Új hozzászólás Aktív témák

  • kazuma921

    aktív tag

    válasz Anonymus23 #981 üzenetére

    Nem kell elmosogatni, de ne mond már hogy egy Egyiptomban játszódó ilyen jellegű játékot nem lehet megcsinálni ennél sokkal változatosabbra- pl. ne foss***k tele a mapot érdektelen küldetésekkel, most hogy mondod, szívesebben mosogatnék gombnyomásra mint hogy századjára is outpostot cleareljek - (nem személyeskedni akarok, és támadni sem. De nem szabad védeni a monotóniát, a repetitív játékmenetet, mert emiatt az attitűd miatt nem változik semmi.) A Ghost Recon Wildlands is ilyen volt: Hatalmas térkép, rengeteg kérdőjel, és mindenhol pontosan ugyanazt kellett csinálni. Nincs a külön régióknak személyisége, csak máshogy néznek ki. Úgy érzem nagyon rámentek a mennyiségre, de a küldetések java csak ebből a pár dologból áll, és ami ennél szomorúbb, hogy 7 évvel ezelőtt sem volt változatosabb a játék, de akkor pontosan most mi fejlődik? Semmi? Egyre nagyobb open worldben csinálhatjuk ugyanazt? Nagyobb a világ, több a küldetés, de amit csinálunk, a tartalom érdemi része, maga a játékmenet alig változik. Érdemes megnézni az összes Ubis Open World játékot, már a WatchDogsban is csak ezeket kellett csinálni (plusz hackelés).

    Hát szerintem nem fogom folytatni, ha belegondolok hogy mennyi terület van még, és mindenhol teljesen ugyanazt kell csinálni, megbolondulok. Olyan érzésem van tőle mint a szalagmunkától. Köszi a választ egyébként!

    [ Szerkesztve ]

    We aren't welcome in the heavens, our place is down there.

Új hozzászólás Aktív témák