Új hozzászólás Aktív témák

  • kazuma921

    aktív tag

    válasz morfondőr #991 üzenetére

    Nem az open worlddel és a szabadsággal van a baj, nem azzal hogy egy kicsit unalmas pl. egy mellékküldetés sztorija. A világépítés rendben van, ezek a játékok már inkább szólnak az atmoszféráról, az open world hangulatának építéséről mint a főmissziókról. A probléma részemről (és rengeteg játékos szerint) ott kezdődik, hogy megalkotnak egy HATALMAS TERÜLETET, és játékmenet szempontjából nem tudják megtölteni azt, csak úgy ha borzasztóan monoton lesz. Hogy egy kicsit éreztessem mit akarok mondani, 2010-ben jelent meg az AC2, amiben voltak mindenféle mellékküldetések, ilyen olyan feladatok. Mondjuk azt, hogy 5 fajta küldetéstípus volt egy mai szemmel már kisebbnek tűnő nyílt világban, és ezek ismétlődtek, itt-ott megsózva valamivel. Az új AC pedig kb. 5x akkora mint az AC2 volt, de nem 5x annyi játékmeneti lehetőséged van benne, nem is 4, nem is 3, nem is 2, hanem kb. 5-6 dolog ismétlődik, ugyanúgy mint a 2-ben. Nyilván valamivel több mint 7 évvel ezelőtt, de arányaiban ez rohadt kevés. Nem is értem minek raknak bele kérdőjeleket, ha a játékos kb. 5 óra után leszűri, hogy úgy se lesz ott semmi érdekes, csak ugyanazok a dolgok ismétlődnek újra, és újra. Mintha valami érdekes titkot kellene felfedezned, de ilyenről szó nincs.
    Olyan mintha tele kellene töltened egy literes üveget, de csak 2 deci pálinkád van. Mintha lenne egy csipet gyurmád, de próbálnád kinyújtani hogy többnek tűnjön. Az én idegzetemnek ez már nagyon kevés.

    [ Szerkesztve ]

    We aren't welcome in the heavens, our place is down there.

Új hozzászólás Aktív témák