-
Fototrend
AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Megnyitott a Retro beárazás topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Czo
őstag
válasz
DarthSun #71805 üzenetére
Az a baj, hogy technikailag nem tud jo lenni, ha nincs double buffering. Ilyenkor 2 db kepernyo van, minden frame utan "kepernyovaltas" tortenik es az eddig nem lathato kepernyo lesz megjelenitve a kimeneten. A rendereles/rajzolas mindig arra a kepernyore tortenik, ami eppen nem latszik. Ekkor 640*480*2*3 byte lesz hasznalva a Voodoo 2 MB Frame Buffer memoriajabol (az elso *2 azert, mert 16 bites minden pixel, a *3 pedig azert, mert 2x kell elfernie a kepnek es 1x a Z-Buffernek). 800x600 eseten a
800*600*2*3 nem fer el 2 MByte memoriaban, ezert kell kikapcsolni a Z-Buffert, mert
800*600*2*2 az elfer. Viszont, vannak olyan Voodoo Chipsetet hasznalo kartyak, amiknel 4 MB Frame Bufferhez fer hozza a PixelFX (pl ilyen a Voodoo Rush), ezert ennel van lehetoseg 800x600 + Z-Buffer hasznalatra is, ezert tudsz a legtobb jatekban atvaltani 800x600-ra annal a kartyanal.Ha pedig nincs 2 framebuffered, akkor abba a framebuffer memoriaba tortenik a rendereles, ami eppen latszik, emiatt villogni fog a kep, mert egyszerre lehet rajta lathato a regi es az uj tartalom is, esetlegesen ha kozben volt keptorles, akkor az is. Szoval, ezert villog ez TNT-tol kezdve, Riva 128-on at mindenen. Az ujabb kartyak nagy reszenel, opcio sincs kikapcsolni legalabb a double bufferinget, hiaba allitod at, a driver mar ezt nem fogja figyelembevenni.
-
Bile Demon
őstag
válasz
DarthSun #71805 üzenetére
Annó 4MB-s S3 Virge 3D-vel nyomattam a "Jedy knightot" meg "Rogue squadront". Bugos volt, textúrahibás, lassú, de elindult és volt valamilyen szintű D3D támogatása annak is (Trio64-nek viszont nem volt).
Később láttam valakinél AGP-s Trio3D-t, azon valami grafikahibás Half Life1-et, de azon akkor már csak lesajnálóan mosolyogtam (Voodoo1 vagy Voodoo2) mellől.
Csak azért említem, mert talán annak is van valamilyen szintű D3D supportja.
[ Szerkesztve ]
Bruhe