Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kazuma921

    aktív tag

    Sziasztok!

    Tegnap előtt este kezdtem el a játékot, és ma már elértem arra a szintre sajnos, hogy egyáltalán nincs kedvem visszalépni. Ennek az az oka, hogy az open world véleményem szerint borzasztóan unalmas. Tele van pakolva kérdőjelekkel, de már a Alexandria kimaxolásánál úgy érzem (ez a 4. terület ahova mentem), hogy minden csak ismétlődik, semmi érdekes nincs benne. Tele van pakolva kérdőjellel, micsoda titkokat rejthet egy kérdőjel!? Semmit. Vagy egy outposton kell megölni pár embert meg felszedni egy dobozt, vagy csak szimplán felszedni a dobozt, esetleg nyomni egy gombot a tekercs felvételéhez. Lesz ebben más? Vagy ennyiből áll az egész játék? A mellékküldetések is agyleépítőek, menj el 300 méterrel arrébb, nyomj egy gombot valamire lopakodás közben, aztán harcolj, utazz még 400 métert, beszélj, megint 300 méter, és kész. Nem hiszem hogy még mindig itt tart az AC sorozat, pedig pihent 1 évet. Szerintem ez a nagy map csak a játék terhére van, inkább érdemi tartalommal kellett volna megtölteni egy kisebbet, nem egy hatalmasat telepakolni unalmas, munkaszerű zsibbadással.

    Lesz még benne BÁRMI új? Side stuffokra gondolok csak, a főmisszióhoz még alig nyúltam, de már kedvem sincs hozzá.

    [ Szerkesztve ]

    We aren't welcome in the heavens, our place is down there.

  • kazuma921

    aktív tag

    válasz Anonymus23 #981 üzenetére

    Nem kell elmosogatni, de ne mond már hogy egy Egyiptomban játszódó ilyen jellegű játékot nem lehet megcsinálni ennél sokkal változatosabbra- pl. ne foss***k tele a mapot érdektelen küldetésekkel, most hogy mondod, szívesebben mosogatnék gombnyomásra mint hogy századjára is outpostot cleareljek - (nem személyeskedni akarok, és támadni sem. De nem szabad védeni a monotóniát, a repetitív játékmenetet, mert emiatt az attitűd miatt nem változik semmi.) A Ghost Recon Wildlands is ilyen volt: Hatalmas térkép, rengeteg kérdőjel, és mindenhol pontosan ugyanazt kellett csinálni. Nincs a külön régióknak személyisége, csak máshogy néznek ki. Úgy érzem nagyon rámentek a mennyiségre, de a küldetések java csak ebből a pár dologból áll, és ami ennél szomorúbb, hogy 7 évvel ezelőtt sem volt változatosabb a játék, de akkor pontosan most mi fejlődik? Semmi? Egyre nagyobb open worldben csinálhatjuk ugyanazt? Nagyobb a világ, több a küldetés, de amit csinálunk, a tartalom érdemi része, maga a játékmenet alig változik. Érdemes megnézni az összes Ubis Open World játékot, már a WatchDogsban is csak ezeket kellett csinálni (plusz hackelés).

    Hát szerintem nem fogom folytatni, ha belegondolok hogy mennyi terület van még, és mindenhol teljesen ugyanazt kell csinálni, megbolondulok. Olyan érzésem van tőle mint a szalagmunkától. Köszi a választ egyébként!

    [ Szerkesztve ]

    We aren't welcome in the heavens, our place is down there.

  • kazuma921

    aktív tag

    válasz Anonymus23 #984 üzenetére

    Ezzel nagyon egyetértek. Ubis tésztaszaggató. Úristen, nagyon tetszik ez a kifejezés, lophatom? :D
    Valószínűleg egyszer a jövőben nekem is a hangulat fogja elvinni a hátán a játékot. Minden tetszik, csak ez a brutális monotónia nem. Lehet az is közrejátszik, hogy a FarCry3-at és a Black Flaget kb. 1-2 hónappal ezelőtt vittem végig (A Black Flag még talán az Originsél is monotonabb, a FarCry sem túl jó ilyen szempontból), de ezekkel elvoltam, bár nem tartom őket túl jó játékoknak, csak szimplán "jónak". Tudtam hogy nem szabad megvennem az Originst, mert nagyon hasonló a játékmenete, de annyi cikket olvastam, videót láttam hogy mennyi minden változott, gondoltam beruházok rá, hisz nem olyan lesz mint a korábbi AC-k vagy a Wildlands, vagy a FarCry sorozat, ennek ellenére az egyetlen új dolog a harcrendszer lett. :D Olyan mintha sajtos tésztát kellene zabálni napokig, és egyre szebb tányérban kapnád. Már rohadtul unod a kaját, de NÉZD, EZ A TÁNYÉR ARANYOZOTT! A körítés változik, jobb, de a játékmenet magja ott szenved változatlanul 7 éve.

    Az fáj hogy most vettem meg.

    (#983) Televan

    Én egyszer nem bírok rajta végigmenni sajnos. :(

    [ Szerkesztve ]

    We aren't welcome in the heavens, our place is down there.

  • kazuma921

    aktív tag

    válasz Źşë' #987 üzenetére

    Igen, tudom hogy mindig ilyenek. Lehet már pont ezért is unom, mert játszottam a WD2-n és a Syndicaten kívül az mindegyikkel. :DD De szerintem ez nem egy jó tulajdonság. A Ubi ugyanarra a gerincre húzza rá minden játékát, és semmi jele nincs az innovációnak.

    [ Szerkesztve ]

    We aren't welcome in the heavens, our place is down there.

  • kazuma921

    aktív tag

    válasz morfondőr #991 üzenetére

    Nem az open worlddel és a szabadsággal van a baj, nem azzal hogy egy kicsit unalmas pl. egy mellékküldetés sztorija. A világépítés rendben van, ezek a játékok már inkább szólnak az atmoszféráról, az open world hangulatának építéséről mint a főmissziókról. A probléma részemről (és rengeteg játékos szerint) ott kezdődik, hogy megalkotnak egy HATALMAS TERÜLETET, és játékmenet szempontjából nem tudják megtölteni azt, csak úgy ha borzasztóan monoton lesz. Hogy egy kicsit éreztessem mit akarok mondani, 2010-ben jelent meg az AC2, amiben voltak mindenféle mellékküldetések, ilyen olyan feladatok. Mondjuk azt, hogy 5 fajta küldetéstípus volt egy mai szemmel már kisebbnek tűnő nyílt világban, és ezek ismétlődtek, itt-ott megsózva valamivel. Az új AC pedig kb. 5x akkora mint az AC2 volt, de nem 5x annyi játékmeneti lehetőséged van benne, nem is 4, nem is 3, nem is 2, hanem kb. 5-6 dolog ismétlődik, ugyanúgy mint a 2-ben. Nyilván valamivel több mint 7 évvel ezelőtt, de arányaiban ez rohadt kevés. Nem is értem minek raknak bele kérdőjeleket, ha a játékos kb. 5 óra után leszűri, hogy úgy se lesz ott semmi érdekes, csak ugyanazok a dolgok ismétlődnek újra, és újra. Mintha valami érdekes titkot kellene felfedezned, de ilyenről szó nincs.
    Olyan mintha tele kellene töltened egy literes üveget, de csak 2 deci pálinkád van. Mintha lenne egy csipet gyurmád, de próbálnád kinyújtani hogy többnek tűnjön. Az én idegzetemnek ez már nagyon kevés.

    [ Szerkesztve ]

    We aren't welcome in the heavens, our place is down there.

  • kazuma921

    aktív tag

    válasz dergander #997 üzenetére

    Nem értem mi a baj a kritikával. Ha nincs kritika, akkor egy latymatag poshadt ingoványban marad a játékipar, mert a kiadóknak nem kell gondolkodniuk újdonságokon, és mindig ugyanazt adják el majd a vásárlóknak. Lásd, pl. a Codot. Éveken keresztül nem igényeltek semmi újat a játékosok, és vitték mint a cukrot. A Ghost környékén az emberek ráuntak arra hogy folyamatosan ugyanazt adják el nekik csak más sztorival, és elkezdték kritizálni a sorozatot, teljesen jogosan. Láss csodát: Hosszú idő kritikájával sikerült végre elérni, hogy a sorozat visszatérjen a gyökereihez. De mondhatnám a lootbox rendszert is, évről évre egyre igazságtalanabbá vált, és Belgium már be is tiltatná egész európában. Ha egy játékra csak pozitív visszajelzést adunk, és nem ismerjük el annak hibáit, akkor évről évre megvehetjük ugyanazt a játékot, más körítéssel. Egy kiadó profitálni akar, MINDIG azt próbálja meg eladni amire igény van, és ha folyamatosan azt látja, hogy a monoton, önismétlő és unalmas küldetésrendszere pozitív visszajelzést kap, akkor ezt fogják nekünk eladni legközelebb. Egyébként annyi pozitívumot én is el tudok mondani az Originssal kapcsolatban, hogy nagyot fejlődött a játék az előző részekhez képest, csak önmagában lett kevés. A Game of the Year címet pedig tudtommal eladások darabszámához csatolják, nem a játék minőségéhez (pl. a Lords of the Fallen is GOTY lett, pedig nagyon sokan utálták)

    Érzem, tudom hogy egyszer nagyon jót fogok játszani az Originssal, de HATALMASAT csalódtam benne. Nem a játék rossz, hanem én akartam a Ubitól valami újat, valami frisset, de az RPG rendszeren kívül számomra semmit nem tudott felmutatni.

    We aren't welcome in the heavens, our place is down there.

Új hozzászólás Aktív témák