Új hozzászólás Aktív témák

  • envagyok

    veterán

    válasz Sanchez638 #60751 üzenetére

    Én a veterán motorokkal járok így folyamatosan. Mire kiderül, hogy valahol pihen egy jó kis ritka darab, addigra vagy megveszi vki vagy kidobják.
    Egyszer volt szerencséje egy havernak, aki puch 350gs-t akart összerakni (nekem is van olyan egy restaurálva), és a házuk előtt ment el egy autó tele vashulladékkal, és a vágyott kipufogó ott figyelt rajta, vitték volna méhtelepre. Neki akkor szerencséje volt, mert kocsiba vágta magát és utolérte őket.
    Többszázezer forintot spórolt ezzel, kb annyiért lehet beszerezni. Egy másik érdekesség, ezen a motoron a főtengelyt és a váltót egy kb 5cm átmérőjű kúpos, Ívelt fogazású fogaskerék hajtja össze, legyártatni szinte lehetetlen, pár db van eladó horror áron.
    A hátsó kerékben lévő kuplung is megérne egy misét.
    Ehhez képest a régi hardverek gyűjtése aprópénz. A komplett hardver gyűjteményem jóval olcsóbban be lett szerezve, mint annak az 1 szem motornak a felújítása úgy, hogy szinte mindent magam csináltam.

Új hozzászólás Aktív témák