-
Fototrend
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
orbano
félisten
válasz Deadzone41 #13039 üzenetére
első körben, mielőtt nekiállnál bújni a netes katalógusokat, vagy a fórumokat, hallgass meg pár kocsit, ha tudsz. 100-150k már reális. Kérdés, hogy hajlandó-e vagy használt cuccokat vásárolni.
Amúgy árban kb. úgy számolj durván, hogy használtan egy jó fej 40-60, szett + erősítő 40-60, beépítés 40-50 körül lehet.
Az ajtónem biztos, hogy visszaalakítható marad, de ez nem feltétlen baj, ha szépen meg van csinálva, jól illeszkedik az utastérhez.A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz Deadzone41 #13045 üzenetére
háááááááát. olcsó új fejegységgel bukod az aktívot, ami azért erősen bekorlátozza az elérhető minőséget szerintem.
az ajtó korrekt beépítése: kap egy bituzást a külső fal, illetve a belső is, a szerelőnyílások lezárásával. A hangszóró helyén épül egy kis kiemelő keret, ami enyhén feléd fordítja a hangszórókat, illetve hagy neki helyet rendesen levegőzni az ajtóba, hogy legyenek mélyeid. Ez általában MDF karikákból épített, aztán kigyantázott, bebőrözött kis keret, ami szépen hozzáilleszthető a belső tér formáihoz, színvilágához.
legalább a fejegységet vedd meg használtan, hogy legyen egy jó kiindulási alapod. Hangszórót már kapsz újonnan is normális áron, de egy tisztességes fejegység boltban olyan 150e-nél kezdődik (ennyiért használtan már high-endet kapni), míg mondjuk egy pio P88RSII, vagy alpine CDA-9887 50-60e körül szerezhető használtan.
A jó minőségű mp3-ban meg azért van tartalék, kell annak is az erős hardver.
Erősítőt sem éri meg újonnan venni, egy 2-3-4 éves darabban semmi olyan alkatrész nincs, ami még ne bírna ki minimum 5-10 évet.A vér nem válik VAZZE!™
-
Typhoon47
őstag
válasz Deadzone41 #13047 üzenetére
ha aktív rendszert akarsz építeni megcélozva a jóval jobb hangminőséget a passzívval szemben és mindezt új elemekből építeni, akkor csak a fej elmegy 150k-ból és kész puff ennyi : ) használtan meg bőven jó lennél ennyi pénzből... újonnan annyit tudsz, hogy passzív rendszert hogy egy állítasz össze.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
conan77
tag
válasz Deadzone41 #13050 üzenetére
Nem kell mindenkinek aktív rendszer nagyon sok embernek elég a passzív ( erősítő és keresztváltó első szett része végzi a vágásokat és nem a fej) Nem kell egyből High End meg hangzásversenyes rendszer mindenkinek
jó fejek vannak újak is 50-60 körül és nem kell mindig használt cucc egy átlag usernek
nem muszáj eladni az új készüléket ha olyat választasz ami megfelel a minőségi elvárásaidnak ( mert csak akkor buksz ha el akarod adni különben nem buksz !! )JG G36K Aeg 398 fps, KJW M1911A1 GBB 300 fps,
-
conan77
tag
válasz Deadzone41 #13052 üzenetére
ezért írtam, hogy felesleges aktívozni
vegyél egy minimum 2 pár RCA-val megáldott neked tetsző fejet Alpine-Kenwood-Pioneer-Clarion négyesből + egy érzékeny 16-os szettet + szigeteld ( bituzd ki) az első ajtókat
meg jó vezetékek és majd a többi.
ja és a 320 kbps-os Flacból készített mp3 igen szépen szól ám nálam is ( passzívon)[ Szerkesztve ]
JG G36K Aeg 398 fps, KJW M1911A1 GBB 300 fps,
-
Typhoon47
őstag
válasz Deadzone41 #13052 üzenetére
persze elég meg minden, nem az a baj.. hanem ha ezért a pénzért a lehető legkorrektebb cuccot akarod(ahogy azt te állítottad) akkor használt cuccokból egy aktív rendszert is tudsz venni...márpedig az ég és föld lesz úgy : )
"Education is important but big biceps are importanter"
-
orbano
félisten
válasz Deadzone41 #13052 üzenetére
nana a kocsiban az aktív az nem ugyanaz, mint az, hogy otthon biampolsz, meg hangváltót tuningolsz. otthon könnyű dolgod van, mert a hangfalaidat a mérnökök megépítették, terveztek hozzá hangváltót, és a hangszórók is egyenlő távol vannak tőled.
kocsiban ezzel szemben minden hangszóró külön távolságban van, és a gyári hangváltó sem passzol a kocsid akusztikájához. ha nem is értesz hozzá, egy ügyes kezű szaki be tudja jól állítani valamelyest. ok, bonyolult, de jól eltalálni egy passzív rendszerben a magassugárzók helyét sem egyszerű... nekem pl. nem sikerült és hallgathatatlan volt a végeredmény.
persze ha nem akarsz bonyodalmat, hát nem akarsz, ez ellen nem lehet érvelni de van hondás ismim, aki esőre tetetett be aktívat, pedig nem nagyon ért hozzá, de elszünnyögött vele, mi is segítettünk neki, és szépen szól. nyilván vannak még benne neki is tartalékok, de így is jobban járt mint ha valami szutyok fejet vett volna és valami alap rendszert ugyanezért az összegért.A vér nem válik VAZZE!™
-
conan77
tag
válasz Deadzone41 #13059 üzenetére
mondjuk ez passzívra és legalább szép és okos
JG G36K Aeg 398 fps, KJW M1911A1 GBB 300 fps,
-
orbano
félisten
válasz Deadzone41 #13059 üzenetére
nem hallgathatatlan. persze óriási tud lenni a különbség. egy utasra is kunszt bekalibrálni, kettőre már űrtechnika
csak egy gyors példa használt aktív fejre: [link]
passzívból nem tudom mi a jó... nekem őrégi alpine 9847-em volt, amit dícsértek nagyon, 25-e forintért vettem kb. 3 éve makulátlan állapotban.A vér nem válik VAZZE!™
-
s4tch
veterán
válasz Deadzone41 #13059 üzenetére
Jól beállított rendszert bárhol szívesen hallgat az ember. Nálam pl. a legjobb hang a hátsó ülésen, a sofőr mögött van, picivel nagyobbnak tűnik a tér, mintha elöl ül az ember.
Ha a gyári helyekhez ragaszkodsz, hamarabb érsz el jó eredményt időkorrekcióval, aktív hajtással, mint passzív rendszerrel. 150-ből már korrekt aktív rendszert lehet építeni. Az az egy baj ezzel, hogy kevés aktív, időkorrekciós fej van, úgy értem, a fejek nagy része passzív hajtásra termett, csak kevés típus alkalmas aktív hajtásra. A Pioneer, Alpine, Clarion hármasban kell keresgélned, ha ilyet szeretnél. Egy fej 50-60 körül, egy négycsatis erősítő 20-30 között, egy hangszórószett szintén 20-30 körül, és a maradékból tisztességes szigetelés, normális kábelezés, beépítés: ez már tud kimondottan jól szólni. Akármilyen butaságnak tűnik elsőre a használt cuccok közötti vadászás, szánd rá az időt és az energiát, meg fog térülni. Ha szerencsés kialakítású az autód, a szubot sem fogod hiányolni.
-
aneda
aktív tag
válasz Deadzone41 #13059 üzenetére
Itt láthatsz egy szép Ibiza beépítést, ha gondolkodsz panel építésben.
Ha ragaszkodsz a gyári helyekhez, akkor is kell költened a szigetelésre, kiemelőre, kis faragásra, szóval itt is lesz beépítési költséged szépen. Ez esetben viszont tényleg érdemes komoly felsőkategóriás fejet venni, ahol csatornánként állítható minden paraméter.
Hangszóróból én vennék újat, a uDimension Element pl. elég normális áron van
Fejegységből szerintem nyugodtan vehetsz használt Alpine-t, elég strapabíró, ha esetleg beüt a krach, jól javítható készülék. A P88RS-ről ez már nem jelenthető ki ilyen egyértelműen.
Erősítőből egyértelműen a használt javallott, gombokért vannak nagyon komoly darabok.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
codilandi
tag
válasz Deadzone41 #13147 üzenetére
valami használtat nézz először...40-ért olyan használtat kapsz, ami a boltban 80-90... szóval tudásra és hangra is jobb lehet.
A használttól meg ne ijedj meg. Menj el kocsival érte, előkészített kábelekkel, csak be kelljen kötni, betolni a helyére és kipróbálni. Várd meg még fölmelegszik, léptess rajta végig egy cd-nyi anyagot, próbálgasd ki a funkcióit, egy 30 percet rászánsz és nagy meglepetés utána nem nagyon érhet...
Konkrét fejet nem ajánlok most, de szerintem Pio, Alpine, Clarion vonalon nézelődj...a pendrive, memókártya stb azt én inkább mellőzném. Inkább megírnék 10-20 audio cd-t és élménydúsabban hallgatnám azokat a zenéket amiket szeretek, egy tényleg "zenére épített" fejegységről. Ezzel kihozod a maxot a pénzedből és mosolyogni fogsz a kocsiban, nem pedig "csörömpölni" az sd kártyáról.
-
conan77
tag
válasz Deadzone41 #13188 üzenetére
Kenwood BT50U-m van tuti jó a Parrot kihangosítója ( külső miki nélkül is!! )
és szebb is
JG G36K Aeg 398 fps, KJW M1911A1 GBB 300 fps,
-
conan77
tag
válasz Deadzone41 #13190 üzenetére
Figyi én csak azt mondom ezzel, hogy inkább a BT31U-t vedd meg
nem azt mondtam, hogy 50-est ( vagy 51-est) vegyél amúgy 24 féle szín van az 50-ben és magától játszik a színekkel sőt ritmusra is villog ha tetszik
Na meg arra figyelj, hogy csak 1 pár RCA van csak. az Alpine-ban meg nincs kihangosító.
JG G36K Aeg 398 fps, KJW M1911A1 GBB 300 fps,
-
conan77
tag
válasz Deadzone41 #13190 üzenetére
Ha nem kell BT akkor ez árban ugyanott van: KDC-5051U
JG G36K Aeg 398 fps, KJW M1911A1 GBB 300 fps,
-
conan77
tag
válasz Deadzone41 #13195 üzenetére
na ez a fej tök ugyanaz mint az én BT-s verzióm és igen jó áron adják ezt a gyönyörűt
3pár RCA 2,5V-al már bőven elég még egy jobb ( hozzáteszem nem vájtfülű ) kiépítéshez is. és szép pirosban is tud világítaniJG G36K Aeg 398 fps, KJW M1911A1 GBB 300 fps,
-
conan77
tag
válasz Deadzone41 #13199 üzenetére
az 3 pár azaz 6db RCA tuttimobili
home5051U
vagy 5051U
elb@zilikázták biztos a 31-es vagy 41-es speckóit másolták az AV-nJG G36K Aeg 398 fps, KJW M1911A1 GBB 300 fps,
-
conan77
tag
válasz Deadzone41 #13202 üzenetére
most néztem pont a BT adaptert hozzá az 5051U-hoz lehet külön kapni csak az 29000 ft.
ha fontos a BT akkor a BT51U 52000 ft.-os ára kedvezőbb lehet mint az 5051U+BT200 adapter. de ezt te tudod.JG G36K Aeg 398 fps, KJW M1911A1 GBB 300 fps,
-
k-feri65
senior tag
válasz Deadzone41 #13204 üzenetére
csak olyan kenwoodot vegyél, ha rám hallgatsz (bár nem muszáj) amiben van
...SYSTEM E,s+...értem én de le sz@..m
-
#25954560
törölt tag
válasz Deadzone41 #13209 üzenetére
-
conan77
tag
válasz Deadzone41 #13211 üzenetére
Bizony van HPF és LPF benne igaz nem fokozatmentes, de nem is kell
Majd az erősítőn ( ha lesz ) állítgatsz amit akarsz.JG G36K Aeg 398 fps, KJW M1911A1 GBB 300 fps,
-
cort x-1
tag
-
k-feri65
senior tag
-
k-feri65
senior tag
válasz Deadzone41 #13397 üzenetére
nem minden autó,,,de van amin fordítva van...
értem én de le sz@..m
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest