-
Fototrend
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsigripapa
csendes tag
sziasztok!
valaki nem tud 1 db eladó AS radion 165 mélyközepet?
[ Szerkesztve ]
-
Adonimus
aktív tag
Sziasztok. Új rendszer összeállításán gondolkozom. Olyat szeretnék amit lehet hallgatni normálisan, hétköznapi pop zenékre is alkalmas de ha kell akkor zúzzon rendesen rap zenéknél. Mindenképpen JBL W15Gti-t szeretnék. Sedanba lenne, a hátsó ülés helyére menne a láda és az erősítő is. Adott egy AS MX165 plus és egy kis erősítő hozzá, meg egyelőre marad a Pio fej. Minden mást venni szeretnék. Mit kell beszereznem? Mennyit érdemes rákölteni? (pl: pót aksi, kábelek, láda, erősítő..stb)
adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu
-
Daywalker
addikt
válasz Adonimus #46502 üzenetére
Szerintem ennek az összeállításnak így nem sok értelme van, egy belépő szettet párosítasz egy competition szériás nyomóval, így totál kiegyensúlyozatlan lesz. Nekem volt ilyen és annyira nem jött be.
Az a sub egyébként nem rossz, meg kellően érzékeny is, de brutál erősítő kell neki, ha meg is akarod hajtani tudásához illően.
A fejet nem írtad milyen...gyanítom az sem high end, szóval lehet ott kéne kezdeni a fejlesztést...(ha tévednék akkor bocs)."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Adonimus #46504 üzenetére
Hidd el, én már egyszer végigjártam azt az utat amit most te készülsz, és nem működik, vagy nem hatékony. Az eredménye az lett, hogy abból a rendszerből már a tápkábelen kívül kb. semmi sincs meg.
A láda a tök utolsó állomás, amikor már minden kész van, és akkor próbálgatással kell beleilleszteni a megfelelő darabot a rendszerbe. Arról nem is beszélve, hogy szedánba meg végképp nehéz ládát választani (ráadásul te még itt sem a hagyományos utat követnéd, szóval koránt sem egyszerű). Ha hangminőséget is akarsz, akkor azzal kezded, hogy veszel egy jó fejet, kiszigeteled az ajtót, és veszel egy normális komponens szettet a hozzá való erővel és kábelekkel. Ha ez megvan, akkor jöhet a láda és a hozzá illő erő.
Kissé úgy érzem, hogy te az utcára akarsz zenélni meg dübörögni. Ha ez a cél, akkor oda bármi jó, és vedd tárgytalannak a fenti írásomat. Azt viszont tartsd fejben, hogy ekkora mélyet etetni kell, drága erő, vastag tápkábel, normális akku, jó töltési rendszer."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Adonimus
aktív tag
válasz Daywalker #46505 üzenetére
A legjobb lenne állítható erősítő, hogy normálisan hangerőn is tudjak "zenélni" de ha olyanom van akkor csak a hangnyomás szépsége érdekel úgyis Eddig 2 Jbl gt5 1204br volt. Az úgy pont jó volt az első szetthez.
adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu
-
Tommastercs
csendes tag
Sziasztok!
A következő dologban szeretnék segítséget kérni.
Van egy Zenec mc172 típusú autórádióm, melyen csak aux kimenet van. Aux-on keresztül szeretnék zenét hallgatni a kocsiban és a tervem a következő lenne. Rca-usb kábellel vezetném a rádiótól, majd egy usb anya/anya csatlakozóval pendrive-t csatlakoztatnék. A kérdésem az lenne, hogy a ráidóm AUX módban fogja látni a zenéket és lefogja tudni játszani vagy sem? Vagy mindenféleképpen mp3 lejátszóval vagy telefonnal oldjam meg. Válaszotokat előre is köszönöm!
-
Osynho
addikt
válasz Tommastercs #46510 üzenetére
Ez nem így működik. Aux analóg, usb digitális.
-
statisztika
csendes tag
Sziasztok!! Szeretnék a Trabantomba valami féle fajta kezdő zenei szettet tenni, mivel már kezdem unni a motorzajt. Abban kérnék segitséget, hogy merre induljak el, milyen dolgok felelnének meg a kocsimhoz. A fejegység tápcsatin kivűl semmi sincs benne.
-
simi811118
aktív tag
válasz statisztika #46513 üzenetére
Egy anyagi korlát jól jönne. 12v-os a trabid, ugye? (Nekem volt 6v-os, azért kérdezem)
-
statisztika
csendes tag
válasz simi811118 #46514 üzenetére
12v os vw motoros. Anyagi korlát legyen 80k huf. Szeretnék bele ládát is kisebbet, van is itthon majd lefényképezem hátha használható lehet. Minden megoldásra nyitott vagyok.
-
simi811118
aktív tag
válasz statisztika #46515 üzenetére
Trabinál az ajtóba nehézkes a beépítés, a kábelnek sincs útja, hangszórónak helye, stb. (nálam így volt a kétüteműben, az újabbat nem ismerem tüzetesen)
Kell egy kábelátvezető ahol a hsz kábelt be tudod húzni, és egy helyet is ki kell alakítani a hangszóróknak. Ez a nehezebben járható út. Ha van kézügyesség és szerszám ellátottság, otthon is meg lehet valósítani.Ha nem, akkor a könnyebbik út, hogy a keresztbe futó kesztyűtartó polcra kell kialakítani két mélyközép hangszóró helyet. Ez vagy szintén otthon rétegelt lemezből vagy készen veszel akkora dobozt, ami oda befér. Rögzítésére nagyon figyelni, mert egy körforgalomban kellemetlen lehet, ha az öledben landol...
Ha kész az első szekció, csak utána indulnék el hátrafelé.
Márkát meg tipusokat addig nehéz mondani, amíg nincs meg, hogy hova és mekkora hangszóró kerül majd.
Fejegység szintén igény függő, bár sztem egy mechanika nélküli USB-s lenne számodra az ideális. pl : Kemwood kmm, vagy Pioneer MHV széria, de ezek csak példák. (Ilyen sal, atd, meg sencor ilyenket lécci ne )
-
kinghaxor
aktív tag
Sziasztok. Megint én lennék. Kicsit haladtam a kocsival, az ajtókárpitok belső fele is szigetelve lett amortson lappal. Remélhetőleg így már nem fog rezegni az sem. Valamint a kilincsek is le lettek fújva ezüstre. Sokat dobott az ajtó belsejének a kinézetén, igaz a hifihez semmi köze. De ha már egyszer a hangszóró rács is le lett fújva, akkor már miért ne. Meg szeretném csinálni a kábelezést is, viszont fogalmam sincs mennyi és milyen kábelek kellenének hozzá egyáltalán. Ehhez a részhez nagyon nem értek. Kicsit nézegettem az ajtókat és hirtelen nem is tudom egyáltalán hogyan lehetne elvezetni a hangszóró kábeleket a rádiótól a hangszórókig. Nekem az ajtó oldalán lévő kábel csatorna tulajdonképpen egy gyors csatlakozó. A műszerfal felől érkező összes kábel ami az ajtóba megy, beleértve a hangszórókét is, egy sok ágú csatlakozóba megy bele egy dugó formájában aminek a másik fele az ajtó élének a belső felén van. Gondolom azért így oldották meg mert így egyszerűbb volt felrakni az ajtókat a gyárban. Na meg egy esetleges későbbi levétel esetén elég csak széthúzni a csatlakozót és máris minden bontva van. Hogyan szokták ezt kulturáltan megoldani? Külön lyukat kéne hozzá fúrni a csatlakozó mellett?
Kicsit más. Rádióban mit ajánlanátok nekem? Nézegettem az Alpine fejeket, azoknak tetszik a hangja is meg a közvetlen telefon töltés lehetősége is, valamint az is, hogy akár külső winchestert is rá lehet kötni egy két modellre. Viszont ahogy nézem flac támogatás egyikben sincs. Mennyire lenne járható út mondjuk egy 50 ezer körüli Alpine fej egy Kicx 6020-as szettel, valamint egy hozzá passzoló erősítővel, kábelekkel, combosabb akkuval 200 körül? A későbbiekben meg jönne egy sub külön keretből. Kihozható ez ennyiből? Erősítő témakörben is megvagyok lőve. Egy ilyen összeállításhoz mi illik egyáltalán? Meg lehet ezt oldani egy darab erősítővel is az egyszerűség kedvéért vagy mindenképpen kettő kellene? Nem ártana ha azért a csomagtartó valamilyen szinten használható maradna.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz kinghaxor #46517 üzenetére
Bizony, de a csatlakozóban kell fúrni...tehát ne lépjen ki a kábel az átvezetőből sehol, mert meg fog törni vagy beázik a csatlakozó. Keress nem használt lábakat ahol van hely és oda fúrd be.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Krissz80
senior tag
Sziasztok!
Octavia I-be szeretnék valami jól szóló hanszórót, ami tényleg szépen tud szólni (az ütős mélyekről már lemondtam, de talán a szép hangzás még nem lehetetlen).
Jelenleg Alpine sxe-1750s van benne, de az egyik autóhifi boltos szerint ez kb. a gyárival megegyező minőségű, vagy egy picivel talán jobb, és a Crunch DSX6.2C-t ajánlotta, hogy az már jóval jobb.
Van esetleg valakinek tapasztalata vagy a hangszóróval, vagy az Octaviaval?
Vagy még ezzel: Hertz DSK 170.3Köszi előre is.
-
Krissz80
senior tag
Alpine sxe-1750s + Sony CDX-GT50UI
Az előző kocsimban, B Corsa elég jól szólt egy a fejegység alap 10ks Sony ovál koax szettel a kalaptaróban + nem tudom mi lehetett elől az ajtóban, de az is valami koax cucc volt, és nem lehetett olyan túl jó, ha gyári rádióval daták, és a kalaptartóból a hngszórók ki lettek szedve mielőtt a kereskedőhöz ment.
Az alpine 16k volt, és azzalis elég furán szól az egész.
Gondolom az ajtók sem valami jól szigeteltek, de az eladóa Boltba a Crunchot ajánlotta, hogy az már minőségi ugrás.
Csak nem tudom, hogy megér e 30k-t ez az ugrás, mert nem tudom mekkora lehet.[ Szerkesztve ]
-
Habsteve
tag
Sziasztok,
Skoda Octavia Combi II 2006 Ambiente a felszeretlség, azt vettem észre h hátul nem szól a hang, néztem a beállításokat, rendben volt, utána egy haverom mondta h megnéztem van-e benne hangfal és természetesen üres volt a burák alatt. Vki nem tudja hogy el van-e vezetve a kábel ha esetleg raknék bele hangszórókat?
-
zsola0518
tag
Sziasztok!
Jelenleg van egy sony cd lejátszó a kocsiban ami 4x25W -os. Abszolút nem értek hozzá. Csak arra lennék kiváncsi h mennyi pénzbe gondolkozzak és mit kell bele vennem ahhoz h hangosabban és szebben szóljon? Köszönöm előre is a segítséget.[ Szerkesztve ]
FSP HEXA 400W, Asrock FM2A75M-DGS, AMD A8-5500, Kingmax 2x2Gb 1600, Sapphire 7770
-
Daywalker
addikt
válasz zsola0518 #46523 üzenetére
Au a 4x25 inkább 4x10, vagy ha 10 ezer forintos kategória, akkor annyi sem. Mi a cél? Kell mélyláda? Ami mindenképp kell: minőségi fejegység, ajtószigetelés...ezzel a kettő kombóval akár a gyári hangszóróból is ki lehet csalni értelmes hangot, ha még nincs bekókányolva valami 10 ezer forintos sal...és ez a minimum.
Habsteve: szedd le a rácsot vagy a kárpitot és nézd meg, ha oda van húzva kábel, akkor nyert ügyed van, ha nincs, akkor szívás. Mindenképp szemrevételezés javasolt, mert ahány évjárat, felszereltségi szint, gyártási hely stb annyi verzió lehet...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
kigoi
senior tag
-
zsola0518
tag
válasz Daywalker #46524 üzenetére
Minőségi fejegység alatt mit értesz? Mi az a minimum? Ha nagyon feltekerem a hangerőt már hallom h torzul at egész és a minőség rovására megy. Mélyládát nem szeretnék semmiképpen sem, ennyire nem nyomom komolyan
[ Szerkesztve ]
FSP HEXA 400W, Asrock FM2A75M-DGS, AMD A8-5500, Kingmax 2x2Gb 1600, Sapphire 7770
-
Daywalker
addikt
válasz zsola0518 #46526 üzenetére
Torzulás sok mindentől lehet, de valszeg gyenge a fej erősítője. Hamar kicsinálja a hangszórót is. Írd le milyen típusú fejed van.
Fejből sokféle van, ez is az igényektől függ. USB, AUX, Bluetooth, FLAC? Mi kell? Ha nem akarsz mélyládát, akkor vennék egy fejet, egy kis erősítőt, szigetelném az ajtót, és abba raknék egy komponens szettet...már ha beépíthető. Milyen autó ez pontosan?"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Krissz80
senior tag
Ettől féltem, ha bitumenezek akkor már a 30 ezres keretet bőven túllépem.
Amúgy a fejegységgel nem volt eddig gondom, 4*52W, és a Corsában szépen meghajtott 2 db 16,5-e és 2db ovál hangszórót, voltak mélyek, és egyben volt hang.De átrakva az Octáviába ugyanezt elég siralmasan szólt. Az alpine valamivel jobban de még az sem az igazi.
A durva mélyekről már lemondtam, inkább az szép közepek és magasak kellenének gyengébb méllyel.A fülem már amúgy is át lett szoktatva az AKG kevesebb mélyű hangzásvilágához.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
-
LógaGéza
addikt
Kiemelő mennyire fontos? Gyárilag jó méretű hely van az autóban, elférnek a hangszórók, akkor jól gondolom, hogy felesleges? Egy kicsit megvan hajtogatva mondjuk a lemez, de ha kitömöm ilyennel, az jó megoldás lehet?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
kigoi
senior tag
válasz Krissz80 #46528 üzenetére
inkább az szép közepek és magasak kellenének gyengébb méllyel.
Pontosan ezért kell az erősítő,a fej végfokát ami nincs 52W de ezt most hagyjuk,ki kell kerülni mert amellett hogy gyenge még a hangminősége sem jó.
Ugyan akkor teljesítmény mellett egy erősítővel szebben szól a hangszóró mint fej végfokkal.
A túlzott mélyen sem kell aggódni,magasabban vágod meg a szett alját és kész is de szerintem erre semmi szükség nem lesz,én még nem halottam olyan 165-ös szettet ami túlzott mély leadására képes volt. -
mivamma
senior tag
-
Krissz80
senior tag
Nagy mélyet nem is tud az a 165-ös a gyári ajtóban, de már nem érdekel.
Lehet tényleg a fejegyég nem az igazi, mert a Corsá-ban ugye ütősen szólt, az Ovál hangszórók nélkül is, de lehet az ütősebb mélyek miatt tűnt úgy.Amúgy vannak olyan számok, amivel a közép szépen meg tud szólalni.
-
Krissz80
senior tag
Ahogy nézem a legjobb választás még mindig egy Crunch DSX6.2C lenne 30k-ért.
-
G@bi90MR
aktív tag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni, minél többet olvasok a témával kapcsolatban, annál jobban elveszek! A héten lesz kész az autóm lakatolása, szeretném szépen megépíteni a kocsit, aminek része lesz egy jó hifi rendszer is, valamikor tavasszal. Előtte viszont meg akarom oldani az utastér, autó "telibezajcsillapítását". A gépjármű egy dízel, 3 ajtós Golf III. Fontos a minél gyáribb kinézet, szem előtt tartva az ár/érték arányt.
A tavasszal beépülő komponensek:- valami fejegység 50k-ig (mit ajánlotok?)
- első ajtókba és hátra Hertz ESK 165.5 vagy 165.5F, 165.L amelyik jó nekem? Hertz oldalát átbújva építési mélységeket, egy kis frekvenciatartomány különbséget, pici teljesítménybeli különbséget fedeztem csak fel, de egy árban van mindhárom.
- Hertz HCP 4 4/3/2 erősítő
- Hertz ES BOX F20.5 Z mélyláda gyorscsatlakozóval bekötve, sokat használom a csomagteret
Az első 2 hangszóró menne a fejegységről, a hátsó + láda az erősítőről.Ezek így összeválogatva életképesek egyáltalán?
Zajcsillapítás:
Nagyon durva (Golf 3 javítási kézikönyvben lévő robbantott autó szerkezeti rajzok nyomán) becslésekkel az alábbi értékeket kaptam:
- utastér + csomagtér alja ~ 4 m2 -> Soudaband egy rétegben, a kasznis elvileg telibe rakja a padlómat bitumenlapokkal, erre menne rá, valamint a tetejére OVF Soft filc, erre a szőnyeg.
Az aggályaim, hogy OVF-ből kell-e nekem öntapadósat venni? A gyári filc nincs rögzítve, valamint mivel majdnem telibe fektetném a padlót vele, mennyire kötné ez meg a nedvességet? Nem akarom hogy hamar elrohadjon. Vagy lehetne valami fóliaszerűséget fektetni az egészre a szőnyeg alá? Az összefüggő Souda réteg nem gátolná meg, hogy lefolyjon a cipővel behordott víz? Van tetőablakom, most már nem ázik, de korábban igen, sajnos az ördög nem alszik. A gyári filc egész jó állapotú 20 éves kora ellenére, csak már mállik.
- ajtók + csomagtérajtó ~ 3,6 m2 + 0,6 m2 -> Soudaband, a hátsó tornyokra is, innen hallom a legtöbb bejövő zajt
- tető ~ 2 m2 -> tanácstalan vagyok, gyárilag 2 db öntapadós OVF filc lap van felragacsolva, tökéletes állapotban vannak, nem bírtam még megkezdeni sem őket. Ide félek Soudat ragasztani, bitument is, mit ajánlotok? Valami szilikon lapra gondoltam, vagy ha feltapad a Soudaband, akkor azt, de félek a tetőre tenni.
- tűzfal -> tavasszal, Soudaband
- motorháztető -> Soudaband a merevítőbordák közé, majd az egészet végigrakom vele és erre megy vissza a gyári szigetelőpaplanMennyire életképesek az elgondolásaim? Előre is köszönök minden nemű észrevételt, javaslatot, kritikát, segítséget!
Üdvözlettel:
Gabi[ Szerkesztve ]
mazda626 vagyok G@bi90MR kiadásban.
-
statisztika
csendes tag
válasz simi811118 #46516 üzenetére
Szia! Az olyan dolgokat hogy kábelelvezetés beépités megoldom inkább a hangszóró fejegység erősitő választásban kellene segitség. hátulra szeretnék a kalaptartóba 2 ovált vagy kört, elóre az ajtóba 2 kört később tudok adni méretet. fejegység meg cd nélküli volna jó de nem akarok vagyonokat költeni rá ha cd s van és olcsóbb az is megteszi usb legyen rajta.
-
Osynho
addikt
válasz G@bi90MR #46536 üzenetére
A 3-as dízel golf nem egy halk autó, kemény meló lesz. Azt hozzátenném, hogy sokak tapasztalata szerint a világ összes utólagos szigetelése se fogja jelentősen csökkenteni a zajt, egyszerűbb az autócsere. Szóval azért gondold át, mielőtt egy vagyont fizetsz a bitumenezésért és nem kevés munkaórát teszel bele.
Használt dolgok szóba jöhetnek? USB, BT kell a fejnél?
Miért pont ezeket a hangszórókat nézted? A számokat nem érdemes nézni, mert egyrészt elég keveset mondanak egy hangszóró hangjáról, másrészt megy a vakítás a gyártók részéről. A hátsó hangszóró felejtős úgy, ahogy van, szerintem itt mindenki ezt fogja mondani, ez az egyiket fejről, másikat erősítőről hajtani dolog meg főleg nem életképes.
Más: Bekötöttem a gyári hangszórókat a 80PRS és Hifonics TX880 után. 2 pár rca megy az erősítőbe, de csak a front csatornákat használom. Az miért lehet, hogy amint a fadert elállítom előre, vagy hátra, a hangszóró elég kis hangerőn elkezd durván torzítani. Fejről hajtva sokkal nagyobb hangerőt bírt. Amint visszaállítom középre, minden ok, szépen bírja a hoki gyári cucc.
Megjegyezném itt az előzőekhez kapcsolódva, hogy félelmetes, mennyit javul a gyári, papírmembrános, műanyag kosaras hangszóró + tükörháromszögben lévő miniatűr magas hangja, ahogy egyre jobban ki van szolgálva. Gyári fejjel elég tompa, erőtlen, semmilyen. A Pioneerről hajtva már dinamikusabb lett, valamicske mély is előkerült, most, erősítőről hajtva pedig a magasok táltosodtak meg, egész kellemes lett, és még egy kis tere is lett a zenének. Persze mélyre nem megy, de a hangszóró mögötti lemez zárt, így ez így esélytelen is. Gyári fejre vétek lenne bármi komolyabb cuccot kötni, nekem ez a tanulság. Persze minden autó más.
-
PiciPeti
őstag
válasz G@bi90MR #46536 üzenetére
Hujujjj....
Vegyük sorra. Ahogy ez már elhangzott, hátra tök fölösleges a hangszóró, inkább az elsőket hajtsd meg az erősítővel, és a ládát. Ezért a pénzért használt motyókból lényegesen jobbat lehetne válogatni, de ahogy érzed... Érthető, ha fázol a használt motyóktól, bár több ellenvélemény van, mint egyetértés szerintem.
Mi ez a nagy Soudaband imádat? Ha komolyan gondolod a szigetelést, el kell felejteni. Minimum Hanno Protecto PF830 szerintem... A tetőre, tűzfalra valami alukasírozottat tennék, a fokozott igénybevétel miatt inkább STP-t, vagy hasonló, nagy márkát.
A bitu lap csak minimálisan fogja csökkenteni a külső zajokat, ez csak a rezonancia csökkenthető vele. (Lényegében elhangolod a lemez saját frekijét...) Zajcsökkentésre szivacsos, vagy egyéb zárt cellás anyagok, esetleg ipari -gyapotok használatosak (mint az egy új autónál megfigyelhető).
Gondold át ezt a telibe bituzást, könnyen csalódás érhet. -
G@bi90MR
aktív tag
válasz PiciPeti #46540 üzenetére
Sziasztok!
Köszönöm szépen a válaszokat, pont ezért tettem fel a kérdést, nem akarok feleslegesen pénzt kidobni.
A hátsó hangszóró megléte tetszett olyan autókban, ahol gyárilag be volt építve, akik hátul utaznak, azoknak is legyen jó. Lehet nem a legideálisabb, de ragaszkodnék a 4 hangszóróhoz, viszont a mélyládához nem, akkor meghajtom fejegységről a 4 hangszórót.
Egyik barátom 1-es Golfba tett Soudabandot, ültem az autójában előtte és utána, tetszett a különbség. Mivel régi TDI, szereti rezegtetni a kasznit, már ha a lemezek rezgése megszűnik valamennyire, boldog vagyok.
Használt motyókkal voltak személyes tapasztalataim, sajnos rosszak, lehet csak mindig kifogtam, de elromlott a használtan vett fejegységem és erősítőm is, emiatt az újra hajaznék. Nem vagyok vájtfülű, de szeretném ha szépen szólna, a Hertz hangja pedig tetszett, szintén 3-as Golfban.
A teli bitumenozást már elfelejtettem, lebeszéltetek róla, viszont valamit szeretnék bele. A padlólemezre, csomagtérajtóba és a hátsó tornyokra mindenképp rakok, az oldallemezekre is, de akkor nem telibe, hanem nagyobb kockákat, mint a gyári picik. Az OVF filcet is pótolni akarom, de még mindig rejtély, hogy mekkora mennyiséget tegyek és hova. Ettől az anyagtól és a csivacsoktól félek, nedvesség, beázás stb. miatt.Jelenlegi állapotok, ezért szeretném most megcsinálni:
Beltér - kevés gyári szigetelés ide - oda, a hiánya dobhártya szaggató zaj tekintetében.
Gyári tető szigetelés - elhúzott napfénytetőnél, rossz úton érezhetően szenved
jobb oldalt,hátul - a meghitt krúzolást csak a kátyúk és a két lemez közé beszorított szivacs nyiszogása töri meg
bal oldalt, hátul - ugyanaz, mint a jobbos, de itt nem nyiszog, szerencsére(#46539) Osynho
Ez egy hosszú sztori, már sokat beleöltem így emiatt muszáj megtartani, meg álom, meg stb., egyéni buzéria a Golf.
A leírtak miatt a használttól félek, de nem idegenkedek, BT és USB nagyon fontos lenne, főleg az USB.
Ezeket a hangszórókat már hallottam 3-asban szólni, nagyon tetszettek.(#46538) kigoi
Ha kidobom a ládát és a 4 hangszóró megy az erősítőről?Olyan rendszert szeretnék, ami hosszú távon is hallgatható, nem kell tökig tekerni a hangerőt, hogy halljam a zenét, öreg dízel révén a lemezek valamennyire csillapítva vannak, összességében valamivel komfortosabb utazást nyújt. A gyári hangszórókat pályán recsegés határán járatom, mégis a motorhang győz. Ha meg nem szól a rádió/zene, akkor a futómű zaja tör be főleg hátulról.
Így maradt a kérdésem, első sorban a szigetelésre fókuszálva, pontosan mit hova, mennyit pakoljak, ami kijön 30 e Ft-ból? Jelige: nem várok csodát, de mégis, avagy szarból szeretnék várat építeni!Köszönöm szépen előre is!
[ Szerkesztve ]
mazda626 vagyok G@bi90MR kiadásban.
-
Osynho
addikt
válasz G@bi90MR #46541 üzenetére
Azt ugye tudod, hogy az új cuccokra általában csak akkor él a garancia, ha a megfelelő szakműhelyben szerelteted be, sok pénzért?
Hallottál már olyan autót, amiben értelmes első szett volt, szigetelve, rendesen beépítve, erősítőről hajtva? Ha igen, hátra nem jutott a hangból? Nem akarlak én semmire rábeszélni, csak sose értettem ezt a 4-6-8-12 hangszórós mizériát. Elektronikus zenéhez, veretéshez viszont kelleni fog a sub.
Ha már ennyire bitumenezel, az ajtókat gondolom rendesen megcsinálod, kívül belül, hogy zárt térbe menjen a szett. Hátra gondolom a kalaptartóba kerülnének a hangszórók, ott sokat nem tudsz kezdeni velük.
Hirdetnek facebookon egy Kenwood 92SD-t 45-ért. Az jó kis fej, kis alku után nem rossz biznisz.
Sajnos 30e-ből nem sokra mész. A két első ajtóra mindenképpen érdemes odafigyelni, az mondjuk 10-12e.
-
G@bi90MR
aktív tag
válasz Osynho #46542 üzenetére
Igen, a garanciával nem lesz probléma. Ahol veszem, be is építik. Hallottam már ilyen autót is, tényleg odabaszós, de az Audi BOSE hifije is tetszett, meg egy 6-os Golf Dynaudioja is, de ezek számomra más galaxisban helyezkednek el.
Kalaptartó szigorúan vágatlanul, gyári állapotban, a hátsó ülések mellé, a kárpitban van hely hangszórónak és csipogónak, oda szánom.mazda626 vagyok G@bi90MR kiadásban.
-
Osynho
addikt
válasz G@bi90MR #46543 üzenetére
"Hallottam már ilyen autót is, tényleg odabaszós, de az Audi BOSE hifije is tetszett, meg egy 6-os Golf Dynaudioja is, de ezek számomra más galaxisban helyezkednek el."
Pedig nem annyira elérhetetlen árban egy jó hangú rendszer. Ezek a gyári cuccok meg rettenetesen túlárazottak.
A hátsó kárpitban mennyi hely van a hangszóró mögött? )
-
Solad
őstag
Sziasztok!
Az a szitu állt elő, hogy valami alkalom szülte
baromtolvaj szétbarmolta a Fabiám gyári rádióját, így cserére kényszerülökA régi hátulja így néz ki, van ugye a kéz ISO-csati plusz a BNC-szerű, valszeg az antennának (bocsi, lényegében fingom sincs a témáról).
Bementem egy helyi általános elektronikai üzletbe, de ott minden egyes készleten lévő rádión volt 2 RCA dugasz is, gondolom kimenet. Mivel a helyi eladó volt az egyetlen nálam is kevésbé hozzáértő, így hozzátok fordulok.
Fognak-e engem azok zavarni ha veszek egyet, vagy simán megoldható a 2 ISO csati segítségével a bekötés? Esetleg átalakítózni kell?
Ha esetleg valakinek konkrét típusjavaslata is van, aminél nem kell szenvednem, azt is örömmel veszem. Nem igazán szeretnék vagyonokat költeni rá, lényegében a legolcsóbb kompatibilis megoldást keresem hogy ne kelljen kussban vezetnem
Köszönöm!
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Solad
őstag
válasz radi8tor #46547 üzenetére
Köszönöm szépen, magam is így véltem, de biztosat szerettem volna tudni.
Béépítő keret alatt ilysmit vagy ilyesmit értesz? Előbbi esztétikai, anélkül elvagyok amíg meg nem érkezik ha esetleg netről rendelem, de ha utóbbi is lehetséges hogy nem kompatibilis, akkor az is kell azonnal.
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
- Több db HP Thunderbolt dock 230W G2 230W -os töltővel MONITORCENTER
- Philips Evnia 42M2N8900 Gamer Oled Monitor!42"/4k/138hz/0,1ms/Freesync-Gsync/HDMI 2.1/TypeC/Ambiglow
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER
- -50% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.