Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Shufny #968 üzenetére

    Azt nem tudni, hogy mire vonatkoznak a szerződések. Egyszerű egy ilyet összehozni. Az AMD főleg a fejlesztőkkel dolgozik, míg az NV inkább a kiadókkal. Gondolom láttad az EA játékok gépigényeit ... például a Battlefield: BC2, csak GeForce GTX 200 van az ajánlottban, holott DX11-es a játék. Ez is a szerződés része lehet. Az AMD szerintem a DX11-ben segít, nekik van ezzel kapcsolatban tapasztalatuk, ez jól jöhet a DICE-nak.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Shufny #1035 üzenetére

    Számos olyan részpiac van, ami bevehető, és a Fermi be is fogja venni. Ez a cél ... GPU-t mindenhova.
    Évek óta egyre kevesebb diszkrét kártyát adnak el. A legjobb piacok már nem ezek. A mobil piac kezd feltörni, míg az asztali nem az igazi. Bár még használható.

    Ha a GF100 bírná a tervezett órajeleket, akkor ezzel a rendszerrel sem lenne baj (leszámítva, hogy késett). A textúrázókat áttették a magórajelről a shader órajel felére. A pletykák alapján a tervezett szerint ez 1 GHz-es frekit jelentett volna, de mivel ez nincs meg, így baj van. Jelenleg a reálisan elérhető magórajel-shaderórajel aránya 1:2. Tervszinten 1:3-3,5-höz lenne megfelelő.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Shufny #1037 üzenetére

    Persze, miért ne. Kész az architektúra. :)

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • gbors

    nagyúr

    válasz Shufny #1033 üzenetére

    ez egy olyan lépés volt, amit szerintem mindkét gyártó régóta fontolgatott, és az nVidiának volt előbb mersze meglépni. biztosan sokba került tranzisztorban, viszont lényegesen rugalmasabbá teszi a GPU-t - amellett, amiket Abu írt, azokat a játék-oldali törekvéseket is segíti, akik unják a jelenlegi begyöpösödött fix futószalagot. persze, ha ugyanezt az AMD is megcsinálja a következő generációban, akkor ezzel az nVidia pont semmit nem ért el, mert annyira még nem járunk közel egy szoftver-futószalagos Unreal Engine-hez vagy ID Tech-engine-hez.

    microstuttering: azért just for the record, olyat nem írtam, hogy sosem volt probléma. nagyon egyszerű gyakorlati példát hozni, hogy mikor fordul ilyen elő - ha a CPU sokkal gyorsabb, mint a két GPU együtt, akkor kihány magából két frame-et, aztán pihen. ezért ha nincs szinkronizáció, akkor az első frame kevés ideig lesz a képernyőn, a második meg sokáig.

    Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

  • smkb

    őstag

    válasz Shufny #1042 üzenetére

    Igen, inkább ülnek várják a sültgalambot, hogy az NV egyszercsak magától feladja a piac általa birtokolt 2/3-adát. Amíg nem, addig meg szívás van AMD oldalon. Remek hozzáállás az AMD részéről. Én pl személy szerint marhára örülnék, ha a VGA gyártóm kiállna mellettem is nem csak az NV tulajok mellett a sajátjuk. Így meg addig élvezem azt, hogy patchekre meg hotfixekre várok... NFS Shift is... de élveztem, hogy a rajtnál mindig beesik 15fps alá a játék, míg egy mezei 9600GT-n is zsírul futott. Majd 3 hónap múlva mire végigszenvedtem meg jött a patch... csak már nem érintett. Nem az NV-t kell szidni, mert mögötte a piac 2/3 a van, ennyien birtokolnak NV kártyát és elégedettek. Ők nem szidják. Csak a AMD szemüveggel nézve van itt nagy nagy piacrombolás. Csak az AMD tulajoknak, a kisebbségnek fáj. NV csak szolgáltat, a vásárlóinak. AMD is megtehetné.

  • rocket

    nagyúr

    válasz Shufny #1042 üzenetére

    AMD is ezt csinalna akkor is lenne aki tudna jatszani megjelenes napjan, csak X jatek X kartyan, Y meg Y kartyan futna normalisan.
    Azt nem mondom ez jo dolog, csak azt, hogy az NV nem fog valtoztatni, es azzal amit fentebb irtam jobban jarna az AMD, mintha X jatek fut normalisan X es Y kartyakon is, mig Y jatek tovabbra is csak Y kartyan fut normalisan.
    Termesztesen amirol szo van nem minden jatekot erint, sot kis mennyiseget, de azok altalaban presztizs jatekok (nem feltetlen a nevuk miatt mint siker jatek varomanyos, lehet csak a hype miatt amit sikerult kialalkitani korulotte.)

    "Na most amikor a konzolosok azért rinyáltak, hogy "hosszas instalálás" akkor ez a jelenség majd biztos kellően pozitívan hat a PC -re mint platform. Ez jelenleg az AMD -t érintené rosszabbul. Amit tehetnének az egy iszonyatos kampájn, de ilyen anyagi helyzettel arról álmodni se merhetnek. Pedig ez a megoldás szerintem többszörösen megtérülne."

    Nem ertem ezt a reszt.

    Metro2033 egy uj jatek, nem egy jateknak a sokadik resze (mint a Battlefield eseteben), igy elore nehez megitelni melyik a kevesbe sikervaromanyos, persze a logika szerint a Battlefield mar egy bejarott brand, amit a neve is elad majd megha esetleg nem is lesz olyan jo mint ahogy a felhasznalok tobbsege varta, de meg ebben az esetben is megvan az eselye, hogy a Metro2033 is siker jatek legyen.
    A sikert nehez kivulrol felmerni, mert tobb tenyezobol all ossze.
    Mondjuk maradjunk ennel a 2 jateknal, a szamokat csak erzekeltetesul irom, mindketto 50$ lenne, Metro2033-nak 3millio$, BC2-nek 20millio$ a fejlesztesi koltsege, 1 ev alatt az elsobol eladnak 250000 darabot, a masikbol 1millio darabot, nem a BC2 lesz a sikeresebb.
    (es akkor meg a tobbi osszetevorol nem is beszeltunk, mint a marketing koltsegek, stb.)

    Tehat a lenyeg a szoftverek eladott mennyiseg alapjan sikeresseget hirdetni nem lehet, mert az csak a teljes kep egyik reszlete.
    BC2 inkabb egy multiplayer jatek mint single, ebben az esetben ugye a sokkal sikeresebb kene legyen a jatek, mert a viragbolti verzioval altalaban online jateknal falakba utkozhetnek akik ilyet hasznalnak, de ez se egyenlo a sikerrel.
    COD:MW2 is inkabb MP jateknak mondhato ami ugye gatat szab a wareznak, megis siralmasan szerepelt eladasokban a PC verzio a konzolos eladasokhoz kepest PC-n, pedig mennyivel tobb potencialis vasarlonak van meg mindig PC-je, es a bill+eger is ezt a platformot kene segitse.

    "A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

Új hozzászólás Aktív témák