne szert jogalap nelkuli elonyre, ha a megvett termekem nem javitana, visszaadna az eredeti arat es megvetetne velem dragabban ugyanazt. en vettem egy termeket, tole, mint kereskedotol. amire vonatkozoan vallat 7 ev garancit - javitasra es/vagy cserere. a penzvisszafizetes egy harmadik, zarojeles opcio, amennyiben az elozoek nem mukodnek.
amennyiben ezzel nem ertesz egyet, nekem nem jelent problemat, de kerlek akkor a vonatkozo jogszabalyt linkeld be.
szerk.: nem olvastam tovább, csak utólag, látom pár fórumtárs már beleállt a kérdésbe. lábjegyzetben köszi ezúton is, egyetértek, leírtátok a tényállást.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
addikt
Sziasztok!
Régen jelentkeztem be az alzára, most kér egy sms kódot. Meg is jött, de 11 karakterből áll. Azt hogy kellene 4 felé osztani?
Ha elkezdem írni az elsőbe, magától nem megy tovább a következőbe. Ha mindegyikbe írok 3at, az utolsóba ugye 2 jut, akkor se jelenik meg semmi tovább gomb. Kértem újraküldést, ugyanaz a kód jött megint.Ryzen 7 5700G, 32 GB, RX6600XT, Windows 11
-
aktív tag
-
mike1334
veterán
Megoldható, hogy az üzletben elálljak a netes vásárlásomtól? Illetve akár azonnal vegyek egy készleten lévő ugyanolyan terméket? Pixel hibás cucc, ha boltban veszem, és látom, akkor nyilván át se veszem, de így csak átvétel után tűnt fel. Alza szerint 1 pixelhiba nem tartozik a szavatosság keretében javítandó hibák közzé, ezért elállnék, és vennék egy másikat.
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
aktív tag
-
mike1334
veterán
válasz RudiLicenc #5244 üzenetére
Tartok tőle, hogy ugyanazt kapnám vissza
Szombaton vettem át, csütörtökön megrendelem személyes átvétellel, pénteken átveszem, közben meg elállok...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
aktív tag
-
mike1334
veterán
válasz RudiLicenc #5246 üzenetére
Helyben lehet rendelni/elállni? Nem tudom melyik nap jutok el oda. Vagy elállhatok/megrendelhetem már most, és majd pénteken elhozom/visszaviszem? Az elég gyanús a rendszerük szerint, nem?
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
aktív tag
válasz mike1334 #5247 üzenetére
Rendelj mégegyet, majd állj el a mostanidtól. Utána valamikor bemész a boltba, átveszed az újat, majd a régitől elállsz. Senki nem fog szólni egy szót sem
Hidd el, egy gépházzal trükköztek ők maguk is nekem, nagyon jófejek, és nem velük tolsz ki amúgy sem. (Tulajdonképpen senkivel sem, jogodban áll elállni egyértelműen).
Üdv!
-
mike1334
veterán
válasz RudiLicenc #5248 üzenetére
Köszi!
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen program, ami...?
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- 2025-ben jöhet az Intel Panther Lake processzora
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest