Új hozzászólás Aktív témák
-
Tasunkó
senior tag
Teljesen valós amit mondasz, tehát ha valaki nekivág akkor nyilvánvalóan belebukik, most ebben a világközhangulatban. A gazdaság is rengeteg olyan dolgot termel, amire nem lenne szükség, ha nem lenne reklám. Mindig ez a magyarázat, hogy ha egyik napról a másikra eltűnne, de a cél a peremre szorítás iránya lenne, onnan meg csak úgy lepottyan, emiatt gondoltam a 0 reklámot célkitűzésnek, mert a középút mondanám hogy az ivóvízzel efogyasztott reklám és a 0 reklám között lenne, de ezt sem mondhatom már, mert már a csecsemők vérében is találtak mikroműanyagot, és azért nem láttunk még mindent, bőven van még reklámosítanivaló, tehát a középút is katasztrofális lesz. A csökkentés útjára lépve viszont könnyen azon maradhatunk, tehát nehéz megmondani hogy megállunk-e a közepén, és minek is tennénk.
Kérek egy számot a jútútú