Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Petykemano

    veterán

    válasz b. #62591 üzenetére

    Szerintem elég nyilvánvaló, hogy a Starfieldnek szerepe lesz az FSR3 piacravitelében. Elképzelhető, hogy az AMD (korlátozott ideig vagy mértékig) leszerződött velük arra, amit paprobert kolléga is kérdezett, hogy miért nincs FSR2 képességeket demózó termék.

    Ha figyelembe veszed az FSR3 kérdését, akkor nem annyira érthetetlen,.ad abszurdum gyanús az AMD semmitmondó válasza. Mindazonáltal én sem értem, hogy miért nem lehet ezt elismerni, még ha azzal le is leplezik az FSR3-at, amit addigra már mindenki tudott.

    Nem követtem annyira szorosan, neked van tudomásod arról, hogy a GN/HUB vagy bárki más játékkal kapcsolatban is feltette volna ezt a kérdést az AMD-nek, mint az FSR3-ban valószínűleg érintett Starfield?

    Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #62591 üzenetére

    És ebben hol van benne, hogy blokkolják? Mutass rá arra az angol szóra, ami lefordítható így magyarra.

    #62592 Petykemano : Nem érintett az FSR3-ban a Starfield. FSR2-vel érkezik. A Bethesda az Xbox GDK-t használja, nem a GPUOpen kezdeményezést, így nem tudja az AMD befolyásolni a Bethesda döntéseit, mert csak azokat az effekteket tudják használni a stúdiónál, amelyek az Xbox GDK-nak a részei. Ami nincs benne az Xbox GDK-ban, az nem is lesz benne a Starfieldben a startkor. A stratégiailag fontos címeknél nagyon koncentrál arra, a Microsoft, hogy minden ellenőrzött kód legyen. Ezért is írják a tesztelők előzetesen, hogy kevés buggal találkoztak eddig.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák