Új hozzászólás Aktív témák

  • Czo

    őstag

    válasz frescho #93439 üzenetére

    A GUS-ban nincs direkt D/A DMA, pont ezert segit sokat az SB emulalasban a Max-en es vagy a daughterboardon levo Codec (vagy ugye a pnp, amibe ez "benne van").
    Nekem cycle count remlik a GF1 dev doksiban varakozasra megadva idonel. Elo kene turni a doksikat. De az szinte biztos, hogy kb minden regiszter iras utan varni kellett, hogy a GF1 vegrehatjtsa azt amit.

    Node, ha nem DMA-val irtad a RAM-ot, mert az eppen foglalt volt (DMA-t inkabb a digi streamre hasznaltad, ugy, hogy egy kis bufferbe DMA-val irtad a byteokat, kozben a GF1-nek meg volt mondva, hogy 1-1 csatornan ezeket jatsza, majd ha jott a megszakitas, hogy vegzett, akkor ujralotted az elejerol. Bar, mintha ez magatol is ment volna? Az biztos, ezzel lehetett volna szerintem DirectSound drivert adni a Classicoknak, es nem csak a Codeces Max/pnp kaphatott volna DirectSound supportot), akkor ha valtoztatni kellett mashol a ramon, pl a hangszereknel, akkor a GF1 RAM iras funkciojat hasznaltad, amikor regiszterbe irtad az erteket, es a GF1 irta bele a RAM-ba.

    Mind a ket modnak volt ertelme.

Új hozzászólás Aktív témák