-
Fototrend
ASSASIN'S CREED ORIGINS
Új hozzászólás Aktív témák
-
Anonymus23
veterán
válasz kazuma921 #980 üzenetére
Ilyen az egész játék. Ha ez nem jön be, akkor inkább most töröld , ne bosszantsd magad.
A kérdőjelek az mind landmark, mindenhol vagy kincsesláda/pergamen/helyőrség van. Ez a része ezeknek a játékoknak mindig ilyen.A mellékküldetések azok amik a legtöbbet adják hozzá, mert azok mindegyik egy kisebb sztori. Persze ugyanazt kell csinálni szinte mindenhol, hiszen a bérgyilkos rend van születőben, mégis mit csináljon? Mosogasson el? Vagy pelenkázza be a gyereket? Ezeket viszont jól megcsinálták...
Szerintem a side questek sokkal több sztorit adnak, semmint a főszál, az nagyon karcsúra sikeredett...A tekercsek, amiket össze lehet szedni, az mind mind egy kis rejtvény, azzal el lehet bohóckodni, értelmezni, megkeresni, vagy csak simán segítségül hívod a youtube-ot, és kifarmolod.
;) - The Power of the Light Side
-
Televan74
nagyúr
válasz kazuma921 #980 üzenetére
Az open world mindig is ilyen lesz.Nézd meg csak a Witcher3 -at ott is a történeti szálon kívül televolt hasonló egymást ismételgető "?" helyekkel. Kéne már egy jó quest generátor,és minden játékosnak más lenne egy rpg játék.De hát ahhoz mesterséges intelligencia kellene,ami egy központi szerverről futna,és generálná a küldetéseket.Ez a dolog messze van még és nem is biztos hogy kifizetődő lenne a fejlesztőknek.Bár kitolhatná egy játék életciklusát,akár évekkel is.
Első végigjátszásra végigmentem amilyen gyorsan csak lehetett a főszálon,most másodikra alaposan megyek végig a területeken,harmadszorra akkor fogok vele játszani esetleg,ha készül hozzá magyarítás. Ennyi,nincs több ebben a játékban.Talán még a kiegészítők hoznak 10-20 óra pluszt a játékba,de nem várok ott sem nagy csodát.
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Anonymus23
veterán
válasz kazuma921 #982 üzenetére
Nekem ne mond, hasonlóan érzek én is efelől, csak nekem bejön többnyire a gyűjtögetés.
Ebben a játékban a side questek voltak azok, amik nálam megmentették, meg persze a környezet.
Én mondjuk a FC Primalnál éreztem azt, hogy nagyon elég volt, ott alig vártam, hogy befejezzem.
Pl a FC3-t meg többször is végigtoltam, mert az meg nagyon bejött.Wildlands meg azért volt jó, mert ott coopban toltam az egyik haverral, az jó volt összedolgozni, egyébként az is Ubis tésztaszaggatóval legyártott játék.
Nem minden terület van teletömve "?"-kel, van ahol szinte semmi sincs, csak sivatag...
[ Szerkesztve ]
;) - The Power of the Light Side
-
Anonymus23
veterán
-
Źşë'
addikt
válasz kazuma921 #985 üzenetére
fura, mert én meg kb pont ellenkezőjét mondom az originsről jó az egy dolog hogy mit vár el az ember, az meg egy másik hogy mennyit... am az összes ubisoft játék hasonló felépítésű, akármelyikkel játszol, ezt nem tudom hogy észrevetted e már? sztorira és egyéb párbeszédekre odafigyelve engem kifejezetten szórakoztat - hátmég a sivatag délibábjai, melyeket csak most fedeztem fel
engem odaragaszt, akár Senut irányítva, akár Bayeket, eleinte féltem tőle mert gameplayekből az jött le amit te leírtál, de aztán keveredtek bennem az érzések, feltaláltam magam a játékban
"Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."
-
morfondőr
őstag
válasz kazuma921 #989 üzenetére
Az a helyzet, hogy ilyen az open world játék. Mindenki azért sír, hogy húde nagy legyen a szabadság, bármikor bármelyik küldetést megcsinálhatod, bárhova mehetsz, stb. Próbálj meg egy kimagaslóan jó filmet úgy megnézni, hogy összevágod 10 perces darabokra és véletlen sorrendben rakod egymás után! Egy igazán ütős történetet csak úgy lehet elmesélni, hogy van eleje, közepe és vége. És abba nem fér bele, hogy ide-oda mehetsz, meg bármit csinálhatsz. Alapvetően én is jobban szeretem, ha egy feszes és jól felépített sztori köré épül a játék és a mellékes dolgokba csak úgy belebotlik néha az ember. De ezeket meg azért húzzák le, mert hogy lineáris. Mindenkinek megvan az ízlése, a Ubi a feltétel nélküli open world-öt tűzte ki a zászlajára, de ennek vannak hátrányai. Engem szórakoztat ez a játék, de idő hiányában hetente csak pár órára tudok elé ülni, így nem érzékelem annyira a monotonitást.
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
Źşë'
addikt
válasz kazuma921 #989 üzenetére
egyetértek, ez abszolút de nem jó tulajdonság, pont ez miatt mennyi mindent ki tudtak volna hozni Divisionból omfg, sajnálom azt a kihagyott ziccert :/
"Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."
-
k-adi
nagyúr
válasz kazuma921 #982 üzenetére
Hát most őszintén mit vártál?
Az AC, WD, GR széria mind u.a. Az egyetlen ahol tudtak újítani az évek során az a r6 ahol a siege-el más irányba mentek el. De a többi felsorolt játékkal ugyanazt csinálják már évek óta. Ja és ott volt a Division is, hatalmas lehetőség, látod mi lett abból is........ nagy ziccert hagytak ki.
Most nemsokára jön jövőre az Anthem, igaz nem Ubis, de hasonlóan ígéretes mint a Division. Kiváncsi vagyok azt hogyan fogják elbszni
-
Źşë'
addikt
válasz kazuma921 #995 üzenetére
mondjuk amiről írsz én sokkal előbb éreztem az AC első részénél a monotonitást, ugyan azok a ellenfél karakterek, feladatok, csak a helyszín más (abba is hagytam anno), nekem az viszont itt tetszik az originsben hogy mintha egy kis külön sztori köntöst kapna mind1ik küldetés, eltekintve attól mint pl egy autóversenyzős játékban csak az előre meg oldalgombokat nyomod, meg néha a féket de a táj meg ellenfelek mindig hoznak egy kis változatosságot
"Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."
-
dergander
addikt
válasz kazuma921 #995 üzenetére
Te nem vagy más mint egy kritikus! nincs barátom olyan játék amibe nemlenne hiba. A GTA5-be is minden mellékküldi ugyanaz mégis millióknak tetszik. Fallout 4 minden küldi ugyanaz mégis év játéka. Ha nem tetszik add el,ne játsz vele. De még mindig azt mondom attól hogy te kritizálod még ennek ellenére is az év játéka lesz,figyeld meg .
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- MIUI / HyperOS topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Ukrajnai háború
- Óra topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- 5 az 1-ben 110 cm-es derítőlap, diffúzor (fehér, fekete, arany, ezüst, diffúzor)
- Multifunkciós kondigép, Kettlet sport
- KIHAGYHATATLAN ÁRON Asus Vivobook F415, i7-10.gen/8GB DDR4/512GB SSD/14" FullHD/NumPad
- Több db! Tesztelt, gyári Lenovo 61 és 61++ akkumulátor
- Dell Vostro I5 7200U DDR4 4GB LED HUN Bill. Megkímélt
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen