Új hozzászólás Aktív témák
-
sanzi89
addikt
Két nap múlva írt az Alza, hogy a tranzakció valamiért el lett utasítva, a vásárlást pedig törölték.
A számlámon a mai napig zárolva van az összeg, a zárolás július 10.-éig él, remélem nem fogják mégis levonni. Addig meg nem tudom használni a pénzem.Megrendeltem utánvéttel újra, már használom is a terméket. Nem értem, amikor a Vaterának fizetek 100 Ft jutalékot, akkor nekik megéri egy normális online fizető rendszerrel együttműködni, az Alza meg egy teljesen nevetséges felületen elkéri a bankkártya adataimat (amivel azt csinálhat amit akar, mert nem a bankkártyás szolgáltatónak adom meg az adatokat) és 24 órán belül majd történik valami. Ez egyszerűen nevetséges és totálisan amatőr.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
-
maj-viktor
őstag
válasz Marosko #2270 üzenetére
valóban.... ALZA future shop!
tök nehezen találtam meg a videót!
https://youtu.be/5T_-etqw4S0
https://index.hu/gazdasag/2018/02/24/fapados_aruhaz_alza_magyarorszag/
0-24 nyitva... totálisan automatizált, emberek nélkül, stb.
Belegondolva, aki vállalkozik, az tudja milyen nagy részt kivesz az emberi tényező a vállalkozásból! (Bér-adó-járulék,stb. - bő 30-40%-ot simán), így automatizálva-robot meg... olcsóbbak lehetnek a dolgok amúgy! (és persze több munkanélküli! Elveszik a munkát! A gépek lázadása! )Tök durva belegondolni, hogy mondjuk hajnali 2kor leöntöm a billentyűzetem kólával és kell egy új billentyűzet... bemegyek egy ilyenbe és pikk-pakk megkapom! vagy elég csak mondjuk vasárnap este valami sürgető dolog - egy gyors ajándékot venni éjjel, stb. (amikor már normál boltok nincsenek nyitva mert zárnak mondjuk 8kor)
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
sb
veterán
válasz Marosko #3362 üzenetére
Igen, ez itt igencsak érdekes volt.
Viszont most nincsenek a helyzet magaslatán szerintem sem.. volt ma egy rendelésem ami van az üzletben, kifizettem kártyával azonnal de a rendelésnél azt írja nincs kifizetve. Csak ezért nem vehetem át.
Rájuk telefonáltam, de le se sz*rták: majd frissül.Erre szóltam, hogy van egy másik is, ami 2 hete "fizessek" státuszban van, de azt is rendelésnél fizettem és megjött a postára 2 hete, ideje lenne átváltani. Írtam is 1 hete nekik, de semmi reakció. Erre próbálták elütni, hogy akkor már mindegy, maradhat így is.
Mondtam, hogy talán mégse, mert így nem engedi letölteni a játék kupont. Akkor utánanéz... azóta is nézik, ahogy 1 hetet a levél óta...[ Szerkesztve ]
-
sb
veterán
válasz Marosko #3414 üzenetére
Igen, azt látom, hogy káosz van.
Nem is csak ahhoz hasonlítottam... az azonnal átment fizetések most voltak 2 hete. Gondoltam akkor már őrültek háza volt szintén a kuponozás alatt, de ezek szerintem nem.Az biztos, hogy most ez lehet, látszik. 1 nap átfutással megjött a már említett, egyébként a boltban lévő termékre a mail, hogy átvehető... majd egy újabb mail, hogy holnapig vegyem át vagy törölve lesz.
Mellette van olyan is, ami már 2 hetet fog csúszni az üzletbe beérkezéssel... szerencsére nem gond.
Ezt az egyet nem értem, hogy a már 2 hetet teljesült, átvett rendelésem miért nem bírták lezárni. Ha egyszer a telefon felvételére volt idő és megbeszéltük.Meg nem is arról van szó, hogy ezt felrónám. Csak itt ezzel pl. most magukkal csesznek ki. Utólagos fizetéssel már rég átvettem volna, most meg 2 napig megy át a rendszeren majd ők szólnak, hogy gyors legyek ám.
-
nyikszi
őstag
válasz Marosko #3414 üzenetére
Akkor nekem mázlim volt? Ki találta az Asszony, hogy a Fiamnak még vegyünk valamit. Megrendeltem délelőtt, utánvéttel, alzaboxba és azt írta, hogy másnap, csütörtök reggel 8-tól átvehető. Majd reggel látom, hogy két üzenet jött. Az egyik, hogy késni fognak, ez kb. éjfélkor jött. A másik hajnali 2-kor (!!!), hogy várhatóan 1 napot csúszik, tehát pénteken várható (ez egyben volt az előző levéllel). (Egyébként ha nem kaptuk volna meg nem dőlünk a kardunkba, már minden lényeges megvan.) Majd 3 (!!!) órakor jött egy másik levél, hogy elküldték az alzaboxba. Gondoltam is, hogy azért 1,5 nap alatt csak odaérkezik Majd jött az email csütörtök 9 körül, hogy épp most tették be az alzaboxba Csúsztak 1 óra pár percet Szóval jól csinálják. Összesen 6x rendeltem most tőlük, egyszer csúsztak egy napot. Tényleg sok cég példát vehetne tőlük. (Bár az egyik kuponnal rendelt fülesről hiányzik a szivacs, szóval az már bontott volt, de nyilván nem fogok panaszkodni emiatt )
''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''
-
csababarca
őstag
válasz Marosko #3437 üzenetére
én ezt.
pl az alsó az első rendelésem, és még a fizetés is ott van, pedig ki van fizetve, átvettem stb.
ezek alatt egyébként vannak a kiszállított megrendelések.de van három ilyenem, ami még mintha függőben lenne, pedig már rég nincsiPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
-
Darth_Revan
veterán
válasz Marosko #3486 üzenetére
Mondjuk már én is anyazok néha hogy a francert veszek észre olyat amit a legtöbb ember nem (csak miután egyszer meglátom már idegesít)Ezek után inkább gariztatom, az egyszerűbb és gyorsabb mint kinlodani az online ügyfélszolgálattal és heteket várni bevizsgálatára meg utalasra.
Személyesen pörögnek és korrektek de az online ügyfélszolgálat most eléggé lassú es agyilag sem tűnik ugy mintha ott lennenek mert fel sem fogjak amit írok.Defelfogkm úgy hogy csak az ünnepek miatti kapkodás miatt van ez
-
fatal`
titán
válasz Marosko #3549 üzenetére
A szenci logisztikai központot nem tudtam, de akkor jól sejtettem.
Láttam a boltban, hogy az ottani raktár nem valami nagy, nemzetközi alatt a pont a prágaira gondoltam. Ha jól sejtem onnan szolgálják ki a német és angol vásárlásokat is.
(#3550): Én a garancia miatt valószínűleg nem. Illetve pontosítok, ha ki lehet hívni az itteni márkaképviseletet probléma esetén, akkor igen.
De a Csehországból származó eszköz miatt, ha jól tudom nem mindig érvényes rá az itthoni garancia. Egy mosógép szállítása nekem körülményes lenne. Szerintem érdeklődd meg előtte az itthoni szervizt, hogy az Alzából vett mosógépet tudod-e velük javíttatni.
-
válasz Marosko #3664 üzenetére
Az újszerű termékek, azok mennyire újszerűek, mi alapján vannak kategorizálva, a felbontott az új, csak vissza küldött, az újszerű meg használt, de azt hogy? Garanciával javították, vagy hogyan lesz használt újra értékesítve
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
válasz Marosko #3668 üzenetére
köszönöm, akkor meglátom mi jön, nem tetszik megy vissza, annyira nem volt olcsó, a 3 hónappal rövidebb garancia nagyjából indokolja az árát
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
libus
őstag
-
PainKiller13
őstag
válasz Marosko #3689 üzenetére
A legújabb email, ami tegnap jött, az ez:
Üdvözöljük!
Elnézést a kellemetlenségért.
Sajnos a csomag eltűnt a szállítónál, és mivel a termék már nincs raktáron, a visszafizetést tudjuk biztosítani.
Megértését és válaszát ezúton is köszönjük.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Tisztelettel,
Csaba Gál - Alza.hu -
sb
veterán
válasz Marosko #3664 üzenetére
Készül vmi akció?
Nálam is elakadtak a dolgok megint.
Lenne egy cserém, nem reagál rá senki. Ráadásul a komplett rendelés eltűnt a rendszerből.
Volt egy meg nem kapott termékem karácsony előtt - arra azt írták még akkor, hogy jóvá lesz írva de semmi azóta.
Egyelőre türelmesen várok, de lassan 1 hónap lesz bármelyik gond elintézése... és van bőven. -
boogie84
veterán
válasz Marosko #3702 üzenetére
Haladás a témában:
1. mail:
Tisztelt Vásárlónk!
Az általad visszaküldött ... terméket elfogadtuk feldolgozásra reklamáció ... szám alatt. Az ügy menetéről e-mailben fogunk tájékoztatni.
2. mail:
Feldolgoztuk a következő panaszodat: reklamáció ....
A teljesítés módja: Pénzvisszafizetési jóváírási értesítés
3. Státusz:
Lezárva pénzvisszafizetési jóváírási értesítésselGyors, és információ teljes az Alza! Tőlem kapnap egy piros pontot!
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
sb
veterán
válasz Marosko #3743 üzenetére
Ugye?
Pedig már van ami meg lett oldva.Így visszagondolva nem volt annyira sima menet, kb. a fele elhasalt valahol a decemberi rendeléseknek. Azóta azért javult az arány.
Tényleg úgy tűnik nekem, hogy békeidőben amikor megy rendesen az automata feldolgozás akkor minden oké. De ha valahol lehal akkor utána nehézkes visszabillenteni.
Lásd: rendszerből eltűnt rendelés. Vagy egy másik "nincs fizetve" rendelésem amit úgy sikerült "fizetve" státuszba továbblökni kérésre, hogy utána az automata kérte a fizetést újra. Meg becsúszott egy nem működő cucc is... az nem a rendszer hibája.
Ez van.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN