-
Fototrend
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Amatőr0
kezdő
válasz
tboldi #68891 üzenetére
Fogalmam sincs azt ki ajánlotta. De hogy nem értek vele egyet, az biztos. Olyan nincs, hogy nincs hely. Adják a gyári külső beepitő keretet a csomagban. Az oszlop aljára felcsavarva is ezerszer jobb, mint a koax. Vicces, hogy a magassugarzonak tulajdonítanak legkevesebb figyelmet.. Pedig kvázi fontosabb mint a kick..
És szerinted ha az olcsó "csipogó" nem jó, a koax jobb?az még alapabb..
[ Szerkesztve ]
-
BBéci
titán
válasz
tboldi #68891 üzenetére
Orbitális marhaság, hogy nem lehet normális helyre tenni a magassugárzót. Oda KELL tenni, ahol a legjobb hangzást nyújtja: A oszlopra, annak a tövébe, vagy bárhová, de semmi esetre sem úgy, hogy a bokádra nézzen. Nulla színpadkép lenne az eredmény és a finom részletekből szinte semmi nem jutna a füleidbe.
Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!
-
válasz
tboldi #68894 üzenetére
Szia. Ne haragudj, hogy beleszolok, de az osszefoglaloban mar az elejetol le van irva mit miert
Pont evvel kezdodik az osszefoglalo, hogy a gyari rendszer kimondottan ahhoz az autohoz van tervezve.
"Szóval emberünk kicseréli az ajtóban a hangszóróit, és nem esik hasra rögtön a basszustól, az elsöprő pumpálástól. Sőt, szerinte "jobban" szólt a gyári.
Nos, ez így is lesz, mert ez több összetevős dolog. Először is, az új hangszóróin kb 6x akkora mágnes van, mint a gyárin. Ezt illik 6x akkora erővel is hajtani. Az erő, ami a gyári hangszórómembránt mozgatja, az nagyon kevés lesz az újakhoz. Tehát erősítő kell. Emberünk megveszi az erősítőt, beköti, és még mindig nem akar kiesni a szeme a basszustól, ellenben azt fogja mondani, hogy sok a magashang. Itt két dolgot kell megemlíteni. Első körben azt, hogy mivel az új hangszóró több levegőt fog megmozgatni, és az autó ajtaja nem zárt doboz, ezért akusztikai rövidzár lép fel, ami miatt nem hallja többnek a mélyhangokat. Második körben pedig előjönnek azok a magashang felharmónikusok, amiket eddig a gyári hangszórókkal és gyári fejegységgel nem hallott, illetve sokkal szélesebb hangspekrumot fog hallani, ami elsőre - a loudness-es hanghoz szokott fülének - bántó lesz."
Szoval, hogy jobb es reszletgazdagabb legyen mint a gyari, az nem 10000 es nem 20000 de szerintem megcsak nem is 30000Ft lesz.
-
Amatőr0
kezdő
válasz
tboldi #68896 üzenetére
Mivel még szeretnéd nyugtatni magad, hogy jo az, így bárki bármit fog írni, mégy a saját fejed után. Tedd
Isten király lesz, főleg, hogy az a 4*10watt kb 10% thd mellett fogja hajtani az amúgy se a minőségéről híres belépő koaxot. Te pénzed, te időd. Azt kezdesz velük amit szeretnél. Többen jelezték hogy rossz irány.
-
BBéci
titán
válasz
tboldi #68911 üzenetére
Kérlek, áruld el,mi a túróért kérdezősködsz itt, amikor a hozzá nem értő, tapasztalatlan, de a tiéddel azonos autó tulajdonosának a véleményét tartod elfogadhatónak? Egy centivel nem jutottál előbbre, minden tanácsunk ellen van valami kifogásod.
Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!
-
BBéci
titán
válasz
tboldi #68916 üzenetére
Marhaság! Semmilyen fejegységhez nem passzol jobban koax, mint egy komponens. Ugyanis nem a meghajtáson múlik, hanem az elhelyezésen. Ha a műszerfal két sarkába, az A oszlopok tövébe akarnál tenni koaxokat (méretezett dobozzal), akkor semmi ellenvetésem nem lenne. Vagy úgynevezett kick panelbe. Ha a magassugárzók nem a hallgató felé néznek, elvész az általuk kiadott frekvencia-tartomány nagyobbik része. Vagyis rakás sz@r lesz a hangzás. Tapasztalatból írom, nekem is volt olyan agyament ötletem, hogy a gyári helyre koaxiális hangszórót szerelek és meg is valósítottam. Borzasztó szarul szólt, de arra csak akkor jöttem rá, amikor meghallgattam néhány valóban autóhifinek nevezhető rendszert. Méghozzá 1990-ben a bécsi Ferien-Messe alkalmával.
Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!
-
V8engines
tag
válasz
tboldi #68916 üzenetére
Ne aggódj, én tök megértelek, ha nem akarod bolygatni a gyári dizájnt. Neked kell a gép, és Te ülsz benne, nem más. Ha meg majd nem tetszik, alakítasz, slussz.
Örülök mikor látom, embereknek van saját elképzelésük (és még esetleg a gyári, vagy gyári közeli formavilágot is tartják vagy követik). De legalábbis nem más után mennek, állnak a sorba.
Az okos ember meg azért van, hogy kérdezzen, mindegy milyen témában. Ha nem fogadja el a tanácsokat, nem feltétlen agyatlan.
Ha meg bárkit megsértettem, bocs!
-Épp ma állt talán végre össze a hobby járművem, amivel már mindenki elvérzett (2012 óta), a kezeit tárta szét vagy a vállát vonogatta. "Cserélj rajta rendszert, mert mindig szopni fogsz." ...és hasonló okosságok.
Így most talán ezért is a kirohanásom fentebb. Amúgy meg csak őszinte véleményem.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.