Új hozzászólás Aktív témák

  • FoxiestFox

    félisten

    válasz DBob #80747 üzenetére

    Hát igen kb ez történt.
    Mondjuk annyira erősek a mai CPU-k hogy lényegében célhardver sem kellene már összetett 3D positional audiohoz, elég lenne CPU-n (vagy akár GPU-n) futtatni és jó eredményeket lehetne kapni.

    Csak ugye a mainstream gaming mindig a 15-25 éveseket célozza nagyrészt (ahogy régen is, csak akkor mi voltunk azok :D) , és a mai 15-25 éveseknek nincs emlékük arról, hogy mit nyújtott egy A3D 2, azokban a játékmotorokban amikben normálisan implementálták.

    Tehát az hogy felveszel egy Aureal kártyával egy fejhallgatót, és Unrealben, Q3-ban pontosan hallod merre az ellenfél a fejedhez képest, hogy van-e köztetek fal, ahogy az effektek visszapattannak felületekről stb, akkora flash hogy én nem bánnám ha akár csak egy sw layer formájában, csak legyen ismét ilyen, mert kilépek Unrealből, belépek CS:GO-ba a modern gépemen és a fülem bassza az igénytelenség :(

Új hozzászólás Aktív témák