Új hozzászólás Aktív témák

  • Bondi

    csendes tag

    válasz ps.clint #7675 üzenetére

    Üdv! Elolvastam a Team Supportról fentebb (másoknak lentebb :) ) belinkelt dolgokat is, ráadásul az egyik belinkelt blogos srác az EUWorkkel kezdte. A leírt dolgok valósaknak tűnnek, legalábbis én is egy szemétdombra jöttem ki ide (lassan hét éve), ahonnan öt szebb reményű hónap után továbbálltam.

    1. A legelső dolog, hogy hathatós angoltudás nélkül ne vágjon bele senki egy ilyenbe!

    Az a helyzet ugyanis, hogy a Brit-szk. általános és alighanem legelőször megtapasztalt attitűdje az, hogy ha gondod van egy szolgáltatással-bármivel, és ezért mondjuk felhívod az illetékes kollégát, vagy épp személyesen mondod el panaszaidat, akkor ugyan szépen mosolyognak az arcodba vagy a telefonba, de amint hátat fordítasz vagy lerakod a kagylót, már el is felejtik az egészet. Képzeld el, ha mondjuk a fizetéssel van baj, akkor milyen dühítő tud lenni.

    2. Számít, hogy hová és mennyi idő után lehet lelépni (nyilván minél hamarabb), úgyhogy ilyen szempontból ez az „előlegezés" gázos. Főleg, ha kint van a szállás vagy a munka az Isten háta mögött, ami szintén valószínű ilyen munkáknál. Szóval legyen saját készpénz.

    Összegzés: az ilyen helyek (tehát raktári munka stb.) közös jellemzője, hogy a vágóállat szintjén van az ember, nincs neve, csak száma. Mint egy lágerben. A lakókörülmények se szoktak jobbak lenni annál, meg nyilván a kaja sem. Ez már csak rátesz a szar munkára és arra, hogy egész nap hülyékkel van az ember körülvéve (nem kifinomult értelmiségiekkel). Ha ezek mellett még angolul sem tud valaki, se pénze nincs, akkor felőrli magát idegileg.

Új hozzászólás Aktív témák