Új hozzászólás Aktív témák

  • MaCS_70

    félisten

    válasz Tasunkó #13 üzenetére

    "Nincs ilyen középút, mivel nincs szükség reklámra"

    Ez egy megvalósíthatatlanul idealista elképzelés.

    25 éve dolgoztam egy ehhez kapcsolódó munkán, amelynek az lett az eredménye, hogy első körben baromi jól néz ki, hogy egyes termékek akár 50%-kal (átlagban 20-25%) is olcsóbbá válhatnának -- ha a reklámokat nem a hirdetők tolnák a fogyasztók felé, hanem a fogyasztók húzhatnák be azokat. Csakhogy a nagyobb mintán végzett kutatás nagyon egyértelműen azt hozta ki, hogy ez ugyan lehetne egy, az externáliáival üdvös modell, csak éppen kivitelezhetetlen. Olyan brutális csapást mérne a gazdaságra, ami egy soha nem látott globális válságot idézne elő.

    Azóta pedig sajnos több, kisebb-nagyobb olyan vállalkozást is közelről volt szerencsém látni, amelyek valós értéket teremtettek (volna), de reálisan csak hirdetési bevételekből tarthatták volna fenn magukat, és éppen a reklámblokkolás feltételezett statisztikai korrekciója dobta őket át a veszteséges térfélre.

    MaCS

    Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

Új hozzászólás Aktív témák