Új hozzászólás Aktív témák

  • trouble

    senior tag

    Sziasztok!
    Következő probléma szolgáltató váltás után TKom to Voda(váltás előt nem volt ilyen gond)! Xiaomi Mi9 Lite Android 10, gyári MIUI 12
    Kimenő hívásnál,ha nem veszik fel, hat kicsörgés után szétbontja a hívást és idő túllépésre hivatkozik a rendsze! Újra kell indítani a hívást!

    Voda válasza:
    Tájékoztatjuk,hogy a hívószámon nem szerepel aktív hangposta, vagy egyéb átirányítás, így a maximális csengetési idő működik a rendszerünkben szereplő információk alapján, amennyiben a hívó oldalon nem szakítják meg a hívást. Kérjük ellenőrizni az érintett készülék beállításait, különös tekintettel az automatikus válaszokra és a hívásbeállításokra!”

    Megnéztem,és semmit nem találtam, ötletem sincs!

    Nektek esetleg vmi ?

Új hozzászólás Aktív témák