Új hozzászólás Aktív témák
-
dergander
addikt
válasz atti_2010 #542 üzenetére
Egyrészt a CF hogy nemér semmit elég hülyeség,az AMD erre épít ha nemvennéd észre,a kaveri se véletlen müködik együbb bármely GCNel,meg egy alsó-közép kategóriás VGAval párosítva igencsak erős tud lenni.
Más,énis 3570Król váltottam,igaz én egyetlen egy játék alatt se látom hogy vesztettem volna.
-
atti_2010
nagyúr
válasz dergander #553 üzenetére
Mint telyeskörű AMD fan sem adok ezekre a CF-CFX-Dualra semmit pedig mindegyik jobban megy mint a SLI, egyszerűen anyagilag nem éri meg.
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
Alastair'
nagyúr
Lent középen: dergander a kaveri vásárlása után.
[ Szerkesztve ]
Alister from Hell
-
atti_2010
nagyúr
Ha 45% mondtak akkor 35% biztos, az is földbe veri mind az Intelt mind az Nvidiát, csoközön.
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
korcsi
veterán
Ez igaz, a konfigra írtam a slide-ot.
A másik része ami nekem eddig leszűrődött a fórumból és egyéb forrásból a mante-val kapcsolatban, tömören: tehermentesíti a cpu-t, egyelőre.ati: úgy gondolod, hogy egy kaveri-n dvga nélkül ennyit fog gyorsulni?
[ Szerkesztve ]
referencia 5700(XT) plexi ARGB-s blokk eladó!
-
válasz dergander #553 üzenetére
Órajelek (mindkettőnél)? Egy két játék címe (van közte notóriusan 1 CPU szálat izzító)?
AC3-nál pl. még a HD5850-em sem volt rendesen "kihajtva" (mint az őszi árpa tavasszal) 2500K@4.5Ghz-en sem (volt, hogy egy CPU mag tekert 100%-on, a GPU kihasználtság 80% alatti volt, és akadozott ).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
stratova
veterán
[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
válasz stratova #561 üzenetére
Bocsánat, de ez nekem mocskosnagy hülyeségnek tűnik. A Mantle előnyeinek ecsetelésekor sose merül fel a Kaveri. De én már ebbe többet nem szólok bele. Holnap már nyilván ott tartunk, hogy valójában Mantle használatával lassulnak a játékok, mert a videokártya lesz a szűk keresztmetszet...
-
stratova
veterán
A fenti tesztek nem Manlte alatt készültek hanem DirectX 11 alatt.
Ha AMD saját képsorain szerepel, hogy Mantle főként a CPU-teljesítménnyel szorosan összefüggő API overhead-et csökkenti, akkor abból számomra az következik, hogy konkrétan ez az eredmény:
AMD Radeon R9 290X discrete graphics card using the 'Mantle' graphics API performed at 55 fps in Battlefield 4 compared to 38 fps using DirectX 11. Game settings 1920x1080, Ultra in-game preset, 4xAA, high FXAA, HBAO enabled. System configuration: A10-7850K APU, A88X Pro, 8 GB DDR3-2400, AMD Radeon R9 290X, Windows 8.1 and AMD Catalyst 13.11 Beta 9.5.
Elsősorban CPU limit csökkenését takarja. Egyébként ez a 38 fps szépen egybevág a pclab eredményével.
A10-7850K (3.7@4.0 GHz) Mantle - 55 fps (AMD)
A10-7850K (3.7@4.0 GHz) DX11 - 38 fps (pclab)
A8-7600 (3.3@3.8 GHz) DX-11 -34 fps (AMD)A kifejezetten Mantle alatt táltosodó Nitrous Engine ilyen dián szerepel:
A másik előny, hogy az APU IGP része kooperálhat egy másik GCN gpuval Mantle alatt (és a kooperáció nem feltétlenül szűkül a Dual Graphicset [AFR mód] támogató VGA-k körére) inkább a kisebb teljesítményű VGA-knak kedvez.
-
-
siriq
őstag
válasz stratova #561 üzenetére
Latszik a proci limit. Szo szerint. Raadasul FHD-ban ahol az amd-ek szerint mar nem szamit a proci. (ph teszt nem erdekel)
[ Szerkesztve ]
Meg mindig nincs 1000 oras BF3 nev, kozben mar masok is erdeklodnek utana... Mar bevallottan nincs 1000 ora neki... Varjunk Dec 31-ig a Mantle-a.
-
stratova
veterán
Csigavér. Amit én linkeltem nem hangulatkeltésre szolgált. Egyébként atti_2010 fórumtárs szvsz Kaveri GPU-jára gondol a konkurencia elpáholását emlegetve.
Már csak egy kontroller kell hozzá és kész a SteamHTPC
-
cskamacska
addikt
Sajnos a PH! nem szándékozik multi játékokat tesztelni, mivel az eredmények szerintük túl kiszámíthatatlanok. Persze ez a proci tesztjeik használhatóságát behatárolja(azaz aki csak multizna az így járt), de azért becsülendő, hogy próbálnak minél pontosabban mérni.
Azért remélem a single játékokban nincs ekkora különbség az Intel javára, bár a gamegpu.ru már egy ideje ijesztget a tesztjeivel.
stratova: atti_2010 fórumtárs bármire gondolhat, a lényeg az hogy verje el az Inteles megoldást.
A kisgépből pedig pont a lényeg hiányzik, a Hybrid Graphics
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Gainka
őstag
válasz cskamacska #569 üzenetére
Pedig szerintem sokaknak segitene 5 perc multi játék teszt videoval. pl meg lehetne belöle tudni hogy az i3-al mikro laggol e egy 750k val pedig nem stb, szerintem sokakat nem a pontos fps érdekelné hanem körülbelü hol játszható medium-high-ultra- full hd. ezeket simán meg lehetne tudni egy pár perc multy játékbol.
-
Findzs
addikt
nagyon nem tetszik ez az ár amin most kapható az A10-7850K
és ha mondjuk megnézünk egy 5800k árgrafikont akkor azt láthatjuk, hogy a megjelenés és a mostani ár közötti difi mindössze 4 ezer ft körül van
és ez elmondható a 6800k -ra iscsak remélni tudom, hogy pár hónap múlva lemegy 35 körülre, sok esélyt nem látok rá
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
stratova
veterán
válasz cskamacska #569 üzenetére
Az a gond, hogy igazán pöttöm házba többnyire alacsony profilú vagy 1 bővítőhelyes kártya fér, ha fér.
Ráadásul az LP7750 helyett inkább R7 250-et (Oland) kapni, ami gyengébb. R7 255-ből még nem látok LP-t pedig az szintén Cape Verde. ezekkel mondjuk sem a Dual Graphics (DX11) sem az Asynchronous Crossfire (Mantle) nem lenne rossz.[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
válasz stratova #564 üzenetére
Tudom, hogy a tesztek DX11-el készültek. Nem is hiszem, hogy egyhamar elkezdik használni tesztekben (a kezdeti csodát követően).
A gondom azzal van, hogy a 45%-os gyorsulást az AMD a BF4 single részében mérte és a fps számokból ítélve (ugye 100 körüli fps számra ugrott) nem egy R9 290X-en futott. Egy HD7970/R9 280X esetén meg nem tudom hogy lehet egy FX-8350 és i7-4770K közt 45%-ot kimérni BF4 SP-módban, mikor még multi alatt sincs ekkora különbség.
A Nitrous Engine diáját meg felesleges általánosságban vetíteni a Mantle-re, hiszen Abu85 1000x leírta, hogy nem mindenki fog ugyanúgy profitálni az API adottságaiból. A NE kapcsán az elejétől fogva azt magyarázták, hogy nekik a CPU limit eltűnése az öröm, nyilván ezt fogják egy saját dián is kiemelni.
(#567) siriq: "Ahol az AMD-sek szerint nem számít a processzor"
Azért a dolog tisztázása képp: Nem egy R9 290X mellett szokás ilyet hangoztatni.
[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
Attól hogy más az játékmotor Mantle révén ua. előnyöket élvezi, legfeljebb eltérő mértékben tudja kamatoztatni. Hol ugrott 100 körüli fps-re BF4, vagy ami még inkább érdekes, milyen beállítások mellett?
A korcsi által linkelt dián feketén- fehéren szerepel, hogy az akár 45%-os gyorsulás milyen körülmények között mutatkozott meg (ez dőlt betűs rész a hozzászólásomban).
Senki nem mondta hogy FX-8350 és i7-4770K között 45% eltérés lesz. Oxide is csak annyit hogy bizonyos feltételek mellett Mantle használatával FX-8350 i7-4770K-val versenyképes és bizonyos helyzetekben még 2 GHz-en is GPU-limitbe lehet futni. Ami ugyebár nem egyenlő az alacsonyabb fps-sel vagy hogy Mantle csak és kizárólag a CPU-limit eltüntetésével operál [de az ominózus 45% esetében ez lehetett a helyzet], mert itt a HW jobb kihasználtságáról van szó. Ellenben pl. nem lenne CPU limit okozta mikrolag.Ha lesz időd olvasd el ezt és nézd meg a videót.
[ Szerkesztve ]
-
dergander
addikt
válasz stratova #578 üzenetére
Megvalósulhat,mégpedig azért lesz kaverivel 45% a többi procival pedig csak 30,mert az igp átvesz bizonyos feladatokat a cputól,az igp a kaveriben csaknem 4x-e a cpunak. Ez lehet a magyarázat,ami jó irány mivel konzolositanák a pc piacot,egy adott gép kiöregedési élettartama nő valamelyest
-
Alastair'
nagyúr
válasz dergander #579 üzenetére
Ezek a konzolos meglátásaid örök ellentétek. Ha az AMD 5-6 évre tervezne egy cpu-t vagy vga-t, mint a konzolt, nem adna ki minden éven új szériát. Senki nem venné az új procikat, mert az 5-6 éves is ugyan úgy jó. Piacnak annyi, le lehet húzni a rolókat, mert senki nem vásárol.
Alister from Hell
-
leviske
veterán
válasz Alastair' #581 üzenetére
Új széria nem egyenlő azzal, hogy teljesen újradolgozott architektúra jön. Az AMD-nek pont érdeke, hogy átnevezgetésekkel és a 200-ashoz hasonló "generációváltásokkal" is pörögjön tovább az üzlet.
(#578) stratova: Katt a Mantle is up to 45% faster than DX feliratú képre és nézd felül a számokat. Beállításokat annyit látok, mint te, de egyértelmű, hogy az erőltetett "dia" nem ehhez az eredményhez tartozik.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez nem annyira gyanús. Dan Baker és Johan Andersson az iparág vezető szakemberei. Nekik ez gyerekjáték. Az lenne a lényeges adat, ha nem zsenik által implementált kód időigényét néznék.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A két motort elnézve ez reális. A Nitrous eleve nem tartalmaz sok durva effektet, tehát abban könnyű beépíteni. Lényegében a rendert megírod, ráadod a gyújtást és nézed, ahogy megy.
A Frostbite 3-ba nehezebb lehetett, de a PS4-en használt algoritmusokat át lehet menteni, ami biztos segített az időigény csökkentésében.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Valdez
őstag
-
konci79
őstag
Gyorsan változnak az árak...
Itt félórája 40 alatt volt a 7770k,már 40 felett van kicsivel,de így is esett 6k-t. -
leviske
veterán
Azért az, hogy eleinte a R7 260 támogatott, de a HD7790 nem... A Mantle-t is érdemes úgy tűnik párszor tökön rúgni, mielőtt elstartol.
(#593) Toby888: Nagyjából annyi különbség van a DX11-től, mint amennyit a PS4 mutat. Nem is volt szó arról, hogy a BF4-ben bármi komolyabban változna, elvégre PS4/XO-n se raktak be extra elemeket. A "GCN" léte meg későbbiekben jelenthet majd szvsz pluszt, mikorra már a konzolokat kiismerték és annak megfelelően rakják össze az effekteket.
-
Gainka
őstag
Arra adjatok nekem vàlaszt hogy most kitalàltàk a mantlit és minden a gcn rol szol, jo igaz azt mondtàk hogy màs arhitecturaval is mukodik de nekem ebbol az jott le hogy az elkovetkezendo időbe gcnt fejleszti tovàbb az amd és nem lessz teljes arhitectura vàltàs, vagy legalàbb is hasonlo lesz mint a gcn.
Szerk: egy ideig.[ Szerkesztve ]
-
cskamacska
addikt
Csak így tovább, meg se álljanak 20000-ig.
más
DICE Battlefield számai szépek, de ez ilyen nesze semmi, fogd meg jól, az AMD hivatalos partnerei náncsi nénikéjük életére esküsznek, hogy ez milyen jó lesz. Majd ha a PH! is jól letesztelte, akkor esetleg már hiszek nekik.
De ez a 260/290 és 270/280 generációs törésvonal kezd aggasztó lenni, még mi mindenből maradnak majd ki a régebbi GCN tulajok?"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Thrawn
félisten
Vagy olyat fejleszt amin még jobban megy a Mantle. Erre nem gondoltál?
A többiek meg majd úgy faragják a saját architektúrájukat, hogy az övéken is jól menjen. Persze csak ha mantlézni akarnak.Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
Gainka
őstag
Hmm erre nem gondoltam
De igazuk is van nehogy màr egy also kat. Vga hoz (7770) i5 keljen hogy fojamatosan fusson egy jàték multiban(bf4), single ben meg ket magossal "ultràn"megy. Ne legyen több fps ne is ket ezer forintos cpuval menjen ultràn de egy kis optimizàcio igen csak el kél. Én csak ezért vàrom a mantlet. Meg azert ne kelljen a 7790em mellé i5-öt venni hanem eleglenne egy ket modulos fm2+os -
leviske
veterán
válasz cskamacska #597 üzenetére
Abból kiindulva, hogy a HD7790 is kimaradt, itt szerintem nem a felépítésben keresendő a törés oka.
(#596) Gainka: Az AMD egyetlen előnye, hogy ugyanaz az architektura figyel konzolokban, mint amire az aktuális termékeik épülnek. Engem nagyon meglepne, ha ezt eldobnák a közeljövőben.
Új hozzászólás Aktív témák
AMD "Kaveri" APU topik
- FM2+ tokozás
- Négy vagy két mag
- Integrált DX11.2 Radeon GPU
- Integrált PCIe 3.0 vezérlő
- DDR3-2133 RAM támogatás
- HSA / Mantle / TrueAudio
- Szorzózármentes "K" modellek
* Kaveri (Steamroller & GCN):
AMD Ax-7xx0