Új hozzászólás Aktív témák

  • Frawly

    veterán

    válasz MasterDeeJay #63134 üzenetére

    Ez nem csak akkor volt igaz, a mai napig jobban feküdnek az OpenGL-es játékok az NV kártyáknak. Sokkal inkább már új játék nem nagyon használja az OpenGL-t, mikor mindenki Vulkan-nal helyetessíti, csak a régiek, azok meg úgyis több száz fps-sel futnak, és nem érdekes ez a különbség.

    Az r_smp 1 kapcsoló elég bugos, legtöbbször vagy csak szimplán nem működik, vagy bugokat, fagyást okoz. Én a mai napig várom, hogy valaki írjon olyan SMP-s Q3 motor implementációt, ami a több szálat normálisan használja. Lenne értelme, mert elég CPU limites motor nagy felbontáson is, és a fizikája is fps-függő.

    Anno sima 9600-as (nem Pro, nem XT) Radírral teljesen játszható volt az RtCW, igaz nem lehetett mindent high-ra tenni. Nemrég játszottam vele i7-2620M-es notin HD3000 integrált grafikus lassítóval, az ugyan vitte max. grafikán 1366×768-ban, de itt-ott eléggé a határon volt, igaz ez már nem sima RtCW volt, hanem iortcw, ami modern linuxos port, 64 bites, felturbózott grafikával.

Új hozzászólás Aktív témák